diy κουτί

Μερικά πράγματα τελικά ίσως περιέχουν μία δόση μοίρας. Γιατί πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς πως ένα κουτί, αφού άδειασε και πετάχτηκε στα σκουπίδια, γλύστρισε από την σακούλα, έπεσε από το μπαλκόνι, κατέληξε σε μία χαραμάδα στα καυσόξυλα και έμεινε εκεί σχεδόν μισό χρόνο πριν μεταμορφωθεί;


'Η για μοίρα μιλάμε ή για ένα πολύ Die Hard κουτί και που είσαι Μπρους να το καμαρώσεις! Κι αν ακόμα δεν μαντέψατε τι ήταν πριν, ορίστε η "προ μεταμόρφωσης" φωτογραφία του, καθώς και τα υλικά και βήματα εν συντομία.




Τόσο απλά, που δεν χρειάζεται καν βήμα-βήμα η μεταμόρφωση και έτοιμη η μικρή δόση - ή μήπως θα έπρεπε πιο σωστά να πω έκρηξη- χρώματος στο γραφείο. Το σφουγγαράκι και η ταμποναριστή εφαρμογή του χρώματος ήταν απαραίτητη, καθώς η μάρκα της κρέμας (κι όχι δεν την χρησιμοποιώ εγώ αλλά ο πατέρας μου!) ήταν ανάγλυφη και πολύ μού χάλαγε την εικόνα. Μετά όμως από 4 περάσματα, ούτε που φαίνεται, ενώ το κουτάκι έχει αποκτήσει τέλεια υφή.


Η πέτρα ήταν η ιδέα της στιγμής καθώς δεν είχα άλλο μικρό αχάτη, όπως το κουτί: Στα γρήγορα, ούτε κάποιο πόμολο, αλλά και δεν ήθελα και να αφήσω το κουτί χωρίς κάτι έξτρα στο καπάκι του. Απλό χρυσό, χωρίς "σάλτσες"  και χωρίς  προσποιήσεις, που νομίζω πως ταίριαξε γάντι με το φωσφοριζέ φούξια. 


Πως σάς φαίνεται; Είχατε μαντέψει από πριν τι κουτί ήταν; Θα βάζατε κάτι τόσο έντονο στη δική σας διακόσμηση;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

Σχόλια

  1. Πόσα χρόνια είχα να δω Nivea!! Από μικρή με αυτή τη μυρωδιά με θυμάμαι! Αν και τη χρησιμοποιούσε ο παππούς και η γιαγιά εγώ φρόντιζα πάντα να κρατάω άσπρα και το πρόσωπο και τα ρούχα μου!! Πολύ προσεγμένη η κατασκευή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ χαρακτηριστική η μυρωδιά της Νίκη! Προσεγμένη πάντως δεν θα την έλεγα, ούτε κατασκευή, φρόντισε για αυτό η Νιβέα ;) Ένα απλό diy ήταν για να δώσω χρώμα μέσω κάτι χρηστικού! Καλό απόγευμα να έχεις !

      Διαγραφή
  2. Και εγώ αυτή τη ΝIVEA τη θυμάμαι από μικρό παιδί!! :)) Έξυπνη και πολύ ωραία μεταμόρφωση (ότι έχει ροζάκι και χρυσό είναι ωραίο)!! Το κουτάκι το κακόμοιρο δεν ήξερε πως αν πέσει στα χέρια σου, τι έχει να τραβήξει!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δεν νομίζεις πως είναι καλύτερα τώρα παρά ανάμεσα στα καυσόξυλα;; ;)
      Πόσο με καταλαβαίνεις πάντως... ροζ και χρυσό ... φονικός συνδυασμός!!!!!! χεχεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο έγινε το κουτάκι Δήμητρα,φούξια και χρυσό τέλειος συνδυασμός!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τον βρίσκω υπέροχο σαν συνδυασμό Ιωάννα και νομίζω πως λίγη δόση χρώματος την χρειαζόταν το γραφείο :)
      Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένος συνδιασμός χρωμάτων! Πανέμορφο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι, το έβαλα σε έναν πίνακα και μετά έψαχνα να δω σε τι άλλο θα μπορούσα να το εφαρμόσω ;)

      Διαγραφή
  6. Ούτε που μου πήγε το μυαλό ότι είναι κουτί από κρέμα! Ανακύκλωση για τα καλά! Πολύ όμορφο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαργαρίτα γιατί σίγουρα δεν θα ήθελα ένα κουτί κρέμας πάνω στο γραφείο μου..χεχεχεχε
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο έγινε και το ταμποναριστό βάψιμο του έδωσε και χαρακτήρα. Αχα άρχισες βλέπω κι εσύ και βάφεις πετρούλες! Ούτε εγώ κατάλαβα τι κουτί ήταν όσο για το χρώμα ε φέτος έβαλα κι εγώ έντονο (βλέπε φούξια μαξιλάρια). Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταμποναριστό ήταν αναγκαίο Χριστίνα για να κρυφτεί το ανάγλυφο της μάρκας.
      Όσο για τις πετρούλες, είναι παλιό χόμπυ και οι βαμμένες αλλά και οι ζωγραφιστές (μπορείς να δεις μία συλλογή που είχα φτιάξει πέρσι εδώ: http://www.pinterest.com/pin/381539399652271268/)
      Τελικά όλοι οι χώροι χρειάζονται μία μικρή έκρηξη έντονου :) Καλό απόγευμα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Τώρα είδα τις πέτρες που είχες φτιάξει πέρυσι Δήμητρα...είναι πολύ όμορφες,αλλά αυτές με το συννεφάκι είναι υπέροχες!!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα! Μερικές τις χρησιμοποιώ ως πρες παπιέ, ενώ άλλες κάθονται σε ένα βαζάκι στο μπάνιο :)

      Διαγραφή
  8. τέλειο το κουτάκι...τέλειο το χρώμα...και η χρυσή πετρούλα ήρθε κι έδεσε άψογα! καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Κι εγώ νομίζω πως τα δύο, παρόλο που ήταν απλά, ήρθαν και ταίριαξαν όμορφα μεταξύ τους :)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Κουκλί το κουτί (πεθαίνω με τη διευκρίνηση περι μη χρήσης του προϊόντος) και ούτε που μου πέρασε απο το μυαλό η αρχική του κατάσταση! Συμπέρασμα: μάνα μη πετάς τις νεβέες! :-) Καλή εβδομάδα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Η διευκρίνιση δείχνει ακόμα περισσότερο τις περιπέτειες του κουτιού (καθώς ο πατέρας μου δεν μένει μαζί μας μόνιμα) πριν φτάσει στα χέρια μου!!!!
      Το συμπέρασμά σου τα σπάει Σοφία πάντως!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Τι γλυκό που έγινε το κουτάκι σου!!!Αγνώριστη η nivea!!!
    Φυσικά και θα έβαζα κάτι με τόσο έντονο χρώμα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μεγαλεία η Νιβέα Laura :))
      Χαίρομαι που σού άρεσε! Την καλησπέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Τέλειο!!!! Λατρεύω τα diy κ τις ιδέες που είναι απλές , με φαντασία, εύκολες στην εφαρμογή κ με υλικά που έχω ηδη. Κ τελευταια όλο τέτοιες ιδέες μου είσαι! Το λάτρεψαν το κουτί αυτό!!! Έχω άπειρα ψηλά όμως απο τις κρέμες του μπέμπη, λες να το δοκίμασω???και ναι, λατρεύω τα φωσφοριζε!

    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις σίγουρα φιλενάδα και να τα φτιάξεις σε διάφορα χρώματα!!! Πάντα τα κουτιά είναι πρακτικά!!
      Όσο για τα απλά diy, νομίζω πως δεν χρειάζονται πολύπλοκα πράγματα για να βγει κάτι όμορφο και σίγουρα είναι πιο προσιτά καθώς όπως λες κι εσύ, οι περισσότεροι έχουμε ήδη τα υλικά (άσε που είναι ότι πρέπει για δημιουργικές "λιγούρες!) Φιλιά :**

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο έγινε τό κουτάκι σου Δημητρά μου!!Λατρεύω τό φούξια χρώμα αλλά καί η χρυσή πινελιά τό απογείωσε!!
    Γειά στά χέρια σου!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε Δήμητρα :D Χίλια ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
  13. Εγώ πρέπει να προσθέσω κάτι για το φουξ;Και μάλιστα για το έντονο φωσφοριζέ; Με το χρυσό να τα''σπάει"? Συγχρόνως ΚΑΙ ανακύκλωση !
    Oh,my God!!! (εσένα αναφωνώ , ''Θεέ μου'') Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούω και στο "Δήμητρα" χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Ημουν σίγουρη πως εσύ ειδικά Αλεκάκι θα εκτιμούσες πολύ το χρώμα του!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Κοίτα ομορφιές... τελικά τίποτα δεν πρέπει να πετάμε!
    Great job :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε γιατί εκτιμώ πολύ το γούστο σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Αυτό που μου αρέσει στα χρώματα neon, είναι ότι μου θυμίζουν πάντα καλοκαίρι !!! Για το δικό μου γραφείο πάντως θα επέλεγα ένα κίτρινο καναρινάτο !!! Τέλειο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανο χρώμα το καναρινί Βάλια!!!! Δεν είχα συνδυάσει πάντως τα φωσφοριζέ με το καλοκαίρι (χειμωνιάτικος τύπος γαρ)! Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  16. Θέτω τα ερωτήματα έτσι όπως μου έρχονται σαν βροχή στο μυαλό.

    1) Λες να κώλωνα να βάλω κάτι τόσο έντονο στη διακόσμηση του σπιτιού μου? Εδώ έχω βάλει το ethnic με το country, το navy με το μοντέρνο και δεν συμμαζεύεται. Το φούξια θα με τρομάξει? Δεν μασάω λέμε! χαχαχαχαχαχαχα
    2) Τι ηλικίας είναι ο πατέρας σου? Ερωτώ διότι πάνω κάτω στην ίδια γεννιά με τον δικό μου πρέπει να είναι. Τις Νιβέα τις τρώει με το κουτάλι ο δικός μου και ποτέ, μα ποτέ δεν είχα σκεφτεί να κρατήσω το κουτί για μόστρα. Γιατί για μέσα στο ντουλάπι όλο και κάποιες φορές έχει τύχει να έχω χρησιμοποιήσει (παλιότερα φυσικά) το ανθεκτικό αυτο κουτί.
    3) Με αυτή σου την ανάρτηση στα πόσα diy έχει φτάσει ήδη το γραφείο? Εχω την αίσθηση ότι θα σπάσει τα κοντέρ!

    Τέλος, να πω ότι μου άρεσε πολύ το κουτί. Ειλικρινά τώρα, δεν θα το έβαζα στο σαλόνι, αλλά στο γραφείο ή στο μπάνιο θα έβρισκε σίγουρα θέση. Ή σε κάποιο από τα δωμάτια. Το πρώτο που σκέφτηκα ως μανιακή με το άγχος είναι ότι δεν θα το ανοίγεις φυσικά από τη λαβή - πέτρα.. Θα ξεκολλήσει. Ετσι δεν είναι?
    Μου άρεσε πολύ που το έκανες ταμποναριστό και έτσι έγινε ανώμαλο (και όχι στρέιτ)!!!

    Αντε λοιπόν!!! Ανυπομονώ για τα αποκαλυπτήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ουφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πώπω απορίες! Λοιπόν έχομεν και λέμε:
      1. Όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αλλά λυπήσου το το καημένο... στο τέλος θα βγει σπίτι με πολλαπλή προσωπικότητα και θα χρειάζεται ψυχοθεραπεία!!!!!!!!
      2. 84! Με έκανε μεγάλος για αυτό και μού έχει και μεγάλη αδυναμία ;)
      3. Ουφφ, δεν ξέρω ειλικρινά! Και το ωραίο είναι πως δεν έχουν τελειώσει ακόμα τα diy! χεχεχεχε

      Εγώ θα το έβαζα και στο σαλόνι (εξάλλου Άσυλο το λέω...χεχεχεχεχεχε). Όσο για την πέτρα, δεν το έχω δοκιμάσει αλλά λογικά δεν είναι για πολλά πολλά. Εξάλλου το χέρι, δεδομένου πως γνωρίζω πως είναι από κουτί νιβέα, πάει αυτόματα να το ανοίξει με τον "κανονικό" τρόπο που ανοίγουμε τέτοια κουτιά :)

      Όσο για το ανώμαλο, πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι ένα κουτί νιβέα που κατέληξε φωσφοριζέ φούξια και με μία χρυσή πέτρα κολλημένη πάνω του;; Το στρέιτ θα φάνταζε πολύ πασέ χαχαχαχαχαχαχα

      Τα αποκαλυπτήρια έρχονται εντός της εβδομάδος!!! Same bat time, same bat channel!!!!!

      Διαγραφή
  17. Ωραία η ανακύκλωση που έκανες!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  18. Τέλειος ο συνδυασμός του φούξια με το χρυσό!!!!!!Η πέτρα ήταν πολύ καλή επιλογή για λαβή!!!!Καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως κοριτσίστικος!!! Μού κάνει εντύπωση πως και δεν έχει γκρινιάξει ακόμα ο Γεώργιος!!! Χαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  19. Και ανακυκλωση......και τάξη!! Σουπερ συνδυασμος!!
    ......πραγματικη έκρηξη χρώματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως λόγω χρώματος είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς στο γραφείο :)
      Σ' ευχαριστώ Ράνια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. η nivea βρήκε άσυλο!!! Το φούξ τολμηρό αλλά νομίζω ότι ταιριάζει. Άλλωστε τι νόημα θα είχε η διακόσμηση αν δεν είχε αντιφάσεις και τρέλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ που αλλού, παρά μόνο σε ένα Άσυλο, θα μπορούσε μία νιβέα να γίνει φούξια;;;; Χεχεχεχεχεχε
      Κι όπως πολύ σωστά λες, η διακόσμηση είναι και εν μέρη παιχνίδι :)

      Διαγραφή
  21. τρελαίνομαι!!!! Με τις κατασκευές σου, τις εμπνεύσεις σου, τις φωτογραφίσεις σου, τα γραφιστικά σου! Δηλώνω φαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω, χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ανναστέλλα :))
      Την καλημέρα μου!!!

      Διαγραφή
  22. Είναι απίθανο και το χρώμα και η ιδέα και το αποτέλεσμα! Έχω διάφορα τέτοια μεταλλικά που αντί να τα πετάξω μπορώ κάποια στιγμή να τα φτιάξω και να οργανώσω τον χώρο μου! Θα έβαζα άνετα ένα τέτοιο χρώμα και εγώ. Καλημέρα και να έχεις μια υπέροχη μέρα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Λιλιά μου! Όλο και κάποια χρήση θα βρεις για αυτά και σίγουρα θα δείχνουν πολύ πιο όμορφα από ότι πριν :))
      Καλημέρα & φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Πολύ γκλάμουρ ο συνδυασμός φούξια-χρυσό! Το γραφείο του ασύλου θα είναι πανέμορφο! Μπράβο σου πολυτάλαντο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ελπίζω Χρύσα! Τουλάχιστον θα είναι ένας χώρος 100% Άσυλο :))
      Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Το μεταμόρφωσες στην κυριολεξία το κουτάκι!
    Και το χρώμα πανέμορφο, μου αρέσει πολύ!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα! Κι εγώ νομίζω πως το έντονο του ταίριαξε μία χαρά!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  25. Κουτι απο νιβέα! αχαχχαχαχαχα δεν το χάλασε το ροζακι!
    Κουκλάκι έγινε!
    Καλή μας εβδομάδα
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω Αριάδνη, δεν το χάλασε καθόλου ;)
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Δεν θα πίστευα ποτέ ότι είναι κουτάκι από nivea, το έκανες απίθανο Δήμητρα!!! Πανέμορφο το χρώμα και από τα πολύ αγαπημένα μου! Η χρυσή πετρούλα ταίριαξε πολύ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια! Όντως το φούξια πάει πολύ με το χρυσό :) Χαίρομαι που σού άρεσε.
      Καλή συνέχεια :**

      Διαγραφή
  27. Ούτε που μου πήγαινε στο μυαλό ότι είναι Nivea! Που την θυμήθηκες? Όταν ήμουν ήμουν μικρή την έβαζα στα μαλλιά για να ξανοίγουν στον ήλιο! Υπέροχη η μεταμόρφωση του κουτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα πως είχε και τέτοιες χρήσεις η νιβέα!!! Πετύχαινε τουλάχιστον το ξάνοιγμα;;;
      Ευχαριστώ πολύ Μαράκι. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Ουυυυ λες κι εκανα ανταυγειες χαχαχα

      Διαγραφή
  28. Υπέροχο έγινε το κουτάκι!!!Το φούξια του πάει πάρα πολύ αλλά και η πετρούλα σούπερ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Σοφία, σ΄ευχαριστώ πολύ :*
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  29. Καλά ούτε που θα το μάντευα αν δεν έβλεπα το κουτί προ-μεταμόρφωσης! Μαζί με την πετρούλα έγινε άψογο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί νομίζω πως είναι κι όλο το "ζουμί" της ανάρτησης Κατερίνα ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  30. Τωρα ξερω τι θα απογινει το κουτακι μου της NIVEA . Ενταξει εμενα ειναι το πιο μικρο κουτακι αλλα μια χαρα θα κανει την δουλεια του. Εννοειται πως λατρεψα το χρωμα μιας και το ροζ και οι αποχρωσεις του ειναι τα αγαπημενα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα :) Όσο για το φωσφοριζέ φούξια είναι πολύ ιδιαίτερο για μικρές δόσεις ;)
      Την καλημέρα μου Μαρία!

      Διαγραφή
  31. Καταπληκτικό το κουτί!!! Και για κοσμηματοθήκη!!!! Η Αλέκα μου στειλε το λινκ!!! Ευχαριστώ κορίτσια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Σίγουρα για δαχτυλιδάκια είναι ό,τι πρέπει το μέγεθος!
      Αλεκάκι, ευχαριστώ για το promotion :*
      Την καλησπέρα μου & στις δυο σας!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις