Χαρούμενες σημύδες

Καιρό τώρα ήθελα να δοκιμάσω να ζωγραφίσω σημύδες. Καιρό τώρα επίσης ήθελα να ετοιμάσω κάτι για ένα παιδικό δωμάτιο. Την Παρασκευή λοιπόν είχα την φαενή ιδέα να συνδυάσω αυτά τα δύο κι έτσι το Σάββατο το μεσημεράκι στρώθηκα στη δουλειά!

Αρχικά έκανα ένα αχνό προσχέδιο με μολύβι

και μετά σειρά είχαν τα αγαπημένα μου μαρκαδοράκια. Πρώτα πέρασα τα περιγράμματα του μολυβιού και κατόπιν άρχισα να βάζω τις λεπτομέρειες του φλοιού των σημύδων.




Η αρχική σκέψη ήταν η ζωγραφιά να ολοκληρωθεί με ένα κόκκινο πουλί καθισμένο σε ένα κλαδί


αλλά όσο το κοίταζα, παρόλο που εμένα μού άρεσε ως είχε με τη διχρωμία του, μία φωνή στο μυαλό μου τσίριζε πως παραήταν σοβαρό για ένα παιδί. Έτσι, αράδιασα στο τραπέζι όλα τα μαρκαδοράκια κι άρχισα να βάζω χρώμα.

Λίγα "λουλούδια" στα κλαδιά


μπόλικες χρωματιστές βουλίτσες για όλη την μαγεία που υπάρχει σε ένα δάσος


ακόμα κι ένα μικροσκοπικό και κατακόκκινο μανιταράκι, συντροφιά στην χαραγμένη στον κορμό καρδούλα με το όνομα του κοριτσιού για το οποίο προορίζεται το καδράκι (μουντζουρωμένο στον Η/Υ για να μην χαλάσει η έκπληξη!)


Κι έτσι, από δίχρωμο, το καδράκι έγινε πολύχρωμο 


και να το με την κορνίζα του, έτοιμο να δοθεί στην μικρή δεσποινίδα όταν με το καλό επιστρέψει!


Σίγουρα, λίγο ασυνήθιστο για τα εγχώρια δεδομένα όσον αφορά τα καδράκια στα παιδικά δωμάτια αλλά, στο κάτω κάτω της γραφής, δώρο από εμένα είναι και ήθελα να έχει την δικιά μου ματιά στα πράγματα. Εξάλλου έγινε με πολύ αγάπη και πραγματικά ελπίζω να τής αρέσει!

Καλό υπόλοιπο Κυριακής και με το καλό, καλή εβδομάδα από αύριο.

44 σχόλια:

  1. Πράγματι είναι πολύ πρωτότυπο για παιδικό δωμάτιο, αλλά μου αρέσει πολύ γι αυτό ακριβώς !!!
    Είναι πολύ ξεχωριστό και ιδιαίτερο !!! Ωραία σκέψη !!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το βλέπεις έτσι Ράνια!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχο και διαφορετικό! Μου αρέσει!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κωνσταντίνα, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Πολλές καλημέρες!!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα!!! Πολυ ιδιαιτερη ζωγραφια. Χρειαζοταν τελικα η επεξηγηση για να καταλαβω τι ειναι γιατι εκ πρωτης οψης δεν μπορουσα να το αντιληφθω. Ακομα και το οτι κοιταζα τη ζωγραφια καθετα και οχι οριζοντια επρεπε να μου το εξηγησεις.....

    Να σου πω πως με γοητευσε το μανιταρι.... γιατι ειναι τοσο αληθοφανες! Αλλα και το κοκκινο πουλακι επισης σε δευτερη φαση.

    Ειναι ενα πολυ ιδιαιτερο καδρο που πραγματικα αν ημουν η μητερα του κοριτσιου για το οποιο το προωριζεις, θα το κραταγα για μερικα χρονακια στο δικο μου δωματιο και κατα την εφηβεια θα το εδινα στην μικρη! Μ' ενα σμπαρο δυο τριγωνια!!!!

    Καλησπερα και χαρουμενο απογευμα Κυριακης! Απροσμενη αναρτηση σημερα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρυσαυγή!
      Καδράδι μετά οδηγιών χρήσης...χαχαχαχαχαχαχα
      Το μανιταράκι έγινε τελικά κι εμένα το αγαπημένο στοιχείο στο πινακάκι!!!
      Όσο για τα περί ηλικίας, είπαμε... τα παιδικά παιδικά δεν είναι του στυλ μου ;)
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο καί ξεχωριστό τό καδράκι σου Δημητρά μου!!Καί τί όμορφα πού τό σχεδίασες καί ζωγράφισες!Τό κόκκινο πουλί,κλέβει τήν παράσταση!Τό λένε Cardinal Bird,είναι από τά αγαπημένα μου!!Καλή συνεχεια στίς υπέροχες δημιουργίες σου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δήμητρα, σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Το πουλάκι, ναι, τα πραγματικά έχουν απίστευτο ύφος!!!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Δήμητρα. Είμαι σίγουρη ότι η μικρούλα θα ξετρελαθεί! Είναι πράγματι πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το κάδρο, φωτεινό με ωραία χρώματα, τέλειο για παιδικό δωμάτιο, αλλά και για οποιοδήποτε άλλο χώρο. Μπορώ να το φανταστώ άνετα στην κρεβατοκάμαρα των γονιών αλλά και σε ένα μοντέρνο σαλόνι ή φοιτητικό δωμάτιο. Σίγουρα θα συνοδεύει το κοριτσάκι για πολλά πολλά χρόνια. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω όντως να αρέσει στην μικρούλα Θάλεια αλλά και στην μαμά της!!!!
      Όσο για το ύφος, δεν είναι του στυλ μου τα πολύ παιδικά, οπότε έγινε με τη δική μου ματιά :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες οι σημύδες σου!!!Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια πως το έργο σου είναι διαχρονικό!Και σίγουρα ανεπανάληπτο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαχρονικό δεν ξέρω αν θα είναι Laura αλλά σίγουρα ξεφεύγει από τα καθιερωμένα παιδικά κι ελπίζω να αρέσει :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. εχω βαρεθει τα συνηθισμενα και τετριμμενα καδρακια με πριγκιπισσες κτλ...ειναι απλα τελειο Δημητρα και πραγματικα ειναι ενα καδρο 'Εσυ". είμαι σίγουρη ΄ποτι θα το λατρεψει η μικρουλα!

    φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που συμφωνούν οι ματιές μας φιλενάδα!!!!!!! Κι ελπίζω όντως η μικρή να το λατρέψει, παρόλο που είναι...."εγώ" :D Καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο και τόσο διαφορετικό. Κομμάτι από την δημιουργό και τυχερό το παιδάκι που θα το πάρει. Καλή εβδομάδα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να το δει έτσι και η μικρή Χριστίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  9. Όμορφο,ιδιαίτερο και με πολλή αγάπη.... τι άλλο καλύτερο δώρο για ένα παιδάκι;υπέροχο και μοναδικό Δήμητρα,όπως όλα αυτά που δημιουργείς....φιλάκια πολλά και μια καλημέρα απο την Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια Μαρία μου!!! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο Δήμητρα! Θα το έβαζα και σε άλλους χώρους εκτός του παιδικού Δωματίου! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σοφία, σ' ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια :)
      Πολλές καλημέρες!!

      Διαγραφή
  11. θέλω σημύδες στον τοίχο του υπνοδωματίου μου,Δήμητρα.Έλα καμιά βόλτα προς βορρά !Ειδικά η χαραγμένη καρδιά με το όνομα είναι πολύ πρωτότυπο!
    Υ.Γ.Φτιάξε ένα πίνακα με χρυσές σημύδες.Θα φαντάζει υπέροχος!!! καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο project Αλεκα!!! Ζωγραφισμένες καρδιές στον τοίχο του κρεβατιού!!! Μωρέ λες να σου έρθω;;;;
      Η καρδιά ήταν για να γίνει λίγο ακόμα πιο προσωπικό το δωράκι :)
      Αυτό με το χρυσό το κρατάω γιατί έχουν αγοραστεί όλα όσα χρειάζονται για την ανακαίνιση του γραφείου του Ασύλου και νομίζω πως θα του πηγαίνει μούρλια!!! Μερσί.
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Διαβάζω πως θα ζωγραφίσεις σημύδες και προσπαθούσα να καταλάβω τι ακριβώς θές να πεις. Πρωτότυπο καδράκι και μου άρεσε πάρα πολύ το μανιτάρι και τα κλαδιά ανάμεσα!!! Είμαι και εγώ μικρούλα χιχιχι!!!
    Φιλιά πολλλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Ελεάνα πως πολύ θα ήθελα να το είχα ζωγραφίσει σε ένα κομμάτι ανοιχτόχρωμο ξύλο. Νομίζω πως θα έδειχνε πολύ όμορφο αλλά ξύλο ανοιχτόχρωμο και σε διαστάσεις που ήθελα δεν είχα οπότε αναγκαστικά έγινε στο χαρτί :)
      Όλοι παιδάκια είμαστα κατά βάθος.... ;)
      Πολλά φιλιά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  13. Πολύ μακριά από τα στερεότυπα που θέλουν πριγκίπισσες, νεράιδες και πολύ ροζ για τα κορίτσια. Νομίζω ότι και τα παιδιά τα έχουν βαρεθεί αυτά. Το δικό σου είναι διακριτικό, μοντέρνο, εμπνευσμένο...υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα πριγκιπονεραϊδοροζουλιά Ελευθερία δεν τα θέλω καθόλου. Ούτε εγώ σαν παιδί ήμουν αυτού του στυλ και ούτε μπορώ να σχεδιάσω κάτι σε τέτοιο στυλ :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε!! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Τα μαρκαδοράκια σου είναι καταπληκτικά και τα χρησιμοποιείς απίστευτα!!!!!Οι σημύδες σου είναι φανταστικές και συμφωνούμε κι εμείς ότι μπορεί να μπει σε πολλούς χώρους του σπιτιού!!!!Σίγουρα η μικρούλα θα το ευχαριστηθεί!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'στε καλά κορίτσια!!! Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Τα μαρκαδοράκια μου τα έχω λατρέψει κι όποτε βρίσκω ευκαιρία και όρεξη τα ταράζω ;) Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  15. Φανταστική η σύνθεσή σου, Δήμητρα!!! Όμορφες γραμμές και φωτεινά χρώματα να προσθέτουν χαρούμενες λεπτομέρειες στο μοτίβο!!! Το βρίσκω εξαιρετικό και νομίζω ότι πάει παντού ... !!!! Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια, χαίρομαι πολύ που σού αρέσει :D
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Φανταστικο κ πολυ πρωτοτυπο :)
    Οταν εχεις δημιουργικο μυαλο αυτα γινονται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου.
      Να'σαι καλά! Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  17. Πολύ γλυκό και ξεχωριστό!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αφροδίτη. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Πρωτότυπο και ιδιαίτερο το πανέμορφο καδράκι σου!! Κι εγώ το λάτρεψα με τα περισσότερα χρώματα αν και η πρώτη εκδοχή είναι εξίσου όμορφη!! Είμαι σίγουρη πώς θα της αρέσει πολύ!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η πρώτη εκδοχή αν και σε μένα άρεσε πολύ, νομίζω πως παραήταν μουντή για ένα παιδάκι! Την έχω όμως στα υπόψη για ένα δώρο για πιο μεγάλα παιδιά ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. υπέροχο και ταιριάζει σε οποιοδήποτε χώρο. επηρεασμένη από το minecraft, εγώ το βλέπω και με έναν enderman να παίζει κρυφτό πίσω από τις σημύδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Δήμητρα!! Όσο για τον enderman, δεν τον ξέρω τον κύριο καθώς δεν έχω ασχοληθεί με το minecraft αλλά για να το λες εσύ :D
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  20. Θα μπορουσε να ειναι και μια υπεροχη ταπετσαρία !!! Εγραψες πάλι, η μηπως να πω ζωγράφησες πάλι βρε κοριτσι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ιδέα Βάλια, δεν το είχα σκεφτεί καθόλου!!! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  21. Να είσαι σίγουρη οτι θα της αρέσει ;-)
    Άλλωστε τα πιτσιρίκια έχουν μία τάση προς το εναλλακτικό και οτιδήποτε εγείρει τη φαντασία τους!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω Βάσω μου!!! Και συμφωνώ πως τα μικρά είναι πιο ανοιχτά στην φαντασία!!
      :*

      Διαγραφή