Δύσκολες μέρες

Είναι δύσκολες αυτές οι μέρες και με την θερμοκρασία σε άκρως επικίνδυνα για την ψυχική μου υγεία επίπεδα, τα πράγματα φαντάζουν  ακόμα δυσκολότερα. Και καθώς το switch off Πελοποννήσου θα μάς έχει στην εταιρεία όλο το Σαββατοκύριακο (εχτές έκλεισα ένα ωραιότατο συνεχές 17ώρο), σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας κάποια "μοντέλα" άκρως καλοκαιρινά, έτσι για να διασκεδάσω τις καταστάσεις.









Αν σάς αρέσει κάποια από τις φωτογραφίες και νομίζετε πως θα έκανε ένα ωραίο θέμα για κάδρο, εκτυπώστε ελεύθερα. Εναλλακτικά, σάς ετοίμασα και μία ταπετσαρία φόντου για τον υπολογιστή σας, σε τρεις διαφορετικές αναλύσεις,καθώς είναι γνωστό πως όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό.......


Ελπίζω να περνάτε καλά ό,τι κι αν κάνετε και να έχετε ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται γαρ!).

Την καλημέρα μου


Σχόλια

  1. Πολύ ωραία τα μοντέλα σου και ιδιαίτερα το murex ( το κοχύλιον δηλαδή που ονομάζεται έτσι και εγώ το ξέρω όχι επειδή είμαι ξερόλα αλλά επειδή τυγχάνει η νύφη μου να έχει κάνει διδακτορικό στα όστρεα :-P)! Το γνωρίζω το feeling Δήμητρα ή για να είμαι ακριβέστερη το θυμάμαι, γιατί πάνε δυο χρόνια που ξεκουράααααζομαι είτε το θέλω είτε όχι. Να σου πω κουράγιο? Θυμάμαι, θα ξαναπώ, οτι λίγο καλό θα σου κάνει όπως λίγο καλό έκανε και σε μένα όταν θυσίαζα πολλά Σαββατοκύριακα μου, στο βωμό της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας (χιχι πικρόχολο γελάκι). Θα πω μόνο οτι μια απαιτητική δουλειά είναι μάλλον καλύτερη απο το να μην έχεις καθόλου δουλειά (μάλλον..) και θα πω επίσης ευχαριστούμε για το wallpaper! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που μάθαμε και κάτι καινούργιο! Του ταιριάζει πάντως το murex καθώς είναι μουράτο ;)
      Όσο για τη δουλειά, δεν διαφωνώ καθόλου Σοφία με όσα λες, απλώς όταν σε 3 μέρες έχεις κάνει συνολικά λιγότερο από 8ωρο σε ύπνο, κάπου αρχίζει και θολώνει το μυαλο!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Απόλαυσα κυριολεκτικά τις φωτογραφίες σου σήμερα κοριτσάκι! Το ΑΜ τους έδωσε μια παλιά γοητεία..
    Σε καταλαβαίνω για την κούραση και την ένταση που περνάς και ξέρω πως τελικά δεν αξίζει τον κόπο αυτές οι θυσίες που κάνουμε ή κάναμε για τις δουλειές μας. Πλέον το σημαντικό είναι να έχουμε μια δουλειά...
    Σε ευχαριστούμε για τη ταπετσαρία φόντου και σου εύχομαι γρήγορα να πας σπιτάκι σου και να ξεκουραστείς !
    Σμουάτς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λίλια. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι φωτογραφίες. Είναι από τις πρώτες που είχα τραβήξει όταν είχα πρωτοπάρει την μηχανή και πειραματιζόμουν με τις λειτουργίες της :)
      Όσο για τις θυσίες, όταν είναι δική σου η εταιρεία, το βλέπεις αλλιώς αλλά η κούραση είναι πολύ μεγαλύτερη.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες οι φωτογραφίες και πράγματι το Α/Μ τους έδωσε άλλη αίσθηση. Εγώ κι αν σε καταλαβαίνω για το Σ/Κ. Είμαι στην δουλειά συνεχόμενα τους τελευταίους 2 μήνες και όταν γυρίζω σπίτι πάλι τα τηλέφωνα κτυπάνε. Εγώ πια λέω νάμαστε καλά να δουλεύουμε με τόσα που βλέπουμε γύρω μας και όταν πια μπουχτίζω πολύ αναρωτιέμαι..."εγώ πότε θα πάρω σύνταξη και από ποιον"!!?? Τα καλά του να δουλεύεις επί 25ετίας σε οικογενειακή επιχείρηση. Κουράγιο και καλό Σ/Κ όσο σου μείνει ελεύθερο. Φιλιά!
    ΥΓ: Φυσικά κι ευχαριστούμε για την ταπετσαρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα! Όλα απαιτούν θυσίες, τουλάχιστον όμως όταν τις κάνεις για τη δική σου εταιρεία, νοιώθεις πως αξίζουν τον κόπο. Όταν εργαζόμουν ως ιδιωτική υπάλληλος σε επιχείρηση άλλου, το 9ώρο-10ώρο με έκανε να στραβώνω. Στη δική μας εταιρεία όμως όχι μόνο το θεωρούμε φυσιολογικό αλλά μάς φαίνεται και λίγο. Αλλά η κούραση σε τσακίζει βρε παιδί μου... Όσο για την σύνταξη...ποια σύνταξη;;;!!!!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  4. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες! Και η ταπετσαρία το ίδιο! Ενα θα σου πω: Ξερω οτι η κούραση είναι απίστευτη, αλλά έρχεσαι στο σπίτι και ξαραφρώνεις, ξέρεις οτι το σπίτι και όσοι αγαπάς είναι προς το παρόν εξασφαλισμενοι. Η ανεργία μιλώντας εκ πειρας είναι ενα βάρος που σέρνεις μονίμως πίσω σου και όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο αβάσταχτη μοιάζει... Αποξενωνεσαι και από όλους όσους δε θέλεις να αντικρύζεις στο βλέμμα τους τον εστω και καλοπροαίρετο οικτο...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Όσο για την εξασφάλιση, θα συμφωνήσω αλλά για να την έχεις, το άγχος, οι θυσίες και η κούραση που συμβαδίζουν με το να έχεις δική σου εταιρεία μερικές φορές σε "λιώνουν". Τουλάχιστον σήμερα τα πράγματα φαίνεται να πηγαίνουν με πιο ήρεμους ρυθμούς.
      Για την ανεργία, τι να πει κανείς. Τα είχα περάσει όταν είχα επιστρέψει στην Ελλάδα, αλλά ποτέ δεν την είδα ως βάρος ή κάτι μεμπτό από από τους γύρω μου αλλά ως κάτι που έπρεπε να αλλάξω.
      Καλή συνέχεια & καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Θέλω θάλασσα και παραλίααααα....κλαψ..(μη μας ξεσηκώνεις τώρα!) Α! Και θα κάνω και σε εσένα την ερώτηση που κάνω σε όσες blogger βλέπω όμορφες φωτογραφίες -και μέχρι στιγμής καμία δεν μου έχει απαντήσει, άλλο κουλό αυτό- τί φωτογραφική έχεις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο και εγώ Κική, ειδικά σήμερα που ερχόμενη στη δουλειά έβλεπα τους άλλους να οδηγούν για θάλασσα μεριά!
      Η φωτογραφική μηχανή μου είναι μία απλή compact της Sony και αγοράσμένη το 2007 ή 2008. Το μοντέλο είναι το DSC-W200

      Διαγραφή
  6. Δύσκολες μέρες,δύσκολες εποχές, όλα τελικά είναι δύσκολα, παίρνουμε μικρές ανάσες μονο σε διαλείμματα, και αυτά πολλές φορές με δυσκολία ....το μονο που μας μένει καποιες μικροχαρες της ζωής να τις χαιρόμαστε όσο μπορούμε,οπου και αν βρισκόμαστε.... τα φιλια μου Δήμητρα, και να ξέρεις οτι εχεις παρέα να χαλαρώνες μέσω ιντερνέτ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!! Αυτό το τελευταίο ήταν πολύ γλυκό :))
      Δύσκολοι καιροί αλλά εμείς αντέχουμε! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  7. Μα πόσο "WOW" είναι οι φωτογραφίες σου βρε Δήμητρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χρυσαυγή! Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραίες φωτογραφίες !!!!!! Καλή δύναμη για τις δύσκολες μέρες !!!!
    Καλό βράδυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Σ' ευχαριστώ. Σήμερα φαίνονται πιο ήρεμα τα πράγματα :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικές φωτογραφίες Δήμητρα!!!! Τα μοντελάκια σου σούπερ!! :))) Τώρα εγώ να κάνω μια χαζή ερώτηση switch off Πελοποννήσου?? Ελπίζω να καταφέρεις να ξεκουραστείς. Καλό Βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί κορίτσι μου! Δεν είναι καθόλου χαζή ερώτηση. Είναι η μετάβαση από το αναλογικό σε ψηφιακό σήμα της τηλεόρασης. Κοινώς πλέον κι εμείς εις τας Αργολίδας βλέπομεν ψηφιακώς (τρομάρα μας...)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. αγαπώ τα κοχυλια και τα θαλασσοξυλα και λατρευω τα βοτσαλα κ τις ελαφροπετρες και γενικα καθετι θαλασσινο!!! ελα να σε κερασω ρακι με μεζεδες, μπας κ αλλαξεις γνωμη! καλο κουραγιο φιλεναδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω ωραίο θα ήταν τελικά εκείνο το μαγικό ραβδάκι που λέγαμε στον καφέ της Πέμπτης!! Να το κουνούσα και τσουπππππππ να ήμουν τώρα Κρήτη για ρακί και μεζέδες!!!!!
      Καλά να περνάς :*

      Διαγραφή
  11. Με τοση δουλεια και ειχεs το κουραγιο να μαs ετοιμασειs τοσα! Ευχαριστουμε πολυ και ευχομαι συντομα να ξεκουραστειs. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο μέρες μου πήρε η ανάρτηση..μία ανάρτηση με τις φωτογραφίες έτοιμες αλλά όταν κάθε τρεις και λίγο η προσοχή μου ήταν αλλού.. αλλά όταν αγαπάς κάτι, βρίσκεις τον χρόνο :) Ευχαρίστησή μου λοιπόν. Καλή συνέχεια και καλά να περνάς :*

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετικες φωτογραφίες!!!
    Και να σου πω ότι κατά κάποιο τρόπο συμπάσχω, μια που κι εγω δουλευω και το ΣΚ. Από το σπίτι βέβαια και με διαλείμματα από κλάματα και γέλια της συνονόματής σου, αλλά και με πολλή όρεξη, μια που καθόμουν για αρκετό διαστημα. Καλό κουράγιο λοιπον και συνέχισε να μας εξοπλίζεις με τόσο όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ανναστέλλα. Σίγουρα δεν διαφωνώ πως το να δουλεύεις είναι χίλιες φορές καλύτερο από την μη εργασία αλλά μερικές φορές οι αντοχές σπάνε και θέλεις απλώς να κοιμηθείς, κάτι που ονειρεύομαι για απόψε :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!!! Μας φέρνεις ένα βήμα πιο κοντά στη θάλασσα όλους εμάς που δεν την έχουμε δει σχεδόν καθόλου φέτος... Για να μη νιώθεις ότι είσαι η μόνη που περνάει δύσκολες ώρες, θέλω να σου πω ότι συμπάσχω απόλυτα μαζί σου, καθώς τις τελευταίες βδομάδες τα 15ωρα & βάλε είναι η καθημερινότητά μου! Να μην αναφερθώ δε στα Σαββατοκύριακα, των οποίων έχω ξεχάσει την ύπαρξη εδώ και ένα χρόνο! Παρ' όλα αυτά, πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι τα καλύτερα έρχονται & να μην πέφτουμε ψυχολογικά!!! Αφήνουμε το μυαλό μας να ταξιδεύει σε μέρη όμορφα & προσπαθούμε να απολαμβάνουμε & τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που μας μένει! Καλό κουράγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γεωργία! Κι εγώ ακριβώς για αυτό τον λόγο έκανα την ανάρτηση καθώς θάλασσα και χαλάρωμα μόνο με κυάλια αυτές τις ημέρες :)
      Δεν πέφτω ψυχολογικά, ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα. Σωματικά όμως τα συνεχιζόμενα 3ωρα ύπνου για μερικές ημέρες με έφεραν στα όρια μου! Καλό μας κουράγιο λοιπόν κι ευχές για ξεκούραση, σύντομα!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Δήμητρα!!Οι Α/Μ φωτογραφίες σου εξαιρετικές!!Υπέροχες όλες οι λήψεις σου!! Καλή δύναμη για τις δύσκολες μέρες !
    Σού εύχομαι πολύ γρήγορα πολλές θαλασσινές βουτιές!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ντίμι!! Χαίρομαι πολύ πολύ που σού άρεσαν!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές. Καλά να περνάς & καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  15. Αν και παιδί των χρωμάτων, οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες έχουν άλλη χάρη,μία καλλιτεχνική ματιά και ένα μυστήριο...υπέροχες θαλασσινές,καλλιτεχνικές φωτογραφίες,ευχαριστούμε Δήμητρα!Όσο για το ξεκούραστο ΣΚ,πότε το ΣΚ είναι ξεκούραστο.αφού πάντα το ΣΚ,θέλουμε να χωρέσουμε τα πάντα...δουλειές,ξεκούραση,ύπνος,βόλτες,διασκέδαση,φίλους...καλό βράδυ Δήμητρα και ελπίζω η εβδομάδα να είναι πιο ξεκούραστη από το ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Ιωάννα καθώς για μένα το Σαββατοκύριακο είναι που γίνονται όλες οι δουλειές στο Άσυλο αλλά τουλάχιστον έχω χρόνο για να κοιμηθώ. Οι προηγούμενες μέρες ήταν δύσκολες γιατί ο ύπνος περιορίζονταν σε λίγες μόνο ώρες. Όσο για τις φωτογραφίες, ευχαρίστησή μου! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες η φωτογραφίες σου Δήμητρα! Λατρέυω ότι μπορείς να μαζέψεις από την παραλία... Αξιοθαύμαστη που με τόση δουλειά βρίσκεις χρόνο για όλα αυτά τα πανέμορφα πράγματα που μοιράζεσαι μαζί μας :-) σου εύχομαι σύντομα να βρεις χρόνο για λίγη ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη για τα καλά σου λόγια. Η ανάρτηση και το ιστολόγιο γενικότερα είναι το δικό μου διάλειμμα από την δουλειά :) Και μπορεί η συγκεκριμένη να πήρε δύο μέρες για να ετοιμαστεί (παρόλο που οι φωτογραφίες είναι παλιές) αλλά έδινε δεκάλεπτα ξεθολώματος του μυαλού από την εργασία!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  17. Λατρεύω ασπρόμαυρο!!! Θα σου κλέψω κάποιες για να κάνω κάτι που σκέφτηκα! (αν προλάβω δλδ)
    Καλημέρα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαράκι!! Να τις πάρεις και φυσικά να μοιραστείς μαζί μας τις δημιουργίες σου!
      Φιλιά πολλά & καλησπέρες :*

      Διαγραφή
  18. Η πέτρα-σφουγγάρι είναι αδυναμία μου .Έχω μαζέψει αρκετές αλλά η χαζή ποτέ δεν σκέφτηκα να τις φωτογραφίσω.Τις έχω κάνει πόμολα για συρτάρια κομοδίνου.Η δική σου θα μπει ντεκουπάζ στην πόρτα του ντουλαπιού του κομοδίνου.Ευχαριστώ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω φωτό Αλέκα γιατί ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα η χρήση ως πόμολο!!!
      Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφες οι ασπρόμαυρες καλοκαιρινές σου νότες!
    Καλό το καλοκαίρι, αλλά αν δεν είσαι μόνιμα σε φάση διακοπών κουράζει πέραν του δέοντος :(
    Καλά κουράγια και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Βάσω! Εμένα γενικότερα οιαδήποτε θερμοκρασία άνω των 25 βαθμών με κάνει κομμάτια, οπότε, όπως καταλαβαίνεις, καλοπερνάω!!!!!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  20. Η χαρά μου δεν περιγράφεται!! Ο υπολογιστής μου στη δουλειά μυρίζει πλέον θάλασσα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ γι' αυτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω πολύ χαίρομαι που χρησιμοποίησες το wallpaper Κατερίνα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις