Διακοσμητικά φτερά

Το είδα και έπρεπε να το δοκιμάσω. Ο λόγος; Η περιγραφή του : εύκολα diy διακοσμητικά φτερά από νήμα. Χρειαζόμουν τίποτα παραπάνω;

Ρητορική φυσικά η ερώτηση καθώς στο Άσυλο μία αδυναμία στα φτερά την έχομεν, τόσο στα χειροπιαστά (βλ. Φτερά και κέρατα) όσο και στα ζωγραφιστά (βλ.Φτερά & πούπουλα). Έτσι λοιπόν, όποτε υπάρχει ευκαιρία να προστεθούν κι άλλα, την αρπάζουμε από τα μαλλιά ή πιο σωστά για την συγκεκριμένη ανάρτηση από το νήμα!

Τα υλικά απλά και άκρως οικονομικά. Το μόνο που χρειάστηκα εγώ να αγοράσω ήταν το νήμα, αλλά με τιμή στο 1€/τμχ, γέμισα μία τσάντα και έχει περισσέψει το μεγαλύτερο μέρος, το οποίο θα πάει σε πομ πομ!


Τα βήματα είναι τόσο εύκολα που πραγματικά μπορείτε να φτιάξετε τα φτερά (πέραν του 6ου βήματος) παρακολουθώντας ταυτόχρονα τηλεόραση. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα στα περισσότερα.


1. Βουτάμε την μία άκρη του σύρματος στην κόλλα κι αρχίζουμε να τυλίγουμε το σύρμα με το νήμα.
2. Φτάνοντας στο τέρμα, κάνουμε δύο τρεις κόμπους ενώ τυλίγουμε το νήμα.
3. Κόβουμε πολλά κομμάτια νήματος (το φτερό των βημάτων είναι περί τα 35εκ και χρειάστηκαν περίπου 100 κομμάτια) και δένουμε με μονό κόμπο πάνω στο σύρμα.
4. Οι συνδυασμοί ή σειρά των χρωμάτων είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Μπορούμε να φτιάξουμε τα φτερά μονόχρωμα ή πολύχρωμα ανάλογα το γούστο μας.
5. Αφού καλύψουμε όλο το σύρμα με τα κομμάτια νήματος, διορθώνουμε τυχόν μακριά κομμάτια με ένα ψαλίδι.
6. [πάμε στην κουζίνα] Αραιώνουμε την κόλλα με νερό και μουλιάζουμε το φτερό. Το ακουμπάμε σε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και του δίνουμε το σχήμα ενός φτερού. Αφήνουμε να στεγνώσει κι έτοιμο! Δύο χέρια κόλλας ήταν αρκετά για τα δικά μου γούστα και επιτρέπουν στο φτερό να στέκεται αλλά και να καμπυλώνει όπου χρειαστεί.


Αντί για αντικολλητικό χαρτί ψησίματος θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε και μεμβράνη. Εγώ, λόγω βροχερού και υγρού καιρού που δεν στεγνώνει ούτε νάυλον ύφασμα, τα έβαλα σε χαρτί και μετά τα "έψησα" στον αέρα στον φούρνο στους 60 βαθμούς μέχρι να φύγει το μεγαλύτερο ποσοστό της υγρασίας. Δεν έχουν στεγνώσει 100% ακόμα αλλά ήδη είναι αρκετά στητά ώστε να τα μετακινώ και να τούς δίνω το σχήμα που θέλω.




Πως σάς φαίνονται; Εσείς χρησιμοποιείτε φτερά στη διακόσμηση των χώρων σας;

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!! Υπέροχη ιδέα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο βρε Δήμητρα!!! Φτερά φέτος χρησιμοποίησα πρώτη φορά με το στεφάνι που έφτιαξα ε και φυσικά έχω και το φτερό που μου ζωγράφισες! Τα κοιτάω και δεν τα χορταίνω...ωραία χρώματα. Κοίτα να δεις που θα αρχίσω να βλέπω με άλλο μάτι τις φθινοπωρινές κατασκευές. Μπα στο καλό μου τι μου συμβαίνει; χαχα Καλή συνέχεια και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχα, λες να σε πείσουμε να δεις το φθινόπωρο με άλλο μάτι Χριστίνα; Χεχεχεχε
      Όσο για τα φτερά, με το που τα είδα, είπα πως πρέπει να τα δοκιμάσω και την επομένη πήγα και πήρα τα νήματα!!! Τροποποίησα λίγο τα πράγματα (π.χ. δεν βρήκα πουθενά αυτό το υγρό που κάνει και καλά στητά τα υφάσματα, τον τρόπο δεσίματος κτλ) αλλά πέτυχαν μια χαρά! Τώρα μένει να βρω τον καλύτερο τρόπο για ολοστρόγγυλα πομ πομ!!!
      Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτική ιδέα, καταπληκτικά χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλησπέρα μου & καλώς όρισες :)

      Διαγραφή
  3. Αέρας στα φτερά σας! Πολύ έξυπνη ιδέα! Θα πρόσθετα κ λίγο νήμα με γυαλιστερή λεπτομέρεια ,έτσι για το γκλάμουρ! Είχα κ εγώ φτερά παλιότερα στο σπίτι, αλλά δεν τα κράτησα πολύ καιρό ! Σκόνη! Τίγκα στη σκόνη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Ζωγραφιά το χρυσό δεν λείπει από το Άσυλο, οπότε είπα να μην το βάλω και στα φτερά!!! Πάντως τα φαντάζομαι σε λευκό χρυσό, πρέπει να δείχνουν μούρλια :D
      Όσο για την σκόνη, σε τέτοιες περιπτώσεις, εγώ επιστρατεύω την ηλεκτρική σκούπα, άλλο τρόπο δεν έχω βρει!

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιδέα και εύκολη Δήμητρα!!!
    Θα ήθελα να έχω κάνα φτερό από παγώνι, αλλά δεν έτυχε ακόμη να βρω κανένα....
    Προς το παρόν φτερά έχω μόνο μέσα στα μαξιλάρια!...:))))
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πανεύκολα Αλεξάνδρα! Όσο για τα παγώνια, τις προάλλες μου έλεγε ο Γιώργος πως παλιότερα στην περιοχή ήταν μόδα να έχεις παγώνι για κατοικίδιο και μάλιστα μία οικογένεια κοντά στο πατρικό του είχε ένα στην ταράτσα!!!! Οο
      Δεν ζωγραφίζεις καλύτερα ένα;; :)

      Διαγραφή
  5. Δε το πιστεύω... :)))) Εγώ στο είπα... σε προηγούμενη ζωή ήμασταν αδέρφια..?? συγγενείς..?? μια σχέση πάντως την είχαμε.. Μου το έστειλε η αδερφή μου και το δοκίμαζα χθες βράδυ με ένα ροζ νήμα που είχα πρόχειρο -θέλω να το φτιάξω με άλλο υλικό και δεν ήμουν σίγουρη- και του έκανα πρόβα. ;) Εγώ δεν έβαλα νήμα στο σίδερο και ξεκίνησα απευθείας τους κόμπους με λίγη κόλλα για να σταθεροποιείται αλλά νομίζω πως ο τρόπος σου είναι καλύτερος!! Μετά βέβαια ήρθαν κάτι φίλοι και το ρίξαμε στις ρακές και στα τραγούδια... και πήγε περίπατο το project χαχαχαχαχαχα :)) Ωραία έγιναν πάντως!!! Φιλιά!! :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι! Αντιπερισπασμοί του Ν είναι αυτοί φιλενάδα για να σου αποσπά την προσοχή από τις χειροτεχνίες και τις κατασκευές!!!!!! Χαχαχαχαχαχα
      Το σκέφτηκα και χωρίς νήμα στο σύρμα αλλά βαριόμουν να βάζω συνέχεια κόλλα (άσε που κολλάγανε οι ίνες από το ακρυλικό νήμα και είχα καταντήσει σαν το Cookie Monster!). Ανυπομονώ να δω πάντως και τα δικά σου. Αν φυσικά στο επιτρέψουν οι ρακές και τα τραγούδια :p

      Διαγραφή
    2. αρχίζω να πιστεύω πως έχεις δίκιο χαχαχαχαχαχα σήμερα με νευρίασε και άφησα στη μέση δυο πράγματα που έφτιαχνα, από την τσαντίλα μου!! χαχαχαχαχαχα άσε αυτά τα ξύλα που του έχω ζητήσει από πέρυσι πριν τα Χριστούγεννα... αααααααα δε γίνεται έτσι... Θα πάρω ωτοασπίδες, να μην ακούω τίποτα!!

      Διαγραφή
    3. Kι εγώ με φτερά έχω να κάνω τις τελευταίες μέρες,φυσικά η έμπνευση από παλιότερη ανάρτηση της Δήμητρας.
      http://liagriffith.com/wp-content/uploads/2013/05/PaperFeather.pdf

      Διαγραφή
  6. Τα φτερά μου αρέσουν πάρα πολύ αν και μετά την γρίπη των πτηνών σταμάτησα να μαζεύω από την παραλία.Τα δικά σου είναι εξαιρετικά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εξαίρεση ένα φτερό δεκαοχτούρας δεν έχω βρει κανένα άλλο :(
      Πάντως εγώ με την γρίπη των πτηνών, βρήκα και τη δικαιολογία που ήθελα για να μην βλέπω ούτε ζωγραφιστά τα αυγά που δεν είναι ένα κλικ πριν το κάψιμο (μόνο έτσι τα τρώω) χεχεχεχε

      Διαγραφή
  7. Φοβερή ιδέα Δήμητρα!!!!!!Τόσο μα τόσο εύκολο και εντυπωσιακό!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ εύκολα Laura και μέχρι το βήμα 5 τα φτιάχνεις βλέποντας τηλεόραση :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Φανταστική ιδέα Δήμητρα καθώς και τα χρώματα τόσο ζεστά,έχω και εγώ πολύ αδυναμία στα φτερά, οποτε ευχαρίστως θα εκανα αύτη την υπέροχη κατασκευή....καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρώματα πάνε στο γενικότερο πλάνο που έχω για τις γιορτές Μαρία :)
      Πολλές καλησπέρες!

      Διαγραφή
  9. Απίθανα είναι Δήμητρά μου!Και εμένα μου αρέσουν τα φτερά και ομολογώ πως έτσι δεν τα είχα δει ποτέ!Διάλεξες όμορφα χρώματα και από κατασκευή δεν το συζητώ, επαγγελματική δουλειά!Νομίζω πως θα τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις Λιλιά μου! Μπορείς να κάνεις απίθανους συνδυασμούς, από ντεγκραντέ μέχρι πολύχρωμα! Ασε που τα σκέφτομαι και ως στολίδια στο δέντρο (12 Απόστολοι καθένας με τον πόνο του γαρ!)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Μου φαίνεται ότι είναι ότι πιο γήινο έχεις φτιάξει. Πολύ ζεστά χρώματα και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με πιάνεις Μαργαρίτα, πως με πιάνεις! Αυτό το γήινο θέλω για φέτος τον χειμώνα και ειδικά τον 12ο μήνα ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. 76 μέρες έμειναν!!!! Ανυπομονώ λέμεεεε

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραια ιδεα.
    Να σε ρωτησω, τι κόλα χρησιμοποιησες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξυλόκολλα κρυσταλιζέ χρησιμοποιήσα εγώ. Ίσως όμως να κάνει και η λευκή -τύπου ατλακολ- :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη ιδέα και πολύ όμορφα χρώματα!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστω πολύ! Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  13. Φοβερή ιδέα Δημητρά μου!!Είναι απίστευτα όμορφα τά φτερά σου!!Πολύ εντυπωσιακά!!
    Καί τόσο εύκολα νά φτιαχτούν!!Ωραίος ο συνδυασμός τών χρωμάτων!!Μπράβο σου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως δείχνουν πολύ πιο δύσκολα από ότι πραγματικά είναι Δήμητρα :)
      Και φυσικά το γεγονός πως είναι τόσο εύκολα συν το πόσο οικονομικά, τα κάνει ακόμα μεγαλύτερο "χειροτεχνικό πειρασμό" Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  14. Θα σου κουβαληθουν οι Ινδιάνοι σπίτι να σου ζητησουν και τα ρεστα!
    Καλήνυχτα φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, άπαιχτο το σχόλιό σου Αριάδνη μου!
      Πολλά φιλιά και καλημέρα :*

      Διαγραφή
  15. Τέλεια! Indian κατάσταση! Υπέροχοι χρωματικοί συνδυασμοί! Δήμητρα είσαι σκέτη έμπνευση! Για αυτό θα σε Pinaro. Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, μερσί, μερσί Σοφάκι :D
      Τα χρώματα είναι της γενικότερη κατεύθυνσης για τον φετινό χειμώνα στο Άσυλο ;)
      Φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!! Μπραβο Δημητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Πισα και πουπουλα σε οποιον πει οτι δεν αγαπαει τα φτερα!!!
    Παρ'ολα αυτα δεν τα εχω στο σπιτι μου.

    Το πρωτο λοιπον πραγμα που σκεφτηκα οταν τα ειδα, πριν καν τα θαυμασω ειναι "πως στο καλο στεκονται ορθια"???? Και μετα ειδα την κολλα! ;)

    Μπραβο σου Δημητρα! Μου αρεσουν πολυ! Ειναι γηινα και soft! Εχουν μεσα τους εναν υποβοσκον ρομαντισμο, τοσον οσο χρειαζεται δεδομενου του χαρακτηρα σου.

    Καλο σας βραδυ κυρια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ετοιμοπόλεμη σε βρίσκω Χρυσαυγή!!!!
      Δεν έχεις;;; Χμμμ!
      Όσο για την κόλλα, ήταν η δική μου εκδοχή καθώς η "συνταγή" ήθελε για ένα άλλο υγρό που εγώ όμως δεν κατάφερα να βρω εδώ, αλλά τελικά κάνει μια χαρά τη δουλειά της :)
      Κι έτσι όπως λες... γήινα!!!
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  18. Καλά δεν παίζεσαι είναι από τα πιο όμορφα διακοσμητικά που είδα τελευταία !!!! Σε αντιγράφω πάραυτα !!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νικόλ μου! Σ' ευχαριστώ πολύ κι ανυπομονώ να δω και τα δικά σου φτερά :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Ένα θέμα με τα φτερά το έχετε στο Άσυλο είναι η αλήθεια! Πάντως είναι φανταστικά και φτιάχνονται με το τίποτα όντως!! Είμαι περίεργη να δω πού και πώς θα στολιστούνε......(αν και κάτι μου έρχεται στο νου!!!) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια δεν κρύβεται Μαίρη χαχαχαχα και γιατί να το κρύψομεν άλλωστε ;)
      Όσο για τον στολισμό, είπαμε...μην μάς κρεμάσουν και κουδούνες...χεχεχεχεχεχε
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. Πολύ έξυπνη και δημιουργική η ιδέα των φτερών!
    Και από ότι βλέπω στην περιεκτική περιγραφή σου πολύ εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ εύκολα. Στο τελευταίο βήμα με την κόλλα γίνονται ολίγον τι χάλια τα χέρια αλλά μικρό το κακό καθώς είναι υδατοδιαλυτή και με λίγο νερό καθαρίζουν τα χέρια :)

      Διαγραφή
  21. Τέλεια ιδέα, καταπληκτική !!!!!
    Και έχω και νήματα διαθέσιμα, θα υιοθετήσω το ταχύτερο την ιδέα !!!!!
    Σ ευχαριστούμε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι ιδανικό diy για όσους ασχολούνται με το πλέξιμο καθώς μπορείς να αξιοποιήσεις όλα τα κομμάτια νήματος που έχουν περισσέψει! Αναμένω να δω τις φτεροδημιουργίες σου Ράνια.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Ωραία τα φτεράκια! Βλέπω, βλέπω και θαυμάζω, θαυμάζω...! Να δω πότε θα ξεκολλήσω το καλοκαιρινό στεφάνι με τον αστερία από το τζάκι, αχ πότε θα αξιωθώ! Εδώ μου 'χει κάτσει ο αστερίας αλλά ούτε χρόνος και κυρίως ούτε όρεξη! Πού θα μου πάει φιλενάδα τόσα μας δείχνεις κάποια στιγμή θα ξεκολλήσω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον χρόνο έχω τις ενστάνσεις μου κοπελιά αλλά για τη διάθεση πάω πάσσο! Αλλά μήπως βρίσκοντας τον χρόνο, φτιάξει κι αυτή;;; Εκτός κι αν στην τελική το δεις αλλιώς και πας με ένα beach theme για τα Χριστούγεννα...χεχεχε
      Πολλά φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτικά Δήμητρα!!! Χρησιμοποίησες και πολύ όμορφα ζεστά χρώματα!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  24. Δήμητρα, νομίζω πως έχεις δώσει αξία στις φθινοπωρινές διακοσμήσεις! Πέρα από τα Χριστούγεννα, Πάσχα και το καλοκαίρι δεν είχα σκεφτεί ούτε τα φθινοπωρινά στεφάνια, ούτε τα φτερά ούτε τίποτα! Με μαθαίνεις και μου αρέσει!!! Πολλά φιλιά. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη, χίλια ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου. Μαζί μαθαίνουμε όλοι :)
      Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  25. Θυμάμαι που είχες αδυναμία στα φτερά!Το γκρι-κίτρινο φτερό είναι υπέροχο και επειδή είναι και εύκολο,μάλλον θα φτιάξω μερικά από το αγαπημένο μου μαλλί.Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το μαλλί είναι το ίδιο με αυτό που μού έφτιαξες το Hello, Ιωάννα, νομίζω πως θα δείξει πολύ ιδιαίτερο :)
      Καλές δημιουργίες λοιπόν & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. Πολύ πρωτότυπη ιδέα, και πολύ"χουχουλιάρικο" αποτέλεσμα!
    Μου αρέσουν πολύ και οι συνδυασμοί χρωμάτων που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χουχουλιάρικο Χρύσα τείνει να γίνει ο αυστηρότερος κριτής όσων diy θέλω να ετοιμάσω από εδώ και πέρα ;)
      Με έπιασαν τα χειμωνιάτικά μου βλέπεις!!!

      Διαγραφή
  27. Περουβιανό στυλ και χρώμα στα φτερά σου...πολύ στα δικά γούστα!Κόλλα για κολλάρισμα ρούχων μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε;Για να γίνουν πιο σταθερά και να χρησιμοποιηθούν για στολισμό βάζου.
    Ωραία τεχνική ,θα την δοκιμάσω στα βέλη μου που δεν έχουν φτερά στο τελείωμα...(πάλι σε κλέβω).Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν ακριβώς έψαχνα κι εγώ Αλεκάκι (όχι σε σπρέι, αλλά σε υγρή μορφή) αλλά α) δεν βρήκα και β) η γυναίκα από όπου αγόρασα τα νήματα μού είπε πως θα φέρει αλλά θα πρέπει να δοκιμάσω αν θα έχει αποτέλεσμα σε ακρυλικό νήμα. Σε βαμβακερό μού είπε πως ξέρει πως πιάνει, αλλά σε ακρυλικό -όπως αυτά που αγόρασα εγώ- δεν ήταν σίγουρη. Οπότε μόνο μία δοκιμή θα δείξει :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Μπράβο σου Δήμητρα ... κι αυτό το project είναι τόσο τέλειο !!! Εύκολο, απλό και γρήγορο !!! Και το αποτέλεσμα super !!! Καλό σου απόγευμα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα μου! Χαίρομαι που σού άρεσαν τα φτερά μου :))
      Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  29. Ωωωωω τι εφτιαξε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολυ ωραιο! Και τι εννοεις θα τα κανεις πομ πομ τα υπολοιπα? Να πιασεις το βελονακι κιουρια μου και να αρχισεις να πλεκεις!!!! Εκει να δεις νιρβανα! Ωωωωωμμμμμμμμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βελονάκι δεν κατέχουμε!!!!! Κι επειδή μέχρι να το μάθω, βλέπω τα "Ωωωωμμμ" να γίνονται "Ωωμμμμ το ^#$(%$ μέσα", λεω να κάνω τα πομ πομ που τα θέλω κιόλας για τη διακόσμηση!!!!

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφα τα φτερά σου, Δήμητρα και σε πολύ ωραία χρώματα!!! Μου αρέσει που η κόλλα δεν φαίνεται να κόλλησε τα νήματα μεταξύ τους, ούτε κάν διακρίνεται πάνω τους, τόσο απαλά φαίνονται!!! 'Οταν λες πως τα μούλιασες στην κόλλα...τα βούτηξες ολόκληρα μέσα ή τα πέρασες με πινέλο?
    Καλό ξημέρωμα και καλή συνέχεια με τις ωραίες κατασκευές σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marie-Anne. Όταν λέω τα μούλιασα, το εννοώ κυριολεκτικά :) Αραίωσα την κόλλα και την έχυσα πάνω στο φτερό πιέζοντας τα νήματα να ποτίσουν. Μετά απλώς τα έστρωσα δίνοντας τους σχήμα. Σε ένα που το παράκανα με την κόλλα, το έστιψα ελαφρώς πριν το στρώσω. Πάντως και με πινέλο θα μπορούσε να γίνει (και σίγουρα χωρίς να κολλάνε όλα τα δάχτυλα μετά) αλλά εγώ α) πινέλο διαθέσιμο εκείνη την στιγμή δεν είχα και β) θέλει περισσότερο χρόνο κι αρκετά περάσματα με το πινέλο για να ποτίσουν τα νήματα (μην ξεχνάς πως εγώ χρησιμοποιήσα ακρυλικά, ίσως τα βαμβακερά να ποτίσουν ευκολότερα). Με δύο χέρια που τα πέρασα εγώ, είναι αρκετά μαλακά ώστε να φαίνονται όμορφα αλλά και αρκετά σκληρά ώστε να μην χάνουν το σχήμα τους όταν στέκονται, αλλά αυτό είναι κάτι που μπορείς να το δεις στην πράξη και φυσικά ανάλογα και με τα γούστα.
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  31. Δήμητρα έχω εντυπωσιαστεί! Αυτό με τις αποχρώσεις του γκρι το λατρεύω! Ο συνδυασμός των χρωμάτων αλλά και η κατασκευή γενικότερα είναι τέλεια! Ότι και να πω είναι λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατερίνα, σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ! Πάντως, όπως είδες, δεν είναι τίποτα στο φτιάξιμο, οπότε προμηθεύσου νήματα και ξεκίνα ;)

      Διαγραφή
  32. Είναι τέλεια και το γκρι κίτρινο είναι αγαπημένος συνδιασμός :-)
    Φιλιά Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη :)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. υπεροχα!!!! και σιγουρα πολυ πρωτοτυπα! βεβαια εγω αν τα κανω, θα καταντησουν ξεσκονοπανα στα χερια της κορης μου :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμάν πια βρε φιλενάδα! Παιδί σίφουνα έχεις εσύ, όχι κόρη :p
      Φτιάξε τα και κάντα κορνίζα χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  34. Ωχχχχχχχχχχχ!!!!!! Με ξεσήκωσες τώρα άσχημα και κρατάω πάντα τις κλωστές που περισσεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να τις αξιοποιήσεις λοιπόν Χριστίνα ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  35. Πάντα διαβάζουμε τις αναρτήσεις σου αμέσως μόλις τις "πιάσει" το μάτι μας(γρήγορα δηλαδή).Πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε να σχολιάσουμε ...επιτόπου ,λόγω χρόνου!Επανερχόμαστε όμως όταν ο χρόνος μας το επιτρέπει και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε ασχολίαστα τα φτερά σου που είναι πολύ πολύ εντυπωσιακά και μας έκαναν "κλικ " με την πρώτη ματιά!!!!!!Τέλεια ,εύκολη κατασκευή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους(αυτό το κρατάμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας)!!!!Τελικά είσαι ...ξεσηκώστρα με τα DIY σου!!!Περιμένουμε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλυτα κατανοητό και σεβαστό κορίτσια. Εξάλλου η ζωή είναι εκτός ιστολογίων και όλοι έχουμε δουλειές που πρέπει να γίνουν. Εγώ πάντως σάς ευχαριστώ που πάντα αφήνετε ένα σχόλιο γεμάτο καλά λόγια στο Άσυλο!
      Όσο για τα φτερά, ακριβώς όπως τα είπατε! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  36. Αααα έγιναν πολύ ωραία!!!!!!Και μεγάλα!!
    Στην αρχική φωτό δεν κατάλαβα πόσο μεγάλα είναι!
    Εγώ που δεν είμαι craft girl...δεν έχω ούτε 1 υλικό!!χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε δεν πειράζει, εσύ έχεις άλλα καλούδια στο σπίτι σου ;)
      Όσο για το μέγεθος, ναι, τα έκανα αρκετά μεγάλα, αλλά γίνονται ότι μέγεθος θέλεις.

      Διαγραφή
  37. Πολύ ευκολο και εντυπωσιακό!!! Εκτός της διακόσμησης αποτελεί και τέλεια ιδέα για να φτιάξουν τα παιδιά καπέλο Ινδιανου τις απόκριες! Το κρατώ στο αρχείο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις