Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

DIY μοντέρνα στολίδια


Ποιος είπε πως τα απλά πλαστικά στολίδια πρέπει να είναι και βαρετά; Και ποιος είπε πως κάθε χρόνο πρέπει να στολίζουμε με τα ίδια και τα ίδια; Σίγουρα όχι εγώ! Αν λοιπόν θέλετε κι εσείς να δώσετε νέα πνοή στα παλιά σας στολίδια ή να δημιουργήσετε μοντέρνα -χωρίς όμως το ανάλογο κόστος- συνεχίστε να διαβάζετε.


Η λέξη κλειδί στην παρούσα ανάρτηση είναι "φθηνά". Τόσο η κρίση, όσο και οι, σε αρκετές περιπτώσεις, γελοίες τιμές που φέρουν τα στολίδια, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τον αριθμό που χρειάζεται για να στολιστεί ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο, είναι δύο πρώτης τάξεως αφορμές για diy στολίδια. Σε δύο εκδοχές, με απλά υλικά και διαδικασία και αποτέλεσμα σούπερ, κατά την ταπεινή μου άποψη!

Για τα μαρμαριζέ (υπάρχει τέτοια λέξη;) θα χρειαστούμε:


Φθηνά μανώ - ένα πλαστικό ποτήρι με νερό - μία οδοντογλυφίδα ή άλλο λεπτό ξυλαράκι και φυσικά απλά πλαστικά στολίδια. 

Καλό θα είναι να έχουμε προετοιμάσει ένα μέρος όπου θα κρεμάσουμε τα στολίδια μας για να στεγνώσουν (π.χ. ένα κλαδί). Επιπρόσθετα, παρόλο που η διαδικασία είναι πολύ απλή κι ένα παιδί μπορεί να την κάνει, αυτό το diy δεν είναι για μικρούλια καθώς και η μυρωδιά από τα μανώ δεν είναι κι ό,τι καλύτερο αλλά και τα χέρια θα λερωθούν (καθαρίζονται όμως πανεύκολα με... ασετόν!).

Η διαδικασία είναι η ίδια όπως στα Πασχαλινά αυγά του "Έκανα μανικιούρ" επίσης γνωστή κι ως marbled στον κόσμο των νυχιών.


1. Στάζουμε αρκετές σταγόνες μανώ μέσα στο νερό, περιμένοντας να εξαπλωθεί κάθε στρώση χρώματος πριν προσθέσουμε την επόμενη.
2. Με μία οδοντογλυφίδα ή άλλο λεπτό εργαλείο ανακατεύουμε πάρα πολύ απαλά και μόνο επιφανειακά τα χρώματα δημιουργώντας μοτίβα.
3. Βουτάμε το στολίδι μας και αφήνουμε να στεγνώσει. Τα δικά μου στολίδια ήταν πολύ μεγάλα ακόμα και για το μεγαλύτερο πλαστικό ποτήρι που μπορούσα να βρω, οπότε και τα κάλυψα σταδιακά. Έτοιμα!

Πάμε στη δεύτερη εκδοχή που είναι ακόμα πιο απλή! Τόσο απλή που μία εικόνα τα λέει όλα!




Τόσο εύκολα, τόσο απλά και τόσο οικονομικά, τα απλά πλαστικά στολίδια παίρνουν νέα ζωή! Και για έξτρα ιδέες, δείτε και πως η Αθηνά του Craft Cook Love μεταμόρφωσε τα δικά της παλιά στολίδια σε πιο ρουστίκ & woodland εκδοχές


Και αυτή είναι η δεύτερη συμμετοχή μου στην Aντίστροφη Μέτρηση για τα Χριστουγεννα που διοργανώνει και φέτος η Δέσποινα από το Despina's Studio. Επισκεφθείτε τον σύνδεσμο για αναρτήσεις γεμάτες γιορτινή διάθεση!

Πως σάς φαίνονται; Θα τα δοκιμάζατε; Στολίσατε; 

Εγώ σάς εύχομαι καλές γιορτινές προετοιμάσιες και σάς αφήνω καθώς σήμερα είναι η μέρα που στολίζουμε το Άσυλο! Καλά να περνάτε.

Την καλημέρα μου.

61 σχόλια:

  1. Τα marbled είναι υπέροχα!!! Για τα άλλα, με το μαρκαδόρο, λέω να αφήσω τα αγόρια να δημιουργήσουν... Καλή συνέχεια στο στολισμό Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία. Όσο για τους μαρκαδόρους, ευκαιρία για δημιουργική απασχόληση και για τα παιδιά :) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα,Δήμητρά μου!Να τα φέρεις και στην αντίστροφη μέτρηση, μη με ξεχάσεις!
    Και το έχω κάνει αυτό το εφέ μαρμάρου με τα αυγά το Πάσχα, αλλά ούτε που θα το σκεφτόμουν και για μπάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου προφανώς έχω χάσει επεισόδια ή ο εγκέφαλός μου αρνείται να συνεργαστεί καθώς αυτή η αντίστροφη μέτρηση που λες δεν μού λέει κάτι. Θα επικοινωνήσω μαζί σου για περαιτέρω πληροφορίες! Όσο για το μαρμαριζέ, κι εγώ σε αυγά το είχα αρχικά δοκιμάσει αλλά όπως βλέπεις μια χαρά κάνει και για μπάλες :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει τα marbled είναι απλά όνειρο!! Εμείς κάθε χρόνο πειραματιζόμαστε με κουκουνάρες και σπρέυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία και τα κουκουνάρια! Δίνουν άλλη ζεστασιά στη διακόσμηση :)

      Διαγραφή
  4. Αυτό το στυλ marbled το έχω κάνει με αυγά , πολύ έξυπνη και όμορφη ιδέα που αξίζει να τη δοκιμάσω !!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αρκετές το κάναμε με αυγά, οπότε καιρός να περάσει και στις γιορτές των Χριστουγέννων Νικόλ :)) Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες ιδέες! Αυτό με τα μανό το έχω δει σε τόσες εκδοχές κι ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει. Μάλλον ήρθε ο καιρός να χρησιμεύσουν καπου και τα μανό που παίρνω μια που δε φημίζομαι για τα περιποιημένα νυχια μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Νίκη! Δίνει πολύ όμορφα αποτελέσματα και είναι ό,τι πρέπει για να αξιοποιηθούν μανώ που δεν χρησιμοποιούμε :)) Καλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  6. Ααααα I like! Πολυ ιδιαιτερα και χαρακτηριστικα της αισθητικης σου! Φετος το μαυρο και το γκρι παιζει πολυ για Χριστουγεννα. Με βαζετε σε σκεψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και στο Άσυλο θα παίξει σε μικρές δόσεις, νομίζω πως είναι σούπερ χρώματα και για τις γιορτές Σοφία! Τι καλό σκέφτηκες να δημιουργήσεις πάλι;;;

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικά βγήκαν Δήμητρα και όντως τα marble έκλεψαν την παράσταση! Καλά στολισματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν όντως πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ειδικά αν σκεφτείς πόσο εύκολα γίνονται :))

      Διαγραφή
  8. Μου άρεσαν πολύ Δήμητρα μου. Ανυπομονώ να δω και τη συνέχεια από τους στολισμους του παραμυθένιοΥ ασύλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ίριδά μου! Με αρκετή καθυστέρηση το απαντητικό μου σχόλιο, οπότε σίγουρα τα είδες και στο δέντρο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  9. Oh yes! Έγιναν πολύ ωραία. Την τεχνική του "μαρμάρου" την ξέρω αλλά μια καλή εκτέλεση όπως η δική σου αξίζει πολλά μπράβο!!Καλό βράδυ και επιτέλους έρχονται Χριστούγεννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι!!! Κι όντως τα Χριστούγεννα πλησιάζουν κι επιτέλους και ο χειμώνας φαίνεται να ξύπνησε! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. έγιναν υπέροχα Δήμητρα!
    Αυτή η όψη ¨μαρμάρου¨ μου αρέσει πολύ!
    Εγώ σκέφτηκα να στολίσω παλιές μπάλες με κορδελίτσες. Αν βρεθεί ποτέ χρόνος θα το δεις στο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγονται σούπερ οι μπάλες σου Σοφη οπότε ελπίζω να βρήκες χρόνο να τις βάλεις στο μπλογκ! Θα περάσω να δω αργότερα :)) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  11. Κταπληκτική εκτέλεση! Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Πέπη, ευχαριστώ πολύ. Καλές Γιορτές :)

      Διαγραφή
  12. τελεια!!!ολα ξεχωριστα και πανεμορφα!! καλα στολισματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα! Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Και του χρόνου !!!!!!!!!!! Και του χρόνου!!!!!
    Εκανες πάλι το μικρό / μεγάλο σου θαύμα, τόσο απλά και τόοοοοοοοσο τέλεια!
    Γι΄αυτό είσαι εσύ το μεγαλύτερο ξωτικό του Ασύλου! χαχαχαχχα

    Δήμητρα έδωσα ρέστα με τα στολιδια που είναι σε μαρμάρινο στιλ. Και το άλλο μου άρεσε πολύ που είναι η μπάλα και έχεις γράψει πάνω με τα μακρόστενα γράμματα!!

    Θα μας δείξεις να υποθέσω το φετεινό δέντρο του Ασύλου???
    Α, και κάτι ακόμα!!!!!!!! Νομίζω πως έχεις αναγάγει την φωτογράφιση των δημιουργιών σου πλέον σε τέχνη!!!!!!!!
    Δηλαδή έμεινα να κοιτάζω τις φωτογραφίες με τα μανώ μέσα στο νερό!!! Τι να πω? Μπράβο ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το ξωτικο-καπέλο μού λείπει Χρυσαυγή μου!!! χαχαχαχαχαχα
      Έχω καθυστερήσει αρκετά στις απαντήσεις μου, οπότε σίγουρα έχεις δει και το δέντρο και τη λοιπή διακόσμηση. Όσο για τα νερά των μανώ, ήταν πολύ όμορφα για να μην τα φωτογραφήσω :))
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  14. Τέλεια τα marbled!!!'Εχω ξεχωρίσει μερικά παλιά μανώ,αλλά ακόμα με περιμένουν!!Ανυπομονούμε να δούμε το Άσυλο στολισμένο!!!Εμείς στολίσαμε το δέντρο την Κυριακή,αλλά χτες το βράδυ τελείωσα όλον τον στολισμό!Καλό υπόλοιπο ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Ιωάννα μου, πάντα με χαρά και υγεία! Όσο για τα παλιά μανώ, ό,τι πρέπει είναι για τέτοια diy! Καλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  15. Μα τι όμορφα που τα έκανες! Πολύ μου αρέσουν! Φαίνεται το μερακι σου άλλωστε σε κάθε τι που φτιάχνεις! Σου στέλνω τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτήρια για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  16. Νομίζω ότι μ'αυτή την ωραία και υλοποιήσημη ιδέα,φτιάχνεις καταπληκτικά στολίδια για το το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ Δήμητρα μου.Είσαι στα γούστα μου και στις προτιμήσεις μου πάντα φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνο Μαρία μου. Τελικά το μαρμαριζέ μπορεί να μεταμορφώσει πολύ αντικείμενα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Τα σχόλια (όσα κοσμητικά επίθετα και να χρησιμοποιήσω) θα είναι κατώτερης αξίας από τα diy σου. Ένα λοιπόν μου μένει να πω : W O W !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά κι ευχαριστούμε για τις ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, να υποθέσω πως σού άρεσαν φιλενάδα;;; Χαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφα ιδίως τα μαρμαριζέ!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ελένη. Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα Δήμητρα! Υπέροχες Φωτογραφίες !! Πόσο ωραία έχεις αποδώσει μέσα από το φακό το λευκό χρώμα !!! Τα posts σου είναι εκτός από πρωτότυπα και τεχνικά άψογα !! Σημαντικό και αυτό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω Άρη, με κολακεύουν πολύ τα λόγια σου, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες :) Ευχαριστώ! Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  21. Τελεια ...πολύ όμορφα έγινα οι μπάλες εδικά τα μαρμαριζε !!!!
    καλή συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν :)) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  22. Και τα δυο σχέδια που μας έδειξες είναι ωραία και ταιριάζουν μεταξύ τους. Φέτος δεν άλλαξα τη διακόσμηση του δέντρου μας, αλλά θα το κρατήσω σαν ιδέα για την επόμενη χρονιά Δήμητρα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να εφαρμόσεις την τεχνική και σε άλλα αντικείμενα Ελευθερία. Κάποιο διάστημα ήταν πολύ στην μόδα οι κούπες μαρμαριζέ... :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 27 million visits, 198 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έγιναν υπέροχα όλα, Δήμητρα μου!!! Και τα συνδύασες τέλεια μεταξύ τους!!! Η φώτο με τις μπάλες και τα κουκουνάρια δεν περιγράφεται ...!!! Φανταστική!!! Πολλά φιλιά!!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα μου! Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Δημητρούλα και καλή εβδομάδα!! Έπαθα πλάκα με τις μπάλες με μαρμάρινη όψη!! Πανεύκολες πραγματικά!! Καταλαβαίνεις ότι αναμένω με αγωνία το δεντράκι σου έτσι;;; Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αναφορά !! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πανεύκολες Αθηνούλα και μπορούν να γίνουν σε ότι χρώμα θέλεις :)) Το δέντρο το είδες πια. Καλές γιορτινές προετοιμασίες & φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφα και πολυ μοντέρνα! Λέω να τα δοκιμάσω γιατι φετος θέλω κι εγω μια διαφορετική Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση από τα συνιθισμένα,πιο μινιμαλ! καλο μήνα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν είμαστε λίγες που αναζητούμε μία ανανέωση και στα γιορτινά μας Ντίνα! Περιμένω εντυπώσεις αν τελικά τις φτιάξεις. Καλές γιορτινές δημιουργίες :)

      Διαγραφή
  27. υπεροχα τα μαρμαρινα! καλες γιορτινες προετοιμασιες Δημητρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άλεξ! Καλές γιορτές να έχουμε :*

      Διαγραφή
  28. καταπληκτικα!!!! Δημητρουλα ζωγραφισες παλι! ειναι απλως υπεροχα! και με τα τριγωνακια (που ουτε αυτα δεν ειμαι ικανη να ζωγραφισω) και με τα βερνικια...υπεροχα!!! ανυπομωνω να δω το δεντρο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολές Ζηνάκι! Δεν είναι καθόλου δύσκολο, απλώς πρέπει να δοκιμάσεις :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Καταπληκτικά Δημητρά μου!! Είναι όλα πανέμορφα!! Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η όψη μαρμάρου που έχουν οι μπάλες με το μανό!! Ανυπομονώ να δω και τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό.Φιλάκια πολλά και καλές ετοιμασίες για τις γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου, σ' ευχαριστώ πολύ!! Καλές γιορτινές δημιουργίες σε σένα και την Γεωργία & Καλές Γιορτές να έχουμε. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  30. Καλά στολίσματα Δήμητρα! Αν κρίνω από τις μπάλες που μας παρουσιάζεις περιμένω rock άποψη φέτος!
    Για να δούμε θα πέσω μέσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και τόσο Κατερινάκι, όπως ήδη είδες :)) Για αλλού το πήγα φέτος! Καλές Γιορτές!

      Διαγραφή