diy με θέα την πανσέληνο

Όλο φωτογραφίες με το άπλετο φως του ηλίου σάς δείχνω και νομίζω πως είναι καιρός για λίγη βραδυνή μαγεία, αυτή που επικρατεί ειδικά κατά το σούρουπο. Και καθώς εχτές ο ουρανός φιλοξενούσε μία υπέροχη πανσέληνο, το σκηνικό για το εύκολο diy μου δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

Κι αν δεν μαντέψατε ήδη από την παραπανώ φωτογραφία τι αφορά το συγκεκριμένο diy, είναι η δική μου εκδοχή για τα βαζάκια φαναράκια που σάς είχα δείξει προχτές στα Μπαλκόνια με χαρακτήρα. Εξάλλου το είχα πει -στα σχόλια- πως έψαχνα τρόπο να τα συνδυάσω με το κάτωθι επιδαπέδιο κηροπήγιο. 
Αγορασμένο πολλά χρόνια πριν, πάντα κατοικούσε εντός σπιτιού. Όταν όμως ήρθαμε στο Άσυλο, ήξερα πως η πραγματική του θέση τους καλοκαιρινούς μήνες είναι το μπαλκόνι. Βέβαια, μπαλκόνι βορειο-ανατολικο-νότιο και κεριά δεν συνδυάζονται καθόλου καλά, οπότε και το κηροπήγιο παρέμενε μέσα. Μέχρι που είδα τα diy φαναράκια, κοίταξα πως έχω τα απαιτούμενα άδεια βαζάκια από μέλια, ταχίνια και λοιπά καλούδια και έγινε το κλικ! 


Την αμαρτία μου θα την πω. Δεν είχα άμμο κι ούτε πήγα μέχρι την παραλία για να μαζέψω. Ευτυχώς όμως στο Άσυλο υπήρχε άμμος από τις εργασίες της πέτρινης επένδυσης και έβαλα αυτή! Βέβαια, δεν είναι απαραίτητη και μπαίνει κυρίως για να φέρει το ρεσώ λίγο πιο ψηλά μέσα στο βαζάκι. Άλλες επιλογές θα ήταν χαλικάκι ή βοτσαλάκια μικρά. 

 
Δεν νομίζω πως χρειάζεται και λεκτική εξήγηση. Μετράς-κόβεις-κολλάς- έτοιμο!

Κι αφού το κηροπήγιο ετοιμάστηκε, μπήκε και η άμμος και τα ρεσώ, ήρθε η αναμονή. Για τί αναρωτιέστε; Μα για αυτό:


Οπότε κι άναψα τα ρεσώ κι άρχισα να παίζω με την φωτογραφική.


Κι όσο η ώρα περνούσε, τόσο η Μεγάλη Κυρία έδειχνε την ομορφιά της.




Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

60 σχόλια:

  1. Φανταστικό έγινε!!!! Έχει κάτι από ethnic! Μπράβο Δήμητρα!!! και η θέα από το μπαλκόνι σου είναι πολύ ειδυλλιακή!!! Εγώ πάλι δεν πήρα καν χαμπάρι ότι είχε πανσέληνο :(. Δεν πειράζει θα δω το αυγουστιάτικο, παρέα με τις χοντρές τις μύγες...! :)))) Καλό Σαββατοκύριακο και από εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον χώρο του μπαλκονιού, έτσι όπως τον έχω φανταστεί νομίζω πως έγινε όπως έπρεπε Αλεξάνδρα! Όσο για την θέα, αυτή είναι το καλύτερο στοιχείο του μπαλκονιού! Δεν πειράζει για το φεγγάρι κι απόψε νομίζω πως θα είναι εξίσου όμορφο :) Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο αποτελεσμα, τα αγαπημένα βαζακια εγιναν σουπερ και σε συνδυασμό με το ομορφο φεγγαρι απογειώθηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομορφιά του φεγγαριού νομίζω πως κλέβει την παράσταση :) Καλό απόγευμα Ράνια!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο Δήμητρα μου!!! Πανέμορφη η κατασκευή σου, η ιδέα σου το μπαλκόνι σου και οι φωτογραφίες με το υπέροχο φεγγάρι!Καλό Σ/Κ να έχεις κορίτσι μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φεγγάρι ήταν υπέροχο Λίλια. Εδώ ήθελα να βγάλω το κηροπήγιο και το άφηνα και χάζευα το φεγγάρι :) Καλά να περνάς :*

      Διαγραφή
  4. Ειδυλλιακό, ρομαντικό (αν και δεν είσαι όπως λες ) :), εύκολο και γρήγορο! Το κηροπήγιο βρήκε την θέση του και την παρέα του! Κι αυτό το φεγγάρι χτες, εμας αντικατοπτριζόταν πάνω στην θάλασσα. Καλό σκ κι από εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρομαντική δεν είμαι αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν απολαμβάνω τα κεριά :) Όσο για το φεγγάρι, νομίζω πως σε κάθε σκηνικό θα φαίνονταν μαγικό. Καλή συνέχεια Χριστινα

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!! Βέβαια, μεγάλο ρόλο παίζει και το υπέροχο κηροπήγιό σου!! Ωραία ιδέα οι κορδέλες λινάτσας που κρέμονται και θα θροϊζουν με το παραμικρό αεράκι!!! Καλά βραδυνά ονειροπολήματα με την Μεγάλη Κυρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κηροπήγιο παλιό Άννα αλλά ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και μία πολύ αυθόρμητη αγορά. Χαίρομαι που τώρα θα το απολαμβάνουμε και στο μπαλκόνι :) Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  6. δε ξερω γτ αλλα δε σε εχω κ πολυ της δαντελας! εξεπλαγειν...αλλα μετα ειδα κ λινατσα! απλα και όμορφα Δημητρούλα! και ότι πρεπει κ για ντεκορ γαμου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί;;; Εμένα το ρομαντικούλι, γλυκούλι κι ευαισθητούλι (κι ότι άλλο εις -ούλι ) πλασματάκι;;;; Ντρόπή :p

      Στα σοβαρά τώρα, ούτε της δαντέλας είμαι πολύ αλλά και ούτε της λινάτσας Ζηνάκι αλλά επειδή το diy προορίζεται για το μπαλκόνι κι όχι για μέσα στο Άσυλο, είπα να παίξω σε λίγο διαφορετικό ντεκόρ :)

      Όσο για διακόσμηση γάμου, σίγουρα, αν κάποιος πηγαίνει για vintage /shabby chic αισθητική. Εμείς πάντως δεν το πάμε για εκεί ;)

      Διαγραφή
  7. Φράπε μέτριο χωρίς γάλα πίνω.. Φτιάξε και έρχομαι χιχιχι μην είσαι μοναχοφαγού ντάξει? :p
    Έγιναν πολύ ωραία Δήμητρα!!! Ειδικά τις λωρίδες λινάτσας με δαντέλα που έδεσες από κάτω!!! Καλό Σαββατοκύριακο και να απολαύσεις την θέα με το υπέροχο σκηνικό που έστησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Duly noted Miss! Πες μέρα κι ώρα να στον έχω έτοιμο και παγωμένο, παγωμένο!!! Εξάλλου εγώ τον πίνω καραβίσιο σκέτο ;)
      Οσο για τις λωρίδες, μία τις έβαζα και μία τις έβγαζα καθώς μία μού άρεσαν και μία μου φαινόντουσαν υπερβολή. Στο τέλος έμειναν και ηρέμησε και το κηροπήγιο και εγώ!!

      Άντε να ετοιμαστεί κι ο καναπές και να μάς έρθεις για καφεδάκι!

      Διαγραφή
    2. Καραβίσιο σκέτο!?? χαχαχαχαχα
      Μια κουταλιά, ανακάτεμα και έξω από την πόρτα??? χαχαχαχαα

      Διαγραφή
    3. 3 κουταλιές για την ακρίβεια Χρυσαυγή, σε ένα ποτήρι φρέσκο γαλά :)

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα!! Έχω από το γάμο δύο μεγάλα κηροπήγια κοντά στο 1.70 ύψος (κατά τη γνώμη μου λίγο κακόγουστα και κακή επιλογή για λαμπάδα γάμου) που στην κορυφή είχαν από ένα μεγάλο άσπρο κερί και όλο έλεγα τι να τα κάνω, για φωτιστικό ούτε λόγος δεν μου αρέσουν καθόλου. Τώρα μου έδωσες την τέλεια ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε τα φτιάξεις ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τη δημιουργία σου Νίκη! Πολύ ψηλά τα κηροπήγιά σου πάντως και ίσως να μπορούσες και να κρεμάσεις τα βαζάκια-φαναράκια αν το επιτρέπει η κατασκευή τους :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  9. Τι να πρώτο θαυμάσω... Τα βαζάκια σου που βγήκαν τέλεια ή την υπέροχη θέα σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, σ΄ευχαριστώ. Η θέα νομίζω πως είναι το καλύτερο από όλα :) Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη κατασκευή κι αυτό το φεγγάρι πάνω από τα βουνά μαγευτικό!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μαγευτικό το βρήκα Αριάδνη και καθόμουν με κομμένη την ανάσα στο κλικ της φωτογραφικής για να το βγάλω :)

      Διαγραφή
  11. τι ωραία βαζα...τι ωραία θέα!!!! όλα τέλεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ Κωνσταντίνα! Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα!!! Ο συνδυασμός λινάτσας - δαντέλας έδωσε πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!! Θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ορίσατε στο Άσυλο :) Αρχικά τα είχα σκεφτεί μόνο με τη λινάτσα αλλά μου φαινόντουσαν πολύ "γυμνά" και η δαντέλα ήρθε και συμπλήρωσε το κενό. Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  14. Φανταστικά τα βαζάκια - φαναράκια, Δήμητρα !!
    Μπορώ να τα βάλω στο blog μου, μαζί με το όνομά σου και το link με τις οδηγίες καταστασκευής που δίνεις ?
    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Τιμή κι ευχαρίστησή μου μεγάλη να τα φιλοξενήσεις στο ιστολόγιό σου. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το σκηνικό για να απολαύσει κανείς τη σημερινή πανσέληνο. Ένα diy για υπέροχες βραδιές! (Και νομίζω για πολύ καλό ψηστήρι για τα ξύλα του καναπέ)Μπράβο ,φιλενάδα!Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόψε είναι η πανσέληνος Αλεκάκι; Δεν πειράζει κι εχτές ήταν πανέμορφη :) Όσο για το ψηστήρι, δεν νομίζω πως τα κηροπήγια και οι δαντέλες μετά λινάτσας πιάνουν με τα αγοράκια ;) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. να λοιπόν που με την πανσέληνο βγήκε και η ρομαντική σου φύση! :) Πολύ ωραίο diy και φαίνεται και εύκολο! καλά για τη θέα σου δεν έχω λόγια...μαγευτική απλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... και το σκεφτόμουν κι έλεγα να δεις που θα με περάσουν για ρομαντικό παιδί!!!! Για το Άσυλο μέσα το κηροπήγιο με τις δαντέλες είναι ολίγον τι παράταιρο, για έξω όμως νομίζω πως ταιριάζει μια χαρά με το σκηνικό που έχω φτιάξει στο μυαλό μου Μαίρη κι ελπίζω να φτιάξω και πραγματικά!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Δήμητρα! Τέλεια τα κηροπήγια και το σκηνικό ονειρεμένο! Πολλές όμορφες, χαλαρές καλοκαιρινές βραδιές εύχομαι που να τα απολαμβάνεις όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δήμητρα, σ' ευχαριστώ! Νομίζω πως από εδώ και πέρα θα μεταφέρουμε σιγά σιγά τις βραδυές μας στο μπαλκόνι καθώς άρχισαν οι ζέστες!! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  18. ....έκανες μια ανάρτηση με ρομαντικά στοιχεία,που τα βρίσκω πολύ όμορφα,ήρθες ακριβώς στα γούστα μου ....τέλειο όλο το σκηνικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα το κηροπήγιο φέρνει περισσότερο στο δικό σου ρομαντικό στυλ Μαρία! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  19. Γειά σου Δήμητρα!! :)
    Έντυσες το κηροπήγιο!
    Λοιπόν ας τα πάρουμε από την αρχή...

    Το να βάλει κανείς ύφασμα γύρω από γυάλινα βάζα και να τους δώσει χαρακτήρα θα μπορούσαν πολλοί να το κάνουν.
    Όμως πέρα από την ιδέα είναι και το πρακτικό κομμάτι που χρειάζεται να έχεις γούστο για να βγει το αποτέλεσμα ιδανικό.
    Η χρήση της λινάτσας για μένα είναι ότι καλύτερο μπορούσες να σκεφτείς. Πέρα από το ότι λατρεύω τη λινάτσα, (κυριολεκτικά τη λατρεύω), είναι το ύφασμα που έχει το πλεονέκτημα ότι αφήνει το φως να περνάει από μέσα του.
    Όσο για τη ρομαντική δαντέλα, ενώ δεν είμαι φίλος, εδώ σε συνδυασμό με την ακατέργαστη λινάτσα, εξισορροπεί τόσο πολύ που είναι για μια ακόμα φορά καταπληκτικό το αποτέλεσμα του diy που έφτιαξες! Γενικά μου αρέσουν τα αντίθετα. Κι εσύ παίζεις με τις αντιθέσεις στον απόλυτο βαθμό στο συγκεκριμένω ποστ!

    Πάμε τώρα στο κηροπήγιο..
    Ενώ είναι πολύ όμορφο (και ιδιαιτέρως μου αρέσουν οι κρίκοι του που κέμονται), μόνο με κεριά θα έδειχνε συμβατικό και συντηριτικό. Τα βάζα επάνω και οι λινάτσες που κρέμονται το έντυσαν στην κυριολεξία. Το μεταμόρφωσαν μοναδικά.

    Και όσο για το φως που βγάζουν αυτά τα βάζα.... έχω μείνει μαγνητισμένη να το κοιτάζω!
    Δεν μπορώ παρά να σκεφτώ .... τι φάγατε χθες στο υπέροχο μπαλκόνι σας υπό το φως των κεριών και του φεγγαριού????
    .... το βίτσιο βλέπεις του φαγητού δεν με εγκαταλείπει ποτέ! Βλέπω κεριά και σκέφτομαι λουκάνικα! χαχαχαχαχχχααα

    Σε φιλώ!!!!!!!! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Χρυσαυγή!

      Εγώ πάλι δεν είμαι οπαδός ούτε της λινάτσας ούτε της δαντέλας και κανένα από τα δύο δεν υπάρχει εντός Ασύλου (με εξαίρεση λίγη δαντέλα σε ένα καπέλο λάμπας) καθώς δεν ταιριάζουν με το στυλ που έχω διαλέξει. Αλλά για εκτός και συγκεκριμένα στο μπαλκόνι είπα να παίξω λίγο έξω από τα νερά μου :)

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι αφορά την τραχύτητα της λινάντσας και την φινέτσα της δαντέλας, εξάλλου τα αντίθετα έλκονται. Όσο για το κηροπήγιο, όταν είναι απλώς με λευκά κεριά επάνω, έχει έναν αέρα μοναστηριακό!

      Τέλος, σχετικά με το φαγητό, η απάντηση είναι.... τίποτα :) Δεν έχουμε ξεκινήσει ακόμα να χρησιμοποιούμε το μπαλκόνι αλλά δεν μάς βλέπω για πολύ μέσα ακόμα. Πάντως αναρωτιέμαι για τον συνειρμό κεριά-λουκάνικα....χαχαχαχχχαχα Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Μας εντυπωσίασες πάλι Δήμητρα! Μια τα υπέροχα βάζα σου, μια το φως του φεγγαριού... πραγματικά μας μάγεψες! Και τι υπέροχο κηροπήγιο... με πήγες σε άλλη εποχή! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φεγγάρι ήταν υπέροχο εκείνες τις βραδυές Νίκη και νομίζω πως ταίριαζε άψογα στο σκηνικό με τα φαναράκια, αν και η αλήθεια είναι πως εγώ περισσότερο την πανσέληνο πρόσεχα :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  21. Πολυ ρομαντικο σκηνικο. Και καταπληκτιμεs φωτογραφιεs. Πωs να μην εχειs διαθεση για δημιουργιεs με τετοια θεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έχει να κάνει με την θέα; Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Τουλάχιστον μάς έχει βάλει σε διαδικασία να ομορφύνουμε το μπαλκόνι :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Πολύ ωραία τα Luminaries σου Δήμητρα! Και για μια ακόμη φορά εξαιρετικές φωτογραφίες! Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία. Όσο για τα φαναράκια, από τα πιο εύκολα diy ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  23. Καλα μιλαμε φανταστικο εγινε !
    Και με την θεα της πανσεληνου απο πισω ακομα πιο τελειο και ρομαντικο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία. Όσο για την πανσέληνο, νομίζω πως δικαιωματικά έκλεψε τις εντυπώσεις :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχο Δήμητρα,ρομαντικό και ατμοσφαιρικό!!!Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός λινάτσας και δαντέλας,καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα. Σ' ευχαριστώ πολύ. Όσο για τα δύο υλικά, ταιριάζουν άψογα μεταξύ τους. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  25. Δήμητρα, πόσο ωραία είναι η δαντέλα και το χρώμα της άμμου... Τον χειμώνα θα είναι πολύ ωραίο κοντά στην καταπληκτική λάμπα με την δαντέλα που έχεις φτιάξει.
    Γίνομαι κουραστική που το ξαναλέω, αλλά είσαι τυχερή που έχεις τέτοια θέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου έκει κοντά στην λάμπα κατοικούσε και πριν την επέμβαση το κηροπήγιο Μαργαρίτα :)
      Όσο για την θέα, αυτή μάς έκανε να αγαπήσουμε το Άσυλο. Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Παμέμορφα έγιναν Δήμητρα! Γλυκά και ρομαντικά, ότι πρέπει για να συνοδεύσουν την πανσέληνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με θέα τέτοια όμορφη πανσέληνο Κατερίνα, νομίζω πως και τα απλά κεριά θα αρκούσαν :)
      Καλησπέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Φανταστικα τα βαζακια, η θεα και το φεγγαρι! Και ναι εχουμε τις ιδιες καρεκλες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί Μάρω!
      Και ναι, είναι όντως πολύ αναπαυτικές...χεχεχε ;)

      Διαγραφή
  28. Eντάξει έγινε φανταστικό!!!!τρομερή έμπνευση!!
    Πωπω πρέπει λίγο να κάτσω κι εγώ να ασχοληθώ και να μην βαριέμαι!!χαχαχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις!!! Εξάλλου όπως είδες ήταν πανεύκολο να γίνει :)
      Το φαντάζομαι ήδη με φόντο εκείνον τον υπέροχο μεντί τοίχο σου- το βιολί μου εγώ.....χαχαχαχαχαχαχα
      Καλημέρες :*

      Διαγραφή
    2. Χααχαχαχα όντως είναι υπέροχος,οπότε σε δικαιολογώ!!χαχαχ!!

      Διαγραφή
    3. Περιμένω παρουσίαση λέμε!!!!! :D
      Να σαι καλά να το χαίρεσαι κορίτσι!

      Διαγραφή