DIY boho chic στεφάνι


Ομολογώ πως το τζάκι του Ασύλου είχε παραμεληθεί για πολύ, πολύ καιρό. Εκεί που ήταν από τα πρώτα σημεία που άλλαζαν εμφάνιση, για αρκετό διάστημα είχα επαναπαυθεί στο παλιό ξύλινο παράθυρο ως κύρια διακόσμηση. Ήθελα να τού βάλω και πάλι ένα στεφάνι αλλά δεν ήθελα ένα στεφάνι με το συνηθισμένο στυλ. Και νομίζω πως τα καταφέρα!


Με ένα κομμάτι χαλκοσωλήνα, αρκετά μέτρα βαμβακερού σπάγκου κι δύο απογεύματα, ένα μοντέρο και boho chic "στεφάνι" ήταν έτοιμο να μπει στο τζάκι!


Αν θέλετε λοιπόν κι εσείς κάτι ανάλογο για τους δικούς σας τοίχους, θα χρειαστείτε:
Ένα κομμάτι χαλκοσωλήνα (ο δικός μου είναι Φ15 και περί τα 1,5μ για ένα στεφάνι διαμέτρου 50εκ.)
Ένα μικρό κομμάτι ελαφρώς μεγαλύτερου χαλκοσωλήνα ή μία χάλκινη μούφα 
Σπάγκο βαμβακερό & ψαλίδι


Δημιουργούμε έναν κύκλο με τον χαλκοσωλήνα κι ενώνουμε τις άκρες με την μούφα ή το μικρότερο κομματάκι σωλήνα. (1)
Κόβουμε τον σπάγκο σε διάφορα μήκη. Εδώ δεν υπάρχει less is more. Θέλουμε πολλά κομμάτια ειδικά για την πρώτη και πιο πίσω στρώση. Τα περισσότερα κομμάτια τα ξεστρίβουμε, ενώ με άλλα ετοιμάζουμε κοτσίδες και όποιο άλλο σχέδιο μπορούμε να σκεφτούμε με τον σπάγκο (2)


Αρχίζουμε με τα πιο μεγάλα κομμάτια και δένουμε εκεί που ενώνονται οι άκρες του σωλήνα. Το δέσιμο είναι το εξής: Διπλώνουμε  τον σπάγκο στη μέση, περνάμε τη θηλιά που σχηματίζεται κάτω από τον σωλήνα και κατόπιν περνάμε τις άκρες του σπάγκου μέσα από την θηλιά και σφίγγουμε. (3)
Συνεχίζουμε έτσι με όλα τα κομμάτια, φροντίζοντας αυτή η στρώση να είναι αρκετά "αφράτη" καθώς αυτό στην ουσία θα είναι και το φόντο όπου θα αναδειχθούν τα πιο περίπλοκα κομμάτια σπάγκου, όπως οι κοτσίδες (4).


Αφού τελείωσουμε την πρώτη στρώση, ξεκινάμε τη δεύτερη που είναι ελαφρώς και πιο κοντή σε μήκος. Το πόσες στρώσεις θα βάλουμε είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εγώ επέλεξα 3. (5)
Αφού τελείωσουμε με τις βασικές στρώσεις, τελευταίες βάζουμε τις κοτσίδες κι όποιο άλλο σχέδιο έχουμε ετοιμάσει. (6).  Έτοιμο!



Αν θέλουμε μπορούμε να ψαλιδίσουμε τις άκρες του σπάγκου για ένα πιο "καθαρό" αποτέλεσμα αλλά εγώ προτίμησα να το αφήσω έτσι, πιο ατημέλητο.



Πως σάς φαίνεται; Θα το δοκιμάζατε; Έχετε φτιάξει κάποιο στεφάνι τελευταία;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

33 σχόλια:

  1. Εχουμε φτιάξει της πρωτομαγιάς, πιάνεται; Χα,χα!
    Το συγκεκριμένο είναι λίγο extreme για τα γούστα μου, αλλά μου βάζεις ιδέες για το εφηβικό δωμάτιο των κοριτσιών!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνεται, πιάνεται Νίκη! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  2. Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο! Δήμητρα μου άρεσε πολύ! Μπράβο σου για τη ιδέα! Στεφανάκι έχω να φτιάξω μήνες τώρα...το τελευταίο ήταν το φθινοπωρινό μου! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε τόσο :) Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται τόσο εύκολο και τόσο ιδιαίτερο, αν και δεν έχω δουλέψει με υλικό τον χαλκοσωλήνα! Πολλά φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει λίγο μπράτσο για να τον φέρεις σε κύκλο αλλά όλο και κάποιος προθυμοποιείται ;) Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  4. Παρόλο που το boho δεν ε΄ναι το στυλ μου, αυτό το κομμάτι κάτι μου κάνει! Ο συνδυασμός του χαλκού με το λευκό, τα κορδόνια και σχοινιά που αγαπάω... δεν ξέρω! Well done Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ είμαι Κατερίνα αλλά νομίζω πως είναι ο χαλκός που εξισορροπεί τα πράγματα! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Δημητρούλα φανταστικό!!! Τέλειο και πολύ πολύ καλοκαιρινό !!! Το λάτρεψα θα το κάνω for sure!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε Αθηνά! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας το δικό σου :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ό,τι boho, μεγάλη αδυναμία! Στεφάνι δεν έκανα φέτος, γιατί η κουνελίτσα μου μου έστειλε ένα καταπληκτικό κομμάτι και ήδη το κρέμασα, αλλά ετοιμάζω ονειροπαγίδα που σαν βάση έχει στεφάνι.Πάλι με εξέπληξες ευχάριστα με την boho επιλογή σου.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω την ονειροπαγίδα σου Αλέκα!!! Όσο για το στεφάνι δώρο, είναι υπέροχο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εγω πάντως θα το φόραγα για κολιέ!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με διάμετρο μισό μέτρο;;;;!! Χαράς το κουράγιο σου :)

      Διαγραφή
  8. Εντάξει δεν έχω λόγια... (Εκτός του ότι είναι fun του boho style) το έκανες φανταστικό.. ξεχωριστό μοναδικό και φοβερά στυλάτο... Συγχαρητήρια και για τις φωτογραφίες σου.. που μου άρεσαν για ακόμη μια φορά πάρα πολύ!!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια Έφη! Χαίρομαι που σού άρεσε. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. λατρευω αυτες τις κατασκευες με τα ρεταλια και τις κουρελουδες. ακρως αγαπησιαρικο το στεφανι σου Δημητρα! υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρωτότυπο πολύ διαφορετικη ιδεα για στεφανι.. θα πηγαινει πολύ σε μοντερνα δωματια... να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται Ρούλα πως στο Άσυλο ταιριάζουν πιο πολύ τα αντισυμβατικά :)) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Τέλειο είναι Δήμητρα, σαν αγοραστό!! Και με το τίποτα που λέμε!! Αυτές οι boho λεπτομέρειες είναι λατρεμένες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαίρη! Χαίρομαι που σού άρεσε :)

      Διαγραφή
  12. Πως γινεται με τα πιο απλα υλικά να κανεις αριστουργήματα. Δε θα σταματήσεις ποτε να με εκπλήσσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία, μεράκι και χρόνος να υπάρχει Ευαγγελία :) Σ' ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  13. Έγινε φανταστικό, Δήμητρα μου!!! Η ιδέα να ξεμπλέξεις τα νήματα του έδωσε απίθανη υφή!!! Μπράβο σου και αυτή τη φορά!!! Καλή σου βδομάδα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ιωάννα :)) Πολλά φιλιά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Έγινε πανέμορφο Δήμητρα! Μια τέτοια κατασκευή Θα μπορούσε πολύ εύκολα να δείχνει πρόχειρη ή φτηνή αλλά έτσι όπως την εκτέλεσες έγινε καταπληκτική.Pin...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λίλια! Ευχαριστώ πολύ πολύ :D

      Διαγραφή
  15. Εγινε φανταστικό Δήμητρα!! Εξαιρετική κατασκευή και μάλιστα με τόσο απλά υλικά!! Μου άρεσε πάρα πολύ και η λεπτομέρεια με τις ασύμμετρες κοτσίδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή