Πράσινο της ελιάς

Σε αφθονία στην Ελληνική γη αλλά όχι και στα Ελληνικά σπίτια, το πράσινο της ελιάς χαρίζει τον πλούτο του δέντρου και ως χρώμα στη διακόσμηση.


Σε τοίχους για χώρους με βέβαιη αυτογνωσία - γιατί πως αλλιώς θα επιλέγονταν για μία τόσο μεγάλη επιφάνεια;




Σε έπιπλα που ισορροπούν ανάμεσα στο νεοκλασσικό και το αναπάντεχο.




Σε υφάσματα για μικρές δόσεις Φύσης, έντος.




Και σε μικρές πινελιές, που ειδικά στην χώρα μας, είναι τόσο, μα τόσο εύκολο να ετοιμαστούν!




Πριν σάς καλησπερίσω, σάς αφήνω με μία εικόνα-έμπνευση!


Έχετε αυτό το χρώμα στη διακόσμησή σας; Χρησιμοποιείτε κλαδιά ελιάς;

Την καλησπέρα μου







φωτογραφία cover: Decor Asylum

Σχόλια

  1. Μου αρέσει πάααααρα πολύ!!!! Και μάλιστα το σκέφτομαι και σε γάμο, ήρεμο χρώμα και σικ σε μικρές δόσεις!!!
    Άσε που ισχύει και αυτό που λές, το βρίσκεις εύκολα και μπορείς να φτιάξεις αρκετά πράγματα οικονομικά!!! Τα χωράφια στη Κρήτη να είναι καλά... χαχαχαχαχα Καλό Απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σε γάμους και βαπτίσια είναι αρκετά διαδεδομένο. Σαν χρώμα διακόσμησης όμως όχι και τόσο!
      Και σίγουρα στην Ελλάδα μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε πολύ εύκολα ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Αν το εχω λεει;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ολο το σαλονι μου ειναι βαμμενο στο χρωμα του τοιχου που εχει η δευτερη φωτογραφια σου με το γραφειο. Το λατρευω αυτο το χρωμα!! Επισης μου αρεσε πολυ και η πρωτη φωτογραφια με αυτη την τρομακτικα εντονη αποχρωση του πρασινου. Θα το αναζητησω! Τρελαθηκα!!!!!!

    Ειναι απιθανο χρωμα και ταιριαζει εξαιρετικα και στα επιπλα. Και τα 3 που παρουσιασες μου αρεσουν παρα πολυ.

    Τα δε κλαδια ελιας ειναι ενα εξαιρετικο υλικο για παντως ειδους συνθεσεις. Η καρδια -αν και δεν γουσταρω τις καρδιες, μου εκλεψε την καρδια....

    Σε φιλω.
    Τι ομορφη αναρτηση!
    Τι γουαου χρωμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γκρι τελικα παει με το λαδι.... Αναπαντεχος συνδυασμος!
      Να και κατι που δεν ειχα φανταστει......

      Διαγραφή
    2. Ωχ ωχ ωχ!! Θα πρέπει μού φαίνεται να αρχίσω να κόβω τις αναρτήσεις με περίεργα χρώματα γιατί σε βλέπω σε λίγο σε σπίτι με διαφορετικά themes ανά δωμάτιο!!! Χεχεχεχεχεχεχε :pp Ήδη σε φαντάζομαι με δύο κουβάδες, στον ένα έντονο πράσινο και στον άλλο γκρι!
      Το ωραίο είναι πως είχα ξεχάσει πως το έχεις σαν χρώμα!!! Εγώ πάντως το λάτρεψα με το απαλό ροζ :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει στους τοίχους συνδυασμένο με απαλότερες αποχρώσεις. Το θεωρώ ότι πιο ξεκούραστο μέσα σε ένα χώρο. Ωραίες και οι μικροπινελιές! Κλαδιά ελιάς δεν ξέρω αν θα χρησιμοποιούσα αλλά στους τοίχους, σε έπιπλα και σε μικρο αντικείμενα πολύ ευχαρίστως θα το έβαζα στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ! Εσύ δηλ. Σοφία βουρ στα τολμηρά (βλ. τοίχους και έπιπλα) και πίσω στα προσωρινά (βλ. κλαδιά);;; Μπράβο θάρρος κορίτσι μου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Ένα χρώμα και ένα δέντρο άρρηκτα συνδεδεμένο με την πατρίδα μας. Πολύ όμορφο χρώμα αν και δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μέσα στο σπίτι ... θα συμφωνήσω με την Ελεάνα σχετικά με γάμο, το έχω προτείνει στο γιο μου που παντρεύεται του χρόνου το καλοκαίρι. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλά ότι θυμάμαι χαίρομαι! Καλέ πως δεν το έχω χρησιμοποιήσει! Στα έπιπλα της βεράντας μου http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html ... άμα γερνάει ο άνθρωπος ξεχνάει!!!! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Στους γάμους όντως παίζει πολύ Χριστίνα! Η ώρα η καλή στον γιο σου :)
      Και πράγματι, μετά το άσπρο-μπλε, είναι σημείο αναφοράς της Ελλάδας, όπως στο τραπεζάκι σου!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  5. Πολύ αγαπημένο χρώμα και φυσικά δέντρο! Το μισό σαλόνι μου είναι βαμμένο σε αυτό το χρώμα.Αριστοκρατικό και ήρεμο συνδυάζεται με τεράστια γκάμα άλλων χρωμάτων.
    Επίσης η ελιά στολίζεται καταπληκτικά σε τραπέζι και σε βγάζει από περιττά έξοδα. Πολύ ωραία ανάρτηση κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Λίλια μου, όπως έγραψα και παραπάνω, το λάτρεψα σε συνδυασμό με το απαλό ρόζ, αν και δεν θα το τολμούσα σε τοίχο (περνάω την φάση λευκό βλέπεις...χεχεχεχε)!
      Όσο για τους γάμους, όντως "παίζει" πολύ και θέλει πλέον αρκετή σκέψη για να μην είναι μία από τα ίδια :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο χρώμα το αγαπάμε ιδιαίτερα!!!!Το έχουμε στο σπίτι από τον τοίχο (στην κρεβατοκάμαρα και λίγο πιο ανοιχτό στο σαλόνι)μέχρι μαξιλάρια ,διακοσμητικά και πριν από λίγο το χρησιμοποιήσαμε για να βάψουμε ένα δίσκο.Θεωρούμε ότι είναι πολύ εύκολο χρώμα,χαλαρωτικό και ταιριάζει με πολλά άλλα χρώματα .Κλαδιά ελιάς δεν έχουμε χρησιμοποιήσει αλλά έχουμε δύο ελιές στο μπαλκόνι μας(μία νάνο και μία μεγαλύτερη).Καλό σου απόγευμα,Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω εσείς κορίτσια πραγματικά το τιμάτε το χρώμα!!!!
      Η αλήθεια είναι πως θεωρείται από τα ιδανικότερα χρώματα για γραφείο καθώς ξεκουράζει τα μάτια,εξού και οι πράσινες λάμπες στις βιβλιοθήκες ;) Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το πράσινο της ελιάς και οι αποχρώσεις του!!Το προτιμώ σε υφάσματα.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί με κλαδιά ελιάς αλλά φαντάζουν ιδιαίτερα όμορφα!!
    (Οι φωτογραφιές που μας παρουσιάζεις τα κλαδάκια ελιάς με παραπέμπουν και σε διακόσμηση για γάμο!!!)
    Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ "πλούσιο" χρώμα, όπως και ο φυτικός χρυσός του δέντρου!
      Κι όντως οι φωτογραφίες με τα κλαδιά παραπέμπουν σε γάμο (ειδικά η τελευταία) αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να το βάλουμε και σπίτι ;)
      Την καλημέρα μου Laura!

      Διαγραφή
  8. Αχ αυτό το λαδί της ελιάς είναι τόσο γλυκό. Το θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια όταν ξεκίνησε σαν τάση σε γάμους (είχε έρθει και η σειρά μας βλέπεις). Μου αρέσει παντού και πάντα, και φυσικά πάντα μας θυμίζει Ελλάδα : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι διαχρονικό Βάλια!
      Αλλά επειδή έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ, νομίζω πως πλέον θέλει λίγη σκέψη παραπάνω για να μην φαίνεται ως επανάληψη :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Μου αρεσει πολύ σαν διακοσμητική η ελιά και τα κλαδια της! Ασφαλως και σαν φαγακι ειναι ωραία!
    Καλό απόγευμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες μικρή που συχνά το κολατσιό ήταν ψωμί-τυρί κι ελιές! Αξεπέραστος συνδυασμός!!!!
      Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  10. Όλες οι αποχρώσεις του πράσινου και ειδικά αυτό το φιλικό χρώμα το λαδί,δίνει μια αίσθηση χαλαρότητας στο περιβάλλον του σπιτιού.Προσωπικά το λατρεύω και έναι απο τις πρωτες επιλογές μου στη διακόσμηση, έχω ηδη αρκετά κομματια στο χώρο μου....πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνει νομίζω σε αρκετές αποχρώσεις ένα πλούσιο βάθος κι αυτό είναι που το κάνει τόσο ξεχωριστό σαν χρώμα! Να μάς παρουσιάσεις κάποια στιγμή τα κομμάτια που έχεις Μαρία :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Μού αυτό τό χρώμα,πάρα πολύ Δημητρά μου! Μέ ηρεμεί!!Εχω κουρτίνες στό δωμάτιό μου με ανάλογα σεντόνια καί μαξιλαροθήκες!Αλλά καί στήν αυλή μου τρία δέντρα ελιάς!Μού έδωσες καταπληκτικές διακοσμητικές ιδέες μέ τά κλαράκια τής ελιάς!!Νάσαι καλά!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μάλλον που θυμίζει τόσο φύση Δήμητρα μου! Όσο για τα δέντρα, δεν είναι απίθανο πως λαμπιρίζουν ασημί, ειδικά μετά την βροχή;; :)
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε η ανάρτηση και περιμένω να δω τις δημιουργίες σου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο χρώμα αλλά και φυτό! Δεν το έχω πουθενά στο σπίτι, αλλά σαν φυτό θέλω να το αποκτήσω!
    Η πράσινη συρταριέρα μου άρεσε πάρα πολύ! Θα το έχω σίγουρα υπόψη μου για χρώμα!!
    Καλή συνέχεια Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά με τα χρώματα δεν έχεις πρόβλημα Αλεξάνδρα, οπότε αν ποτέ πέσει στα χέρια σου κάποιο ανάλογο έπιπλο, σίγουρα θα το μεταμορφώσεις!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το χρώμα αυτό στους τοίχους, αλλά και στις κατασκευές με κλαδιά ελιάς!!!
    Πολύ όμορφες ιδέες!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρητηση, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Η ανάρτησή σου αυτή είναι απόλαυση !!!!
    Λατρεύω αυτό το δέντρο ..... και με τρελαίνει που δεν βρίσκεις έναν κορμό ίδιο με τον άλλο !!!!!!!!!
    Και το χρώμα τι ξεκούραστο στο μάτι !!!!!
    Εξαιρετική περίπτωση κλαδιών για διακόσμηση !!!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια, σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι πολύ όταν κάποιος απολαμβάνει μία ανάρτηση του Ασύλου και βρίσκει ιδέες που μπορεί να εφαρμόσει :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Το σαλόνι μου είναι στο χρώμα της πίσω όψης του φύλλου της ελιάς .Το'χω συνδυάσει με λευκό χρώμα ,μαίανδρο και χρυσό.Όλα ελληνικότατα χρώματα αρχα'ι'κών χρόνων.Και φυσικά σου κλέβω την ιδέα για τα κεριά.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουμε φωτογραφίες Αλεκάκι, οπότε πιάσε την φωτογραφική και ετοίμασε την σχετική ανάρτηση!!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένο χρωμα αν κ το έχω ελάχιστα σε διακόσμηση! Μου αρέσει όμως στα ρούχα μου....πιάνει????? Ευκαιρία να το προσθέσω κ στο σπίτι!

    Φοβερή ανάρτηση!

    Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν πιάνεται :P
      Όσο για το σπίτι, να το συζητήσουμε λίγο πρώτα;;; χεχεχεχεχε
      Φιλιά φιλενάδα!

      Διαγραφή
  17. Ζεστό και αγαπημένο χρώμα και μάλιστα το κρεβάτι μου είναι μεταλλικό σε αυτό το χρώμα με ζωγραφική !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάς τα παρουσιάσεις όλα αυτά Νικόλ μου :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Όμορφες ιδέες και υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Igor!! I didn't realize you can speak Greek -or is it Google Almighty? :)
      Take care!

      Διαγραφή
  19. Λατρεμένο χρωμα και λατρεμένο αντικείμενο.
    Εμείς έχουμε φετιχ οικογενειακώς, είναι κάτι σαν trademark, αφου και οι κάρτες που έχουμε τυπώσει ως ζευγάρι (ξέρεις, αυτά τα μπιλιετάκια που βάζουμε σε δώρα κλπ) έχουν επάνω ένα κλαδί ελιάς ζωγραφισμένο από τον άντρα μου.
    Στο δε μπαλκόνι (!) έχουμε ήδη 3 και τώρα φυτέψαμε και έναν κότινο (αγριελιά), ελπίζω να πιάσει γιατί μου αρέσει πολύ.
    Και στα κοσμήματα που φτιάχνω, πολύ συχνά βάζω ένθετα χάλκινα κλαδάκια ή φυλλαράκια ελιάς, σε λαδί φόντο, μέσα σε δαχτυλίδια ή μενταγιόν.
    Σε τοίχο δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, μάλλον θα το φοβόμουν, αλλά τώρα που βλέπω τα παραδείγματα που έβαλες είναι πολύ όμορφο, πολύ αριστοκρατικό (προς το παρόν, στη διακόσμηση, χρησιμοποιώ το λαδί σε μαξιλάρια, τραπεζομάντηλα ή ριχτάρια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν εγώ Χριστίνα στέκομαι στο γεγονός πως έχετε with regards κάρτες!!! Είναι τόσο όμορφο και πόσο κρίμα που στην Ελλάδα δεν το έχουμε ως συνήθεια!! Θυμίζει κάτι από τα παλιά και σίγουρα δίνει ακόμα μεγαλύτερη προσωπική πινελιά σε ένα δώρο!!!!
      Προσπαθώ να θυμηθώ αν έχω δει τέτοια κοσμήματά σου! Θα περάσω από το ιστολόγιο σου να τα αναζητήσω :)
      Στον τοίχο εγώ δεν το έχω αλλά το έχω σε δύο βίνταζ βελούδινα καρεκλοπολυθρονάκια ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Xαχαχα ακουγόμαστε πολύ retro;

      Διαγραφή
    3. Στα δικά μου αυτιά ακούγεστε πολύ εντάξει :D

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραίο ως χρώμα, δε λέω, αλλά ως μοτίβο είναι το κάτι άλλο! Μου αρέσει πάντα να υπάρχει μια πινελιά στο χώρο, τη βρίσκω πολύ ιδιαίτερη. Και φυσικά επιβάλλεται να υπάρχει ένα δεντράκι στο μπαλκόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως μοτίβο είναι διαχρονικό Χρύσα και νομίζω σημείο αναφοράς στην ιστορία μας! Σε μικρές δόσεις μού αρέσει, σε μεγαλύτερες δεν είναι μάλλον η κατάλληλη χρονικά και διακοσμητικά φάση για εμένα, αλλά φαίνεται να γίνεται της μοδός εις τα εξωτερικάς!

      Διαγραφή
  21. Πράσινο... τόσο Ελληνικό, τόσο χαλαρωτικό και τόσο όμορφο! Έχω ένα ριχτάρι λαδί από το Ντουμπάι συνδυασμένο με βυσσινί χρώμα, δώρο στο γάμο μου. Είναι πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο! Επίσης, στο χωλ που υπάρχει στη είσοδο του σπιτιού ο ένας τοίχος έχει μια παλ απόχρωση του πράσινου αλλά επειδή δεν είναι πολύ φωτεινό το σημείο δεν το καταλαβαίνεις :( Α... είχα και πάρα πολλά φυτά μέσα στο σπίτι μου, πιάνει;;;; Όχι μια-δύο γλάστρες αλλά καμμιά 10-αριά οπότε το πράσινο κυριαρχούσε... τώρα με το παιδί όλα έχουν πάει στη μαμά μου... Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου ειδικά αυτές με την ελιά...
    Πολλά φιλιά, Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη!!! Το πράσινο είναι όντως από τα πιο χαλαρωτικά χρώματα, γιατί παραπέμπει στην φύση! Εμένα προσωπικά πάντως, τα λαδοπράσινα μου θυμίζουν το moss που υπεραγαπώ :) Κι πράγματι, κάποιες αποχρώσεις του είναι άκρως ξεχωριστές και "πλούσιες"!
      Με το καλό, να αρχίζουν να επανέρχονται τα φυτά στο σπίτι, να μαθαίνει σιγά σιγά και το μικρούλι σου :)
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  22. Ωρες ωρες ξεχνάω ποσο πολύ μου αρέσει το ελαιόλαδο
    ακι το χρώμα της ελιάς!
    Thanks for remind me :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχεις δει ως filler γυάλινου σκαλοπατιού; Νομίζω πως θα σου άρεσε ;)

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφη ανάρτηση Δήμητρα!!! Πολύ ωραίο το χρώμα και από τα αγαπημένα μου! Τα κλαδιά ελιάς τα είχα δει ως διακοσμητικά σε ένα γάμο πέρυσι και ήταν υπέροχα. Καλή συνέχεια, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια, σ' ευχαριστώ!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες!!! Όσο για τους γάμους, είναι όντως μία πολύ δημοφιλής επιλογή! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  24. Το πράσινο δεν το έχω πουθενά μέσα στο σπίτι μου,αν και ένα φεγγάρι μου είχε περάσει η ιδέα να βάψω ένα δωμάτιο στο χρώμα αυτό.
    Τελικά το μετάνιωσα.
    Έχω αρχίσει σιγά σιγά και βάζω κανα δυο φυτά. Οι εικόνες με την ελιά όμως υπέροχη! Έχω στο μπαλκόνι δύο. Όταν τις κλαδέψω, αντί να πετάξω τα κλωνάρια, θα τα μεταφέρω στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον τοίχο ούτε εγώ είμαι έτοιιμη να το βάλω Μαργαρίτα αλλά σε υφάσματα κι έπιπλα (καρεκλάκια βελούδινα) το έχω ήδη και είναι όντως πολύ όμορφο!
      Όσο για τα κλαδιά ελιάς, ακόμα τα έχω στο κασπώ από την φωτογράφηση και φαίνονται μία χαρά! Δοκίμασέ το :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  25. Μου αρέσει πολύ το πράσινο και σε όλες τις αποχρώσεις !!! Όσο για την ελιά, πανέμορφο δέντρο και γίνεται τέλειο bonsai!!! Και για το μπαλκόνι είναι ιδανική (εμείς έχουμε μία), αφού μεγαλώνει χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα !!! Και αυτή τη φορά οι φωτογραφίες που επέλεξες είναι καταπληκτικές, Δήμητρα!!! Μας "τροφοδοτούν" με πολλές ιδέες!!! Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι όταν κάποιος βρίσκει ιδέες στις αναρτήσεις μου γιατί αυτό είναι βασικό σημείο στην ενασχόληση μου με το ιστολόγιο! Ελιά bonsai είχα πάρει κάποτε αλλά δεδομένου πως την κράτησα μέσα δεν είχε ευχάριστη κατάληξη! Τώρα συμβιβάζομαι με τις δυο αγριλιές στο Άσυλο :)
      Καλό σου βράδυ. Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Ωραιο Δημητρα. Ξεχωριζω το τελευταιο απο τα επιπλα. εξαιρετικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συρταριέρα είναι όντως πολύ ιδιαίτερη Αλεξάνδρα και μού άρεσε πολύ η ισορροπία που πέτυχαν μεταξύ μοντέρνου και κλασσικού με το στήσιμό της :) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφο χρώμα,η αδερφή μου το έχει χρησιμοποιήσει και έχει βάψει το σαλόνι της μ'αυτό!!Εικόνες,εικόνες για έμπνευση...Καλημέρα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Ιωάννα!
      Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  28. Κοίτα να δεις που θεωρούσα το θέμα ελιά πολύ τετριμμένο (μάλλον από τους πολλούς γάμους) αλλά μέσα από τις φωτογραφίες με ζέστανες και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγη φαντασία και μεράκι Κατερίνα, ακόμα και το συνηθισμένο αποκτά άλλη όψη ;)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις