Φθινοπωρινή διακόσμηση


Είμαστε πλέον και επίσημα στο Φθινόπωρο, οπότε, όπως ίσως φαντάζεστε, έχω αρχίσει να παίρνω τα πάνω μου κι επειδή αρκετό καιρό το Άσυλο είχε μείνει με τα ίδια και τα ίδια, ώρα για λίγες πινελιές στην φθινοπωρινή διακόσμηση του καθιστικού.
Ειδικά όταν ξυπνάς σε ένα τέτοιο σκηνικό και υπό τους ήχους της βροχής.


Το σχέδιο βέβαια είχε μπει προ πολλού σε εφαρμογή κι αφού εντοπίστηκαν όλα τα "απαραίτητα", περίμενα υπομονετικά μέχρι να φτάσουν και στο Άσυλο. Κι αν με την πρώτη φωτογραφία, νομίζατε πως τα μάτια σας σάς παίζουν παιχνίδια, αφήστε με να το επιβεβαιώσω: το χρώμα για το φετινό φθινόπωρο και χειμώνα στο Άσυλο είναι το ροζ! 


Ένα χρώμα που δεν τίμησα καθόλου στην παιδική μου ηλικία, ένα χρώμα που περίμενα να ξεκινήσει το γκρινιαρομοτεράκι στον Γεώργιο αλλά στην τελική ένα χρώμα που νομίζω πως πολύ του πάει του Ασύλου! Σε μικρές δόσεις, όπως τα διακοσμητικά συννεφάκια παράπανω αλλά και στα μαξιλαράκια του καναπέ. Φυσικά με τις ανάλογες μαύρες επιλογές για να ενωθεί τόσο με τα υπάρχοντα χρώματα αλλά και για ένα πιο μοντέρνο και όχι κοριτσίστικό αποτέλεσμα. 




Ούτε όμως η άλλη πλευρά του καθιστικού έμεινε παραπονεμένη κι αν παρακολουθείτε το Άσυλο τότε σίγουρα θα θυμάστε την ανάρτηση με τα μεγάλα φυτά στη διακόσμηση. Μετά από αρκετό ψάξιμο βρέθηκε το φυτό που ήθελα (και μάλιστα μη προγραμματισμένα κι ενώ γυρνούσαμε με το μ.η.χ.α.ν.ά.κ.ι. από το μπάνιο- μπορείτε ελεύθερα να φανταστείτε τόσο το σκηνικό με δύο άτομα στο μηχανάκι + ένα τεράστιο φυτό στα χέρια μου, όσο και την μουρμούρα του Γεώργιου. Για τα βλέμματα των περαστικών δεν το σχολιάζω...) ενώ το καλάθι και οι μπάλες φώτα- σε αποχρώσεις του απαλού ροζ και γκρι- είχαν σταμπαριστεί μήνες πρίν!


- και το Τέρας να κρασάρει την φωτογράφηση -

Κι έτσι με ένα ελαφρώς ροζουλί φθινοπωρινό καθιστικό, σάς εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και πάω να ασχοληθώ με τη διακόσμηση στο τζάκι που έχει μείνει κι αυτή πίσω!


Πως σάς φαίνονται οι ροζουλί πινελιές μου; Εσείς έχετε ροζ στη δική σας διακόσμηση;

Την καλημέρα μου

70 σχόλια:

  1. ωωωωω τι καλο!!!! Πολυ μου αρεσει γιατι ειναι σε μικρη δοση αλλα ειναι εκει, το βλεπεις! Δεν εχω βαλει ροζ στο σπιτι ακομα αλλα δεν το αποκλειω κιολας! Καλο φθινοπωρο!!! Καλά η εικόνα με την τεραστια γλαστρα πανω στο παπι ειναι θεικη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καλά, δεν νομίζω να περίμενες από εμένα Μπαρμπι-ο-δωμάτιο χαχαχαχαχα. Όσο για την εικόνα, όσο θεική ήταν και η μουρμούρα του Γεώργιου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Θέλω να σου πω ότι το ροζ οφείλει να καθιερωθεί στο άσυλο και σε μεγάλες δόσεις!!! Σας πάει!!! Μα να μην είμαι εκεί να βγάλω μια φώτο με σας στο μηχανάκι; Άδικο τώρα δεν μπορώ να σας εκβιασω και να ζητήσω ανταλλαγή σπιτιών... Κριμααα! Το δικό σας φθινόπωρο είναι μαγικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαα. Βλέπω πάντως Ίριδά μου πως το ροζ σου βγάζει επικίνδυνες σκέψεις στην επιφάνεια!!! Φτηνά την γλυτώσαμε...χεχεεχε. Όσο για τις μεγαλύτερες δόσεις, ... ίδως ;) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο χρώμα το ροζ σε μικρές δόσεις όπως το έβαλες και εσύ Δημητρά μου! Όμορφες οι Φθινοπωρινές σου πινελιές και οι νέες σου αγορές! Τα λαμπάκια είναι τα αγαπημένα μου πάντα, ειδικά αυτού του είδους! Ανυπομονώ να δω το τζάκι σου στολισμένο και πάλι! Καλο Σ/Κ και καλά να περνάτε πάντα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Λιλιάκι για τα φωτάκια! Καιρό τα είχα στο μάτι :)) Δίνουν απίστευτα ζεστό φωτισμό, ό,τι πρέπει για χουχουλιάρικα απογεύμα & βράδια! Έρχεται και το τζάκι. :**

      Διαγραφή
  4. Το ροζ σας πάει τρελά!!
    Έχω κι εγώ ροζ!! Μικρές πινελιές στην τραπεζαρία και στην είσοδο.
    Φιλία πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου! Στο Άσυλο σίγουρα πάει, πάνω μου δεν ξέρω ;)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Ωραίος ο δίσκος με τον ταρανδούλη και το ροζ συννεφάκι, που γλυκαίνει το σύνολο, τα υφάσματα στα μαξιλάρια, το φυτό (τι φυτό είναι;) και η γυάλα με τα φωτάκια. Μου αρέσει και το γκρι χρώμα στον τοίχο πίσω, τώρα τον έβαψες κι αυτόν; Ιδανική θα έλεγα η ανανέωση που έκανες για το Φθινόπωρο. Είναι τόσο όσο, χωρίς υπερβολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Monstreta! Μα είναι δυνατόν να μην είναι κάρμα αυτό το φυτό για μένα;;; Χαχαχαχα.
      Όσο για τον τοίχο, όχι. Τον είχαμε βάψει όταν πρωτομπήκαμε στο Άσυλο. Απλώς είναι τόσο ιδιαίτερο το χρώμα του που ανάλογα με το φως της ημέρας φαίνεται και λίγο διαφορετικό, από γκρί, σε ποντικί, σε καφετί :)

      Διαγραφή
  6. Ροζ καλημέρες .... Ροζ ανοιγει τη διάθεση και το μάτι... μου αρέσει πολύ αν και εγώ σαν και εσένα δεν το τίμησα στην παιδική μου ηλικία...και τώρα με μία κόρη το αγαπάω τρελά... Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόρη δεν έχω Έφη μου! Λες να κοτσάρω καμιά ροζ κορδέλα στο Τέρας;;; χεχεχεχε. Φαντάζομαι ήδη τα σχόλια του Γεώργιου ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχααχαχαχαχαχ το είδα κι αυτό! Τώρα μπορώ να ''παραδώσω πνεύμα εις Κύριον'' !!!
    Εγώ πάλι,το αντίθετο φέτος.Αν θυμάσαι το περσινό φθινοπωρινό τζάκι(ναι,εκείνο το τσίρκο! ) ,είπα φέτος να το πάω πιο light.Eπηρρεασμένη από τα περσινά σου γήινα ,έχω ήδη ξασπρίσει κάποια κουκουνάρια με χλωρίνη ,έχω μετατρέψει και αυγά πασχαλινά σε βελανίδια με το τσιγκελάκι μου και δόσεις καφέ και μαύρου θα είναι τα διακοσμητικά μου πινελιάσματα.
    Τα μαξιλαράκια σου είναι ΟΝΕΙΡΟ!!! Όσο για το ροζ ,το τιμώ πάντα στην πιο έντονη μορφή του(βλ.φούξια)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχεχε. Σιγά να μην σάς άφηνα στα αναμενόμενα φιλενάδα ;)
      Αυτό με τα κουκουνάρια και την χλωρίνη να μάς το δείξεις περικαλώ καθώς όσες μέρες και να τα άφησα, τα δικά μου έμειναν καφετί!!! Όσο για τα βελανίδια, είδα κάτι τέλεια με πλαστικά αυγά και κουκουνάρια!!! Φιλιά!

      Υ.Γ. Βγάλε φωτό από τα φθινοπωρινά σου και δείξτα μας!!!

      Διαγραφή
  8. Εγω το αγαπω πολυ το ροζ...!!!! Και μ αρεσει πολυ συνδυασμένο με το γκρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχος συνδυασμός :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  9. Μ'αρέσει πολύ το ροζ αλλά το έχω στην κρεβατοκάμαρα μόνο! Τα συννεφάκια θα μπορούσα να τα φάω πάντως! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά το τόλμησα και μ'αρέσει πολύ. Όσο για τα συννεφάκια... έρχονται :)

      Διαγραφή
  10. Welcome back Δήμητρα!! Στο στοιχείο σου πια αφού ο καιρός δρόσισε για τα καλά! Το ροζ τελικά σας πάει πολύ! Κάτι μου λέει ότι θα δούμε και ροζ χρυσό στη φετινή διακόσμηση?? ε? ε?? Αναμένουμε τη συνέχεια! Φιλιά!
    Υ.Γ. Γελούσα μόνη μου κάνοντας εικόνα το γιγαντιαίο φυτό στο μηχανάκι! Θεά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν Μαίρη να δροσίσει :)) Καλώς σάς βρήκα. Για ροζ χρυσό δεν ξέρω αλλά για μικρές δόσεις χρυσού, σίγουρα ;)
      Υ.Γ. Οι περαστικοί να δεις πως γελούσαν....

      Διαγραφή
  11. Είναι όλα φανταστικά!
    το ελαφάκι που το βρήκες? ψάχνω κ εγώ ένα τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σόφη :))
      Το ελαφάκι είναι από ένα μαγαζί στην Αγγλία. Είναι για διοράματα αλλά αυτό εμένα ποσώς με σταμάτησε. Αν θέλεις θα σου στείλω το λινκ στο email.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα! Το ροζ νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα με το Φθινόπωρο...Υπάρχουν τόσα χρώματα στα φύλλα των δέντρων . ...Σίγουρα και στις αποχρώσεις του ροζ και του μωβ...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα! Το ροζ νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα με το Φθινόπωρο...Υπάρχουν τόσα χρώματα στα φύλλα των δέντρων . ...Σίγουρα και στις αποχρώσεις του ροζ και του μωβ...Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη μου! Σίγουρα δίνει μία γλυκύτητα που είναι ότι πρέπει για χουχουλιάσματα :)) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Είσαι,μέσα στην φθινοπωρινή ατμόσφαιρα και όλα δείχνουν τόσο όμορφα .Ή διακόσμηση σου είναι ανάλαφρη και αυτές οι μικρές δόσεις του ροζ την απογειωνουν...καλό φθινόπωρο και πολλά φιλια Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Τι να πω..μάλλον ο κρύος καιρός με εμπνέει περισσότερο :)) Φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες ιδέες! Και το ροζ τόσο όσο!
    Λοιπόν εμείς έχουμε μια όλο ροζ κρεβατοκάμαρα- ναι στα 40 παρα κάτι απενοχοποίησα το ροζ- δεν είναι βεβαια ακριβώς ροζ, είναι πολύ αχνό και στον ένα τοίχο έχω αυτοσχέδια τεχνοτροπία με πιο σκούρο κεραμιδορόζ. Στο δωμάτιο των κοριτσιών έχουμε επίσης λίγο ροζ πέον.
    Καλά, την εικονα με τους δυο σας στο μηχανακι και τη γλαστρα θαήθελα να τη δω!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Νίκη. Εξάλλου πάντα θεωρούσα κουτό να δίνουμε ταυτότητες στα χρώματα!!! Πολύ όμορφο ακούγεται αυτό με τον τεχνοτροπία. Να μάς το δείξεις! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφες οι ροζ πινελιές σου! Προσωπικά μου αρέσει πολύ, αλλά καθώς το γυναικείο φύλλο υπερισχυει στο σπίτι (οι κόρες μου κι εγω) κι από ροζ στα κοριτσίστικη δωμάτια άλλο τίποτα, αν βάλλω και ροζ στη διακόσμηση των κοινών μας χωρων ο καλός μου δεν θα το εκτιμήσει και πολύ!!! Χαχα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχααχα. Το ίδιο πίστευα κι εγώ για τον Γεώργιο Σωτηρία. Βέβαια μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο για το χρώμα, οπότε έχω βάσιμες υποψίες πως απλώς δεν το έχει πάρει χαμπάρι!!!! χαχαχαχαχα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι ροζ πινελιές Δήμητρα!!!!Σε μας το ροζ φέτος το καλοκαίρι μετακόμισε πια από το δωμάτιο των κοριτσιών και ήρθε και έκατσε στην κρεβατοκάμαρα στην ...."λερωμένη "εκδοχή του(ροζ παλιό).Είναι ένα χρώμα που το αγαπάμε(η μια μας έχει δυο κορίτσια και το έχει τιμήσει δεόντως).Αυτό με τη μεταφορά του φυτού έπρεπε να το τραβήξεις βίντεο...είσαι άπαιχτη!!!!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λερωμένο ροζ το βρίσκω από τα ομορφότερα και πιο σικ χρώματα. Όσο για το βίντεο...εκεί να δεις γέλια και μουρμούρες καθώς φανταστείτε να ισσορροπω στο ένα μόνο χέρι την Μονστρέτα και με το άλλο να τραβώ βίντεο...
      Φιλιά πολά.

      Διαγραφή
  18. οι πινελιες σου τοσο ομορφες και αναζωγονητικες!Λατρευω το φθινοπωρο!
    Οσο δε μου αρεσε το ροζ παλιοτερα...τοσο το λατρευω οσο μεγαλωνω!
    φιλια και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουμε πολύ και στο φθινόπωρο αλλά και στην αντιμετώπιση του ροζ!
      Φιλιά πολλά & καλημέρα.

      Διαγραφή
  19. Μου αρέσουν τόσο πολύ τα μαξιλάρια σου!!! Και λατρεύω τον συνδυασμό γκρι-ροζ!
    Τα φυτά εσωτερικού χώρου αν και μου αρέσει να τα βλέπω -δεν επιβιώνουν στο σπίτι μου!
    Θες τα μικρά που τα μαδάν;;θες εγώ που ξεχνάω να τα περιποιηθώ όπως θα έπρεπε..
    Εσένα πάντως δένουν τέλεια !- πολύ ζεστή η φθινοπωρινή σου διακόσμηση !!
    Καλή δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ τα λάτρεψα αυτά τα μαξιλάρια και ταίριαξαν τέλεια με όσα είχα σκεφτεί να κάνω :)) Όσο για τα φυτά, για το θέμα ποτίσματος έχω λύση: παχύφυτα. Για τα γεμάτα περιέργεια χεράκια, μάλλον μόνο ο χρόνος δίνει λύση :). Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. καλο φθινόπωρο Δημητρα!!! και καλη εβδομαδα!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ελπίδα. Καλό φθινόπωρο να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  21. Μ αρέσει το ρόζ και έχω στο δωμάτιο των κοριτσιών, αλλά τώρα που το βλέπω γιατί όχι κι αλλού μια και βλέπω ταιριάζει για Φθινόπωρο μια χαρά !!!! Μ άρεσε η εικόνα των 3 στο μηχανάκι !!!!! Καλή εβδομάδα καλή μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα κατάλληλα χρώματα να το συνοδεύουν, νομίζω πως είναι μια χαρά χρώμα για πολλά σημεία του σπιτιού Ράνια μου με εξαίρεση ίσως την κουζίνα και το μπάνιο...εκεί δυσκολεύομαι να το φανταστώ :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Χα κι εμένα δε μου άρεζε μικρή το ροζ και πια το βλέπω με άλλο μάτι! Ε ναι είσαι χειμερινός τύπος! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουμε Χριστινάκι, ταιριάζουμε. Όσο για το χειμερινός τύπος, δεν χωράει αμφιβολία. Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Με έβαλες στην πρίζα Δημητρούλα!! Πρέπει να πάρω μπρος και και να αλλάξω το deco που έχει ξεμείνει μισό ανοιξιάτικο μισό καλοκαιρινό!! Και εγώ το ροζ εύκολα δε θα το έβαζα (γκρίνια Γιάννη) αλλά όπως το συνδυάσες είναι φανταστικό!! Πάω να πιάσω δουλειά!! Φανταστικές οι φθινοπωρινές πινελιές σου φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές διακοσμητικές δημιουργίες Αθηνά!! Όσο για το ροζ και την γκρίνια, το ίδιο πίστευα κι εγώ για τον Γεώργιο ;)
      Φιλιά πολλά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  24. Ασυνήθιστη επιλογή χρώματος για φθινοπωρινή διακόσμηση,άσε που δεν περίμενα πως θα σου άρεσε το ροζ,όμως όπως πάντα το συνδύασες υπέροχα Δήμητρα!!!Τα συννεφάκια τα λατρεύω,όσο για το ροζ από ένα "πολύχρωμο παιδί",όλα τα χρώματα είναι ευπρόσδεκτα!!!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως πολλοί δεν θα περιμένατε ροζ από εμένα Ιωάννα :))
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  25. Σκέφτομαι σοβαρά να μετακομίσω σπίτι σου! Θέλεις να με υιοθετήσεις? Είναι τόσο όμορφο! Και τώρα που πλησιάζουν οι αγαπημένες σου θερμοκρασίες ποιος σε πιάνει!
    Καλό φθινόπωρο Δήμητρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Κορούλα μου χαμμένη από τα παλιά ξαναβρισκόμαστε!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  26. Πόσο όμορφες φωτογραφίες !!
    Ευχαριστούμε Δήμητρα, καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη για τα καλά σου λόγια, να 'σαι καλά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  27. υπεροχο!!!!! λατρευω τις ροζουλι πινελιες! στο σπιτι δεν το εχω βαλει, εκτος απο το παιδικο δωματιο, αλλα επανω μου ειμαι ολη μια πινελια!χαχαχαχααχ
    Καλο Φθινοπωρο κουκλα και καλες δημιουργιες...ο μηνας αυτος σου παει πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το αντίθετο από εμένα Ζηνάκι χαχαχαχαχαχαχαχα
      Όσο χαμηλώνουν οι θερμοκρασίες, τόσο εγώ παίρνω τα πάνω μου!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφη η φθινοπωρινή διακόσμηση του Ασύλου και οι ροζ πινελιές του πάνε πολύ!!! Για τα συννεφάκια και το φυτό δεν έχω λόγια... Είναι τέλεια!!! Πολλά φιλιά Δήμητρα μου!!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφη η φθινοπωρινή διακόσμηση του Ασύλου και οι ροζ πινελιές του πάνε πολύ!!! Για τα συννεφάκια και το φυτό δεν έχω λόγια... Είναι τέλεια!!! Πολλά φιλιά Δήμητρα μου!!! Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου, χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν!! Φιλιά πολλά και καλημέρα!!

      Διαγραφή
  30. Πολύ ωραίος συνδυασμός χρωμάτων και ένα υπέροχο αποτέλεσμα Δήμητρα με τα ταξιδιάρικα συννεφάκια! Οσο για τη θέα σε αφήνει άφωνη!! Φιλάκια και καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βέρα για τα καλά σου λόγια. Η θέα είναι από τα μεγάλα ατού του Ασύλου :)) Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα πράγματα! Εμένα μου άρεσε πάντα πολύ το ροζ, ειδικά αυτή η παλ απόχρωση!
    Έχεις φτιάξει έναν πολύ όμορφο χώρο!!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα Στρουμπούλη
    www.just-angelina.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αντζελίνα! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν εξίσου πολύ ευχάριστο να μην υπήρχαν διαφημιστικά σχόλια! Πόσο μάλιστα όταν τα φωτάκια δεν τα έχω αγοράσει από εσάς και δεν είχα ποτέ κάποια επικοινωνία με την beelights. Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. σας ζητώ συγνώμη. Νόμιζα ότι ήταν δικά μας. Μπορείτε να σβήσετε το σχόλιο μου χωρίς παρεξήγηση. Είδα και άλλους να προβάλουν τα site τους για αυτό και το έγραψα. :)
      Πολύ ωραία διακόσμηση πάντως!

      Διαγραφή
  33. η εικόνα που περιέγραψες με το μηχανάκι όλα τα λεφτά! hehe
    Το τοπίο της 2ης φωτό υπέροχο, τόσο γαλήνιο και ήσυχο. Να ξέρεις σε ζηλεύω λίγο για αυτήν σου τη θέα!

    Με το ροζ δεν είχαμε ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις.. και μάλλον δεν προβλέπεται να αναπτύξουμε ούτε στο μέλλον.
    Πάντως ο συνδυασμός σου με το μαύρο δίνει μια έξτρα πινελιά.

    Το μαξιλαράκι με τους σταυρούς φα-ντα-στι-κο! Από που είναι αν επιτρέπεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μία εμπειρία η μεταφορά με το μηχανάκι!!! Χεχεχεχε Η θέα, όντως είναι καλύτερο σημείο του Ασύλου.
      Τώρα για το ροζ, είναι καθαρά προσωπικό θέμα, οπότε εκεί δεν χωρούν αντιρρήσεις :))
      Τα μαξιλαράκια είναι από το ίντερνετ. Αν θέλεις σου στέλνω το link μέσω mail. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  34. Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή Δήμητρα! Νομίζω ότι ταιριάζει πολύ στο ανατρεπτικό Άσυλο! Προσωπικά το Φθινόπωρο το έχω συνδυάσει με ζεστά καφέ και πορτοκαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σου πάει το ροζ ρε φίλε!! Πως να το κάνουμε τώρα?????
    Τόσο όσο δηλαδή, αλλά σου πάει!!!!! χαχαχαχα

    Πολύ ωραίο το ροζ και λευκό συννεφάκι, τα μπαλάκια μέσα στην τεράστια γυάλα σου και τα όμορφα μαξυλάρια. Πολύ εντυπωσιακό και το μεγάλο φυτό στο καλάθι. Πολύ μου άρεσε!!!!!!!!!!!!!

    Αχ, είχες καιρό να κάνεις τέτοιου είδους ανάρτηση και πολύ το χάρηκα. Θέλω να δω κι άλλες φθινοπωρινές διακοσμήσεις από σένα και κυριοτέρως το τζάκι!

    Θα περιμένω λοιπόν με χαρά όπως πάντα όταν βλέπω κάτι δικό σου.
    Καλό Σαββατόβραδο!! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλειες οι ροζ πινελιές Δήμητρα!! Εδωσαν ζεστασιά στο χώρο και ο συνδυασμός με το μαύρο είναι απίθανος!! Ξετρελάθηκα με τα συννεφάκια και ειδικά με το ροζ όπως και με το σπιτάκι και όλο το σύνολο με τα μαξιλαράκια και τα διακοσμητικά είναι φανταστικό! Με γεια το καινούριο φυτό και το καλάθι καθώς και τα φωτάκια μου άρεσαν πάρα πολύ.Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ομοιως με σενα εγω και το ροζ κακιστες σχεσεις μεχρι προτινος, αλλα τωρα στα γεραματα αναθεωρω και θα συμφωνησω οτι σε μικρες πινελιες μπορει να ειναι πολυ αναζωογονητικο! Πολυ γουστοζικα τα φθινοπωρινα σας! Ελαφι + συννεφακια λατρεια! Αυτην την εικονα στο μηχανακι πολυ θα ηθελα νατην εβλεπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή