Πέμπτη, 15 Μαΐου 2014

Διακόσμηση μετά μουσικής

Ό,τι και να γράψει κανείς για την μεγάλη αυτή κυρία είναι λίγο. Προσωπικά, δεν υπάρχει άλλη τέχνη που να με αγγίζει περισσότερο από την μουσική και παρόλο που το παίξιμο τρομπέτας είναι ακόμα στην λίστα με "όσα θέλω να κάνω", η μουσική κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Μετά από μία πρόσκληση λοιπόν για ένα μουσικοπαιχνίδι, αποφάσισα να συνδυάσω τα δύο και να δούμε σήμερα διακόσμηση μετά μουσικής!


Αλμπουμ και φωτογραφίες καλλιτεχνών είναι μία υπέροχη επιλογή για μία γκαλερί στον τοίχο (οι οπαδοί του βινυλίου παρακαλώ να σταματήσουν το βόντου εναντίον μου), ειδικά για όσους από εμάς δεν διαθέτουμε μουσική παιδεία και όργανα.



Αν πάλι έχετε κάποιο όργανο, είτε γιατί παίζετε είτε ως οικογενειακό κειμήλιο, βρείτε του μία γωνία στο σαλόνι σας και δώστε του τον χώρο που χρειάζεται για να αφήσει το στίγμα του στην όλη διακόσμηση. Τα σπίτια μας εξάλλου πρέπει να εκφράζουν αυτά που αγαπάμε.

Θερμή παράκληση: να σταματήσει επιτέλους το κρέμασμα ηλεκτρικών κιθάρων, πνευστών και λοιπών μουσικών οργάνων στους τοίχους λες και είναι κάδρα.



Ενώ αν δεν χρησιμοποιούνται πλέον και το σχήμα τους το επιτρέπει, δείτε το αλλιώς και βάλτε τα να δουλέψουν υπέρ σας.


Και φυσικά, αν υπάρχει μία τέτοια ομορφιά στον χώρο, αρκούν μερικά αναπαυτικά καθίσματα.



Τέλος, αν όλα τα παραπάνω σάς φαίνονται κομμάτι δύσκολα, κάντε το όπως η Miss Mustard Seed και ντύστε ένα παλιό έπιπλο με παρτιτούρες (δεν χρειάζονται αυθεντικές, υπάρχουν πολλά σχετικά printables) και δώστε μία μουσικορομαντική νότα στον χώρο σας.


Όπως είπα όμως και στην αρχή, η ιδέα αυτής της ανάρτησης προήλθε μετά από μία πρόσκληση. Πιο συγκεκριμένα, η Κική, από το Hugs & Softies, με προσκάλεσε να λάβω μέρος στο τελευταίο παιχνίδι της γειτονιάς, αυτό με τα 5 αγαπημένα τραγούδια, οπότε.... ώρα για μουσική! 


1. Metallica: Nothing else matters (Live S&M) - Απίστευτη εκδοχή ενός απίστευτου κομματιού


2. Alphaville: Big in Japa : Ποτέ δεν καταφέρνω να αντισταθώ στον ρυθμό του. 


3. Vangelis: Voices - Το όνομα του συνθέτη τα λέει όλα.



4. Meatloaf: I'd anything for love (full version!) - εισαγωγή R.E.S.P.E.C.T. (αν ήταν μόνο στο χέρι μου, αυτό το κομμάτι θα παίζει στην δεξίωση του γάμου μου!)



5. Ben E. King: Stand by me - Το κομμάτι που με έκανε να αγαπήσω την μουσική.-


Η αλήθεια είναι πως ο αριθμός των 5 κάνει πολύ δύσκολα τα πράγματα, γιατί δεν φτάνει να καλύψει ούτε τα βασικά αλλά προσπάθησα να συμπεριλάβω ένα κομμάτι από τα είδη που ακούω. Σ' ευχαριστώ και πάλι Κική!

Δεν ξέρω ποιος έχει παίξει και ποιος όχι το παιχνίδι, οπότε, ελεύθερα. Αν έχετε όρεξη να μοιραστείτε τα ακούσματά σας, θεωρείστε πως σάς έγινε ήδη η πρόσκληση!

Εσείς πως τα πάτε με την μουσική; Έχετε συμπεριλάβει κάτι μουσικό στη διακόσμησή σας;

Την καλημέρα μου

45 σχόλια:

  1. Λάτρεψα τις δύο φωτογραφίες με τα πιάνα! Παλιό απωθημένο να μάθω να παίζω αλλά δεν τα κατάφερα. Το μόνο μουσικό που έχω είναι ένα τραπεζάκι που είχα ντύσει τον χειμώνα με παρτιτούρες http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2013/12/2_13.html
    Οι φωτογραφίες με τα drums πολύ πρωτότυπες ως προς την χρήση τους. Να έχεις μια υπέροχη ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιάνο εγώ το θεωρώ τον βασιλιά των οργάνων και αυτά με ουρά είναι χάρμα οφθαλμών!
      Κι εμένα μ'αρέσει η χρήση των ντραμς ως κομοδίνων, είναι πολύ ξεχωριστά. Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  2. Καλά οι επιλογές σου όχι απλώς μου αρέσουν τις λατρεύω, ήμουν και διχασμένη αν έπρεπε και εγώ να βάλω ''Nothing else Matters'' στην ανάρτηση που έκανα. Meat Loaf!!!!!!! Υπήρξε περίοδος που δε ξέρω αν άκουγα κάτι άλλο!!
    Τωρα επειδή στο σπίτι μας έχουμε δύο λαούτα και σύντομα θα υπάρξει και ούτι!!! τα κρεμάμε και εμείς γιατί ξεκουράζει -λέει- το όργανο... τι να σου πω και εγώ καμάρι μου.. πάντως όχι στο σαλόνι του το ξεκαθάρισα. Στο σαλόνι όταν είναι βρίσκονται πάνω σε ειδικά σταντ!! Καλημέρα!!!
    Είναι το όνειρο μου να φτιάξω ενα ειδικό δωματιο-studio και ευτυχώς και δικό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε στα συγκεκριμένα μουσικά ακούσματα Ελεάνα! Με το καλό να φτιάξετε δικό σας σπίτι και ένα δωμάτιο-στούντιο όπως το φαντάζεστε! Αφού και οι δύο το θέλετε, τα πράγματα έχουν πολύ καλή αρχή :) Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω το πιάνο μες στο σπίτι!! Ειδικά όταν έχει και ουρά! Πιστεύω ότι η ύπαρξη μουσικής "νότας" στη διακόσμηση αναβαθμίζει το χώρο όσο και οι πίνακες! Τώρα θα μου πεις και η μουσική τέχνη είναι...πάντως πολύ θα ήθελα να παίζω ένα όργανο, κατά προτίμηση πιάνο! πραγματικά θαυμάζω αυτούς που παίζουν, εμένα το χέρι μου δεν πάει καθόλου! Μου αρέσουν επίσης τα διακοσμητικά από παρτιτούρες! Ήθελα να βάλω τέτοια στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση φέτος, αλλά δεν έκατσε...του χρόνου σίγουρα (τι άνοιξη τι καλοκαίρι τα Χριστούγεννα πάντα τα αναπολώ!)
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα Χριστούγεννα κι εγώ μαζί σου Μαίρη....χεχεχεχε!!! Όσο για το πιάνο, όπως είπα και παραπάνω, είναι ο βασιλιάς των οργάνων για μένα. Κανένα άλλο όργανο δεν μου δίνει την ποικιλία των συναισθημάτων και την ένταση αυτών όπως το πιάνο! Τώρα βέβαια, όσο κι αν μου αρέσουν αυτά με την ουρά, δεν νομίζω πως θα το έβαζα σπίτι όταν δεν ξέρω να παίζω.
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Υποθέτω πως αναφέρεσαι στα τραγούδια Αριάδνη, οπότε χαίρομαι :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλές οι μουσικές σου επιλογές!! Από διακόσμηση έχουμε στο γραφείο σε μια γωνιά μια κιθάρα που κάθετε υπομονετικά και περιμένει κάποιος να μάθει και να της δώσει την πρέπουσα σημασία! Πολύ μου άρεσαν τα κομοδίνα ντραμς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς πρέπει να συμφωνούμε αρκετά στα περί μουσικής Κατερίνα! Έχετε την κιθάρα και δεν έχετε μάθει να παίζετε ακόμα; Εγώ αν είχα τρομπέτα, σίγουρα θα ήμουν στο Αστυνομικό Τμήμα κάθε τρεις και λίγο από τα παράπονα των γειτόνων για τις φάλτσες νότες μου όποτε περνούσα από μπροστά (από την τρομπέτα εννοώ)!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Δήμητρα! Θεώρησα πως προσκλήθηκα στο παιχνίδι αφού είχα όρεξη για μουσικούλα, και μόλις ανέβασα τη δική μου μουσική ανάρτηση, προς πάσα κατεύθυνση για όποιαν και όποιον ενδιαφέρεται! Από μουσική διακόσμηση, έχουμε δύο τρομπέτες που είχαμε αγοράσει με τον άντρα μου στον Π.Παντελεήμονα Πιερίας, ένα μπαγλαμαδάκι του άντρα μου και ένα αρμόνιο δικό μου! Μου άρεσε το τραπεζάκι με τις παρτιτούρες καθώς και τα 5 τραγούδια σου! Φιλιά, Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βέρα! Και πολύ καλά έκανες! Πέρασα και είδα την ανάρτησή σου και μ'αρεσαν πολύ οι επιλογές σου :)
      Έχετε τρομπέτες;;;; Τέλεια :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  7. to τραπεζακι ειναι υπεροχο!!!! οσο για τα ταμπουρλα τραπεζακια...φοβερη εμπνευση!

    αγαπω Μεταλικα!!! καλη σου μερα κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ πως τα ντραμς είναι καταπλητική ιδέα!
      Καλό απόγευμα Ζηνάκι!

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορώ να σου γράψω όσα θέλω σε ένα σχόλιο, θα τα διαβάσεις στην επομενη αναρτηση μου, την οποια εχω καθυστερησει εδω και βδομαδες, μονο και μονο επειδη καθε φορα που ξεκιναω να την γραψω με πιανει τετοια συγκινηση που τα παραταω...αλλα με τσιγκλησε η συμπτωση της αναρτησης σου και αυτη τη φορα θα τα καταφερω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένω στην γραμμή λοιπόν Μάρω για την ανάρτησή σου! Φιλια!

      Διαγραφή
    2. Φιλεναδα τα καταφερα, ευχαριστω για την τσιγκλια!!!!!

      Διαγραφή
  9. Tι να πω;!Κάθε φορά που σε διαβάζω ,παίρνω τόσες ιδέες από κάθε σου πρόταση,από κάθε σου λέξη.Την κιθάρα χωρίς χορδές, τη θυμάσαι στη σπηλιά του Αλή-Μπαμπά;Καμιά ιδέα από το pinterest δεν μου άρεσε(για φαντάσου! ).Οι παρτιτούρες στο τραπέζι όμως ,μου έκαναν το ΄΄κλικ΄΄και θα ξεκινήσει ένα ακόμη diy λόγω Ασύλου! Μια κιθάρα ντυμένη με παρτιτούρες!!!!!!!!!!!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο για τις μουσικές επιλογές ,δεν έχω λόγια...υπέροχα τραγούδια που άλλα με ταξίδεψαν και άλλα τα'χω χορέψει στα νιάτα μου (big in Japan) και τα χορεύω ακόμα!

      Διαγραφή
    2. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον diy Αλέκα και φυσικά περιμένουμε να δούμε τη δημιουργία σου!!! Χαίρομαι τόσο πολύ όταν κάποιος βρίσκει μία ιδέα από τις αναρτήσεις του Ασύλου, για αυτό εξάλλου το ξεκίνησα :D
      Όσο για το Big in Japan κι εγώ το χορεύω ακόμα ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το τραπεζάκι με τις νότες μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ρομαντικό το τραπεζάκι και ένα τέλειο diy για κάποιο παλιό επιπλάκι!
      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  12. εξαιρετική αυτή η version του "Nothing else matters"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ναι! Υπέροχο κομμάτι. Καλημέρα Δήμητρα :)

      Διαγραφή
  13. Φοβερές οι επιλογές σου, με ταξίδεψαν σε άλλες εποχές...!
    Αγαπώ πάρα πολύ τη μουσική, παίζω και πιάνο (έπαιζα μάλλον, έχω καιρό τώρα) αλλά στη διακόσμιση δεν έχω τίποτα μουσικό, εκτός από τη σιντοθήκη μου. Καλά, ο τοίχος με τα βινύλια.. καταπληκτικός!! Και το ακριβώς από πάνω με τα ασπρόμαυρα πορτραίτα. Φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε μουσικά Lyriel!
      Όσο για τις επιτοίχιες γκαλερί, άλμπουμ και σχετικές φωτογραφίες νομίζω πως είναι υπέροχο θέμα για ένα μουσικόφιλο σπίτι. Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  14. Τι ωραίες , φρέσκιες ιδεες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. τι ωραιες φωτογραφιες!!! μ εβαλες ιδεες , το ταμπουρλο , ντραμς τι ηταν αυτο δεν ξερω (μουσικη παιδεια κ γνωσεις οπως καταλαβαινεις ανυπαρκτη) σαν κομοδινο μ αρεσει!!! χμμμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα το συγκεκριμένο είναι από τα αγαπημένα μου!! Πολύ μποέμ αλλά και σικ ταυτόχρονα.Καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Ουάου!!
    Ανοίγεις τεράστιο θέμα Δήμητρα!
    Να σου πώ μόνο ότι στο σπίτι μου δεν έχω κάτι μουσικό αλλά πολλά μουσικά και υπάρχουν όλα στο σαλόνι (πιάνο, μπουζούκι, βιολί, κλαρινέτο, φλάουτο / τα υπόλοιπα μουσικά όργανα είναι στην αποθήκη).
    Μη βιαστείς σε παρακαλώ να βγάλεις συμπεράσματα. Κανείς στο σπίτι δεν ξέρει ούτε μια νότα. Όλα ανήκαν στον θείο μου που ήταν μαέστρος και τα ήξερε όλα αυτά και ακόμη περισσότερα. Εγώ από μουσική παιδεία γιόκ. Ελπίζω ίσως για τις μικρές.. Είναι κρίμα τόσα όργανα να πάνε χαμένα.

    Μόνο τύμπανο δεν έχω ρε γαμώτο και αυτό να σου πω θα το ήθελα πολύ έτσι που το είδα διακοσμημένο σαν τραπεζάκι!
    Αχ, τι μου κάνεις τώρα!! Με τρέλανε η αισθητική του!

    Τα τραγούδια που έχεις επιλέξει είναι ένα κι ένα!
    Δεν έχω να πω τίποτα περί αυτού!

    Φιλιά πολλάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!! Είσαι έτοιμη για φιλαρμονική Χρυσαυγή!!! Κι όντως θα ήταν κρίμα να μην ασχοληθούν οι μικρές σου, η μουσική ανοίγει το μυαλό και την καρδιά!
      Όσο για το τύμπανο, δεν πειράζει, τόσα άλλα έχεις! Ίσως κάποια στιγμή βρεθεί μπροστά σου κι ένα σετ ντραμς ;)
      Χαίρομαι που συμφωνούμε και μουσικά!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Λοιπόν αρχίζω! Οι φωτογραφίες καλλιτεχνών στον τοίχο είναι τέλειες Δήμητρα!! Το ίδιο και τα μουσικά όργανα ως μέρος διακόσμησης! Έκανες και εξαιρετική επιλογή φωτογραφιών φυσικά.
    Kisses <3

    (Big in Japan= ούτε εγώ μπόρεσα ποτέ να αντισταθώ :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιλογή ήταν μάλλον διαλογή Λίλια καθώς έχω, όπως έγραψα, ένα θέμα με τα κρεμασμένα σαν κάδρα όργανα στους τοίχους και πολλές φωτογραφίες ήταν ακριβώς αυτό! Τουλάχιστον αυτές που επέλεξα νομίζω πως δίνουν την αίσθηση των οργάνων ως μέρος του χώρου κι όχι ως ενός "κούφιου" διακοσμητικού που συλλέγει σκόνη!
      Μαζί σου για το Big in Japan!!

      Διαγραφή
  18. Εκτός από τα μουσικά album στον τοίχο και το τύμπανο-κομοδίνο, μ'άρεσαν πάρα πολύ οι παρτιτούρες στο τραπεζάκι(πρέπει να κάνω κάτι με παρτιτούρες,είναι και εύκολο)!
    Όσο για το σπίτι μας,έχουμε στο σαλόνι ένα μικρό βιολί,αναμνηστικό από κάποιο ταξίδι, όπου μπορείς να παίξεις και εσύ άμα θέλεις ή έχει μελωδίες και τις παίζει μόνο του!
    Τα τραγούδια που διάλεξες πολύ ωραία, δεν τα ήξερα όλα(είμαι λίγο άσχετη με την ξένη μουσική)!Ωραίο το "I would anything for love" και η εισαγωγή δυνατή και ρομαντική παράλληλα!
    Μάλλον θα παίξω και εγώ το παιχνίδι των τραγουδιών(παιδί της μουσικής άλλωστε),όμως είναι δύσκολη η επιλογή,μόνο 5 τραγούδια...θα δούμε!Καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κομοδίνο φαίνεται να κέρδισε τις εντυπώσεις Ιωάννα κι όσον αφορά τις παρτιτούρες, όντως δεν θα είναι δύσκολο να τις ενσωματώσεις σε κάποιο diy σου :)
      Να το παίξεις το παιχνίδι αλλά, ειδικά εσύ, νομίζω θα δυσκολευτείς ακόμα παραπάνω με την επιλογή 5 μόνο κομματιών!
      Καλημέρα

      Διαγραφή
  19. Η φωτογραφία με το drums έκλεψε την παράσταση,όσο για τα πιάνα δεν το συζητώ...πάντα 'ενα μουσικό στοιχείο απαλύνει την ατμόσφαιρα του σπιτιού,πόσο μάλλον να έχεις και μουσικά ακούσματα...την καλημέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φαίνεται Μαρία, τα ντραμς είχαν τελικά την τιμητική τους. Όσο για το πιάνο, τα λόγια είναι περιττά. Καλά να περνάς :)

      Διαγραφή
  20. Είσαι πολύ κοντά στα δικά μου ακούσματα! :) Το συνδύασες πολύ ωραία με την διακόσμηση! Αλλά γιατί όχι οι κιθάρες που τις κρεμάνε στους τοίχους;;Εμένα μου αρέσει! Α επίσης η πρώτη φωτο με τα κάδρα με τους μουσικούς μοιάζει πολύ με το δωμάτιο της αδερφής μου, θα σου στείλω καμιά φωτό αν θες να δείς, είναι ασπρόμαυρα όλα με μωβ σκούρο τοίχο, πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική! Σχετικά με τα ακούσματα, το διαπύστωσα από τη δική σου ανάρτηση. Όσο για τις κιθάρες και τα λοιπά όργανα στους τοίχους, εμένα πάντα μού έδιναν την εντύπωση πως έμπαιναν εκεί μόνο και μόνο για να γεμίσουν ένα κένο και να είναι απλά διακοσμητικά. Άλλη αίσθηση σού δίνει μία κιθάρα σε μία γωνία (όπως στην παραπάνω φωτό) κι άλλη όταν είναι κρεμάσμένη. Τα όργανα είναι για να τα πιάνεις, να τα νοιώθεις στα χέρια σου κι όχι απλώς να τα κοιτάζεις. Για αυτή τη δουλειά υπάρχουν οι πίνακες και τα πόστερ
      Και φυσικά, αναμένω φωτογραφία :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Ωραίες μουσικές επιλογές 1ον! 2οντ το decoupage με τις παρτιτούρες το έχω στα σχέδια απο καιρό. Μπορείς μάλιστα βρήκα να τις βρέξεις και με αραιωμένο καφέ φίλτρου να τις στεγνώσεις και να φαίνονται παλιακές! 3ον τα τύμπανα κομοδίνα τα σπανε! 4ον τον τοίχο με τα εξώφυλλα τον λάτρεψα! Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον χαίρομαι! 2ον αναμένουμε φυσικά να δούμε τη δημιουργία σου και οντως ισχύει αυτό με τον καφέ. Αν δε, πάρεις έναν αναπτήρα ή ένα ρεσώ και τσουρουφλίσεις τις άκρες μοιάζουν ακόμα πιο παλιές! 3ον έχουν την τιμητική τους τα ντραμς τελικά! & 4ον είναι εντυπωσιάκος ο τοίχος αλλά εγώ μάλλον δεν θα θυσίαζα έτσι τα εξώφυλλα άλμπουμ!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  22. Εμείς σε αυτή την οικογένεια,έχουμε τον προσωπικό μας μουσικολάτρη. Η κασετίνα Callas La Divina κοσμεί τον μπουφέ μας, η προτομή του Μπετόβεν κοσμούσε το κομμένο πιάνο που είχε το σπίτι μας στην Θεσ/νίκη, τις παρτιτούρες και τα μουσικά κλειδιά τα είχαμε σε σουπλά, κούπες, τα έχουμε ακόμα και τατουάζ... οπότε νομίζω καλύπτουμε τα πάντα!
    Οι μουσικές σου επιλογές Δήμητρα με ζωντάνεψαν και με τόνωσαν. Σε φιλώ και μπράβο σε όποιο ξεκίνησε το συγκεκριμένο παιχνίδι, έχω μια ώρα που κάνω την περιήγηση μου στα blog και απολαμβάνω μουσικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έτσι φαίνεται Σοφία, ζείτε μέσα στην μουσική :)
      Όσο για την ανάρτηση-παιχνίδι, υπάρχει ανοιχτή πρόσκληση σε όποιον θέλει να το συνεχίσει! Γιατί λοιπόν δεν μάς ταξιδεύεις κι εσύ μουσικά;
      Καλή εβδομάδα. Καλημέρα :*

      Διαγραφή