Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2015

DIY winter wonderland διόραμα


Ξέρω πως τον τελευταίο καιρό έχω παραμελήσει το διαδικτυακό Άσυλο - πόσα πια να χωρέσω σε ένα εικοσιτετράωρο;- για αυτό και ήθελα η επόμενη ανάρτηση που θα έκανα και να είχε κάτι το γιορτινό αλλά και να ήταν ένα πρωτότυπο diy. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα diy winter wonderland διόραμα, το οποίο μάλιστα έρχεται και με το δικό του free printable kit, έτσι ώστε να μπορείτε να το φτιάξετε και εσείς για τις γορτές;
Ρητορική, όπως καταλαβαίνετε η ερώτηση, οπότε πάμε να δούμε τι θα χρειαστούμε.


Υλικά:
Ένα χάρτινο κουτί,
ακρυλικό χρώμα και πινέλο (εγώ επέλεξα μαύρο αλλά εσείς μπορείτε να το κάνετε ότι χρώμα θέλετε)
μαρκαδόρο λευκού χρώματος,
ψαλίδι και κολλητική ταινία διπλής όψεως ή κόλλα για χαρτί,
κλωστή στο χρώμα του φόντου &

Η διαδικασία είναι πολύ απλή, αν και ελαφρώς χρονοβόρα κυρίως λόγω των αρκετών δέντρων που πρέπει να κόψετε από το free printable. Εδώ να σημειώσω πως για το δικό μου κουτί με διαστάσεις 16*24 εκ. χρειάστηκα μόνο μία σελίδα δέντρων (και περίσσεψαν και 5-6)  αλλά εσείς μπορείτε να προσαρμόσετε τον αριθμό ανάλογα με το μέγεθος του κουτιού σας. 

Αφαιρούμε ή κόβουμε το κάπακι από το κουτί και βάφουμε όλες τις πλευρές του, πλην της κάτω, με το ακρυλικό χρώμα. Πιθανότατα να χρειαστεί δύο στρώσεις χρώματος. Μόλις στεγνώσει το χρώμα του φόντου με τον λευκό μαρκαδόρο κάνουμε μικρές τελείες, οι οποίες και θα είναι ο έναστρος ουρανός μας ή το χιόνι που πέφτει (πλήρης ελευθερία στην μετάφραση!)


Κόβουμε όλα τα στοιχεία που περιέχονται στις δύο σελίδες του εκτυπώσιμου και διπλώνουμε την "γλώσσα" που φέρει καθένα από αυτά προς την καλή (εκτυπωμένη μεριά), η οποία όμως στο διόραμά μας θα γίνει η πίσω πλευρά και κολλάμε μικρά κομμάτια κολλητικής ταινίας στην γλώσσα.




Αν θέλουμε το δάσος μας να ξεκινά κοντά στους πρόποδες του βουνού, κολλάμε μία σειρά δέντρων πάνω στο βουνό φροντίζοντας να βρίσκονται στο ίδιο ύψος όλες οι τσακίσεις. Αν δεν το κάνουμε τώρα, αφού κολλήσουμε το βουνό δεν θα μπορούμε να έχουμε δέντρα ακριβώς δίπλα σε αυτό. Αρχίσουμε να στήνουμε το διόραμα από τα πίσω προς τα εμπρός. Αν θέλουμε να βάλουμε κάποιο δέντρο κοντά σε ένα άλλο αλλά ενοχλεί το μήκος της γλώσσας, κόβουμε αναλόγως.


Όταν ολοκληρώσουμε όλα τα επίγεια, πάμε στα αιωρούμενα. Βρίσκουμε ένα κομμάτι φόντου που δεν καλύπτεραι από τα βουνά και κρεμάμε το αερόστατο και τα σύννεφα. Έτοιμο!


Προαιρετικά με λίγο μάυρο χρώμα χρωματίζουμε τόσο το άνοιγμα ανάμεσα στα σχοινία του αερόστατου όσο και την κολλητική ταινία που βάλαμε στον "ουρανό". 



Από απλό χαρτί, μία ολόκληρη χειμερινή σκηνή αλά winter wonderland είναι έτοιμη για τον γιορτινό στολισμό μας. Εγώ επέλεξα μονοχρωματικούς συνδυασμούς αλλά εσείς μπορείτε κάλλιστα να παίξετε με τα χρώματα και, γιατί όχι, να βάλετε και τα μικρούλια σας στο παιχνίδι. Σίγουρα θα ενθουσιαστούν με την ιδέα του να χρωματίσουν ένα δάσος. 


Αυτό είναι το πρώτο γιορτινό αντικείμενο που έφτιαξα για το Άσυλο φέτος και τώρα αναμένω και τον καιρό να ξυπνήσει και να αρχίσει να θυμίζει όντως winter wonderland κι όχι Άνοιξη! Και με αυτή την ανάρτηση, συμμετέχω στην υπέροχη πρόσκληση της Δέσποινας, για Αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα, μαζί με άλλες ταλαντούχες bloggers! Ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι :)


Πως σάς φαίνεται; Θα το φτιάχνατε για τη δική σας διακόσμηση; Έχετε ξεκινήσει ήδη τα γιορτινά σας;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.


73 σχόλια:

  1. Kαλά είναι φοβερό.!!!!!!!!! Θα το λατρέψει και η κόρη μου όταν το δει...Και ε΄γω το μύρο θα επέλεγα..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη! Ελπίζω να το φτιάξετε και να το ευχαριστηθείτε! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο Δημητρα !!! Θα κλεψω την ιδεα σου και θα το συνδιασω με παλιες χριστουγεννιατκες καρτες
    Θάθελες να συμμετέχεις στο χριστουγεννιατικο πανηγυρι
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/10/2015.html σε περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ πολυ http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/11/blog-post_18.html

      Διαγραφή
    2. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ Κάτια, τόσο για το σχόλιο όσο και για τη δημοσίεση! Καλά να περνάς και να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. πόσο όμορφη ιδέα και υλοποίηση !!
    1000 μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη! Ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικό Δήμητρα! Αριστούργημα! Και Προσωπικά το printable ήρθε πάνω στην ώρα. Ζητάει η μικρή κατασκευές και είχα κολλήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω τέλεια Μάχη! Ελπίζω να το φτιάξετε με την μικρή σου! Καλές δημιουργίες & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Φανταστική ιδέα!!!
    Ασπρόμαυρο είναι τέλειο.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη! Χαίρομαι που σού άρεσε. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Το αγαπώ ήδη! τέλειο κ ασπρομαυρο ακομα καλύτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως τού πάει πολύ το άσπρο μάυρο! Ευχαριστώ Μαίρη. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  7. Είναι φανταστικό!! Θα το φτιάξω για βιτρίνα για τα ξυλινα ελατα- γουράκια που έφτιαξα φέτος!!!
    Φιλιά πολλά!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε τόσο Νίκη! Ευχαριστήσή μου. Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να μας έλειψες, αλλά επέστρεψες με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, Δήμητρα!!! Πραγματικά τέλειο !!! Η αντίθεση που κάνουν τα λευκά δέντρα με το μαύρο χιονισμένο background είναι τέλεια!!! Πολλά πολλά μπράβο και πολλά φιλιά ... !!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να γυρίσω με κάτι ξεχωριστό Ιωάννα μου και πολύ χαίρομαι που σού άρεσε! Πολλά φιλιά. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Ευχαριστώ πολύ πολύ. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  10. Απίθανο! Σίγουρα η κατασκευή θα ξετρελάνει τα πιτσιρίκια ...
    Καλή συνέχεια Δήμητρα.. Καλή Κυριακή!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αννιώ. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Είναι καταπληκτικό και χαρακτηριστικό της Ντεκορασύλειας αισθητικής!!! Ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντεκορασύλειας... χαχαχαχα πολύ μού άρεσε η λέξη Σοφάκι! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  12. Φανταστική κατασκευή ,όλο όπως το έκανες Δήμητρα μου είναι τέλειο....φιλάκια πολλά και καλή κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  13. Δήμητρά μου, είναι πολύ όμορφο, μου αρέσει που επέλεξες αυτή τη χρωματική παλέτα!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην πρόσκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Δέσποινα για την πρόταση να συμμετάσχω! Καλή και δημιουργική εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Καραμέλλα! Καλές δημιουργίες & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  15. τέλειο!! θα προστεθεί και στα άλλα φέτος. www.decomaniacs.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε και σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Καλές δημιουργίες & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο Δήμητρα μου!!!
    Το αποθηκεύω και κάποια στιγμή θα το προσπαθήσω!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ρένα μου! Να το δοκιμάσεις, δεν είναι τίποτα το δύσκολο! Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  17. Ωραία κατασκευή Δήμητρά μου και σε βάζει στο πνεύμα των γιορτών με το δικό του τρόπο! Μου αρέσει και ο τρόπος που το έστησες με όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα...πραγματικά απλό αλλά ονειρικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι! Όντως φέτος λέω να πάω με πιο λιτό ύφος σε όλη τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  18. Kαλημέρα Δήμητρα!!Λάτρεψα την τριασδιάστατη κατασκευή+το μαύρο χρώμα που μου αρέσει σε μικρές δόσεις!!!Έτσι αν και έχει γεμίσει το σπίτι με χριστουγεννιάτικα,θα το φτιάξουμε σίγουρα με τον Φραγκισκάκο,αν και αυτό δεν είναι μόνο χριστουγεννιάτικο,θα μας συντροφεύει όλον τον χειμώνα!!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που θα το φτιάξετε με το μπισκοτάκι σου Ιώαννα! Καλές γιορτινές δημιουργίες εύχομαι και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  19. Έγινε φανταστικό!! Και το μαύρο που διάλεξες ακόμα πιο ατμοσφαιρικό!! Άντε να αρχίσουν να μυρίζουν Χριστούγεννα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αθηνά μου γιατί από καιρό, μάλλον για Πάσχα μυρίζει χεχεχεχε Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφο και κόντρα στον καιρό, γιατί λίγο χιονάκι το θέλουμε επιτέλους!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέλουμε όντως!!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  21. Τι ωραία κατασκευή Δήμητρα!!!!!
    Αν σου πάει βρε παιδί μου η εποχή, ζωγραφίζεις!!!!!
    Τα φιλιά μου!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εμ αφού με ξέρεις Μαργαρίτα... ο χειμώνας είναι ο καιρός μου (άσχετο που έξω θυμίζει άνοιξη...)
      Φιλιά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  23. επαθα πλακα!!!! τι ομορφο κουτι ειναι αυτο??? υπεροχο!!!!! και το ΑΜ του ταιριαζει πολυ, αλλα και καθε χρωμα φανταζομαι! απλα υπεροχο! και ευχαριστουμε κ για τα εκτυπωσιμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ζηνάκι! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε κι ελπίζω να το δοκιμάσεις με την ζουζούνα σου! Φιλιά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. εννοειται θα το δοκιμασω...το στυλ σιγουρα, τωρα δεν ξερω αν θα ειναι το ιδιο βεβαια. αλλα θα στο δειξω σιγουρα!

      Διαγραφή
  24. Καταπληκτικό!!! Ζωγράφισαν παλι τα χεράκια σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  25. Καλοοοοοοο... πολύ καλό!

    Καλό βράδυ :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί μποκού Μπιούτι! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  26. Τι όμορφο!!! Ελπίζω η κατασκευή σου Δήμητρα μου να ξυπνήσει τον χειμώνα και να αρχίσουμε να βλέπουμε άσπρα δεντράκια όπως ακριβώς στο diorama σου!!! Ελπίζω να λείπεις για καλό από το διαδίκτυο σου σπίτι και να εισαι καλά!!!Φιλάκια πολλά♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βλέπω Ίριδά μου καθώς ακόμα ζέστη έχει... Που θα πάει όμως, θα έρθει για τα καλά ο χειμώνας!!!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Υ.Γ. Για καλό λείπω... :*

      Διαγραφή
  27. Πανέμορφη κατασκευή και φοβερή ιδέα!!!Για άλλη μια φορά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ντίνα. Χαίρομαι που σού άρεσε! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  28. καταπληκτικο Δήμητρα! Το κανω pin για να το δοκιμασω σίγουρα, η κόρη μου θα ξετρελαθει!!! Σ' ευχαριστουμε πολυ για την υπέροχη ιδεα και τα εκτυπώσιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Ντίνα που θα το δοκιμάσετε με την μικρή σου!!! Πραγματικά, ευχαριστήσή μου. Καλές δημιουργίες και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  29. Υπεροχη η κατασκευη!! Μπραβο Δημητρα και σε ευχαριστουμε για τα εκτυπώσιμα!!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου! Χαίρομαι πού σού άρεσε. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  30. Πολύ ωραίο Δήμητρα! Και τόσο ταιριαστό με το άσυλο και τη χειμερινή διακόσμησή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελευθερία! Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  31. Καταπληκτική κατασκευή Δήμητρα!! Υπέροχη χειμωνιάτικη εικόνα!! Μου αρέσει πολύ που το έκανες σε ασπρόμαυρο!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μαύρο φαίνεται θα παίξει πολύ στο γιορτινό Άσυλο Θάλεια μου έτσι που το πάω :)) Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφο Δήμητρα! Ότι πρέπει για κατασκευή από παιδικά χεράκια και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Χαίρομαι που σού άρεσε! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαίρη, σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα εύχομαι :)

      Διαγραφή
  34. Καταπληκτικό diy από υλικά που τα βρίσκεις παντού.Μόνο και μόνο για την ιδέα και την επανάχρηση των υλικών σου βάζω ''άριστα''.Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καταπληκτικό!!!!έχω μείνει άφωνη.ξετρελάθηκα με το αποτέλεσμα.άμα προλάβω θα το φτιάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απλά το αγάπησα! Για την αρμονία του, τα χαλαρωτική χρώματα, τις λιτές γραμμές του! Σε υπέρ ευχαριστουμε για την ιδέα και το εκτυπωσιμο υλικό! Φυσικά και θα το φτιάξουμε! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απλά φανταστικό! Με τις υπέροχες φωτογραφίες σου με ταξίδεψες στο χιονιοσμένο δάσος και δεν πήρα τα μάτια μου από τον έναστρο ουρανό. Πραγματικά εκεί με πήγες! Καλή νύχτα!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή