Hello Etsy!


Μετά από αρκετή οργάνωση και πολλές βαθειές ανάσες, το shop του Decor Asylum στο Etsy είναι πλέον πραγματικότητα. Καιρό τώρα η ιδέα στριφογύριζε στο μυαλό και τελικά η παρότρυνση από συγκεκριμένα πρόσωπα, τής έδωσe σάρκα και οστά. Αν λοιπόν αναρωτιέστε τι θα περιλαμβάνει το shop, συνεχίστε την ανάγνωση!


Η αλήθεια είναι πως το shop βρίσκεται σε βρεφικά στάδια, αλλά δεν λένε κάθε αρχή και δύσκολη; Τα πρώτα αντικείμενα έχουν ήδη δημοσιευτεί και ελπίζω να ξεπεράσω γρήγορα το άγχος του ψαριού και να του πάρω τον αέρα!

Τρεις είναι οι κατηγορίες της παρουσίας του Decor Asylum στο Etsy μέχρι στιγμής και σε αυτές υπάρχουν έργα με χρώματα νερού και μελανιών,


μικρά μοντέρνα διακοσμητικά,


και φυσικά πυρογραφίες και μοναδικοί χαρακτήρες


Σίγουρα βαδίζω σε ανεξερεύνητα εδάφη για μένα, καθώς είναι η πρώτη φορά που πάω την αγάπη μου για δημιουργία σε τέτοιο επίπεδο, αλλά είναι άκρως συναρπαστικό. Αν μη τι άλλο, ελπίζω να φαίνεται το δικό μου στυλ σε όσα δημιουργώ. 


Hello και μέσω Etsy πλέον λοιπόν και πολλά ευχαριστώ σε όλους σας για τα καλά σας λόγια όλο αυτόν τον καιρό. 

Γεώργιε και Ζήνα, χωρίς εσάς δεν θα γινόταν ποτέ αυτή η ανάρτηση!

Την καλημέρα μου


Σχόλια

  1. Μπράβο Δήμητρα!!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα!!!
    Ο τολμών νικά!!! (πόσο και μάλλον και ο ταλαντούχος!!!!...)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!!!!
      Όλα γίνονται με την κατάλληλη διάθεση!
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Δήμητρα μου, καλορίζικες και φυσικά καλοτάξιδες να είναι οι δημιουργίες σου! Σε θαυμάζω που ανοίγεις νέους ορίζοντες και εύχομαι η αγάπη, η έμπνευση και η δημιουργία να είναι σύμμαχοι και οδηγοί σου στο ταξίδι που ξεκινάς!!! Πολλά φιλιά στέλνω και πάω να περάσω από etsy αμέσως!!! Πολλά φιλιά 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδά μου χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη!!
      Καιρό το είχα στο μυαλό, ήρθε η ώρα να γίνει πραγματικότητα :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  3. Με το καλό η νέα επιχείρηση!! Αντε ευκαιρία να αποκτήσουμε και εμείς τις δημιουργίες σου!! Συνέχισε να μας εμπνέεις!! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια & τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή Δημητρούλα!! Είμαι ήδη admirer του καταστήματός σου!! Επίσης: πού είναι η φάλαινα που με αγωνία έψαχνα να αποκτήσω; ε; ! Φιλιά πολλά και είμαι σίγουρη για την επιτυχία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!!!
      Όσο για την φάλαινα, δεν έχω προλάβει να τα ανεβάσω όλα, δεν βοηθά βλέπεις και ο καιρός για φωτογράφηση. Ελπίζω μέχρι το Σαββατοκύριακο να έχει ανέβει η φαλαινίτσα κι άλλα αντικείμενα! Θα σε ενημερώσω!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  5. A new era!!! Συγχαρητήρια Δήμητρα!!!
    καλορίζικο το μαγαζί και καλοτάξιδο!!!!
    καλες επιτυχίες και καλές πωλήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' στε καλά κορίτσια.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και το like!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Ευχομαι καλή επιτυχία στο καινούριο σου ξεκίνημα!
    Το ταλέντο κι η φαντασία σου είναι απεριόριστα, οπότε περιμένουμε να δούμε πολλά μοναδικά έργα, όπως είναι κι αυτά που έφτιαξες ως τώρα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Ελπίζω να σταθώ αντάξια!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  7. Ολόψυχα καλή αρχή και καλή επιτυχία Δήμητρά μου!!! Όλα είναι υπέροχα και με τον καιρό να πληθαίνουν σε ομορφιά και φαντασία!!! Σπεύδω να γίνω admirer !!! Ότι καλύτερο στη νέο σου εγχείρημα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και για την "καρδούλα" :)
      Φιλιά πολλά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. καλη αρχη κοριτσαρα μου! παω να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άλεξ! Χίλια ευχαριστώ! Δεν ήξερα πως ήσουν στο Etsy :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία Δήμητρα!!!
    Όλα καλά να σου πάνε!!
    Καλησπέρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Laura, να' σαι καλά :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία Δήμητρα στο νέο σου ξεκίνημα!!! Εχεις ταλέντο και δημιουργείς καλαίσθητα αντικείμενα και όλα θα πάνε καλά !!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Nikol για τα ενθαρρυντικά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα!!!!! Καλορίζικο!!!! Πολύ χάρηκα!!! Είναι πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ! Να 'σαι καλά!
      Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  12. Καλοριζικο! Να βαλεις και το app sell on etsy για να ακους τα cha-ching καθε φορα που κανεις πωληση! Αντε να δεις και τη σαμπανια που σου εστειλε το ετσυ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα υπάρχει και τέτοια εφαρμογή;;;
      Ευχαριστώ πολύ σαμπανοαποστολέα!!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Δήμητρα, καλή αρχή!!!Όλα θα πάνε καλά, γιατί το ταλέντο και το γούστο δεν κρύβονται!!!Υπέροχα χρώματα,μοντέρνα
    αλλά και με μία παραμυθένια πινελιά μιας άλλης εποχής οι δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Δήμητρα για το εγχείρημα! Να είσαι πάντα δημιουργική και με αστείρευτη φαντασία!Καλή αρχή......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία Δήμητρα!!!
    Έχεις ταλέντο και οι δημιουργίες σου είναι ξεχωριστές!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα. Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια!! Είμαι σίγουρη οτι το νέο επιχείρημα θα πάει πιο πάνω από καλά γιατί δεν σου λείπει ούτε το ταλέντο ούτε η δημιουργικότητα! Συνέχισε έτσι δυναμικά!! Θα τους τρελάνεις όλους!!! Καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα και για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  17. Μπράβο κορίτσι! Καλή επιτυχία σου εύχομαι! Όλα τα είδη είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Δημητρά μου!!
    Καλή επιτυχία σού εύχομαι ολόψυχα στό κατάστημά σου!
    Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές σέ ομορφιά καί πολύ ξεχωριστές!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δημήτρά μου!
      Να 'σαι καλά!!! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  19. Καλορίζικο Δήμητρα μου...Καλή αρχή μέσα από την καρδιά μου. Όσο για το άγχος του ψαριού δεν σε φοβάμαι, θα το ξεπεράσεις πολύ γρήγορα. Καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη!!!
      Την καλημέρα μου! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Εμ καιρός ήτανε! Τόσο ταλαντούχο πλασματάκι!!
    Καλή Αρχή και πολλά κέρδη σου εύχομαι ολόψυχα καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα λίγο να το πάρω απόφαση, αλλά τελικά το έκανα Λιλιάκι!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  21. Καλή σου επιτυχία Δήμητρα, μέσα απ' την καρδιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια :)
      Πολλές καλημέρες!!!

      Διαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!!!!! τελεια ειναι φιλεναδα και ειμαι 1000% σιγουρη ότι θα τα πας σουπερ!!!!! ολα υπεροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνάκι, εγώ ευχαριστώ για την συνεχή ενθάρρυνση, την υποστήριξη και όλη τη βοήθεια!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη. Να 'σαι καλά :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο Δήμητρα, πολύ καλά έκανες... καλορίζικο !!!!!
    Άλλωστε φτιάχνεις τόσο ξεχωριστά πράγματα, θα δεις, θα τα πας μια χαρά !!!!!
    Καλές επιτυχίες και τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  25. Πολλα μπράβο Δήμητρα! Αξίζουν τοσο πολυ να ταξιδέψουν παντού οι δημιουργίες σου, και το etsy ειναι η καλύτερη οδός! Καλη επιτυχία σου ευχομαι και τη θεωρώ δεδομένη. Τρέχω να απολαύσω το μαγαζάκι σου ! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανναστέλλα! Ελπίζω όντως να είναι καλοτάξιδες και να αγαπηθούν τόσο όσο τις αγαπώ εγώ :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Μπραβο, καλη επιτυχία την άξιζες αλλωστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή αρχή Δήμητρα! Με τόσο ωραία πράγματα (και ταλέντο βεβαίως βεβαίως) θα πάει πολύ καλά σίγουρα!
    Xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :D
      Χαίρομαι που σού άρεσαν! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Έκανες μια καλή κίνηση,να βρεθείς σ'αυτο τον χώρο Δήμητρα μου και σου εύχομαι καλες πωλησεις και νέες δημιουργίες με μεγάλη απήχηση.Καλοριζικο και με επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :**

      Διαγραφή
    2. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  29. Δήμητρα χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!
    Ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Επρεπε να διοχετεύσεις κάπου τη δημιουργικότητά σου αλλά και να την εκθέσεις στον κόσμο, του οποίου το γούστο ταυτίζεται με το δικό σου και θα ήθελε κάτι από αυτά που φτιάχνεις για το σπίτι του!!!!!
    Μπράβο σου !
    Εύχομαι τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου.
    Να ανοιχτούν νέοι ορίζοντες για σένα !!!!

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!!
      Ξέρω πως το γούστο μου είναι λίγο ιδιαίτερο αλλά αν μη τι άλλο ελπίζω σε δημιουργίες που να το αντανακλούν :)
      Άντε σειρά σου τώρα για shop με όλα τα ιδιαίτερα κοσμήματά σου!!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  30. Το πέτυχα το μαγαζάκι ήδη από προχθές, είναι πανέμορφο, πολύ ωραία στημένο, τέλειες φωτογραφίες, εμπενυσμένα αντικείμενα! Καλές δουλειές εύχομαι!!!!
    (αν δεν το έχεις κάνει ήδη, γράψου στην ομάδα των ελλήνων δημιουργών: https://www.etsy.com/teams/5048/etsy-greek-street-team , όλοι μας έχουμε βοηθηθεί απίστευτα από τις συμβουλές των παλαιότερων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα για τα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε το μικρό μου shop :D
      Όσο για τις ομάδες, ακόμα μαθαίνω τα κατατόπια. Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!!!!!!
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  31. έχουν σίγουρα το δικο σου μοναδικό στυλ οι δημιουργίες που βλέπω! Πιστεύω και εύχομαι να πάνε όλα καλά στο νέο αυτό ξεκίνημα. Είναι ένα πολύ καλό βήμα και σου άξιζε. Τα χεράκια σου δημιουργούν αριστουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Ελευθερία που φαίνεται το στυλ μου σε όσα δημιουργώ!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια!!!!! Σου εύχομαι ότι καλύτερο κοριτσάκι μου! Σίγουρα ότι δημιουργείς είναι μοναδικό και θα σκίσεις!!!
    Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, ευχαριστώ πολύ πολύ για την ενθάρρυνση και τις ευχές!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  33. Καλή επιτυχία Δήμητρα και καλές πωλήσεις να έχεις.Εχεις δίκιο όλα αυτά τα τόσο όμορφα πράγματα θα έπρεπε εκτός από το να τα θαυμάζουμε μέσω του μπλογκ να μπορούμε να τα αποκτήσουμε κιόλας.Όλα όσα έχεις φτιάξει είναι μικρά αριστουργήματα.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χρυσόσκονη!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου και τις ευχές σου!
      Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  34. Μπράβο κορίτσι μου!
    Καλή αρχή να έχεις και ακόμα καλύτερη συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλορίζικο!!! Στο είχα γράψει σχεδόν ένα χρόνο πριν τότε που μου έστειλες το φτερό πως έχεις ταλέντο και να το προσέξεις...χαχα! Στην πορεία ανακάλυψες και άλλους τρόπους έκφρασης κι ευτυχώς έχεις καλούς φίλους κοντά σου και σε οδήγησαν στο σωστό δρόμο, να φτιάξεις κάτι να μοιραστείς αυτό που κάνεις. Εύχομαι κάθε επιτυχία στο διαδικτυακό σου μαγαζάκι, να είσαι καλά, να μοιράζεσαι μαζί μας τα αποτελέσματα της έμπνευσης σου! Καλή και αποτελεσματική συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το γράφατε, μου το ξαναγράφατε, το πήρα τελικά απόφαση Χριστίνα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  36. Congratulations! I will sure be a succes, because your decoration is very beautiful!
    That painting is wonderful, and the owls in clay wow fantastic!
    Have a nice day,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your wishes Vanessa!
      I am really glad you like them :)
      Have a great weekend!

      Διαγραφή
  37. Ένα μεγάλο ''μπράβο'' σ'αυτούς που σε παρότρυναν και πολύ καλά έκαναν. Πάντως εγώ εκτός από το Etsy περιμένω κάποια στιγμή να δω το όνομά σου σαν designer ( ταπετσαρίας και υφασμάτων) μ'εκείνα τα φοβερά σχέδια που κάνεις .Καλή επιτυχία!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα. Πάντως έχεις κολλήσει με τα λουλούδια χαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  38. Δημητρα μου θεωρώ την επιτυχία δεδομένη!!!!!Έχεις ταλέντο και αυτό φαίνεται σε κάθε σου δημιουργία!!! Πολλά φιλιά απο μένα! Καλές πωλήσεις γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο :**

      Διαγραφή
  39. Κορίτσι συγχαρητήρια!Καλές δουλειές!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα Αριάδνη! Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  40. Καλή αρχή και καλή επιτυχία,Δήμητρα,μπράβο σου που το αποφάσισες!!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  41. Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!
    Να πάνε όλα καλά μέσα από την καρδιά μου!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους ε;;; Χαχαχαχαχχαχα
      Ευχαριστώ πολύ!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  42. Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου, κι από τον κουμπάρο! (χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ευχαριστώ πολύ και τον κουμπάρο!!!
      (άντε να συνηθίζουμε σιγά σιγά τις προσφωνήσεις!)

      Διαγραφή
  43. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα, και πολλές πωλήσεις στις τόσο όμορφες δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια & τις ευχές σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  44. η κουκουβάγια νομίζει είναι φανταστικη ιδανικη για δώρο σε εκαπαιδευτικους, ερχομαι απο το link party της ΜommyWiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό κι εγώ την ονόμασα Σοφία :D
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη & το σχόλιο Μαρία!
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  45. Ω!!! Καλές δουλειές Δήμητρα! Είμαι σίγουρη οτι θα σκίσεις! Τρέξω να εξερευνήσω το μαγαζάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Σοφία :D
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  46. Δημητρούλα μπράβο!!! Άπειρα συγχαρητήρια σου δίνω που πήρες την αγάπη σου για δημιουργία και την εξέλιξες. Και βέβαια φαίνεται το στυλ σου στις δημιουργίες σου. Είναι εσύ!!!
    Σου εύχομαι ολοψυχα καλές δουλειές και να κάνεις πάντα ότι αγαπάς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά συνονόματη. Χίλια ευχαριστώ για τα τόσο θερμά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  47. Μπράβο Δήμητρά μου, συγχαρητήρια!!! Σου εύχομαι καλή αρχή και καλές πωλήσεις!!! Με τη φαντασία που έχεις και τις καταπληκτικές δημιουργίες σου με το δικό σου μοναδικό στυλ είμαι σίγουρη ότι θα έχεις φοβερή επιτυχία!! Μπράβο και στον Γεώργιο και τη Ζήνα για την υποστήριξη, γιατί μερικές φορές χρειάζεται μια μικρή ώθηση για να τολμήσουμε το πρώτο βήμα. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία και καλές δουλειές!!! Φιλάκια πολά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου! Κι έχεις απόλυτο δίκιο, όντως όλο αυτό δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τον Γεώργιο και το Ζηνάκι αλλά και τα δικά σας ενθαρρυντικά λόγια σε ό,τι έχω κατά καιρούς φτιάξει :)
      Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  48. Δήμητρα, καλορίζικο και καλές δουλειές! Νομίζω πως το σημαντικότερο είναι ότι τα "προιόντα σου" μυρίζουν και φωνάζουν Δήμητρα και αυτό είναι το πιο σημαντικό! Οι πυρογραφίες σου είναι εξαιρετικές και οι ζωγραφιές σου μοναδικές! Σου εύχομαι να συνεχίσεις να δημιουργείς... και να παίρνεις χαρά μέσα από αυτές καθώς επίσης και τις νέες εμπειρίες στο μαγαζάκι σου. Είμαι βέβαιαη ότι θα μεγαλώσει σύντομα... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι Νίκη γιατί αυτή ήταν η βάση του όλο εγχειρήματος: ένα μαγαζάκι με τη δική μου αισθητική :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  49. Πανεμορφες δημιουργίες!
    Καλορίζικο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλοτάξιδο! Καλές επιτυχίες!
    Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω να ανοίγεις τα φτερά σου παραέξω!
    Είμαι σίγουρη ότι θα αποκτήσεις μεγάλο κοινό, όπως σιγά σιγά με επιμονή και ποιοτική γραφή κέρδισες εμάς.
    Η δουλειά σου είναι ξεχωριστή και αυτό το λένε όλοι!
    Εύχομαι τα καλύτερα Δημητρά μου!
    Πάω να χαζέψω το μαγαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μαργαρίτα! Ήσουν η πρώτη που στήριξες το Decor Asylum κι έκτοτε μόνο ενθάρρυνση έχω λάβει από εσένα!!!! Χίλια ευχαριστώ!!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  51. Συγχαρητήρια! Καλη αρχή! Καλη επιτυχία! Εύχομαι να πάνε ολά κατ' ευχήν! Σου έχω και ενα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για το βραβείο :)
      Καλή εβδομάδα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  52. Τέλεια ιδέα και πολύ καλά έκανες και το 'τόλμησες', οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!
    Καλές επιτυχίες κορίτσι μου, μπαίνω με το δεξί στο μαγαζάκι σου!
    Φιλιά ** καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Lyriel. Ελπίζω το shop να δώσει διάθεση για περαιτέρω πειραματισμούς στη δημιουργία :)
      Καλό μήνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  53. Καλή αρχη κορίτσι μου! όλα να πάνε όπως τα θες !
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  54. Μπράβο σου Δήμητρα, καλορίζικο και με καλές πωλήσεις!!!!Θα πάνε σίγουρα όλα καλά θα το δεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :))
      Να 'σαι καλά για τις εύχες σου και τα πάντα καλά σου λόγια!
      Καλό μήνα :*

      Διαγραφή
  55. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  56. so cute! I love it :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλορίζικο!!!
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε επιτυχία!
    Πολλά Φιλιά!!!
    p.s. Ααααα!Το etsy είναι εθιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Βάσω... για όλα!!!!!
      Είδα και κάτι πινέζες και ξετρελάθηκα ;)
      Φιλιά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  58. Καλορίζικο Δήμητρα! Καλές δουλειές! Εύχομαι να τρέχεις και να μην προλαβαίνεις τις παραγγελίες σου! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα! Να ΄σαι καλά :))
      Καλό μήνα να έχουμε. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  59. ΘΚαλοριζικο το μαγαζακι σου, Δημητρα! Με τις εξαιρετικες και καλογουστες δημιουργιες σου ολα θα πανε θαυμασια! Καλη επιτυχια!
    Φιλακια και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαρί-Αν. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Καλό μήνα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  60. Άντε με το καλό !!! Πολύ όμορφα φαινονται όλα, περιμενω κατηγορια για το βρεφικο δωμάτιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια! Όσο για το βρεφικό δωμάτιο, είσαι μέσα στο μυαλό μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις