DIY Χριστουγεννιάτικα στολίδια

Όπως έχετε ίσως υποψιαστεί, φέτος το γιορτινό Άσυλο είναι θεματικό. Σε οριζόντια, κάθετη, διαγώνια και κυκλική αντίθεση με τα περασμένα έτη, φέτος η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση δεν θα έχει να κάνει με έναν χρωματικό συνδυασμό αλλά με ένα θέμα και πιο συγκεκριμένα το δάσος. Τι γίνεται όμως όταν το θέμα έχει θέμα; Έρχεται το σωτήριο diy και φτιάχνονται χριστουγεννιάτικα στολίδια αλά woodland!


Μην μου πείτε πως ξαφνιαστήκατε με την θεματική επιλογή! Κορμοί και φέτες ξύλου φιγουράρουν εδώ και καιρό στις αναρτήσεις του Ασύλου, οι προτάσεις διακόσμησης τον τελευταίο καιρό έχουν πάρει ένα πιο γήινο χαρακτήρα ενώ ακόμα και τα γραφικά είναι γεμάτα με δασικά στοιχεία.

Το θέμα-πρόβλημα όμως ήταν πως όταν αποφάσισα για το θέμα-θεματικό υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο. Τώρα όπου ξενοδόχος βάλτε εσείς Ελληνική αγορά. Ελάχιστα τα καταστήματα που πωλούν στολίδια σχετικά με το δάσος και καλαίσθητα στα μάτια μου.  Προσθέστε τώρα τιμές από 7 έως 10 ευρώ ανά στολίδι και τον αριθμό που χρειάζεται ένα δέντρο πάνω από δύο μέτρα και καταλαβαίνετε πως το diy ήταν μονόδρομος! 


Έτσι λοιπόν, στρώθηκα στη δουλειά!Vintage illustrations ζώων του δάσους, αυτοσκληρούμενος πηλός και ένα μικρό τρυπάνι ήταν όλα όσα χρειάστηκα και τα diy woodland στολίδια μου είναι έτοιμα! 





Μια ολόκληρη παρέα από ζώα του δάσους περιμένει να λάβει τη θέση της στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Ασύλου και δεν θα μπορούσα να ήμουν πιο χαρούμενη με το αποτέλεσμα τόσο το αισθητικό όσο και το οικονομικό, καθώς στην ουσία μόνο το κόστος μίας συσκευασίας 500γρ αυτοσκληρούμενου πηλού πλήρωσα (το κόστος εκτύπωσης δεν το υπολογίζω καθώς είναι μηδαμινό).


Φυσικά όμως, Άσυλο δίχως κουκουβάγιες δεν γίνεται!


Αλλά αυτές θα σάς τις παρουσιάσω ξεχωριστά σε μελλοντική ανάρτηση!

Πως σάς φαίνονται; Εσείς κάνετε θεματικές Χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις ή προτιμάτε να στολίζετε βάσει χρωμάτων;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.



Σχόλια

  1. Είναι τόσο διακριτικά και ουδέτερα που μπορείς να τα κρατήσεις όλο το χρόνο. Μου κάνουν πιο πολύ σαν χειμωνιατίκο decor όχι αποκλυστικά χριστιουγεννιάτικο. Πολύ πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Χριστίνα και σίγουρα όλο και κάπου θα αξιοποιηθούν και μετά το πέρας των γιορτών ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα! Για άλλη μια φορά ξετρελάθηκα με τις δημιουργίες σου!!! Το θέμα "δάσος" μου αρέσει πάρα πολύ και τα στολίδια με ζωάκια είναι απίθανα!!! Μπράβο και πάλι μπράβο! Οι κουκουβάγιες είναι σκέτη γλύκα!! Συμφωνώ και με την Χριστίνα ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και όλο το χρόνο, όχι μόνο τα Χριστούγεννα. Είναι κρίμα να τα κρύβεις όταν τελειώνουν οι γιορτές τόσο όμορφα που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Θάλεια μου!! Είπα φέτος να κάνω κάτι διαφορετικό και επειδή μία τρέλα με τον χειμώνα και τα δάση την έχω, σκέφτηκα να τα συνδυάσω όλα μαζί :))
      Κι όντως, όλο και κάποιο μέρος θα βρεθεί για αυτά και μετά τα Χριστούγεννα! Φιλιά πολλά & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Ξερεις ολα αυτα τα ευγενικα σχολια που διαβαζεις κατω απο αναρτησεις φιλοτιμων μπλογκερ που φτιαχνουν χειροποιητα πραγματα και που ειναι γεματα θαυμαστικα και επιφωνηματα για να εμψυχωσουν και να ευχαριστησουν τοντην φιλοτιμο μπλογκερ?(1) Ε, αυτα που ειναι κατω απο τις δικες σου αναρτησεις (και 1-2 αλλων μπλογκ που παρακολουθω) ειναι περα για περα αυθορμητα και ειλικρινη! (2))
    Η εισαγωγή ηταν απαραίτητη. Το γιατί θα το καταλαβεις στη συνέχεια.
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ????(6) Είπα οτι μηδενισες κοντερ με τα καλικατζαρακια αλλα το σημερινο ειναι αλλου επιπεδου!!!(9) Πες μου οτι εχεις κανει και μιρορ την εικονα και τα εχεις κανει ντουμπλφας να με αποτελειωσεις!!!!(13)
    ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ!!!(17)
    Μετά απο μολις 17 σημεια στιξης (δεν μετραω τις τελειες) αφηνω ασχολιαστες τις θεικες κουκουβαγιες για να μην κολλησω τον υπολογιστη. Ενα εχω να προσθεσω: που δινω παραγγελια? (αντε 18)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!
      Μάρω;; Εσύ είσαι ;;;; Δεν με έχεις συνηθίσει σε τέτοια μεγάλα σχόλια και έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά διαβάζοντάς το!!!!!! Τώρα τι να γράψω;;; Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν πως μόνο σε ορισμένα άτομα θα άρεσε ως ιδέα γιατί είναι ασυνήθιστα για Χριστουγεννιάτικα στολίδια αλλά Άσυλο είναι αυτό. Το πραγματικό το διακοσμώ όπως μού αρέσει και στο διαδικτυακό δημοσιεύω ό,τι μού αρέσει!!! Οπότε το σχόλιό σου πραγματικά με συγκίνησε!!!!!!!
      Θα σε στεναχωρήσω αν σου πως πως θα τα έχω κάνει ντούπλφας; Δεν ήξερα καν αν θα μού έβγαιναν όπως τα είχα σκεφτεί, οπότε συγκεντρώθηκα στην μία μόνο πλευρά! Το κρατώ όμως για την επόμενη "φουρνιά"!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ναι ναι εγω ειμαι αλλα γραφω ετσι γιατι απο το βλαμμενο το κινητο μου δεν μπορω να γραψω με το γκουγκλ, δεν ξερω γιατι! Ασε τη συγκινηση και στρωσου στη δουλεια!!!! χαχαχα ειναι πραγματικα τα ωραιοτερα που εχω δει, τοσο που σκεφτομαι να αφησω τη δουλεια και τις παραγγελιες στην ακρη και να παω να παρω πηλο και εκτυπωτη!

      Διαγραφή
    3. Για βοηθό του Άι Βασιλη, πολύ αυστηρή σε βρίσκω :pppp
      Χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και διακριτικά, ο vintage χαρακτήρας τους τα κάνει ξεχωριστά!!!
    Συμφωνώ κι εγώ με τα κορίτσια παραπάνω ότι άνετα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διακόσμηση και πέραν των εορτών!!
    Όσο για τον τρόπο κατασκευής τους, πανέξυπνος και οικονομικότατος!!!
    Μία ερώτηση μόνο: το τρυπανάκι το χρησιμοποίησες για να κάνεις τις τρυπούλες που θα περνούσε ο σπάγκος αν κατάλαβα...Δεν γινόταν να κάνεις τις τρυπούλες όσο ήταν ο πηλός νωπός; ή υπάρχει κάποιο κώλυμα που μου διαφεύγει;
    Καλημερούδια και καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξάνδρα!
      Το τρυπανάκι είναι όντως για τις τρύπες. Ο λόγος που δεν τις άνοιξα από πριν είναι γιατί η εκτύπωση ήταν νωπή καθώς για να γίνουν ένα σώμα με τον πηλό και να κολλήσει, έβρεξα καλά τον πηλό και την ακούμπησα πιέζοντας οπότε δεν ήθελα να σκιστεί, δεδομένου πως, με εξαίρεση το ελάφι που έχει ανοίγματα στα κέρατα, όλες οι υπόλοιπες τρύπες έγιναν πάνω στο "σώμα" του ζώου. Δοκιμάστικά πήγαινα πάντως! Αν ανοιχτεί τρύπα πριν κολληθεί η εκτύπωση νομίζω δεν θα υπάρχει πρόβλημα και γλυτώνεις και τα τρυπάνια!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτική ιδέα, πολύ γήινη και εντυπωσιακή! Όντως είναι διακοσμητικά που μπορούν κάλλιστα να σταθούν στο σπίτι Φθινόπωρο και Χειμώνα και όχι μόνο στις γιορτές. Έχεις δίκιο, γιατί να περιορίζουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα μας στα ίδια και στα ίδια. Συγχαρητήρια Δήμητρα και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!! Είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο για τις φετινές γιορτές γιατί όπως λες κι εσύ δεν χρειάζεται να περιοριζόμαστε στα ίδια και τα ίδια :)
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τέλεια, Δημητρούλα, τέλεια, μ΄αρέσουν πολύ!!
    Τα βλέπω και σκέφτομαι ότι και σε μακετόχαρτο θα μπορούσαν να κολληθούν για να γίνουν πιο ελαφριά, θα τα δοκιμάσω σίγουρα!
    Η εποχή που στολίζαμε το δεντρο με ένα χρώμα ή συνδυασμό δυο έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί, τωρα κουβαλάει τόσες πολυχρωμες κατασκευές μικρών- μεγάλων, τόσα δώρα κι ενθυμια της κάθε χρονιάς που γίνεται ένας χαρούμενος, πολύχρωμος κλόουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!!! Το σκέφτηκα κι εγώ το μακετόχαρτο αλλά καθώς δεν έχω πειραματιστεί με αυτό και δεν ξέρω αν θα κατάφερνα να το κόψω καλά & χωρίς ξεφτίσματα, είπα να πάω με τον δοκιμασμένο πηλό.
      Πάντως το δέντρο που περιγράφεις ακούγεται άκρως ενδιαφέρον καθώς φαίνεται να είναι γεμάτο συναισθηματικά καλούδια :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Μα ειναι απίθανα!!!!!! Μπραβο και πάλι μπράβο!
    Υ.Γ. Μην ξεχάσεις την κοκκινοσκουφίτσα, ναι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα! Θα πρέπει να φτιάξω και έναν κακό λύκο!!!!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  8. Μα, τί θα γίνει κυρία μου, θα μας τρελάνεις φέτος! Τί είναι αυτάααααα, υπέροχα, μοναδικά, δεν αντέχω άλλο θέλω κι άλλο και άλλα συναφή συνθήματα!!!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σχέδιο φιλενάδα χαχαχαχαχαχαχα
      Μερσί πάντως για τα κομπλίμέντα!!! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα! Πώς ακριβώς τα φτιάξατε; Είμαι καινούρια στο μπλογκ και δεν ξέρω αν έχετε περιγράψει κάπου αλλού τη διαδικασία... Θα ήθελα να το προσπαθήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα. Εκτύπωσα τα ζώα & έκοψα τα λευκά περιθώρια, άνοιξα αυτοσκληρούμενο πηλό σε μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από κάθε ζώο, έβρεξα την επιφάνεια του πηλου & κόλλησα την εκτύπωση, αφαίρεσα με ένα μικρό μαχαίρι όσο πηλό περίσσευε ακολουθώντας το περίγραμμα του ζώου και όταν στέγνωσαν άνοιξα με μικρό τρυπάνι μία τρύπα για τον σπάγκο :) Καλές δημιουργίες και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Να χρησιμοποιήσω κόλλα για την εκτύπωση ή κολλάνε μόνες του οι εκτυπώσεις πάνω στον πηλό; Συγνώμη για τις απανωτές ερωτήσεις...:))))

      Διαγραφή
    3. Εγώ αυτό που έκανα ήταν να βρέξω λίγο τον πηλό και να πιέσω επάνω την εκτύπωση. Δεν χρειάστηκα κόλλα για κανένα, με εξαίρεση μία άκρη σε ένα από τα κέρατα που μάλλον δεν την είχα πιέσει αρκετά όσο ήταν ακόμα νωπός ο πηλός. Θα το δεις κι εσύ στην πορεία. Δεν υπάρχει λόγος για συγγνώμες :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Καλά, κάθε φορά που μπαίνω εδώ μέσα μένω με το στόμα ανοιχτό! Τι ιδιαίτερα στολίδια είναι αυτά! Και το γεγονός ότι είναι χειροποίητα τα κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερα! Μπράβο!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια :D
      Χαίρομαι που σού άρεσαν παρόλο που δεν είναι κλασσικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  11. Με τρρρρρρρρρρρρρρέλα! ,όπως έλεγε η Ανίτα Πάνια κάποτε.Οι κουκουβάγιες 9στο ξαναείπα) ασύλληπτο diy!!!
    Αναμένω tutorial!
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχοντια, έρχονται και οι κουκουβάγιες φιλενάδα! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη ιδέα Δήμητρα,ανυπομονώ να δω το δέντρο στολισμένο,θα είναι πολύ εντυπωσιακό!!Σκέφτομαι να φτιάξουμε με τον Φραγκισκάκο στολίδια από πηλό,οπότε θα υλοποιήσουμε την ιδέα σου,θα του αρέσουν σίγουρα!!Όσο για τις κουκουβάγιες περιμένουμε,αδυναμίες είναι αυτές!!Καλό ΠΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περιμένω πως και πως το επόμενο Σαββατοκύριακο για να στολίσουμε Ιωάννα! Πάντως να τα φτιάξετε με τον μικρό σου, σίγουρα θα απολαύσετε τη δημιουργία τους!!!! Και οι κουκουβάγιες θα ακολουθήσουν :)
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  13. Θα ξεκινήσω από το τέλος, λέγοντας, πως άν δεν τις είχα δει εδώ, θα ορκιζόμουν πως οι κουκουβάγιες είναι αγορασμένες!!!!!
    Βλέπεις, έχω μεγάλη αδυναμία σε αυτές. Έχω ξετρελαθεί με το σχήμα τους και το χρώμα των ματιών τους που πέτυχες!!!
    Τα d.i.y. στολίδια σου τώρα, είναι φανταστικά!!!
    Λατρεμένες φιγούρες τα ζώα του δάσους!!!
    Άλλωστε γίνονται Χριστουγεννιάτικα σκηνικά χωρίς χιονισμένα δάση και ζώα; Και κυρίως με ελάφια και τάρανδους!!!!
    Εντάξει για εσένα φέτος, το σπίτι σου θα είναι...σαλέ...εγώ την Ήρα σκέφτομαι, που θα βρει καταφύγιο...στα τα μέτρα της!!!!
    χαχαχαχαχαχα!!!!

    Καλή σου ημέρα Δημητρούλα μου και πάντα με τέτοιες όμορφες εικόνες το σπιτικό σου!!!!
    Φιλιά :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για τις κουκουβάγιες Ελένη μου! Γενικότερα τις θεωρώ από τα ομορφότερα πλάσματα που υπάρχουν :D

      Όσο για τα λοιπά ζωάκια, συμφωνώ απόλυτα! Τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό δεν υπάρχει εικόνα χιονισμένου τοπίου δίχως αυτά!!!
      Η Ήρα πάντως και μόνο με την φίλη της την σόμπα είναι ευχαριστημένη!!! Το δέντρο και η λοιπή διακόσμηση δεν την πολυνοιάζουν..ευτυχώς δηλ γιατί με έβλεπα να κυνηγάω ένα παλαβόσκυλο μέσα στο σπίτι για να αφήσει ήσυχο το ντεκόρ χαχαχαχαχαχαχα
      Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ πολύ όμορφα μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. καλησπερα Δήμητρα , καλως σε βρηκα εξαιρετικη δουλεια συγχαρητήρια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marilise και καλώς όρισες! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  16. Γενικά μου αρέσουν τα "θέματα" στις γιορτές! Είναι ανανεωτικό αλλά δυστυχώς δεν καταφέρνω να το κάνω συχνά όσο και αν έχω ιδέες και όρεξη.
    Το θέμα δάσος είναι πολύ καλό και ταιριάζει και με τα Χριστούγεννα και με τον χειμώνα που τόσο αγαπάς. Οι κουκουβάγιες όμως είναι όνειρο! Ανυπομονώ να ακούσω γι αυτές!
    Τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με καταλαβαίνεις :D Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι!!!!
      Ελπίζω φέτος να καταφέρεις να φτιάξεις όλα όσα έχεις σκεφτεί!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  17. Πω πω ομορφιές!!
    Το θέμα που διάλεξες εξαιρετικό κι απόλυτα ταιριαστό με τα Χριστούγεννα και τους χειμώνες που αγαπάς...
    Πολλά συγχαρητήρια για τα diy στολίδια σου!! Απίθανο αποτέλεσμα!! Χίλια μπράβο...
    Η αγορά υλικών είναι και για μένα μεγάλο θέμα όταν πρόκειται να κατασκευάσω οτιδήποτε και στην επαρχιακή πόλη που ζω δεν υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα με "κανονικές τιμές"... Τώρα τελευταία, επισκέφτηκα ένα από αυτά τα (1 ευρώ ότι πάρεις)...δεν μπορείς να φανταστείς, τι θησαυρούς κρύβουν!! Με λίγο κέφι και τα κατάλληλα φτιασίδια γίνονται θαύματα!!!
    (Εκεί, πήρε το μάτι μου, καλοφτιαγμένα ξύλινα στολίδια με ελάφια και σε θυμήθηκα.!!)
    Εύχομαι καλή συνέχεια και καλά στολίσματα!!
    Φιλιά....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου συμπάσχουμε στο θέμα επαρχία! Και πέραν των τιμών, είναι και η έλλειψη διαθέσιμων υλικών. Ευτυχώς που υπάρχει το diy και χαιρόμαστε να δημιουργούμε και φτιάχνουμε ως ένα βαθμό αυτά που θέλουμε :)

      Όντως πάντως αυτά τα μαγαζιά πολλές φορές κρύβουν θαύματα! Σ'΄ευχαριστώ που μού το είπες. Θα πάω να κοιτάξω αν εδώ το τοπικό έχει φέρει κάτι ανάλογο!
      Φαίνεται πάντως να έχω γίνει γνωστή για την τρέλα μου με τον χειμώνα...χεχεχεχε
      Φιλιά πολλά & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφα τά vintage στολίδια σου Δημητρά μου!!Οι κουκουβάγιες είναι σκέτη γλύκα!!!
    Ετοιμάζω στολίδια Χριστουγεννιάτικα από πυλό!Αλλά καί τό θεμα μέ ζώα τού δάσους ταιριάζει πολύ όμορφα!!
    Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φαντάζομαι ήδη τα στολίδια σου συνονόματη διακοσμημμένα με υπέροχες παραστάσεις decoupage!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν και τα δικά μου! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  19. Όχι που δεν θα έβρισκες τρόπο για να κάνεις τα στολίδια που ήθελες!!!!Διαφορετικά και πανέμορφα!!!!!Ελπίζουμε να τα δούμε και στολισμένα στο δέντρο!!!Τις κουκουβάγιες τις περιμένουμε και μάλλον θα σου κλέψουμε την ιδέα(η μια κοπελιά μας έχει κόλλημα τώρα τελευταία με αυτές)!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, με έχετε μάθει πλέον! Αν μου μπει κάτι στο μυαλό, άντε να το βγάλεις!!!! Χαίρομαι πάντως που σάς άρεσαν παρόλο που δεν είναι τα κλασσικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια!! Όσο για τις κουκουβάγιες, έρχονται κι αυτές. Και φυσικά όλα θα πάνε στο δέντρο του Ασύλου :D
      Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσια!

      Διαγραφή
  20. Να πω πολύ απλά ότι δεν παίζεσαι. Και οι κουκουβάγιες σου είναι όλα τα λεφτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριαστώ πολύ Χριστίνα!! Πάντα χαίρομαι όταν βρίσκω ανθρώπους που μοιράζονται την αγάπη μου για το διαφορετικό :) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. Είναι μια ξεχωριστή νότα απο αυτές που έχουμε συνηθισει για το στόλισμα του δέντρου Δήμητρα.Τα βρίσκω ιδιαίτερα όμορφα και ανυπομονώ να τα δώ στολισμένα και κρεμασμένα στο δέντρο σου....η ιδέα σου όπως της έκανες είναι και οικονομική... μεγάλο δέλεαρ για όσους θέλουν να αποφύγουν τα πολλά έξοδα...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα στολίδια Μαρία μου αλλά είπα φέτος να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό! Εξάλλου καλή είναι η αλλαγή :) Χαίρομαι λοιπόν που τα βρίσκεις όμορφα και σίγουρα θα τα δεις και στο δέντρο του Ασύλου!
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  22. Το θέμα του δάσους φαίνεται πολύ εντυπωσιακό και οικονομικό όπως μας απέδειξες!!
    Τα σκιουράκια είναι όλα τα λεφτα!!!
    Όσων αφορά το στολισμό, είναι ανάλογα με τα κέφια μου!χαχα
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σίγουρα κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα Laura. Ίσως και για αυτό τα διαθέσιμα έτοιμα στολίδια και λίγα είναι και με αρκετά τσιμπημένες τιμές!
      Πάντως ο Χριστουγεννιάτικος στολισμός, επιβάλλεται να είναι ανάλογα με τα κέφια ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Είναι διαφορετικά, είναι παντός καιρού δηλαδή δεν χαρακτηρίζονται άμεσα χριστουγεννιάτικα (όπως το δέντρο μου) και γι αυτό θα τα χαρείς νομίζω όλο τον χειμώνα! Όμορφη ιδέα και εκτέλεση... καλή συνέχεια στα στολίσματα, καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο τα προόριζα αλλά τελικά μου φαίνεται θα με πείσετε να τα έχω σε όλο το χειμερινό ντεκόρ (όχι πως με χαλάει δηλ..χεχεχεχεχε).
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. περασε αν θες μια βολτα http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/11/blog-post_98.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ κι από εδώ για αυτή σου την κίνηση! Χαίρομαι που σού άρεσαν τόσο :D
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Εντάξει....για μία ακόμη φορά μας κατεπληξες!
    Το project σου ξεπερναει κάθε συμβατική εικόνα που έχουμε για χριστουγεννιατικο στολισμό & προσωπικά σε ευχαριστώ βαθύτατα που once again ταξιδεψες τη φαντασία μου!
    Ερωτευτηκα τις κουκουβαγιες σου!Ξεχωρίζουν από τα πλήθη με διαφορά και κάνουν τους άλλους να ανησυχούν!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι Βάσω που κάτι τόσο ασυνήθιστο για τα Χριστούγεννα έχει απήχηση! Όχι γιατί μόνο το έφτιαξα εγώ αλλά γιατί δείχνει πως σαν άνθρωποι έχουμε ανοιχτό μυαλό και δεν φοβόμαστε και το εναλλακτικό :))
      Όσο για τις κουκουβάγιες, τι να πω;;; Εμένα πάντως καλό μου ακούγεται που ανησυχούν!!!!!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  26. Φανταστικό DIY Δήμητρά μου !!! Και η επιλογή των σχεδίων και το ντεκόρ του κορμού είναι τέλεια !!! Πολύ exceptional Χριστουγεννιάτικη πρόταση !!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα!! Είπα φέτος να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Τρελαίνομαι! Είναι υπέροχα όλα (ειδικά ο τάρανδος πολύ μου άρεσε!!) γεια στα χεράκια σου!! Θεματικά κι εγώ στολίζω θα έλεγα αλλά να έχει και μια συνοχή ο στολισμός στο χρώμα φυσικά :) Καλή Κυριακή Δημητρούλα και καλή συνέχεια στις κατασκευές σου ** Φιλάκι **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αδυναμία στα ταρανδο-ελάφια Lyriel!!!!
      Όσο για το χρώμα, σίγουρα παίζει κι αυτό σημαντικό ρόλο :)
      Την καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  28. Πολύ έξυπνα και πολύ μίνιμαλ και σίκ στολίδια για δέντρο! Ωραία ιδέα Δήμητρα! Η αλήθεια είναι οτι στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού μου γίνεται ένας πανικός και αν θα είχε θέμα αυτό θα ήταν μάλλον το τσίρκο το σπίτι. Πάντως αν επικρατεί ένα χρώμα αυτό είναι σίγουρα το κόκκινο. Αναμένω με λαχτάρα τις λατρεμένες κουκουβάγιες σου.. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε σπιτικό έχει τα δικά του κατά την γιορτινή διακόσμηση Σοφία! Το θέμα είναι να το χαιρόμαστε ακριβώς όπως μάς εκφράζει ;D Όσο για τα δικά μου στολίδια, είπα να πάω στο δάσος για τα φετινά Χριστούγεννα!
      Την καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  29. ποσα μπραβο εχεις εισπραξει? ε, βαλε κι αλλο ενα στη λιστα! ωραιο στυλ. και θελω κουκουβαγιες συντομα παρακαλω, φαινονται αξιαγαπητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπολόγιζα πως εσύ Άλεξ θα τα εκτιμούσες :D Έρχονται και οι κουκουβάγιες, έρχονται!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Πάρα πολύ όμορφη η δασοπαρέα σου!!! Ούτε που θα καταλάβαινα εν τω μεταξύ ότι τα έκανες μόνη σου!! Και το ωραίο είναι ότι μπορείς να τα χαρείς και μετά τα Χριστούγεννα!!! Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν το είχα σκεφτεί Μαίρη, έχετε δίκιο πως δεν χρειάζεται να μαζευτούν με το πέρας των εορτών!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  31. Ωραία ιδέα Δήμητρα! Έξυπνα και οικονομικά!! Χαρά στο κουράγιο σου να κάτσεις να φτιάξεις τόσα στολίδια. :))
    Καλή εβδομάδα και καλό στόλισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε είτε είμαστε σοβαροί με τα Χριστούγεννα είτε παίζουμε!!!!! Αυτά ήταν μόνο η αρχή χεχεχεχεχε
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  32. Άργησα 3 μέρες αλλά ηρθα!!!!!!!!!!!!
    Εχω μπλέξει με μαστόρους και το μόνο που θέλω είναι να τελειώνουν ώστε να φύγει όλη η σκόνη που έχει μαζευτεί στο σπίτι και επιτέλους να στολίσω.
    Οχι φυσικά τόσο ιδιαίτερα όσο εσύ, αλλά τέλος πάντων θα το παλέψω.

    Δεν περίμενα ότι θα έβαζες δική σου ανάρτηση μέσα στα guest post αυτών των ημερών και το χάρηκα πολύ.
    Τα στολίδια σου είναι το λιγότερο υπέροχα και μέσα σε όλο το κλίμα δάσους που θα δημιουργήσεις στο Ασυλο,, σίγουρα θα αναδειχθούν πολύ περισσότερο.

    Περιμένω να δω με τρέλλα τις αγαπημενες μου κουκουβάγιες επίσης!!!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ ;)
      Κουράγιο με τους μαστόρους!!!! Άντε να τελειώνουν να μπει το σπίτι σε κλίμα γιορτινό!!
      Έχω αφήσει και μερικά κενά ανάμεσα στα guest, μην με ξεχάσετε κιόλας :D
      Εσύ ήμουν σίγουρη πως θα τα εκτιμήσεις και οι κουκουβάγιες έρχονται κι αυτές!
      Πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
  33. να μαι και εγω!!! λειπει ο Μαης απο τη Σαρακοστη? ειδα στολιδια και μπηκα! ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!! ΑΓΑΠΩ!!!! βεβαια χρυσοχερα φιλεναδα μου, εγω θα τα κρατουσα ολο το χρονο!!! ευγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Κι έλεγα τι έλειπε, τι έλειπε :p
      Τελικά κάπως έτσι θα το κάνω κι εγώ Ζηνάκι! Πάλι καλά που το γράψατε και στα σχόλια δηλ!

      Διαγραφή
  34. Γουάου! Καλαίσθητα, καλόγουστα, υπέροχα, μοναδικά!
    Πεθαίνω να δω το δέντρο ολοκληρωμένο!
    Τέλεια η ιδέα με τις εκτυπώσεις! Θα το δοκιμάσω αν προλάβω ποτέ!
    Πρός το παρον στο δέντρο μου ενισχύω τα ήδη υπάρχοντα στολίδια με θέμα, κάτι μάλλον σε παιδική χαρά και κουκλόσπιτο...! Όταν το χορτάσω αυτό θα αρχίσω τους πειραματισμούς!
    Βέβαια κακά τα ψέματα τις άπαιχτες ιδέες σου δεν τις φτάνει κανείς!!
    Εν αναμονή της κουκουβαγιό-ανάρτησης, καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια!!! :D
      Χαίρομαι όταν το μη συνηθισμένο βλέπεται με ανοιχτό μυαλό!!!
      Παιδική χαρά και κουκλόσπιτο...πολύ χαριτωμένο μού ακούγεται και σίγουρα θα είναι γεμάτο όμορφα ζωντανά χρώματα :)
      Καλές γιορτές να έχουμε. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  35. Μου αρέσει αυτή η ουδέτερη αύρα που βγάζουν, τα ζωάκια είναι απλά υπέροχα και είναι τόσο κομψά βρε παιδί μου !!! Μπράβο Δήμητρα .... για χιλιοστή φορά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Βάλια! Είπα φέτος να πάω σε κάτι μη κλασσικό! Ελπίζω το δέντρο να βγει τελικά όπως το έχω φανταστεί στο μυαλό μου :)

      Διαγραφή
  36. Πολύ μου αρέσουν! Εναλλακτικά και ξεχωριστά ώστε να ξεφεύγουμε λίγο από τα συνηθισμένα πρασινο-κόκκινα!
    Περιμένω με ανυπομονησία να δω και τις κουκουβάγιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Κι όντως φέτος το Άσυλο έφυγε τελείως από τα συνηθισμένα :)
      Όσο για τις κουκουβάγιες, ελπίζω να καταφέρω να τις ανεβάσω εντός του ΣΚ!

      Διαγραφή
  37. Τέλεια ιδέα και τεχνική ! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι υπέροχα Δήμητρα! Χάρμα οφθαλμών πλάι στους κορμούς και τα κλαδάκια!
    Οι θεματικές διακοσμήσεις είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρουσες από τις απλά χρωματικές. Στο δέντρο δυστυχώς δεν επεμβαίνω, είναι το πεδίο των παιδιών αλλά στο στολισμό του τζακιού κάνω ό,τι θέλω. Πέρσι είχα λινάτσα και χάρτινα μουσικά αστέρια, φέτος έχω ξύλο (πάντα αγαπημένο υλικό, για μέρες έψαχνα το κατάλληλο κομμάτι) και.. βλάστηση φυσική και πλεκτή. Έφτιαξα και τα μανιταράκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δήμητρα!!! Κι εγώ νομίζω πως καλό είναι που και που να ξεφεύγουμε από τα συνηθισμένα και να δοκιμάζουμε κάτι διαφορετικό, ακόμα και όταν αφορά τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση! Πάντως και η περσινή αλλά και η φετινή διακόσμηση του τζακιού ακούγεται σούπερ και σίγουρα θα δένει όμορφα με τα βιβλία που το περιτριγυρίζουν (αν θυμάμαι καλά). Είδα τα ξερά κλαδάκια σου με τα πουλάκια αλλά και τα ελατάκια και είναι σούπερ! Αλήθεια πως σου φάνηκε η διαδικασία με τα μανιταράκια;

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις