Οι θησαυροί είναι προαιρετικοί

Είναι μικρά, μεγάλα, λιτά ή περίπλοκα. Μα πάνω από όλα είναι όμορφα και πολύ βολικά. Κι αν πέρασαν οι καιροί όπου οι πειρατές μάρκαραν με Χ το σημείο τους, οι αχθοφόροι  τα κουβαλούσαν στις πολυτελείς καμπίνες υπερωεκανίων και οι γιαγιάδες τα γέμιζαν με τα προικιά της νύφης, αυτό δεν σημαίνει πως δεν εξακολουθούν να έχουν την θέση τους στη διακόσμηση. Ο λόγος φυσικά,  για τα μπαούλα.


Και πρώτη, πρώτη, δηλώνω εγώ οπαδός τους καθώς αντικαθιστούν διάφορα τραπέζια και προσθέτουν αύρα άλλων εποχών στον χώρο. Είναι υπέροχα ως εναλλακτικά τραπεζάκια σαλονιού και μία πρώτης τάξης επιλογή για μικρούς χώρους, όπου η αποθήκευση και τα double duty έπιπλα είναι αναγκαία




Αλλά κι ως βοηθητικά τραπεζάκια, ομορφαίνουν κάθε σημείο και προσφέρουν έξτρα αποθηκευτικό και διακοσμητικό χώρο. 

 



Ενώ αν είχα τον απαιτούμενο χώρο στην κρεβατοκάμαρα, σίγουρα θα χρησιμοποιούσα ένα για κομοδίνο



Στο Άσυλο υπάρχουν δύο μεγάλα μπαούλα. Ένα πολύ παλιό, δίπλα στην είσοδο, που συλλέγει πάνω του όλη μας την καθημερινότητα κατά την επιστροφή σπίτι, ενώ μέσα είναι η συλλογή μας από DVD (ναι, είναι 3ψήφιου αριθμού)

κι ένα λίγο πιο καινούργιο, στην μία άκρη της τραπεζαρίας, που φιλοξενεί όλες τις κορνίζες με τις φωτογραφίες, ενώ είναι γεμάτο από διάφορα τραπεζομάντηλα και καρεδάκια που δεν χρησιμοποιώ.

Με τέτοια εξωτερική ομορφιά που διαθέτουν τα μπαούλα, οι θησαυροί, στο εσωτερικό τους, είναι προαιρετικοί.
Συμφωνείτε;


Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο

 


63 σχόλια:

  1. Θησαυρός μέσα έξω! Μου αρέσουν πολύ σαν πρόταση! Και τα δικά σου φυσικά υπέροχα! Άσχετο αλλά η μαμά μου έχει ίδιο μύλο με αυτό της τελευταίας φώτο σου (δίπλα από το μπαούλο στο πάτωμα) και όλο τον ζαχαρώνω αλλά δεν βλέπω να τον αποχωρίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μού άρεσε το "Θησαυρός μέσα έξω". Θα έπρεπε να το είχα σκεφτεί για τίτλο :)
      Όσο για τον μύλο κι εμένα η μητέρα μου μού τον είχε δώσει!
      Καλό Σαββατοκύριακο Κατερίνα

      Διαγραφή
  2. Φυσικά και συμφωνούμε!!!! Υπέροχες προτάσεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Marie! Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  3. Μ αρέσουν κι εμένα τα μπαούλα πολύ...πάντα έψαχνα ένα που είχε η γιαγιά μου στο χωριό κι έκρυβε μέσα ότι αφόρετο είχε...φανελάκια, νυχτικές, μαντήλια... Οι προτάσεις είναι όλες πολύ όμορφες και ειδικά αυτή του κομοδίνου. Τα δικά σου μπαούλα είναι παλιά και πανέμορφα. Εγώ ένα που πήρα πριν 3 χρόνια το έχω βάλει στα πόδια του κρεβατιού μου κι έχω βάλει μέσα όλες μας τις φωτογραφίες και τα άλμπουμς ... Καλό Σαββατοκύριακο κι από εδώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου και να τα τοποθετήσεις Χριστίνα, είτε στο σαλόνι, είτε στο υπνοδωμάτιο είναι υπέροχα! Εγώ πολύ θα τα ήθελα για κομοδίνα αλλά δεν με παίρνει ο χώρος. Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Δήμητρα! Τα μπαούλα από μικρή μου έφερναν δέος, γιατί βασάνιζαν τόσο την παιδική περιέργειά μου! ειδικά ένα που είχε η γιαγιά, πάντα κλειστό... Μου αρέσουν σαν βοηθητικά τραπέζια στον χώρο πολύ! Και το δικό σου δίπλα στην είσοδο.. έξοχο!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Βέρα, τα κουτιά και τα μπαούλα πάντα τσιγκλίζουν την περιέργειά μας!
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
  5. Τα μπαούλα είναι θησαυροί από μόνα τους!!!!Τυχεροί όσοι έχουν (παλιά μπαούλα),αλλά και έχουν το χώρο να τα βάλουν!!!Τα δικά σου είναι πολύ ταιριαστά στο χώρο!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή και αυτή η δήλωση κορίτσια! Όσο για τον χώρο, όπου υπάρχει καλός είναι, διαφορετικά τα βάζουμε κι ως τραπεζάκια σαλονιού. Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  6. Ότι πιο πρακτικό και όμορφο αποτελεί το μπαούλο (και καλή κρυψώνα για κρυφτό θα προσθέσω!). Δυστυχώς δεν έχω κανένα αλλά αποτελεί μία αγορά που σίγουρα θα κάνω στο μέλλον!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Πολύ θα ήθελα να κρυφτώ στο μπαούλο και να αφήσω το Τέρας να με ψάχνει!!!! Να πάρεις ένα όποτε μπορέσεις, δεν νομίζω πως θα απογοητευθείς :) Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  7. Μ'αρέσουν τα μπαούλα, όταν ήμουν πολύ μικρή η γιαγιά μου είχε αλλά δυστυχώς το πέταξαν πριν εγώ αρχίσω να συλλέγω οτιδήποτε παλιό!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παλιοί δυστυχώς είχαν την μανία να πετούν ο,τιδήποτε παλιό. Κρίμα πάντως! Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν πολύ!Μου αρέσει ειδικά τρελά αυτό που έχεις στην πόρτα!Να σου πω μήπως τελικά μένεις μέσα σε κανά My home ή Όμορφο σπίτι;Θα μας τρελάνεις εσύ!Αλλά ίσως για αυτό το σπίτι είναι dead end.Έχουμε μια τάση στην αναρχική αποθήκευση και σύντομα θα είχε τα πάντα και δεν θα μπορούσες να βρεις τίποτα σε αυτό!Όπως τα πρώτα τέσσερα θύματα υφασμάτινων κύβων που τι δεν έχουν :P
    Για στολισμό βάπτισης όμως με χίλια!!!Θέλω ένα τώρα λέμε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου μιλάς για ορμές καταχωνιάσμος ό,τι περιττού για να μην βλέπεται!!!! Είναι κάτι που χρόνια το παλεύω!!!
      Όσο για το Άσυλο, προτιμώ να εστιάζω στα καλά του γιατί κι από άσχημα δεν πάει πίσω ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Μαίρη!

      Διαγραφή
  9. είναι τόσο όμορφα όλα και τόσο πιο βολικά και ενδιαφέροντα από τα απλά τραπεζάκια!
    ακόμα κλαίω ένα που μετά τη διάσωσή του και την περιποίηση που του έκανα (με τα χεράκια μου το είχα ζωγραφίσει) τελικά το αποχωρίστηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διάσωση και ζωγραφική και αποχωρισμός;; Δύσκολη περίπτωση Δήμητρα αλλά μερικές φορές αναγκαία, ειδικά όταν είναι καλύτερα να δίνουμε κάτι όμορφο παρά να το κρατάμε αναξιοποίητο. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα όλα! Το απίστευτο είναι οτι υπάρχει κόσμος που τα πετάει. Ακόμα το κλαίω ένα μπαουλάκι που έκανα την χαζομάρα που δεν σταμάτησα με το αμάξι να το μαζέψω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω είσαι κι εσύ στο Σοφία στο κλαμπ που βρίσκουν πράγματα στον δρόμο. Εδώ, ούτε δείγμα από σπασμένο πόδι τραπεζιού δεν βρίσκεις!!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  11. Έχω ένα σεντούκι μεταλλικό Δήμητρα μου, από τον παππού μου, το οποίο ξεκίνησα να ζωγραφίζω κάποια στιγμή και ποτέ δεν τελείωσα...για άσχετο λόγο. Κάποια στιγμή όταν θα έχω το χρόνο και το χώρο, θα το τελειώσω...Πράγματι θησαυρός!! Να περάσεις όμορφα το Σ/Κ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα να το έχεις και να μην το αξιοποιείς Λίλια. Ελπίζω κάποια στιγμή να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή του :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑ υπέροχα τα μπαούλα, σεντούκια στα ποία έχω αδυναμία και ναι το ένα κάνει χρήση κομοδίνου !!!
    Καλό Σ/Κ με τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα Νικόλ. Σίγουρα θα είναι το σημείο προσοχής στο υπνοδωμάτιο :)
      Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  13. Συμφωνώ, τα παλαιά μπαούλα είναι θησαυροί και τυχεροί όσοι τα διαθέτουν !!!
    Οι προτάσεις σου καταπληκτικές !!!
    Καλό ΣΚ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια. Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Eίναι 11:19μ.μ. ,μόλις έχω γυρίσει σπίτι ,από το πρωί όπως έφυγα για τη δουλειά και το μόνο που σκεφτόμουν όλη μέρα ήταν η ανάρτηση για τα αγαπημένα μπαούλα που μας υποσχέθηκες από χθες.Τώρα τι να πω για κάτι τόσο πολυαγαπημένο;Όπως και να'χει 2 μπαούλα έχω κι εγώ ,κειμήλια από τη γιαγιά και την πεθερά.Στο ένα τα χειροποίητα κιλίμια και στο άλλο τις φλοκάτες.Στη σπηλιά του Αλή-Μπαμπά και τα δύο.Δύο μικρότερα στο σαλόνι του σπιτιού εκτελούν χρέη σκαμπό-βοηθ.τραπεζιού,ενώ ένα που μαζεύτηκε απ'το δρόμο έχει ήδη πάρει το δρόμο του diy και λίαν συντόμως θα έχω και φωτογραφίες.Πιο πολύ απ'όλες τις ιδέες μου αρέσει η χρήση σαν τραπέζι σαλονιού.Το μεγάλο σου μπαούλο είναι ιδιαίτερα όμορφο ,επειδή μου αρέσουν πολύ αυτές οι σιδερένιες γωνίες -δεσίματα στα πλα'ι'νά.Να έχεις ένα ξεκούραστο σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, ωραία Αλέκα! Περιμένουμε φωτογραφίες από το νέο σου απόκτημα. Το ότι βρίσκεις πράγματα στον δρόμο, δεν το σχολιάζω...κλαψ κλαψ!
      Πάντως όντως φαίνεται να έχεις μεγάλη αγάπη για τα μπαούλα, αν ανυπομονούσες όλη μέρα να διαβάσεις την ανάρτηση :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  15. Και να φανταστείς όταν είμασταν μικρές πάντα γκρινιάζαμε που είχαμε ένα μπαούλο στο δωμάτιο μας,ενώ τώρα γκρινιάζουμε που η μαμά μου δεν ήθελε να πάρουμε το μπαούλο στο καινούργιο σπίτι.Τώρα έχω ένα μπαούλο στην αποθήκη(λόγω έλλειψης χώρου),με το οποίο μου είχε στείλει η μαμά μου τα προικιά στον γάμο.Γενικά είναι στα άμεσα σχέδια μας(και στα δικά μου και στης αδερφής μου) τα μπαούλα στη διακόσμηση!Καλό καλοκαιρινό ΣΚ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, είδες πως αλλάζουμε Ιωάννα; Ελπίζω να καταφέρετε να τα συμπεριλάβετε στη διακόσμησή σας!
      Καλήμερα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. :)) Περιμένω πως και πως να πάρω δυό-τρια!!! Η μαμά του έχει 2 γεμάτα προικιά και η θεία άλλο δύο που τό ένα σίγουρα θα το πάρουμε εμείς, εξίσου γεμάτο με προικιά!! Τα λατρεύω!! Δεν είναι που έχουν αποθηκευτικό χώρο αλλά και που γίνονται υπέροχο και μοναδικό διακοσμητικό!!! Πάντως αυτό που έβαλες στην είσοδο είναι τέλειο όχι πως θα με χαλούσε και το άλλο. ;) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεανάκι, τα μπαούλα θέλεις ή τα προικιά που έχουν μέσα; :pp
      Πάντως είναι όπως τα λες καθώς και χωρίς προικιά κάνουν μοναδικά διακοσμητικά! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
    2. Δε θα με χαλάσουν και τα προικιά.. είναι όλα κεντημένα στο χέρι!!! ;)

      Διαγραφή
  17. Τι σεντούκια ,τι μπαούλα όλα πολύ όμορφα Δήμητρα....σκέτοι "θησαυροί"....καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Μαρία μου! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. καλέ γιατί δε μπορώ να σχολιάσω??είχα γράψει και σβήστηκε!! Πολύ ωραία τα μπαούλα Δήμητρα, βγάζουν μια νοσταλγία! Το δικό σου δίπλα στην είσοδο μ αρέσει πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχουν αυτή την αύρα από τα παλιά. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Μαίρη.
      Υ.Γ. Δεν μου εμφάνισε άλλο σχόλιο δικό σου πέραν του ανωτέρω... μάλλον τον έπιασαν τα δικά του τον μπλόγκερ!

      Διαγραφή
  19. Αυτά τα μπαούλα δίνουν άλλο ύφος στον χώρο βρε παιδί μου !!! Πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δίνουν! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  20. Οι θυσαυροι προεραιτικοι γιατι τα μπαουλα ειναι απο μονα τους θυσαυρος! Ειναι αυτοφωτα επιπλα. Λαμπουν χωρις να χρειαζονται ενα σωρο ωραια πραγματα επανω. Οπως και να τα χρησειμοποιησει κανεις ειναι τελεια!! Κι εσυ εχεις δυο;;;; Ποσο τυχερη!!!!!!!!! Τα εχεις διακοσμησει πολυ ωραια και διαφορετικα το καθενα!Μπραβο!
    Καλο υπολοιπο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες είναι Χρυσαυγή. Πολύ μού άρεσε ο χαρακτηρισμός "αυτόφωτα"!!!
      Όσο για τα 2 μπαούλα, έχω έναν εθισμό σε κουτιά, ανεξαρτήτως μεγεθών ;) Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  21. Στο σπίτι έχουμε 4 μπαούλα από τη μαμά, τη θεία, τη γιαγιά και την προγιαγιά του άντρα μου! Ένα από την κάθε μία! Τα πιο παλιά έχουν φθαρθεί λιγάκι βέβαια αλλά είναι τόσο όμορφη αυτή η παλαιότητα! Έχω βάλει στο μάτι ένα σκαλιστό μπαούλο της θείας του άντρα μου! Και με 4 μπαούλα στο σπίτι, πίστεψέ με έχω μόνο μία ντουλάπα για κουβέρτες και λοιπά. Είμαι και εγώ στο mood των γιαγιάδων που όλα τους τα ρούχα τα αποθήκευαν στα μπαούλα...ε εντάξει έχω και συρταριέρες για τα καθημερινά αλλά και αυτές πεπαλαιωμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω έχεις και μύλο για καφέ! Το πιστεύεις ότι μου έχει μείνει συνήθεια από τη γιαγιά μου και παίρνω ακόμα κόκκους καφέ (ποσότητα για ένα μήνα περίπου) τους ψήνω και τους αλέθω στο μύλο! καμία σχέση με τον έτοιμο!

      Διαγραφή
    2. Ωω, εσύ Νίκη έχεις κανονική συλλογή!! Και συμφωνώ απόλυτα με την παλαιότητα, τούς δίνει χαρακτήρα!
      Όσο για τον μύλο, θα μοσχομυρίζει το σπίτι σίγουρα! Απίστευτο το άρωμα του φρεσκοκομμένου καφέ :)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Ειναι κατι διαφορετικο μα φανταστικη ιδεα !
    Παντα μου αρεσαν τα μπαουλα λλα δεν ειχα ποτε ενα..
    Καλο ΣΚ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν είναι συνηθισμένο να τα βλέπεις σε σπίτια αλλά όπου μπαίνουν χαρίζουν την ομορφιά τους :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Μαρία :*

      Διαγραφή
  23. Λατρεύω τα μπαουλα!!!! Στο παλιό μου σπίτι είχα ενα του σπιτονοικοκύρη κ ηταν απλα υπέροχο. Του είχα βάλει ατημέλητα φωτάκια ψείρες επανω κ πραγματικά ήταν η αγαπημένη μου γωνία! Τέλεια ανάρτηση κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα με τα φωτάκια, κλέβεται φιλενάδα και μπαίνει στην λίστα!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  24. Θυμάμαι είχαμε ένα μπαούλο της γιαγιάς που ήταν για μένα πραγματικός θησαυρός! Εκεί μέσα έβρισκα στοιχεία προηγούμενων ζωών! Δυστυχώς σαν έφυγα φοιτήτρια κάπου πολλά από αυτά"χάθηκαν" για μένα όμως ένα μπαούλο πάντα κάτι κρύβει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, πολλές φορές τα μπαούλα κρύβουν και μέσα τους πραγματικούς θησαυρούς! Αλλά και χωρίς αυτούς, θησαυροί είναι κι από μόνα τους. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Αχ ναι!! Και εγω εχω ερωτα με τα μπαουλα!!! Ειναι τελεια οσα μας εδειξες κ τα δυο δικα σου, με το παλιοτερο φανταστικο!
    Εχω κ εγω ενα ψιλοκαινουριο σε ανοιχτο χρωμα ξυλου, στο σαλονι κ το χρησιμοποιουμε για να αφηνουμε τσαντες, μπουφαν, κλπ χαζομαρουλες. Οταν ομως εχουμε κοσμο, βαζω μαξιλαρες κ καθομαστε. Ειναι ξυλινο.
    Υπεροχη αναρτηση Δημητρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η ιδέα με τις μαξιλάρες Δήμητρα! Τελικά ότι κι αν τα κάνεις τα μπαούλα είναι υπέροχα!!! Θησαυροί μέσα έξω :)
      Καλό απόγευμα συνονόματη!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. τελεια συλλογη....

    απο το λινκ παρτι της http://mommasdailylife.blogspot.gr/...

    φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  27. ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΜΠΑΟΥΛΑ ΤΟΥ 1892 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΑ ΣΤΗΝ ΣΚΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΙΤΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερός Γιάννη καθώς από μόνα τους τα μπαούλα είναι υπέροχα αντικείμενα, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο παλιά όσο τα δικά σου! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΔΗΜΗΤΡΑ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη. Όχι, επαγγελματική μου ασχολία δεν έχει τίποτα να κάνει με τις αντίκες ή τη διακόσμηση. Το ιστολόγιο αυτό είναι απλώς "παιδί" της αγάπης μου για το ντεκόρ :)

      Διαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή