Φθινοπωρινή διακόσμηση με κολοκύθες

Τι κι αν το πορτοκαλί είναι το κατ' εξοχήν χρώμα του  φθινοπώρου; Εμείς το προσπερνάμε και διακοσμούμε το σπίτι με κολοκύθες σε μοντέρνα σχέδια.


Αγαπημένο μοτίβο γενικότερα, τα σχέδια της ζέβρας δίνουν έναν εκλεκτικό χαρακτήρα σε άσπρο φόντο.





Η γεωμετρία είναι της μόδας τον τελευταίο καιρό στη διακόσμηση και ούτε οι κολοκύθες αποτελούν εξαίρεση!




Αν πάλι θα θέλατε κάτι πιο απαλό, οι κολοκύθες φοράνε τα ρομαντικά τους και μεταμορφώνονται κατά το γνωστό παραμύθι.




Ενώ το χρυσό παραμένει σταθερή αξία!



Για το τέλος, σάς κράτησα την πιο ανατρεπτική πρόταση: κολοκύθες με ροκ-πανκ διάθεση!


Πως σάς φαίνονται; Ποια είναι η αγαπημένη σας; Συμπεριλαμβάνετε κολοκύθες στο φθινοπωρινό σας ντεκόρ;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!








φωτογραφία cover: πηγή

Σχόλια

  1. Πολύ ωραίες! Έχεις δει τις καταπληκτικές κολοκύθες της Alisa Burke?
    http://alisaburke.blogspot.gr/2011/10/sketchbook-pumpkins.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες και οι κολοκύθες της και μάλιστα φαίνεται να διακοσμεί με αληθινές σε αντίθεση με τις παραπάνω που είναι πλαστικές! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσουν οι κολοκύθες!! Οι προτάσεις σου είναι μία και μία! Θα ήθελα πολύ να βρω μια μεγάλη πλαστική να φτιάξω κάτι αντίστοιχο! Αλήθεια άμα βάψεις την κανονική πόσο θα αντέξει?? Ιδού η απορία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά αν την περάσεις με αστάρι πριν την βάψεις δεν θα έχεις πρόβλημα Κατερίνα. Το θέμα είναι να βρεις μεγάλη πλαστική στην εγχώρια αγορά!!! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. Κολοκύθα ως αντικείμενο διακόσμησης!!! Πολύ μου αρέσει η ιδέα και οι προτάσεις μου μας έδειξες!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αλεξάνδρα! Για τα εγχώρια δεδομένα, νομίζω πως είναι κάτι το ασυνήθιστο :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Τωρα τι να σου πω, όλες μου αρεσουν!
    Ειναι αληθινες? Δεν σαπίζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σαπίζουν καθώς είναι πλαστικές ;)
      Αλλά και τις αληθινές νομίζω πως αν τις αφήσεις σε κατάλληλο μέρος αποξηραίνονται!
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  5. Κάποιος ανυπομονεί για το φθινόπωρο!!χεχε!! πολύ ωραίες οι ιδέες με τις κολοκύθες αν κι εδώ δεν το συνηθίζουμε..οι άσπρες -ροζ είναι πολύ του γούστου μου! Αλλά οι κλασικές πορτοκαλί σημαίνουν ¨φθινόπωρο¨!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος; Ποιος;;; Χαχαχαχαχα
      Ναι, όντως δεν τις συνηθίζουμε και είναι κρίμα!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Προτείνω να τις τρώω παρα να τις έχω στη διακόσμηση!!!!!χαχαχαχα

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρωτότυπη και φθινοπωρινή διακόσμηση με τις πολύ όμορφες κολοκύθες,Δήμητρα,αρκεί να ξέρεις τον τρόπο για να έχεις αυτά τα υπέροχα αποτελέσματα θα διάλεγα για το σπίτι μου αυτή με το χρυσό( σταθερή αξία) και πολύ ιδιαίτερη....την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές νομίζω πως είναι εύκολο να φτιαχθούν Μαρία, αρκεί βέβαια να υπάρχει υπομονή :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Οι κολοκύθες μου αρέσουν πάρα πολύ για διακόσμηση!!!
    Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ασπρόμαυρες!!!
    Καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν σαν ιδέα διακόσμησης :)
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν πολύ κι εμένα οι κολοκύθες για διακόσμηση, αυτή που βρήκα ιδιαίτερη είναι η άσπρη με τη μαύρη δαντέλα !!!!
    Ωραίο θέμα, ενδιαφέρον !
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση.
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφες όλες οι προτάσεις σου Δημητρούλα μου!!
    Οι κολοκύθες είναι ότι πρέπει γιά Φθινοπωρινή διακόσμηση!!
    Μού άρεσαν όλες,καί κάποιές πού σίγουρα έχουν φτιαχτεί μέ ντεκουπάζ!
    Μού έδωσες φοβερή ιδέα! Χ,α χα!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνονται οι αγάπες!!!!! Χεχεχεχε
      Χαίρομαι που σού άρεσαν Δήμητρα και φυσικά περιμένω να δω τις κολοκυθοδημιουργιές σου ;))
      Καλημέρες :*

      Διαγραφή
  11. Ένα έχω να πω:είναι απλά τέλειες!!!
    Μπορώ να ξεχωρίσω αυτές που ανήκουν στην κατηγορία της γεωμετρίας!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ξεχωριστές Laura!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Αυτες με τις αράχνες μου άρεσαν πιο πολύ!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν περίμενα αυτές να άρεσαν σε κάποιον Αριάδνη (πέραν της αφεντιάς μου βεβαίως βεβαίως) οπότε πολύ χαίρομαι :)
      Καλημέρες :*

      Διαγραφή
  13. Ασε με να μαντεψω.... προτιμας τις γεωμετρικες;
    Οι κολοκυθες μου αρεσουν πολυ. Παρα πολυ δηλαδη. Εξαιρετικη και η πρωτη φωτογραφια με τα περιεργα κοτσανια τους. Φυσικα και θα τις εβαζα στη διακοσμηση του σπιτιου μου. Μηπως πρεπει να ζωγραφισεις καμια; Ειναι τοσο ομορφες.

    Μου αρεσουν ολες οσες εβαλες εκτος νομιζω απο αυτην με την δαντελα. Επισης μου αρεσει που στο τελος της καθε αναρτησης τετοιου ειδους βαζεις το ποιο ανατρεπτικο αντικειμενο. χαχαχαχα Τρεχω γρηγορα στο τελος για να δω την ξεχωριστη φωτογραφια!

    Καλο Σαββατοκυριακο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν όλες, για αυτό εξάλλου και τις συμπεριέλαβα στην ανάρτηση!! Αν θα έπρεπε με το ζόρι να ξεχωρίσω κάποιες θα έλεγα την φούξια, την ζεβρέ και αυτή με τον χρυσό ιστό αράχνης :)
      Πολύ θα ήθελα να βρω πλαστικές μεγάλες κολοκύθες αλλά που;; Το μόνο που έχω βρει είναι μικρά αληθινά άσπρα κολοκυθάκια και είναι τόσο υπέροχα που δεν τολμώ να τους "βάλω χέρι"!

      Χαχαχαχαχα πολύ μ'αρέσει που πρώτα τρέχεις στο κερασάκι στην τούρτα!!!!
      Καλημέρες

      Διαγραφή
  14. Οι ζεβρέ είναι καταπληκτικές! Μου αρέσει φέτος η διακόσμηση με φλούδες καλαμποκιού οπότε προτιμώ αυτήν:
    http://gr.pinterest.com/pin/431712314253980195/

    Για το ψεύτικο τζάκι μου θα προσπαθήσω να φτιάξω την παρακάτω:
    http://gr.pinterest.com/pin/431712314253872911/
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω τα καλαμπόκια θα έχουν την τιμητική τους φέτος Αλεκάκι!!!
      Περιμένω να δω τις κολοκύθες σου :))
      Την καλημέρα μου:*

      Διαγραφή
  15. Η αλήθεια είναι πως δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σαν διακοσμητικό στοιχείο. Αν διαλέξω σίγουρα θα πήγαινα με τις ζεβρέ και η πανκ σε άλλο χρώμα βάσης θα μπορούσα εύκολα να την χρησιμοποιήσω... καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιες μεγάλες ούτε κι εγώ καθώς δεν έχω βρει μεγάλες πλαστικές. Μικρές άσπρες αληθινές όμως έχω βάλει αρκετές φορές και είναι πανέμορφες! Όσο για τις ζεβρέ, κλασσική αξία το μοτιβό ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  16. Ένα έχω να πω ... τέλειες !!! Μου αρέσουν όλες, αν και λίγο δύσκολο να τις τοποθετήσεις όλες μαζί στο ίδιο μέρος...!!! Μου έβαλες ιδέες, Δήμητρα!!! Καλό σου βράδυ !!! Καλό υπόλοιπο ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ιωάννα και που βρήκες ιδέες από την ανάρτηση :) Περιμένω να δω τις δημιουργιές σου!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Δεν έχω βάλει ποτέ κολοκύθα στη διακόσμηση γιατί κάποιος που ξέρω θα πέσει κάτω από τα γέλια αν δει πως στόλισα ζαρζαβατικό!!! :p Θυμάσαι με τα λεμόνια που μας είχες δείξει? Το έκανα και γελούσε όλη μέρα... αν και είχα και τη δικαιολογία έτοιμη, δε χωρούσαν στο ψυγείο χαχαχαχαχα... δεν έπιασε!! Πάντως όταν έμενα Αγγλία είχα φτιάξει μια scary κολοκύθα (αληθινη) για να της βάλω ρεσω για το Halloween, είχε γέλιο. Διαλέγω τις ρομαντικές και την χρυσή αν και βρήκα και τη φούξια ωραία και πρωτότυπη!! Καλή Κυριακή να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του πεις πως είσαι πολύυυυυ μπροστά και κάποια στιγμή θα αναγνωρίσει τη διακοσμητική σου ικανότητα!!! Εσύ συνέχιζε ακάθεκτη!!!! Που θα πάει, θα συνηθίσει το μάτι του...χεχεχεχεχεχε
      Ωραίοι οι Jack o' latern και κρίμα που δεν έχουμε Halloween και στην Ελλάδα, είναι τέλεια τα σκηνικά που μπορεί να στήσει κανείς :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  18. Πάντα στολίζω κολοκύθες το φθινόπωρο, αλλά τις προτιμώ στα φυσικά τους χρώματα. 'Εχω όμως τώρα δύο ψεύτικες που έχουν χάσει το χρώμα τους και θα τις ντύσω με decoupage...ακόμα σκέφτομαι τα μοτίφ!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ όμορφα :) Περιμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα!!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Πραγματικά πρωτότυπες οι κολοκύθες σου! Ιδιαίτερα αυτές με την μαύρη δαντάλα φανταστικές!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν. Κι όντως αυτές με την δαντέλα, αν και δεν είμαι του ρομαντικού, μού άρεσαν κι εμένα!
      Καλημερες!

      Διαγραφή
  20. Κάθε φθινόπωρο παίρνουμε κολοκύθες με την κόρη μου, σχηματίζουμε πρόσωπα και βάζουμε μέσα κεράκι. Δεν είχα όμως σκεφτεί να τις χρησιμοποιήσω στη διακόσμηση του σπιτιού. Μετά όμως από τις ιδέες που μας έδωσες Δήμητρα θα το κάνω σίγουρα. Μου άρεσαν ιδιαίτερα αυτές στην πρώτη φωτογραφία και αυτές με την δανδέλα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου Θάλεια! Αν δε, τις συνδυάσεις και με την ζωγραφική σου, νομίζω πως θα τις απογειώσεις :)
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  21. Φανταστικήηηη η πρώτη φωτό!!Την φούξια την ερωτεύθηκα!!Το Halloween πλησιάζει επικίνδυνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πλησιάζει και τι κρίμα που δεν το γιορτάζουμε κι εδώ!
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Axxx καιρο εχω να μπω και νομιζω βλεπω αλλαγες η ειναι η ιδεα μου ???
    Ομορφες οι κολοκυθες σε ολα τα χρωματα Δημητρα μου..
    Νομιζω σε μινιμαλ στυλ διακοσμησης ειναι οτι πρεπει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου η ιδέα σου Μαράκι :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν! Καλημέρες!

      Διαγραφή
  23. Χθες επέστρεψα Αθήνα και έτσι όπως είδα τον καιρό,αυτές σκέφτηκα, τις κολοκύθες!Λέω πάει φθινοπώριασε,καιρός για κολοκύθες!Τις έχω συμπεριλάβει στη διακόσμηση, δες τι έφτιαξα πέρυσι:http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/11/blog-post_17.html και της αδερφής μου της άρεσαν,οπότε πρέπει να φτιάξω κάτι κολοκυθένιο και φέτος για εκείνην!Καλημέρα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Ιωάννα έχεις δημιουργήσει ολόκληρη συλλογή!!! Περιμένω να δω τις νέες κολοκυθοδημιουργίες σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Καλά, ούτε που μπορούσα η άσχετη να δω την κολοκύθα αλλιώς εκτός από μαγειρεμένη:))))
    Μα πόσο εναλλακτική ιδέα για διακόσμηση! Μπράβο βρε Δημητρούλα που μοιράζεσαι μαζί μας κάθετι μοδάτο:)
    Λοιπόν, ξεχώρισα τις ζεβρέ, τις ρομαντικές και τις γεωμετρικές.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι συνονόματη για να συνηθίζει το μάτι και στα μη συμβατικά και καθιερωμένα ;)
      Πάντως στο εξωτερικό τις χρησιμοποιούν πολύ αν και σε πιο παραδοσιακά σχέδια!!
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφες. Είχα βάλει στο μάτι κάτι κολοκυθες κατι κολοκύθες στο δίπλα οικόπεδο. Ξέρεις αν πρέπει να καθαριστούν πρώτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, πάνε οι κολοκύθες του γείτονα ;))
      Όσο για το καθάρισμα, δεν νομίζω πως είναι απαραίτητο. Έχω δει να διακοσμούν γεμάτες κολοκύθες. Θα μπορούσες όμως να έκανες μία τρύπα στον πάτο και να αφαιρούσες την σάρκα. Πάντως οι περισσότερες από τις εικονιζόμενες παραπάνω είναι πλαστικές ;)

      Διαγραφή
    2. πλαστικές ??? έλα ρε ....... βρε που πάμε !!!

      Διαγραφή
  26. Οτι θα βλεπα κολοκύθα πανκιό δεν το περίμενα Δήμητρα! Μ' έκανες και γέλασα! Για κάποιο λόγο πολύ τις συμπαθώ και μου άρεσαν ιδιαίτερα οι Γεωμετρικές αλλα και οι ρομαντικές και ειδικά αυτή με τα μοτίφ τα λαδί που θυμίζει παλιό πορσελάνινο πιάτο! Πολύ όμορφο και πολύ φθινοπωρινό το Post σου! Ναι μια γεωμετρική σαν αυτές που μας έδειξες την κοτσάριζα άνετα στο σαλόνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε, είδες Σοφία;;!! Κολοκύθα με άποψη!!!!!
      Όσο για την συμπάθεια σου προς αυτές, μαζί σου κι εγώ!!! Ειδικά οι λευκές (οι αληθινές) είναι υπέροχες. Όσο για τις ψεύτικες, υπάρχουν τόσα, μα τόσα, που μπορείς να τούς κάνεις!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα! Φοβερή πρόταση διακόσμησης!!!! Θα ψάξω να βρώ πλαστικές κολοκύθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις μεγάλες πλαστικές, πες μου κι εμένα που τις βρήκες! Σ' ευχαριστώ :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  28. Η Σταχτοπούτα θα ήταν πολύ ευτυχισμένη με αυτές τις κολοκύθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, δεν θα ζητούσε καν να γίνουν άμαξα! Μού θύμισες πάντως ένα quote που διάβασα πρόσφατα στο Pinterest: Cinderella never asked for a prince. She asked for a night off and a dress!
      ;)

      Διαγραφή
  29. Αν και δεν ξέρω πόσο θα μπορούσα να κρατηθώ και να μη στείλω πακέτο την κολοκύθα στη μάνα μου για γλυκια κολοκυθόπιτα, νομίζω ότι αν το κατάφερνα θα ακολουθούσα την επιλογή της ζέβρας ή θα μεταμόρφωνα την κολοκύθα σε πάνκ, όπως στην τελευταία σου πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι αν είχαμε την αγορά του εξωτερικού, θα βρίσκαμε εύκολα πλαστικές οπότε και η κολοκυθόπιτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος ;)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις