Παρασκευή, 8 Αυγούστου 2014

5 τρόποι να ♥ ξανά τα βέγκε σου

Και ναι, αυτή η ανάρτηση ξεκινά με την παραδοχή πως έχεις βέγκε έπιπλα, σε σετ πιθανότατα και ναι, πως τα έχεις βαρεθεί!

Ανοίγεις το πρώτο σου σπιτικό και πας, συνήθως με την πανταχού παρούσσα και παντογνώστρια μαμά, για τα ψώνια των πρώτων επίπλων. Αν η περίπτωσή σου δεν αφορά σε φοιτητικό δωμάτιο αλλά σε σπίτι όπου θα ζήσεις με τον μελλοντικό ή νύν συζυγό σου, η σκέψη πίσω από κάθε αγορά είναι μία: "πάρτο μία και καλό". Τώρα θέτε λίγο η Κατοχή (ναι, ναι ακόμα ζούμε τις συνέπειές της), θέτε λίγο οι  αντιλήψεις της παντογνώστριας μαμάς όταν γινόταν εκείνη νύφη, θέτε λίγο η έλλειψη πείρας και εμπειριών, φτάνουμε κάπως στην παρακάτω "εξίσωση" (οι μαθηματικοί παρακαλούνται να συγκρατήσουν τις καρπαζιές!)


Και τα αγοράζεις τα σετάκια σου, πληρώνοντας κι έναν σκασμό λεφτά βεβαίως βεβαίως, και στήνεις το σπιτικό σου. Ο καιρός περνά, έχεις πάρει σκυλιά, γατιά, πάνες για το νεογέννητο μωρό και ένα σωρό άλλα πράγματα κι εκεί που τα καημένα τα βέγκε έπιπλά σου έχουν περάσει τόσες στιγμές μαζί σου, έρχεται το ίντερνετ και βλέπει το μάτι λευκούς καναπέδες, πολύχρωμους καναπέδες, άσπρους τοίχους, χρωματιστούς τοίχους, πράσινα έπιπλα, κίτρινα έπιπλα, φούξια λάμπες και @@ μπλε (πραγματικά μόνο αυτά έχουν μείνει έξω από τις διακοσμητικές διαστροφές τάσεις). Κι εσύ;; Εσύ είσαι με αυτό:


"Καταραμένη τεχνολογιά!!!" αναφωνείς ανήμπορη. Εξάλλου οικονομική κρίση έχομεν κύριοι και στο κάτω κάτω της γραφής, ξόδεψες μία περιουσία για να τα αγοράσεις. Τα κοιτάς με μίσος (τι φταίνε τα έπιπλα;;- άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου) και βρίσκεις φυγή στα μυριάδες αποτελέσματα του Γοογλε και Πίντερεστ, ονειροπολώντας ένα φωτεινό σκηνικό. ΣΤΟΠ!

Σταμάτα να ονειροπολείς καθώς με τους ακόλουθους 5 τρόπους, υπάρχει ελπίδα να ξαναγαπήσεις τα βέγκε έπιπλά σου και να αποκτήσεις ένα σπίτι γεμάτο χρώμα και στυλ.


Τα διακοσμητικά μαξιλάρια είναι ο καλύτερος φίλος της διακόσμησης. Αλλάζουν εύκολα, στοιχίζουν λίγα και δίνουν εκρήξεις χρώματος που τραβούν τα βλέμματα. Μην τα υποτιμάς λοιπόν! Και πριν σκεφτείς: "οκ για τα μαξιλάρια αλλά οι κουρτίνες είναι ένα μεγάλο έξοδο!!" άσε με να σου πω να σκέφτεσαι "εκτός κουτιού" που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι. Ένα ύφασμα δεν χρειάζεσαι κανένα καρτελάκι με την ονομασία κουρτίνα! Ξέχνα λοιπόν τις κλασσικές κουρτίνες σου και ψάξε για υφάσματα που σε κάνουν να νοιώθεις χαρούμενη, λευκά για περισσότερο φως ή πολύχρωμα για περισσότερη χαρά.




Τίποτα δεν αλλάζει τόσο την αίσθηση σε ένα δωμάτιο, όσο το χρώμα των τοίχων. Επέλεξε λευκό για ένα πιο διαχρονικό σύνολο ή μία πάλ απόχρωση ενός αγαπημένου χρώματος για ένα πιο μοντέρνο αποτέλεσμα. 




Σκέψου χαμηλά! Τόσο χαμηλά που χτυπάς πάτωμα γιατί ο επόμενος τρόπος με ακριβώς αυτό -το πάτωμα- έχει να κάνει και πιο συγκεκριμένα τα χαλιά. Αν το επιτρέπει η διαγωγή σκυλιών, γατιών και παιδιών, επέλεξε ένα ανοιχτόχρωμο χαλί για όμορφη αντίθεση με το σκούρο των επίπλων. Αν δεν το επιτρέπει αλλά και είσαι και άνθρωπος της περιπέτειας (θέλει θάρρος η δουλειά!), διάλεξε ένα χρωματιστό ή με σχέδια. Δεν είναι κρίμα, τόση επιφάνεια να μην χαρίζει λίγο χρώμα;; Και σταμάτα να γκρινιάζεις πως καλοκαιριάτικα μιλάω για χαλιά!





Άρχισε να σαρώνεις με το βλέμμα παλιατζίδικα, αποθήκες, πατρικά ακόμα και σκουπίδια και βρες ένα ξεχωριστό κομμάτι το οποίο να χρειάζεται φροντίδα και χρώμα κι άλλαξέ του τα φώτα! Εναλλακτικά, βάλε μία πολυθρόνα με ξεχωριστό ύφασμα ή δώσε νέα ζωή σε μία παλιά ή αν σε "παίρνει" (είπαμε περνάμε κρίση!)  πρόσθεσε ένα λευκό ή χρωματιστό νέο έπιπλο.




Τι να πει και τι να γράψει κανείς για αυτές τις άτιμες κυρίες που κάνουν όλη τη διαφορά;; Χρυσά, ασημί, πολύχρωμα αλλά και λευκά διακοσμητικά πραγματικά απογειώνονται πάνω σε σκούρες βέγκε επιφάνειες και προσδίδουν ζωντάνια στον χώρο.
 



Στην τελική, δείτε τα βέγκε έπιπλά σας σαν ένα καλό μαύρο παντελόνι. Με ένα λευκό πουκάμισο είναι μία διαχρονική επιλογή, με ένα πολύχρωμο μπλουζάκι αλλάζει τελείως χαρακτήρα. Όλα του ταιριάζουν κι όλα τα αναδεικνύει. Και παρόλο που κατά καιρούς παθιαζόμαστε με διάφορα παρδαλά, πάντα σε αυτό γυρνάμε.

Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.


39 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Δημητρα!!! Πολύ ωραίες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη. Χαίρομαι που σού άρεσαν :)

      Διαγραφή
  2. Mίλα μου για χαλιά μίλα μου!
    Θα δηλώσω βέβαια πως το κεράτωσα το βέγκε με άλλη απόχρωση,αλλά μην του το πεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρόπληκτη κι εσύ Μαίρη;;;
      Όσο για το κέρατο, καλά του έκανες! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. Ε νομίζω πως εδώ μπορώ να μιλήσω με σιγουριά μιας και ένα σετ τέτοιων επίπλων της κρεβατοκάμαρας μου, στην κυριολεξία δεν τα " βλέπω " πια ύστερα από την πρόσφατη μεταμόρφωση της! Χρώμα έντονο και λάμψη με αντικείμενα είναι σίγουρα το κλειδί για να "καλύψεις" το βέγκε, τις μαύρες μελαμίνες και ότι σκούρο έχεις κατά καιρούς αγοράσει ή κληρονομήσει. Οι ιδέες που διάλεξες Δήμητρα είναι πολύ όμορφες και εύκολα πραγματοποιήσιμες όσο και αν φαίνονται ακριβές. Καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι νομίζω πως είναι από τις φθηνότερες λύσεις για ανανέωση στη διακόσμηση, αν σκεφτεί κανείς το κόστος αλλαγής επίπλων, και ειδικά σε ότι αφορά σε μαξιλάρια και βαψίματα. Εξάλλου λίγο diy ποτέ δεν έβλαψε ;)
      Όσο για το "κρύψιμο" των βέγκε, νομίζω πως το χρώμα και λάμψη, με τις αντιθέσεις που προσθέτουν, είναι ό,τι χρειάζονται!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Η εσωτερική διακόσμηση του χώρου μας,δεν είναι απλά, μονο το χρωμα του τοίχου και των κουρτινών .Επεκτείνεται στα είδη επίπλου, τον τύπο τους, το χρώμα, το σχέδιο τους και πολλά ακόμη. Τα έπιπλα μπορούν κυριολεκτικά να μεταμορφώσουν προς το καλύτερο ή το χειρότερο το σπίτι μας…Ισως πρεπει να είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή των χρωμάτων στα έπιπλα απο την αρχική τους αγορά....αν κάτι δεν μας αρέσει στο χρόνο. υπαρχουν αυτές οι λύσεις που μας προτεινεις,ιδίως για όσους έχουν σκούρο χρωμα στα έπιπλα.... ωραίες οι επιλογές σου Δήμητρα ...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Μαρία μου αλλά πολλές φορές είτε από ανάγκη είτε λόγω διάθεσης αγοράζουμε πράγματα που στην πορεία βλέπουμε πως δεν μάς αρέσουν ή τα βαριόμαστε. Κι επειδή δεν είναι καιροί για ριζικές αλλαγές, τουλάχιστον με μικρές και συγκριτικά φθηνές λύσεις, μπορούμε να δώσουμε μία δεύτερη ευκαιρία στα υπάρχοντα έπιπλα :)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες οι ιδέες σου Δημητρά μου!Υπάρχουν λύσεις νά δώσεις λίγο χρώμα στά σκούρα έπιπλα(βέγκε έχει η κόρη μου,θά τής δείξω τήν ανάρτησή σου,πολύ χρήσιμη!!!)Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Δήμητρα που βρήκες χρήσιμη την ανάρτηση και κατανόησες και το χιούμορ πίσω από τον πρόλογο :D
      Ελπίζω όντως να της φανεί χρήσιμη. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  6. Αρχικα "κλαιω" με τον προλογο!!!! χαχαχαχαχαχα Δεν παιζεσαι!!!!!

    Βρε Δημητρα..... τι απιστευτες προτασεις ειναι αυτες; Δωσε στο λαο βεγκε να το μεταμορφωσει.

    Μου αρεσουν ολα - ολα ανεξαιρετως και μαλιστα πολυ! Παρ'ολα αυτα ομως θαμπωθηκα με την κιτρινη συρταριερα και τον γκρι σκουρο τοιχο με τις μαυρες κορνιζες, με την γ@μ@τη πολυχρωμη πολυθρονα διπλα στην ορχιδεα και εκεινο το σουπερ κιτρινο μονοχρωμο χαλι.

    Επισης συμφωνω απολυτα με τα χρωματιστα μαξιλαρια που μεταμορφωνουν καθε ειδους καναπε που βαρεθηκαμε.

    Ενταξει....
    παντα σκεφτομαι τι αλλη αναρτηση θα βαλεις την επομενη φορα. Πραγματικα τα θεματα που επιλεγεις ειναι για μενα ολα τοσο χρησιμα.
    Μου δινεις εμπνευση!!!!

    Καλο ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα "εκτιμούσες" τον πρόλογο χεχεχεχε
      Όσο για τα χρωματιστά που αναφέρεις, δεν είναι κρίμα που συνήθως απλώς μένουμε στο να τα θαυμάζουμε σε εικόνες αλλά όταν έρχεται η στιγμή, επιλέγουμε πιο συμβατικές λύσεις για το σπίτι μας; Που θα μού πάει όμως, κάποια στιγμή θα βρω το κατάλληλο θύμα-έπιπλο και θα του αλλάξω τα φώτα στο χρώμα!!!
      Σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη :D
      Πολλές καλημέρες!!

      Διαγραφή
  7. Καλά το κίτρινο τα σπάει και σε χαλί και σε έπιπλο και σε φωτιστικό! Πολύ ωραίες ιδέες Δήμητρα για το κοινό πρόβλημα που το αντιμετωπίζω και εγώ η καημένη! Στην περίπτωση δεν φταίει η μαμά αλλά η πεθερά (καταλαβαίνεις)! :PΚαλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ωχ, άγγιξα ευαίσθητη χορδή!!!! Και μάλιστα από την δύο-φορές μαμά!!! χεχεχε Κουράγιο!! Όλα αντιμετωπίζονται και με το βάψιμο το 'χεις Σοφία οπότε βουρ για το κατάλληλο έπιπλο ;) Όσο για τον συνδυασμό μαύρου-κίτρινου, που να δεις με λίγες πινελιές χρυσού και μωβ πως απογειώνεται!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Πόσο εύκολα μπορεί να αλλάξει ένα σπίτι?!Μπράβο σου κούκλα που μας δίνεις ιδέες να ανανεώσουμε τους χώρους μας!
    Ηθικό δίδαγμα:βαλ' τε χρώμα στη ζωή σας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Laura για τα καλά σου λόγια. Όλα είναι θέμα διάθεσης και όποτε αυτή αλλάζει καλό είναι να έχουμε λύσεις για να συμβαδίζουμε μαζί της ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Εδω είμαστε λοιπόν, έχω και γω ενα σπίτι βεγκε.......!! Όχι με προτροπη της μαμας βέβαια αλλά από επιλογή.
    Επειδή πανε πλέον 13 και βάλε χρόνια πολλές από τις ιδέε τις έχω εξαντλήσει...... και τοίχο έβαψα και μαξιλάρια αλλάζω συχνά και κουρτίνες άλλαξα......... Οπότε τι μένει; να αρχίσω να βάφω......αυτό προσπαθώ να πείσω το σύζυγο ......που θα παει θα τον καταφέρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βετεράνος στο θέμα, ε Ράνια;;
      Ελπίζω να τον καταφέρεις και να γίνει πλήρης ανανέωση :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. Τωρα τι μου θυμισες...
    προ δεκαετια δεν ηταν που ολες οι νιοπαντρες τρεχαν και αγοραζαν σετ τα βέγκε επιπλα για το καινουργιο τους σπιτικό.
    Να μπαινω στα σπιτια των φιλων μου και να παθαινω ψυχοπλάκωμα,
    ασε που ηταν και μεγαλα.
    Και μετα να κανουν το πρωτο παιδι και να το κυνηγανε μην τους χαραξει το πανακριβω βέγκε τραπεζάκι χα χα.
    Τωρα μου φανταζουν τόσο ξεπερασμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ συνεχίζω να τα βλέπω και σήμερα. Δεν ξέρω τελικά αν το πρώτο σπιτικό πρέπει απαραίτητα να περάσει από την φάση "σετ" πριν αρχίσει κανείς να αναζητά και το mix n match.
      Όσο για το πρώτο παιδί που λες, σαν να το βλέπω στο μυαλό μου καθώς δεν είναι λίγα τα σπίτια που έχω πάει και έχουν καλυμμένα τα έπιπλα με διάφορα χοντρά υφάσματα χειμώνα καλοκαίρι προς αποφυγή ..ουλών!!!
      Πάντως η μανία με τα βέγκε είναι περισσότερο εγχώρια καθώς έψαξα αρκετά για να καταφέρω να συγκεντρώσω τις απαραίτητες για την ανάρτηση φωτογραφίες. Εις τα εξωτερικάς έχουν περάσει στο άλλο άκρο...

      Διαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΔΕΕΣ! ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΔΗΜΗΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Τζίνα. Εξάλλου μπορούμε και πάλι να ερωτευθούμε κάτι που είχαμε αγαπήσει, αρκεί να του δώσουμε την ευκαιρία :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου Δήμητρα, καθότι τραπεζαρία και κρεβατοκάμαρα τα έχω σε βέγκε χρώμα! Και προσπαθώ και εγώ να σπάω την μαύρη μονοτονία με χρώμα σε είδη όπως μαξιλάρια σεντόνια κλπ, αλλά επενδύω και σε χρωματιστά αντικείμενα για να ελαφρύνω λίγο το σκηνικό... Πάντως το πιο σπαστικό από όλα, είναι το ξεσκόνισμά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αναφέρεις ξεσκόνισμα Βέρα, είναι χαμένη μάχη!! Κι εγώ που είναι σκούρα καφέ τα έπιπλά μου, τα ίδια τραβάω.
      Πάντως μάλλον έχεις περάσει σε τελείως διαφορετικό σκηνικό για τους χώρους που αναφέρεις σε σύγκριση με το σαλόνι σου :) Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες!! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  13. Εγώ παλι σκούρα έχω σε στυλ ινδικού Μπασάρ αλλά τα λατρεύω ακόμα! Βέβαια μετα τα τοσα Πιστακία σου είπα να προσθέσω έντονες λεπτομέρειες σε ριχταρια, κορνίζες, διακοσμητικά κ τραπεζομάντηλα. Τα μαξιλάρια δεν έχω πειράξει ακόμα, οποτε είναι το επόμενο project. Αγάπησα τη κίτρινη συρταριερα! Τέλεια?

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο το έθνικ κι άλλο τα βέγκε σετ φιλενάδα. Πάντως και τα δύο το σηκώνουν το χρώμα, οπότε πολύ καλά κάνεις και τους βάζεις τις πινελιές τους!!! Περιμένω να δω τι θα διαλέξεις για μαξιλάρια.
      Καλημέρες :*

      Διαγραφή
  14. Νομίζω ότι έχω αλλεργία στα wenge και στα παντός είδους "σετ"... !!!! Οι προτάσεις σου όμως Δήμητρα είναι πολύ πολύ πετυχημένες, και σίγουρα περιορίζουν την μονότονη εντύπωση που δημιουργούν τα πολλά wenge μαζί!!! Εγώ ψηφίζω λευκό και έντονα χρώματα!!! Η κίτρινη συρταριέρα απλά τέλεια...!!! Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σετ για τα οποία πολλά άτομα έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτά. Αλλά δουλεύουμε με ό,τι έχουμε. Τουλάχιστον υπάρχουν λύσεις να τα κάνουμε να συμβαδίζουν με τις τωρινές τάσεις που θέλουν πολύχρωμα και πολύ φωτεινά σπίτια. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Εγώ πήγα και έπεσα μόνη μου στη ''λούμπα'' των σκούρων επίπλων!!! χαχαχαχα δε χρειαζόμουν και βοήθεια!! Πάντως δε μπορούσε να έρθει πιο κατάλληλη στιγμή αυτή η ανάρτηση.. Είμαι στη φάση που ξάχνω για μια αλλάγη και δε κρατιέμαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βρήκες χρήσιμη την ανάρτηση Ελεάνα και εννοείται πως περιμένουμε να μοιραστείς και ότι αλλαγές κάνεις ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ πάλι ξεκίνησα ανάποδα(όπως πάντα μου έλεγε η μητέρα μου πιο ανάποδο παιδί από μένα δεν υπάρχει στο ντουνιά! ).Τα πρώτα μου έπιπλα και προς έκπληξη όλων ήταν σε λευκή λάκα. ΟΛΑ! ,σε σημείο που με κούρασαν πολύ και τελικά τα άλλαξα με πιο σκούρα minimal ιταλικά με δόσεις λευκού κι έτσι είμαι ικανοποιημένη γιατί έχω συνάμα και το λευκό και το σκούρο .Όσο για το χρώμα σε διακοσμητικά και υφάσματα ,το γούστο μου πλέον είναι γνωστό τοις πάσι ΧΡΩΜΑ παντού και πάντα! Οι προτάσεις σου όλες μία και μία ...ειδικά αυτό το κίτρινο επιπλάκι και η πολυθρόνα με τα διαφορετικά υφάσματα (αχ, μπρε, Δήμητρα, τι με κάμνεις! ) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βρίσκω σούπερ Αλεκάκι καθώς έχεις, μαζί με την αγάπη σου για τα έντονα χρώματα, όλα τα κατάλληλα στοιχεία για να δημιουργήσεις ένα χαρούμενο σπιτικό!
      Το κίτρινο επιπλάκι σε τσιγκλάει να το δοκιμάσεις;;;; Χεχεχεχεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Φοβερή εισαγωγή....ταυτίζομαι απόλυτα με όσα γράφεις...κι εγώ με βέγκε έπιπλα έμπλεξα. Αυτή η σκόνη που όσο κι αν ξεσκονίζεις σε λίγη ώρα ξαναφαίνεται... Πολύ κακή επιλογή, τώρα θα έπαιρνα κάτι σε συμήδα μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικρό το θέμα ξεσκονίσματος Ελευθερία!!! Κι εγώ που δεν έχω βέγκε αλλά σκουρόχρωμα έπιπλα τα ίδια τραβάω. Αλλά πως να το κάνουμε...στο μυαλό μου όταν σκεφτόμαι ξύλινο έπιπλο, τουλάχιστον στα βασικά κομμάτια, πάντα σε σκουρόχρωμο το φαντάζομαι. Τουλάχιστον υπάρχουν λύσεις για να μην φαίνεται βαρύ και μουντό.

      Διαγραφή
  19. Εμένα πάντως ξέρεις ότι με έκανες να τα ξαναγαπήσω! Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χαίρομαι πολύ πολύ για αυτό Μαργαρίτα :D

      Διαγραφή
  20. Δημητρα μου μιλάς και νομίζω πως μιλάω εγώ....λες κ είσαι στο μυαλό μου. Εμενα η σκεψη μου έχει πάει πιο πέρα...μπορώ να τα βάψω αυτά τα έπιπλα μόνη μου??σε παρακαλώ πες μου πως δεν χρειάζεται τρίψιμο πρώτα. Πολλά φιλιά κ Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημητρα μου μιλάς και νομίζω πως μιλάω εγώ....λες κ είσαι στο μυαλό μου. Εμενα η σκεψη μου έχει πάει πιο πέρα...μπορώ να τα βάψω αυτά τα έπιπλα μόνη μου??σε παρακαλώ πες μου πως δεν χρειάζεται τρίψιμο πρώτα. Πολλά φιλιά κ Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή