Λιτά Χριστούγεννα


Μπορεί ο τίτλος αυτής της ανάρτησης να ακούγεται σαν οξύμωρο σχήμα, αλλά μετά την μίνι ανακαίνιση στους ενιαίους χώρους του Ασύλου, για την φετινή Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, προτιμήσαμε να πάμε με μία πιο χαλαρή προσέγγιση, χωρίς τις συνηθισμένες γιορτινές υπερβολές και με μικρές δόσεις δαντέλας για λευκά Χριστούγεννα!


Ένα ακόμα στοιχείο είναι πως αυτή η ανάρτηση ξεκίνησε το καλοκαίρι,  οπότε και αποφασίσαμε με τον Γεώργιο να βάψουμε το Άσυλο λευκό. Δεν θα αναφέρω πολλές λεπτομέρειες αυτής της περιπέτειας, πέραν των: 2 άτομα + 100 περίπου τμ. κάτοψης. Νομίζω πως μπορείτε να μαντέψετε πόσο όμορφα περάσαμε! Αλλά το άξιζε. Και μαζί με τους νέους άσπρους τοίχους, μπήκα και εγώ σε mode "ξεσκαρτάρισμ-o-terminator" και αρκετά αντικείμενα αλλά και έπιπλα πήραν τον δρόμο του τελευταίου τους ταξιδιού. 

Με ανανεωμένους χώρους λοιπόν, ώρα για την καθιερωμένη ανάρτηση του γιορτινού Ασύλου, ξεκινώντας από τον μπουφέ και τους υάκινθους που περιμένω -με ανυπομονησία- να μεγαλώσουν!




Το τζάκι απέκτησε επιτέλους το κεφάλι ελαφιού που ζαχάρωνα εδώ και χρόνια, ενώ η τραπεζαρία τις καινούργιες καρέκλες της!




Το δέντρο είναι το πιο λιτό που έχω στολίσει στην ζωή μου, με λίγα στολίδια, κυρίως πορσελάνινα και γούνινα, αλλά και μερικά μέτρα δαντέλας στον ρόλο γιρλάντας!





Ενώ στο τρόλεϊ-μπαρ, πήρε θέση ένας γλυκύτατος νάνος και η φετινή επιλογή για βραδυνό ποτό στο σπίτι. 



Λιτά Χριστούγεννα λοιπόν, χωρίς όμως να λείπει, κατά την άποψή μου, η γιορτινή ατμόσφαιρα! Εσείς τι λέτε;

Τις ευχές μου για Καλές Γιορτές γεμάτες χαμόγελα & θαλπωρή!



Σχόλια

  1. Καλημέρα Δήμητρα,πόσο χαίρομαι που μαθαίνω νέα σου!!!Πω,πω φαίνεται διαφορετικό το άσυλο λευκό,ωραίο όμως!!!Η τραπεζαρία με το χαλί και ο λευκός ο νάνος αγαπημένα!!!Απλότητα και vintage διάθεση με την δαντέλα στο δέντρο!!!Αλλά πως μπόρεσες να μην στολίσεις τα υπέροχα στολίδια που είχες φτιάξεις παλιότερα (εγώ δένομαι με τα πράγματα, δυστυχώς);Καλες,γιορτινές,χαμογελαστές ημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα και ευχαριστώ πολύ για τα τα καλά σου λόγια! Όσο για τα στολίδια, δεν ξέρω, μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός πως θέλω να αλλάζω κάθε χρονιά. Καλές Γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Το χαλί WOW!!! Οικαρέκλες απίστευτες!!! Αλλά το κεφάλι ελαφιού "όλα τα λεφτά" Καλές γιορτές να έχουμε και του χρόνου γερή να ξαναστολίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί φιλενάδα!!! Η τραπεζαρία προετοιμαζόταν καιρό τώρα! Καλές γιορτές και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Λέμε Πανέμορφο!!!!
    Και του χρόνου Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη μου. Καλές Γιορτές να έχουμε :*

      Διαγραφή
  4. Λιτή πράγματι η διακόσμηση και να σου πω την αλήθεια ξεκουράζονται τα μάτια μας από τις υπερβολές.
    Δεν ξέρω αν θα το τολμούσα -εδώ πέρυσι είπα να επιχειρήσω να μη βάλω κόκκινο και κόντεψαν να με εξορίσουν, χα,χα! Φέτος θα τους κάνω το χατίρι.
    Καλές γιορτές, να το χαρείτε το καινούριο σπίτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς κάπως έτσι το είδαμε Νίκη! Ευτυχώς ο Γεώργιος αφήνει σε μένα τις επιλογές χρωμάτων. Όπως και να το κάνεις πάντως, το κόκκινο είναι κλασσικό. Καλες Γιορτές :)

      Διαγραφή
  5. Para poli omorfa einai ola!!
    Apedeikses oti to less is more mporei na isxuei kai gia ta Xristougenna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που κι εσύ το βλέπεις έτσι :)
      Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Δημητρούλα!! Πολύ όμορφα όλα και εγώ είμαι πολύ υπέρ του λευκού τοίχου!! Τέλειος και ο στολισμός σας! Εγώ πάντως εκεί κολλημένη ακόμα στα woodland (νομίζω ότι ίσως φέτος τα ξεπεράσω χα χα ) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, αυτός ο έρωτας με τα woodland φαίνεται να σου κρατάει χρόνια!!!! Είτε τον ξεπεράσεις είτε ενδώσεις και φέτος, ευχές για χαρούμενες γιορτές :**

      Διαγραφή
  7. Υπεροχος στολισμος Δημητρα μου λιτος απεριτος και πολυ σικ.Καλες γιορτες να εχεις με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσόσκονη! Χαρούμενες Γιορτές εύχομαι :)

      Διαγραφή
  8. Υπεροχο οπως παντα! δεν περιμενα κατι λιγότερο απο εσενα βεβαια :)

    Καλες γιορτες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Χαρούμενες Γιορτές να έχουμε :*

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Δημητρούλα μου! Καλά Χριστούγεννα. Αγνώριστο το σπιτάκι σου καλή μου. Νόμιζα ότι ήταν από περιοδικό! Φοβερή αλλαγή και ο στολισμός άπαιχτος. Να το χαρείς καλή μου όσο περισσότερο μπορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστινάκι! Χαίρομαι που σού άρεσε :)) Τις ευχές μου για χαρούμενες γιορτές με υγεία!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη πρόταση! Το ελάφι μου άρεσε τόσο πολύ. Κλέβει την παράσταση. Καλά να περάσετε στις γιορτές και να χαρείτε το σπιτικό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευγενία. Όσο για το ελάφι, είχε μπει στο στόχαστρο χρόνια τώρα και φέτος αποφάσισα τελικά να το "δωρίσω" στο Άσυλο :) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα καλώς όρισες και πάλι, είχα αρχίσει να ανησυχώ! πολύ όμορφο έγινε το Άσυλο! και να σου πω την αλήθεια το προτιμώ λιτό με καθαρές γραμμές!! Ωραίες οι καρέκλες τραπεζαρίας, υπέροχο το δέντρο αλλά την καρδια μου έκλεψε το χαλί της τραπεζαρίας σου!τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μάχη! Όπως βλέπεις είχα μπόλικα να κάνω :) Όσο για το λιτό κι εμείς τελικά το έχουμε λατρέψει. Καλές Γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Γουαου! Υπέροχο! Τέλεια η αλλαγή, το λευκό είναι η καλύτερη παλέτα για απεριόριστους συνδυασμούς στο υφος και το στυλ! Τέλειο και για τα Χριστούγεννα φυσικά! Μεγειά και καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα περί λευκού, ειδικα στην περιπτώσή μου χεχεχεχε. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα, ευχαριστώ πολύ.
      Καλές Γιορτές να έχουμε :*

      Διαγραφή
  14. Καλημερα Δημητρα!
    Φανταστικό σπιτι και διακόσμηση.
    Μου άρεσε και ο πορσελάνινος ταρανδος και το ελαφι.
    Καλες γιορτες!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Αριάδνη μου! Καλές γιορτές με πολλά, πολλά χαμόγελα :**

      Διαγραφή
  15. Χαθηκαμε!
    Πανεμορφο το λευκό σας σπίτι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που ξαναβρεθήκαμε :)
      Να 'σαι καλά Μπιούτι!

      Διαγραφή
  16. Λιτός αλλά πολύ σικ ο στολισμός σου κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη! Καλές Γιορτές να έχουμε :)

      Διαγραφή
  17. Να΄μαι πάλι! Η κλήρωση του Ονειροποιείου μόλις έγινε και είσαι μια από τις τυχερες!! Ευχομαι τα καλύτερα για τη νέα χρονιά, υγεία, τύχη και δημιουργικότητα!!
    Στείλε μου τη διεύθυνσή σου στο ndamopoulou@yahoo.gr για να σου στείλω το δωράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, να κάτι που δεν περίμενα! Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη, θα επικοινωνήσω μαζί σου για τα περαιτέρω :))

      Διαγραφή
  18. Μια χαρά και τα λιτά Χριστούγεννα! Μου βγάζει κάτι από Σκανδιναβία και πολύ μου αρέσει! Ηρεμεί το μάτι και εστιάζει εκεί που πρέπει! Και του χρόνου να είσαι καλά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα, σ'ευχαριστώ πολύ!!!! Καλές Γιορτές να έχουμε :))

      Διαγραφή
  19. εχουμε καιρο να τα "πουμε" και βλεπω φοβεες αλλαγες!!! ολα πολυ ομορφα, μπραβο δημητρα! καλα χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, ευχαριστώ πολύ πολύ :)) Καλές Γιορτές να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Τέλεια η λιτή διακόσμηση Δήμητρα! Με γειά οι καινούριες σου καρέκλες, είναι απίθανες, όπως και το κεφάλι ταράνδου στο τζάκι! Όλα δείχνουν τόσο χαλαρωτικά και χειμωνιάτικα και όλη η διακόσμηση βγάζει ζεστασιά και δημιουργεί γιορτινή διάθεση! Το δέντρο είναι φανταστικό και πολύ κομψό. Αν το δει η Γεωργία δεν θα με αφήσει να ξανακάνω το δικό μας πολύχρωμο. Τέλεια η λευκή δαντέλα! Να χαρείτε το πανέμορφο σπίτι σας Δήμητρα και να έχετε καλές και χαρούμενες γιορτές! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια για τα καλά σου λόγια! Καλές Γιορτές εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα όλα! Πολύ ωραίος χώρος, λιτός και μίνιμαλ. Σε ηρεμεί! Και ο συνδυασμός λευκού, μαύρου και χρυσού ο αγαπημένος μου για φέτος! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη & το σχόλιο :) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  22. Καλή και χαρουμενη χρονια Δημητρα μου ...πέρασαν πια οι γιορτες ελπίζω να περασες ομορφα .. να είναι η χρονια αυτή για σενα η καλύτερη με υγεια και γαπη παντου και ομορφες ιδεες για διακόσμηση ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ .. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά γλυκιά μου! Τις ευχές μου για μία υπέροχη νέα χρονιά. Φιλιά :*

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις