Τα ζώα της ζούγκλας

Την αδυναμία μου στα ζώα, αληθινά και διακοσμητικά, σάς την έχω δηλώσει εδώ και καιρό και μέσα από διάφορες αναρτήσεις, όπως π.χ. το Ζώον! Όταν λοιπόν ο Γιώργος βρέθηκε κοντά σε γνωστό παιχνιδάδικο, η παραγγελιά ήταν άκρως ξεκάθαρη: πλαστικά ζώα της ζούγκλας, τα οποία μετά από κοψίματα, βαψίματα, κολλήματα και γεμίσματα έγιναν δύο ωραιότατα diy. Ένα που αφορά σε μαγνητάκια για το ψυγείο κι ένα σε μικρές γλαστρούλες για τα παχύφυτα.



*Παρακαλείσθε να απομακρύνετε από τις οθόνες τυχόν μικρούς αναγνώστες γιατί δεν θέλω να ευθύνομαι για παιδικά τραύματα*

Η σακούλα είχε την γνωστή ποικιλία πλαστικών ζώων και τα μικρά ήταν ό,τι έπρεπε για να μεταμορφωθούν σε μαγνητάκια ψυγείου. Ας δούμε τι χρειάστηκε μέχρι να φτάσουν εκεί:


Και ορίστε το "άπονο" σημείο του diy που ευθύνεται για την παραπάνω προειδοποίηση περί παιδιών


 καθώς και τα περαιτέρω βήματα


Κόβουμε τα κεφάλια και τους πισινούς προσπαθώντας να έχουμε ένα όσο πιο κάθετο κόψιμο γίνεται, ασταρώνουμε , βάφουμε  και κολλάμε το μαγνητάκι. Το αστάρωμα είναι απαραίτητο αν σκοπεύετε να βάψετε με σπρέι. Στο βάψιμο με ακρυλικά δεν είδα διαφορά αλλά το σπρέι τρόμαξε να στεγνώσει σε κάποια που δεν είχαν ασταρωθεί. Τα ζώα όπως βλέπετε ήταν κούφια μέσα και αυτό σε ορισμένα σημεία δημιουργούσε πρόβλημα καθώς δεν υπήρχε αρκετή επιφάνεια για να κολλήσει ο μαγνήτης. Την λύση σε αυτό έδωσε ένα κομμάτι πλαστικό (εγώ χρησιμοποίησα διαφημιστικό μαγνητάκι που μοιάζει με φύλλο) ή ακόμα κι ένα χοντρό χαρτόνι : κολλάτε πρώτα το πλαστικό και μετά επάνω του τον μαγνήτη. 

Και να τα στην ντυμένη πλευρά του ψυγείου! Αρχικά νόμιζα πως μόνο τα κεφάλια θα μου άρεσαν αλλά τελικά οι πισινοί έχουν άλλη χάρη  -ειδικά του ρινόκερου- !


Πάμε για το δεύτερο diy!




Η σακούλα όπως σάς είπα είχε δύο μεγέθη ζώων και δεν θα μπορούσα να αφήσω τα μεγαλύτερα αναξιοποίητα. Έτσι αποφάσισα να τα μετατρέψω σε μικρά γλαστράκια για παχύφυτα. Τα υλικά είναι τα ίδια με παραπάνω, μείον τους μαγνήτες φυσικά και με χώμα + φυτό.




Η επιλογή των παχύφυτων δεν ήταν τυχαία καθώς θέλουμε ένα φυτό με πολύ αργή ανάπτυξη δεδομένου του περιορισμένου χώρου για το χώμα. Το πότισμα πρέπει να γίνεται με μεγάλη φειδώ καθώς δεν υπάρχουν τρύπες αποστράγγισης. Αν δεν είστε καλοί γνώριμοι με τα παχύφυτα, καλό θα ήταν πριν το χώμα να βάλετε μία λεπτή στρώση χαλίκι λέπτο για το νερό του ποτίσματος.

Και να τη όλη η κομπανία, καμαρωτή καμαρωτή με τα παχύφυτα στις ράχες

 


Η αλήθεια είναι πως η παραγγελιά για την σακούλα έγινε με τα μαγνητάκια για το ψυγείο στο μυαλό αλλά τελικά τα μικρά γλαστράκια με κέρδισαν. Ίσως γιατί συνδυάζουν δύο αγάπες μου: τα ζώα και τα παχύφυτα.

Και επειδή όταν παίζουμε, παίζουμε μέχρι τελικής πτώσεως, σάς αφήνω με μία αντιλόπη, η οποία ήταν πολύ μεγάλη για μαγνητάκι αλλά πολύ μικρή για γλαστράκι. Οπότε την έντυσα στα χρυσά, της τόνισα και με λίγο χρώμα τα κέρατα και την έκανα μία πολύ τρέντυ δεσποινίδα. Αυτό αν την βλέπετε με τα δικά μου μάτια γιατί η ερώτηση του Γιώργου ήταν γιατί την έχω κάνει σαν τον Διάολο! 


Τα παιδία παίζει λοιπόν & την καλημέρα μου!


58 σχόλια:

  1. πλάκα κάνεις!!!!!!!!!!!!! Χάζεψα με τα γλαστράκια!! Υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ εύκολα να γίνουν όπως είδες Κωνσταντίνα :)
      Καλό απόγευμα κι ελπίζω εκεί που είσαι να έχει κάποια δροσιά!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχα ο Γιώργος έχει δίκιο!!!!χαχαχαχαχαχα
    Πλάκα σου κάνω!!!!Ευχαριστήθηκα πολύ με αυτά που είδα,με τρέλανεεεεεεες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα θα βλέπει την αντιλόπη και θα λέει "πίσω μου σ' έχω σατανά"!!!!!
      Να 'σαι καλά Λαμπρινή, σ' ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Δήμητρα!!! Τα γλαστράκια είναι το κάτι άλλο!!!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξάνδρα! Τα γλαστράκια βγήκαν στην πορεία αλλά τελικά φαίνεται πως κερδίζουν τις εντυπώσεις :)
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  4. ιιιιιιιιιιιιιιι που να έβλεπε η Λουκά την αντιλόπη σου :p
    Είναι όλα φανταστικά!!! Τα γλαστράκια όμως τα σπάνε κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, λες να με κοπάναγε με κανένα σταυρό Μαργαρίτα;;;
      Μερσί, μερσί πάντως!!!

      Διαγραφή
  5. Εε εντάξει τα σχόλια είναι περιττά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν και σίγουρα θα ήταν μία όμορφη προσθήκη σε παιδικό δωμάτιο :D
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ για τα γλαστράκια θα μιλήσω...γιατί με τα μέλη σώματος ζώων έχω ένα θέμα. Μάλιστα προχτές πήρα από το γνωστό μεγάλο παιχνιδάδικο έναν ελέφαντα και το ίδιο σκεφτόμουν. Εχει και τρύπα στην κοιλιά του απο κάτω για να φεύγει το νερό του ποτίσματος. Λες να την πήραν γραμμή οι κινέζοι που τα φτιάχνουν σε τι θα χρησιμεύσουν τελικά και φτιάχνουν και την αποστράγγιση; Η αντιλόπη απλά πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι θέμα κατασκευής Χριστίνα (ίσως να έχει να κάνει με το γεγονός πως είναι κούφια) γιατί και αυτά έχουν αλλά είναι τόσο μικρή που με το αστάρι και την μπογιά κλείνει. Μία ιδέα θα ήταν να ανοίξει κανείς τρύπες με ντρεμελάκι αλλά επειδή τα θέλω για εντός κι όχι για το μπαλκόνι, προτιμώ να ποτίζω πολύ λίγο παρά να έχω νερά στα έπιπλα. Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  7. Απ όλα για να πω την καθαρή μου αλήθεια με ξετρέλανε η αντιλόπη !!! Βρίσκω τη μεταμόρφωση τέλεια !!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει η αντιλόπη, αλλά έλα που μου την βαφτίσανε διαβολο!!!!
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  8. Πολυ έξυπνες ιδεες!!!
    Οι πισινοί δε.....αποδειχτηκαν σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες χάρη τα οπίσθια;;; χαχαχαχαχαχα
      Καλό απόγευμα Ράνια κι ευχές για δροσιές!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κάλλη και καλώς όρισες στο Άσυλο!
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση :) Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  10. Είχα γράψει το σχόλιο μου για τις έξυπνη και ωραία ιδέα σου να μεταμορφώσεις αυτά τα πλαστικά ζωάκια σεγλαστρακια μαγνητακια αλλά δεν ξέρω τι έγινε όπότε σου ξαναγραφω ,για να σου πω οτι το έβαλα στο dig στο πιντερστ....φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λάθος γραφή απο κεκτημένη ταχύτητα diy τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται να σε παιδεύει ο μπλόγκερ σήμερα Μαρία μου! Δεν πειράζει.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την προσθήκη στο pinterest :)
      Καλό απόγευμα και φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχα το σχόλιο του Γιώργου μου άρεσε.. This is a man's point of view!!!
    Ψηφίζω diy μαγνήτες!!!! Όχι πως με χαλάνε τα υπόλοιπα, απλά τα βρήκα πρωτότυπο για μαγνήτες. Γιατί τα κεραμικά που έχω κάθε που πέφτουν σπάει και από κάτι!! :)) Νομίζω πως θα τα φτιάξω και εγώ μόλις επιστρέψω!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες βρε παιδιί μου!!! Φτιάχνεις κάτι που το βρίσκεις σούπερ κι έρχεται ο άλλος και σου πετάει ένα "σαν διάολος"
      Πες μου πως είσαι κομμωτήριο και διαβάζεις Άσυλο μέσω τάμπλετ/κινητού!!!!!!!!
      Πάντως μην ξεχάσεις το αστάρι. Σμουτς!

      Διαγραφή
  14. Πολύ έξυπνες ιδέες Δήμητρα!!Τά γλαστράκια είναι άπαιχτα!!!Φοβερές δημιουργίες!!Αλλά καί τά χρώματα πού τά έβαψες πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα νά σού πώ πώς οι φωτογραφικές σου λήψεις,πολύ εντυπωσιακές!Μπράβο σου!!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα συνονόματη (δεν πιστεύω να κάνω λάθος)!
      Τα χρώματα είναι εμμονές, το χρυσό παλιότερη, τα μεντοφυστικοβεραμάν νεώτερη :) Και τα δύο πάντως είναι όπως βλέπεις πολύ εύκολα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες, το προσπαθώ!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  15. Ωραία τα μαγνητάκια σου, αλλά πιο πολύ με ξετρέλαναν τα γλαστράκια!!! Άπαιχτα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν και εμένα τα γλαστράκια με κέρδισαν τελικά :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Αυτό που μας τρελαίνει με σένα είναι ότι από το τίποτα βγάζεις φανταστικά πράγματα!!!!Καλά,τα ζωάκια σού πάνε τρελά,Καλό βράδυ! να δούμε τι άλλο θα τα κάνεις!!!!!Εμάς πάντως μας τράβηξαν οι ...πισινοί ,έχουν μια τσαχπινιά βρε παιδί μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα είδατε χάρη οι πισινοί;;; Χεχεχε, όπως τα λέτε, πολύ τσαχπίνικοι ;)
      Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα πάντα καλά σας λόγια.
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  17. Κοντινό στους πισινούς παρακαλώ!
    Οι παχουλοί πισινοί έχουν άλλη χάρη!!!!!!!!!

    Μα τι τέεεεεεεεεεεεεελειες ιδέες!
    Οκ, η δικιά μου επιλογή είναι τα μαγνητάκια. Δεν είμαι τόσο της λεπτομέρειας για να έχω γλαστράκια που χρειάζεται να ενσταλάζω το νερό σε τόσο μικρές ποσότητες... Το πιθανότερο είναι πως θα τα παρατούσα.

    Τους πισινούς όμως τους βλέπεις και τους χαίρεσαι!!! ....άντε και τα κεφάλια!
    Πόσο λάτρεψα τα μαγνητάκια!

    Η δε αντιλόπη με τα κόκκινα κέρατα έγινε απίστευτη!
    Το χρώμα το κοκκινο ήταν πολύ ωραίο, λείο και ματ. Εντονο όσο χρειάζεται και σε καταπληκτική απόχρωση.
    Την βρήκα πολύ εμπνευσμένη δημιουργία!!

    Καλό ΣΚ να ευχηθώ εν μέσω καύσωνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε που να δεις τον πισινό του Τέρατος να κουνιέται πέρα δώθε όπως κατεβαίνει τα σκαλιά!!!! χαχαχαχαχαχαχα
      Για τα γλαστράκια πάντως είναι πιο εύκολο από όσο νομίζεις καθώς τα παχύφυτα λίγο νεράκι θέλουν, οπότε και να τα ξεχάσεις για κάποιο διάστημα δεν θα σου κρατήσουν κακία :)
      Όσο για τα κέρατα της αντιλόπης, μερικές στρώσεις φούξια μανώ πάνω στο ήδη βαμένο χρυσό και βουαλά!
      Ευχήσου καλύτερα χειμώνα!! Λιώνωωωωωωωωωωω λέμε! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. ok...xazh ervthsh...magnhtew poy brhkew???? παμε ελληνικα παλι...μαγνητες που βρηκες?

    Τα μαγνητακια θεικα!!! οι πισινοι τελειοι!!! οσο για τα γλαστρακια, τι να πω!

    αγαπω αντιλοπη και δεν μοιαζει στον ακατανομαστο, πες του καλου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους μαγνήτες τους ξεκόλλησα από κάτι παλιά μαγνητάκια ψυγείου που δεν χρησιμοποιούσα Ζήνα :)
      Οι πισινοί έχουν πολύ φάση! Τα γλαστράκια βγήκαν πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Όσο για την αντιλόπη καθένας με την άποψή του φιλενάδα, ούτε μένα μου μοιάζει για τον διάολο!!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Τέτοιος δημιουργικός οίστρος καλοκαιριάτικα...μπράβο σου!!! Φαντάσου τι θα κάνεις όταν δροσίσει!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, δημιουργώ για να ξεχαστώ Άννα και κάνοντας όνειρα για τον χειμώνα :D Λιώνουμε αυτές τις μέρες!!!!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  20. Εμένα πάντως μου αρέσει ο "διάολος"! Μια χαρά σου βγήκε η αντιλόπη και το κόκκινο στα κέρατα την απογειώνει!
    Όσο για τα diy σου και το κείμενο αφενός με το δεύτερο έχω λυθεί στα γέλια ενώ τα πρώτα με άφησαν με στόμα ανοιχτό.
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Σοφία μου κι ας λέει ό,τι θέλει ο Γιώργος!!! Χαίρομαι που "έπιασες" το κείμενο και φυσικά που σού άρεσαν τα ζωάκια μου. Καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Αυτό που τα οπίσθια των ζώων ξεπροβάλλουν απο το πουθενά, θεϊκό! Η αντιλόπη είναι κούκλα και η ιδέα της γλαστροποίησης τέλεια! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε, δεν έχουν απίστευτη φάση;;; Πολύ μού άρεσε η "γλαστροποίηση"!!! Την καλημέρα μου Σοφία

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη!
      Και πολύ απλά στην κατασκευή :) Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  23. Υπέροχα!!! Τα χάζευα να σου πω την αλήθεια όταν αγόρασα τον καρχαρία και σε σκέφτηκα!! Απίστευτη έμπνευση είχες! Αγαπημένο η αντιλόπη διάολος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, αυτό είναι που λένε καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα!!!!
      Κανένα μικρό καρχαριάκι δεν παίζει;;; Το φαντάζομαι ήδη σε γυάλα με νερό να φιλοξενεί κάποιο υδρόβιο φυτό ;)

      Διαγραφή
  24. Έχεις βάλει τελικά στο μάτι όλα τα καημένα τα ζωάκια...πολύ όμορφα όλα Δήμητρα,καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ιωάννα, κανένα ζωάκι δεν ξεφεύγει από τις διαθέσεις μου....χεχεχεχεχε
      Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  25. Χαχαχαχα απιστευτα !!! Βρε μπραβο σου..
    Μου αρεσαν πολυ τα κωλαρακια των ζωων :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε είδες μεγαλεία τα οπίσθια;;; ;)
      Καλό βράδυ & καλό Σαββατοκύριακο Μαρία!

      Διαγραφή
  26. Άργησα λίγο αλλά ήρθα να γράψω!!
    Δεν παίζεσαι βρε Δημητρά μου! Λατρεύω τη φαντασία σου και την όρεξη σου να δημιουργείς όμορφα πράγματα! Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ άργησες να έρθεις, εγώ άργησα να φύγω καθώς ακόμα είμαι στο γραφείο ...ιουιουιου
      Ευχαριστώ για τις ευχές αλλά προβλέπεται δύσκολο το διήμερο, θα θέλω διακοπές από το Σαββατοκύριακο λέμε!!!

      Διαγραφή
  27. Χαχαχαχχαχα έχω λιώσει!!!!!!Κάθομαι και γελάω μόνη μου!! :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχεχε, έχουν και αυτήν την χρήση Βίκη!!!!!

      Διαγραφή
  28. Τώρα είδα την ανάρτηση αλλά ποτέ δεν είναι αργά! Χαχαχα έχω λιώσει με την παρένθεση για την απομάκρυνση των πιτσιρικιών! Εντωμεταξύ αυτού του είδους τα παιχνιδάκια τα απεχθάνομαι γιατί τα θεωρώ άσχημα! Και με το που είδα το αποτέλεσμα της δημιουργίας σου έπαθα!!! Και τα μαγνητάκια και τα γλαστράκια είναι μοναδικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πως μου είχε ξεφύγει αυτή η αναρτηση, μου λες; ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ ολα!Ψάχνομαι να τα φτιάξω για παιδικές μπομπονιέρες για τη βάπτιση της μικρής μου κι ευτυχώς έπεσα πάνω σου γιατί έχεις και τα χρώματα μου. Το βεραμαν είναι σπρέι; κι αν ναι θυμάσαι μάρκα;
    Υ.Γ.ξεκίνησα να τα βαφω με σπρέι χωρίς ασταρι πρώτα. Δεν πιάνει με τίποτα όμως;;;; κόντεψα να αδειάσω ολο το σπρέι ...χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ανναστέλλα! Όχι, το βεραμάν είναι ακρυλικό χρώμα περασμένο με πινελάκι. Μάρκα, αν θυμάμαι καλά, μία απλή του Πλαισίου (νομίζω πως το ονομάζει Mint green). Όσον αφορά το σπρέι, το έχω πάθει κι εγώ. Εξαρτάται από την μάρκα και το πλαστικό. Στο συγκεκριμένο, με το χρυσό, δεν είχα πρόβλημα. Αν βλέπεις όμως πως δεν πιάνει, μην συνεχίσεις καθώς, κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα στεγνώσει ποτέ πλήρως και θα κολλάει συνεχώς στην αφή. Καλές προετοιμασίες και με το καλό η βάπτιση της μικρούλας σου :)

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα σας!πολύ όμορφα τα εχετε κάνει! Θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσα εύκολα κόβονται τα ζωάκια αν θέλω να κάνω τα γλαστρακια? Και εάν μπορείτε να με διευκολύνετε από που τα εχετε προμηθευτεί! Σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή