Ένα κάδρο-μία ευχή


Ο 'Αλμπερτ Άινσταϊν είχε πει πως η φαντασία είναι σημαντικότερη από την γνώση. Με αυτή την σκέψη να χοροπηδά στο μυαλό μου, σκέφτηκα τη δική μου ευχή για ένα χαριτωμένο αγοράκι: να τολμά να ονειρεύεται το αδύνατο. Αυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι ένα μικρό ταξίδι πως αυτή η ευχή πήρε "σάρκα κι οστά" κι από μία άυλη φράση δημιουργήθηκε σε διάσταση.


Κι τι πιο αδύνατο από μία χαρούμενη φάλαινα που ταξιδεύει στον ουρανό πιασμένη από μπαλόνια;


Μετά από μερικά πρόχειρα σκίτσα στο τετράδιό μου, ήμουν έτοιμη να περάσω στη δράση!


Ένα όμορφο κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης επιλέχθηκε και η φάλαινα μαζί με τα μπαλόνια και τα σύννεφα δημιουργήθηκαν στο χέρι από ξύλο μπάλσα. Το κάδρο μου όμως προορίζονταν για ένα παιδικό δωμάτιο, οπότε μόνο η πυρογραφία δεν αρκούσε. Έτσι βγήκαν τα πινέλα και οι μπογιές κι όλα έδειξαν τόσο πιο χαρούμενα!


Μετά την απαραίτητη αναμονή για να στεγνώσουν όλα καλά, σειρά είχε το πιο διασκεδαστικό κομμάτι του όλου ταξιδιού: η συναρμολόγηση.


Έτοιμο! Από μία ευχή κι ένα σκίτσο σε ένα τρισδιάτατο κάδρο για το παιδικό δωμάτιο. 


Μού πήρε συνολικά 3 ημέρες, μη συνεχόμενης φυσικά εργασίας, αλλά πραγματικά νομίζω πως άξιζε!


Σύντομα το κάδρο θα είναι διαθέσιμο και στο μαγαζί μου στο Etsy, με δυνατότητες επιλογής χρωμάτων αλλά και φράσεων. 

Εσείς τι λέτε; Τι ευχή θα δίνατε σε ένα μικρό αγόρι;

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Kαταπληκτικο Δήμητρα! η μπάλσα κόβεται εύκολα; πως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το έκοβα με κοπίδι μακέτας πάντως^^

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάχη, να 'σαι καλά :) Η μπάλσα όντως κόβεται εύκολα με ένα κοπίδι αλλά θέλει και προσοχή, ειδικά όταν κόβεις κάθετα στις ίνες της καθώς μπορεί να σου σπάει. Εγώ πάντα κόβω τα σχέδια πιο μεγάλα από όσο τα θέλω και τα λειαίνω με γυαλόχαρτο. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Να έχει θάρρος, τόλμη και ευγένεια Δημητρά μου!
    Πολύ χαριτωμένη η ταξιδιάρα φάλαινά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο! "Θάρρος, τόλμη και ευγένεια", πράγματι πολύ καλό μότο

      Διαγραφή
    2. Πολύ όμορφη ευχή Λιλιά μου!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ιπτάμενη φαλαινίτσα :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο καδράκι... Αυτό θα πει να τολμάς να ονειρεύεσαι το αδύνατο! Μια φάλαινα πετάει στα σύννεφα... Απλά υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γερο-φυσικός είχε απόλυτο δίκιο Γεωργία :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο!!Και η ευχή νομίζω η ιδανική!Ζήλεψα την πυρογραφία, ίσως να το προσπαθήσω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ντίνα, σ' ευχαριστώ πολύ :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  5. εχω παθει πλακα! ειναι απιστευτο το καδρο σου Δημητρα! και με μπαλονια :)

    η καλυτερη ευχη που νομιζω μου εχουν δωσει για τον μικρο και λατρευω ειναι... να εισαι παντα φωτεινος! νομιζω τα λαει ολα. θα προσθετα και να μη σταματας να ταξιδευεις!

    ανυπομωνω να το βαλεις και στο μαγαζακι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με μπαλόνια και με μπαλόνια... επιβάλλονταν στην συγκεκριμένη περίπτωση ;)
      Πολύ μ'αρέσει αυτή η ευχή χεχεχεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο είναι, δεν έχω λόγια!Και η ευχή τόσο αναγκαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Όσο για την ευχή, ισχύει για παιδιά όλων των ηλικιών ;)

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικό!!! Τέλειο δώρο για παιδικό (και όχι μόνο...) δωμάτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που δεν κολλάνε στις κατηγορίες Χριστίνα δεν λέγεται!!! Πολύ μ'αρέσει που το βλέπεις κι έξω από ένα παιδικό δωμάτιο! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. ΣΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Γιατί πρέπει να θέλω ΟΛΑ όσα φτιάχνεις το ίδιο πολύ!????? ???????
    Είναι εκπληκτικό, όχι μόνο αυτό που διάλεξες σαν έκφραση αλλά και το τι σκέφτηκες για να το αποτυπώσεις! Καλά, για το τεχνικό κομμάτι δεν το συζητάμε!! Αψογο όπως πάντα!!!!!!!!!!!!!
    Δήμητρα μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι δεν το βλέπω για παιδικό δωμάτιο! Με άλλα χρώματα είναι για μένα!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ωωω Χρυσαυγή! Χίλια ευχαριστώ για την υποστήριξη και τα πάντα καλά σου λόγια!!!
      Αν δεν ήταν κάποια άτομα σαν κι εσένα, το shop στο Etsy θα ήταν ακόμα μόνο μία σκέψη και τίποτα παραπάνω!!!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  9. Πολυ χαρούμενο κάδρο, πραγματικα και εμένα μου αρέσει πολυ! Ξύλο μπαλσα που βρίσκει κανεις? Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία. Ξύλο μπάλσα μπορείς να βρεις σε μεγάλα βιβλιοπωλεία, καταστήματα με είδη χόμπυ και γενικότερα σε μαγαζιά που πωλούν υλικά για μακέτες. Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  10. Καλά τι να πω!!!
    Το κάδρο είναι απλά υπέροχο!
    Άκρως ταξιδιάρικο και με ευχή που τα σπάει!
    Με το καλό και στο μαγαζάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ο αποδέκτης έχει μαμά χρυσοχέρα, κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς Βάσω!!!
      Όσο για την ευχή, μέσα από την από την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  11. Είναι ωραίο! Τι ωραίο δηλ. πανέμορφο!!! Η ευχή από τις καλύτερες που έχω δει, η απεικόνιση της μεταφοράς της ευχής εξαιρετική και εύστοχη! Αναρωτιέμαι αν μπορεί να "εικονοποιηθεί" κατά τον ίδιο τρόπο και ένα μήνυμα. Μπράβο βρε Δήμητρα, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!! Η ευχή ήταν που έδωσε το έναυσμα για την όλη σύνθεση και ειλικρινά τολμώ να πω πως το έχω ερωτευθεί :D Όλα γίνονται, φαντασία και θέληση να υπάρχει. Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  12. Την έχω ήδη, την έχω ήδη!! (τραγουδιστά όλα αυτά) !! Είναι πραγματικά άψογη και από κοντά, άντε να δω πότε θα προκόψω να την φωτογραφίσω με όλα τα άλλα τα ωραία που την σονοδεύουν! Πολλά φιλιά!! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σού άρεσε Αθηνά μου! Ελπίζω να αρέσει και στην μικρούλα σου :))
      Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανναστέλλα :)) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  14. τελειο!!! Μπραβο Δημητρα!! Υπεροχη δουλειά και υπεροχη ευχη!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα, σ' ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σού άρεσε.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  15. Δήμητρα, είσαι καταπληκτική!!! Αυτό που έφτιαξες είναι υπέροχο... Η ιδέα της ιπτάμενης φάλαινας, τα μπαλόνια, η ευχή, η υλοποίηση, η σύνθεση... όλα άψογα! Μπράβο σου! Τυχερός ο παραλήρτης!!! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια!!! Κι εγώ ελπίζω να διακοσμεί το δωμάτιο του μικρούλη για πολλά πολλά χρόνια :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Αχ πανέμορφο μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι απλά φανταστικό!!!! Η ευχή επίσης υπέροχη, δεν θα αλλαζα τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο! Πετάει η φάλαινα? Πετάει τελικά! Πολύ ωραίο το τρισδιάστατο καδράκι σου Δήμητρα που εξελίσσεσαι με γρήγορους ρυθμούς! Unisex η ευχή: Be amazing and be aware of it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετάει, πετάει, στην φαντασία μας όλα γίνονται ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ τρυφερή δημιουργία!!
    Κολάζ ξύλου με ζωγραφική και πυρογραφία...απλά φανταστικό Δήμητρα!!
    Ανοίγεις καινούργιους ορίζοντες στο μαγαζάκι σου με παιδικά όνειρα!!! ♥

    ...για κάποιο λόγο, μου θυμίζει καλοκαιρινά γενέθλια ή βάπτιση ενός μπέμπη και αυτό που μου έρχεται στο μυαλό σαν ευχή, είναι ακριβώς αυτό που συνήθως γράφω συνοδεύοντας το δώρο μου... ¨να είναι ανέφελη η ζωή σου"!!
    Πάντως η δική σου ευχή κρύβει πολύ αγάπη και δυναμισμό για κάθε παιδί!!

    Καλή συνέχεια στις όμορφες εμπνεύσεις σου!!
    Φιλιά :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να πειραματιστώ λίγο Ελένη μου και τελικά νομίζω πως πολύ καλά έκανα :)
      Κι όντως προορίζεται ακριβώς για αυτό που αναφέρεις!!!! Πολύ όμορφη ευχή κάνεις, πάντα θεωρούσα πως πρέπει να ξοδεύουμε λίγο παραπάνω χρόνο στις ευχές, αντί του συμβατικού "να σάς ζήσει"!!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  20. Νομίζω έδωσες την καλύτερη!!!! Για άλλη μια φορά ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!! Θα σε έχω υπόψη για τα νέα μωρά στην οικογένεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφο!
    Και η ευχή και η ταξιδιάρα φάλαινα, μ' αρέσουν πολύ!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Έλενα, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη :)) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  23. Πάντοτε εντυπωσιάζομαι από τίς όμορφες εμπνεύσεις σου Δήμητρά μου!!!
    Κάθομαι νά χαζεύω τό πανέμορφο καδράκι σου!Απίστευτη ιδέα η φάλαινα μέ τά μπαλονάκια!
    Υπέροχη καί η ευχή!!Μπράβο σου!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δήμητρα μου! Πάντα έχεις έναν καλό λόγο να γράψεις!! Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)
      Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  24. Είναι από τα πιο υπέροχα,υπέροχα σου Δήμητρα!!!Ρομαντικό,όμορφο,χαρούμενο και όχι απαραίτητα μόνο για το παιδικό δωμάτιο!!Τι ποιο όμορφη ευχή,από το να μην έχουν όρια τα όνειρα μας,να ονειρευόμαστε ακόμα και τα αδύνατα!!Αυτό λέω συνέχεια στον Φραγκισκάκο,πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα,γιατί αυτός όλο δεν μπορώ και δεν μπορώ είναι,μάλλον του αρέσει να το παίζει μικρούλης.Καλό βράδυ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πιο όμορφο Ιωάννα από να ενθαρρύνεις τα παιδιά και να μην παγιδεύεις την φαντασία και τις δυνατότητές τους!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφο ,Δήμητρα,αλλά και ιδιαίτερο,έχει τη "σφραγίδα" σου!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Χαίρομαι που φαίνεται πως είναι φτιαγμένο από μένα :D Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Το χέρι σου κάνει αριστουργήματα, τελείωσε! Ανυπομονώ να το δω στο etsy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο Δήμητρα! Ιδιαίτερο δώρο για μικρούς κ μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ζωγραφιά :) Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  28. Τι όμορφη ιδέα! Και διάλεξες ένα πολύ ωραίο υλικό για το δώρο σου! Το ξύλο είναι μαγευτικό!

    Μπιζού***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω το ξύλο Πανδώρα, ειδικά όταν συνδυάζεται με πυρογραφία :))
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  29. Ονειροφτιαγμενο και παραμυθένιο όλο!!! Θα συντροφεύει τη φαντασία ενός παιδιού κάθε φορά που το βλέπει!!!! Μπράβο Δήμητρα μου, έγινε πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μού άρεσε το "ονειροφτιαγμένο" Ίριδά μου, το κρατάω!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Ελπίζω όντως να ταξιδεύει νοερά τον μικρούλη :) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  30. Wonderful! So poetic and beautiful! Totally love it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι τόσο ωραίο να φτάνεις στο αδύνατο και να το κανεις πραγματικότητα...τέλεια τα χρωματα άλλα και το θέμα Δήμητρα...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον αν δεν το φτάνεις, να μην φοβάσαι να το ονειρευτείς Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ. Τα φιλιά μου & την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  32. Στο σχέδιο ,δεν πιάνεσαι!!!!!!!!!!!Και τώρα με τα χρώματα κιόλας στις κατασκευές σου ,ο θαυμασμός μου πιάνει το ζενίθ.Αυτή η φάλαινα νομίζω ότι είναι πολύ γλυκούλα,σε παιδικό δωμάτιο θα ξεχωρίζει.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φιλενάδα. Σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη και τα πάντα καλά σου λόγια! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  33. Νομίζω ότι είναι από τις πιο ωραίες και εκλεπτυσμένες δημιουργίες που έχω δει για παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο...!!!! Μια ξεχωριστή ευχή κι ένα φανταστικό concept !!! Μπράβο σου Δήμητρα!!! Είναι τέλειο!!! Πολύ τυχεροί οι αποδέκτες !!! Πολλά φιλιά!!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Κι εμένα είναι από τα αγαπημένα μου!! Φιλιά πολλά και καλημέρα :**

      Διαγραφή
  34. Dimitra, it's beautiful job done!
    I don't speak Greek, but looove the pictures :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. No worries Kathy, the photos tell the whole story after all :)
      Thank you for the visit!

      Διαγραφή
  35. Πανέμορφο !! Και πόσο μαρέσει που στις φωτογραφίες υπάρχει το σκίτσο από το σχεδιασμό της ιδέας !!! Αλλά και το μήνυμα dare the impossible = σκέτη δύναμη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη. Όσο για το σκίτσο, έπρεπε να υπάρχει καθώς όλα όσα φτιάχνω κάπως έτσι ξεκινούν... από ένα πρόχειρο σκίτσο στο χαρτί :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  36. Πανέμορφο Δήμητρα! Ήμουν πριν στις Ζήνας και χάζευα τα μπαλόνια που ετοιμάζει για τη βάφτιση του μικρού της! Πραγματικά ταιριάζει γάντι! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ'αρέσει όταν κάποιος "πιάνει" όσα δεν γράφονται :D

      Διαγραφή
  37. Μπράβο Δήμητρα!!! Έκανες καταπληκτική δουλειά!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα σκίτσα στο τετράδιο αλλά και η υλοποίηση!!! Είναι υπέροχο, το λάτρεψα όπως και την ευχή!!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Θάλεια, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Όλα από ένα σκίτσο ξεκινούν :) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις