Στα γρήγορα

Βασικό και πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή θεμάτων του Ασύλου είναι το δικό μου γούστο και αυτό αρκετά συχνά δεν διευκολύνει την επιλογή θεμάτων αλλά και εικόνων για τις αναρτήσεις. Ψάχνω, εξετάζω, δέχομαι κι απορρίπτω φωτογραφίες και γράφω βασισμένη στο τι είναι αισθητικά όμορφο στα δικά μου μάτια, για ιδέες και διακοσμήσεις που θα υιοθετούσα κι εγώ ευχαρίστως για το Άσυλο. Δεν είναι λίγες οι φορές που ορισμένοι από εσάς γράφουν στα σχόλια πως σάς ξεσηκώνω και είναι από λόγια που πραγματικά με κάνουν χαρούμενη γιατί, πιστέψτε με, πριν από εσάς, η κάθε ανάρτηση (πρέπει να) ξεσηκώνει εμένα την ίδια.

Έτσι λοιπόν, θέλετε λίγο οι αναρτήσεις μου, λίγο το γεγονός πως είχα καιρό να πιάσω σπρέι στα χέρια μου (κοντεύω να αρχίσω να πάσχω από στερητικό σύνδρομο), λίγο το ότι άμα με πιάσει πρέπει να φτιάξω κάτι, έστω και μικροσκοπικό για να ηρεμήσω την λιγούρα μου (γιατί πολλές φορές εγώ έτσι βιώνω την ανάγκη για δημιουργία), εχτές το απόγευμα γύρισα στο Άσυλο αποφασισμένη στην λίγη ώρα που διέθετα να ετοιμάσω κάτι.

Δεν είχα πάει ούτε για ψώνια και προμήθειες, ούτε είχα κάτι ξεκάθαρο στο μυαλό για το τι ακριβώς θα αφορούσε αυτό το diy, οπότε ό,τι κι αν έφτιαχνα θα πρέπει να γινόταν με όσα ήδη υπήρχαν. Κάθισα στον καναπέ και είδα αυτό:

Κι όταν λέω "αυτό" εννοώ το μαύρο κουτάκι και το μικρό κομμάτακι αμέθυστου πάνω στα βιβλία. Έτοιμη η σκέψη, έτοιμο και το πλάνο, ψεκάστε-κολλήστε-τελειώσατε, έτοιμη και η ηρεμία του δημιουργικού μου γουργουρίσματος!

Το κουτάκι ψεκάστηκε


ο αχάτης κολλήθηκε


και το νέο λαμπερό μου κουτάκι ξαναβρήκε την θέση του στο τραπεζάκι του σαλονιού για φωτογράφηση σήμερα το πρωί.



Και για να μην μείνει παραπονεμένο (τρόπος του λέγειν), μία μικροσκοπική βίνταξ καμήλα, έκανε κι αυτή το μπάνιο της σε χρυσό σπρέι και κάθεται να ξαποστάσει κάτω από τα τριαντάφυλλά που μεγαλώνουν στο Άσυλο



Στα γρήγορα λοιπόν γιατί στην βράση κολλάει το σίδερο και, δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα πολύ μού άρεσε αυτό το diy κουίκι (στην Ελληνική, για να μην σοκάρουμε...).

Πως σάς φαίνεται; Εσείς παθαίνετε δημιουργικές λιγούρες;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Καταρχας τη συγχαρητηρια μου γτ βλεπω οτι στο πλανο παιζει βιβλιο της Κρητης. Κατα δευτερον το κουτι ειναι απλα υπεροχο! Μου αρεσει πολυ!!!!!! Πειραζει να στο αντιγραψω;;;;;;;
    Τελος βαζεις ιδεες κ ψαχνομαι...που θα βρω καμηλα καλο μου;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πως θα συμφωνήσω στο θέμα της Κρήτης!!! Ζήνα στο γνωστο παιχνιδάκικο μπορείς να βρεις πλαστικά ζωάκια σε σακουλάκι και να βάψεις αυτα. Η ξαδέρφη μου τα είχε βρεί σε σουπερ μαρκετ στου Γκύζη για τον μικρο και νομίζω πως θα του τα πάρω ;) χαχαχαχαχα Η κακιά η θεία!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα...και σκεφτόμουν όταν έβγαζα τις φωτογραφίες "να δεις που θα σχολιάσουν το ημερολόγιο με την Κρήτη"!!! Χαρά μου και τιμή μου να φτιάξεις κι εσύ ένα Ζηνάκι :)
      Όσο για την καμήλα, όπως λέει και η κακιά θεία από πάνω :p στο γνωστό παιχνιδάδικο σίγουρα θα βρεις μπόλικα ζωάκια! Κι ο δικός μου ο Μπούλης ο ρινοκερούλης από εκεί είναι!

      Διαγραφή
    3. Το είχε κανει σε γυάλινα βαζακια για τις μπογιές της μικρής μου...άντεξε μήνα στα χέρια της κ χάρηκα!!!!! Θα τα δοκιμασω παλι!!!

      Διαγραφή
    4. Κρήτη και ξερό ψωμί (ετσι και αλλιως μόνο τετοιο επιτρέπει ο γιατρος γκρρρρ) ωρεεεεεε!!!!! Ευγε Ασυλάκο πολύ ομορφο το κουτι και με την απαραίτητη γεωλογική πινελιά για να γίνει σούπερ!!!! Ζήνα ο ήρωας έφερε μια μινι χρυση καμηλα απο το Ισραήλ,αν θες μπορείς να την "κλείσεις" για μερικές εμφανίσεις guest star ;)

      Διαγραφή
    5. Ειδικά εσύ Ακαμάτρα εκτιμάς αλλιώς τον αχάτη :)
      Ορίστε Ζηνάκι καμήλα κι από το εξωτερικό, ήδη χρυσή, τι άλλο θέλεις;;

      Διαγραφή
  2. ωραιότατο το γρήγορο diy! Όμορφο και πριν ήταν το μαύρο κουτί (δε νομίζω να είναι αυτό που φάγαμε τον τόπο να ψάχνουμε τόσο καιρό) αλλά χανόταν επάνω στο σκούρο τραπεζάκι. Τώρα κάνει αισθητή την παρουσία του! Εγώ, καμήλα δεν έχω, αμέθυστο πάλι έχει ο γιος μου αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μου τον δώσει...
    Εννοείται ότι συχνά πυκνά παθαίνουμε κι εμείς τέτοιες λιγούρες! Η τελευταία μου ήταν χθες το απόγευμα, θα σας δείξω αργότερα το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε όχι βρε Δήμητρα, εντάξει. Είπαμε πως κάθε τρεις και λίγο τα αλλάζω αλλά άμα είχα βρει ΤΟ κουτί δεν θα το πείραζα... τόσο σύντομα...χεχεχε Κι εγώ αυτή τη δικαιολογία -πως δεν φαινόταν- έδωσα στον εαυτό μου πριν το αρπάξω και το βάψω ;)
      Δεν παίζει ο αμέθυστος απλώς να χαθεί;;;
      Αναμένω να δω τι όμορφο δημιούργησες πάλι :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το κουτάκι κι έδεσε περισσότερο με το όλο decor του τραπεζιού! Μήπως με τη χθεσινή σου ανάρτηση περί χρυσού επηρεαστήκαμε κάπως?? Δημιουργείς μόδα Δήμητρα, να ξέρεις!!! καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το παραδέχτηκα Μαίρη πως επηρεάστηκα από τις αναρτήσεις μου ;)
      Και συμφωνώ απολύτως μαζί σου πως δένει καλύτερη με τα λοιπά διακοσμητικά! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  4. Εμένα θα μου πεις για λιγούρες... :)) Ο Νεκ φωνάζει πως ετσι όπως πάει θα βάψω το τόπο όλο!! Έχω και εγώ βαψίματα να σας δείξω σε λίγο!
    Το κουτάκι νομίζω πως το προτιμώ χίλιες φορές έτσι και με τον αμέθυστο του έδωσες κάτι μοναδικό!!!! Πολύτιμοι λιθοι δεν ήταν ποτέ στις προτιμήσεις μου. Με το δικό σου τρόπο όμως με βάζεις ξανά σε σκέψεις!!
    Ίσως να μου έδωσες μία λύση σε κάτι που με παιδεύει καιρό τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα δε σου είπα.. Καλημέρα ''Χρυσό'' μου ;) και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα καλό μου!! Πόσο χαίρομαι όταν κάποιος βλέπει κάτι στο Άσυλο και μετά το κοιτάζει με άλλο μάτι!!!
      Όσο για τον αμέθυστο, είχε μπει στο πρόγραμμα κάτι με αχάτες από την σχετική ανάρτηση του Μαρτίου ;)
      Περιμένουμε να δούμε τι δημιούργησες κι άσε τον Νεκ να φωνάζει όσο θέλει! Ακάθεκτη εσύ, ναι;;;;
      Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχα ακάθεκτη εγώ!!! Το μπαλκόνι αν είχε φωνή θα με έβριζε!! :)))

      Διαγραφή
  5. υπέροχο έγινε!!!!!!!! έγινε πιο σικάτο το κουτάκι!!! Αυτές του είδους τις "λιγούρες' τις λατρεύω...τις άλλες προσπαθώ να τις αποφύγω!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, καλώς ή κακώς, υποκύπτω και στις δύο Κωνσταντίνα!! Τουλάχιστον οι πρώτες είναι αφορμή για κάτι όμορφο αλλά και οι δεύτερες... είμαι και καλοφαγού..... χεχεχε
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
  6. Μίλησες για το σπρέι και τον κρύσταλλο και λέω πάει τρελάθηκε...νόμιζα ότι θα έβαφες αυτόν!!χαχαχαχαχαχα
    Του κουτιού καλά του έκανες,το ήθελε η αλήθεια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είπαμε Άσυλο Λαμπρινή αλλά όχι πια σε τόσο προχωρημένο στάδιο!!! Αν και μεταξύ μας, με βάζεις σε σκέψεις.... ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο έγινε!!! Βλέπω πως αυτές τις ημέρες έπεσε πολύ σπρέι παντού! (κι εγώ εχθές ομολογώ, αν και το παλεύω με την οικολογική μου συνείδηση...). Εναλλακτικά θα μπορούσε να πάει και η καμήλα πάνω στο κουτί!
    Α! και πολύ ωραία παρουσίαση! (ε, το καλό να λέγεται!!!). Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που αλλού έπεσε σπρέι και το έχασα;;; (έχω μία αδυναμία στις μεταμορφώσεις με σπρέι!)
      Ναι και η καμήλα θα ήταν ωραία αλλά με άλλο χρώμα στο κουτί... και ξέμεινα κι από λευκό σπρέι. Δεν πειράζει, ιδέες για επόμενα diy!!
      Καλό Σαββατοκύριακο Αλεξάνδρα :)

      Διαγραφή
  8. Καλημερούδια!!!
    Εγώ πάλι λέω σήμερα να πρωτοτυπήσω και να αποσιωπήσω το θαυμασμό μου για την ικανότητα σου να μεταμορφώνεις και το πιο απλό!
    Θα σταθώ στις Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ε-Σ φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Βάσω! Το παλεύω αν και συχνά αναγκάζομαι να παίρνω πολύ άκομψες στάσεις ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα! Το γούστο σου είναι εξαιρετικό Δήμητρα όπως και οτι βγαίνει απο τα χεράκια σου ακόμα κι αν είναι quicky (θέε μου σχώρα με)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συ είπας...χαχαχαχαχα ;) Χαίρομαι που σού άρεσε Σοφία! Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο έγινε!! Tres chic που λένε και οι Γάλλοι! Ότι πρέπει για το Άσυλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί μον αμί! Νομίζω πως όντως ταιριάζει στο Άσυλο! Καλό Σαββατοκύριακο Κατερίνα :)

      Διαγραφή
  11. Ότι φτιάχνεις και μας δείχνεις Δήμητρα,είναι υπέροχο,έχει λάμψη,είναι κομψό,αλλά έχει και τη φρεσκάδα του καινούργιου!!!Το κουτάκι φωτίστηκε και ο αχάτης δίνει νότα καλοκαιρινή!!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την υποστήριξη και τα καλά σου λόγια Ιωάννα. Ναι, ο αχάτης έδειξη κι αυτός παραπάνω από όταν ήταν πάνω στα βιβλία. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφη η νέα δημιουργία σου! Μου αρέσει μόνο και μόνο που έχει τον αμέθυστο!! Ο αγαπημένος μου κρύσταλλος!!
    Με πιάνει και εμένα μερικές φορές δημιουργική λιγούρα και ξεσπάω σε πλεκτά λουλούδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθένας με τον τρόπο του, ε Νίκη; Εμένα πάλι την "πληρώνουν" την λιγούρα μου διάφορα αντικείμενα του Ασύλου.
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο η πέτρα του αμέθυστου έκανε την διαφορά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως δείχνει πολύ όμορφη πάνω στο χρυσαφί φόντο! Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο Μαρία :)

      Διαγραφή
  14. Γειά σου Δήμητρα!! Πολύ ωραίο το κουτάκι χρυσό, και με τον κρύσταλλο δίνει μια απλή πολυτέλεια που ταιριάζει άψογα στον χώρο! Δημιουργικές Λιγούρες... εγώ υποφέρω συχνά από αυτές αλλά πιο πολύ σταματάνε με το γράψιμο σκέψεων ή στίχων, παρά με κατασκευές, ακόμα δεν το έχω! Δεν είναι στο χέρι του όμως!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γράψιμο κι αν είναι δημιουργικό Βέρα! Πάντως αν ξεκινήσεις και με τις χειροδημιουργίες και σου μπει το "μικρόβιο" να δεις που δεν θα σταματάς μετά :)
      Καλό απόγευμα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  15. ποια κουτακια και βλακειες;; ολο το τραπεζι μπορεις να το φερεις κατα εδω? κολλα ομως τα αντικειμενα πανω γιατι δεν τα βλεπω καλα! το δικο μου τραπεζι δεν ειναι ποτε μαζεμενο πλεον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το τραπέζι θα πρέπει να κάνεις τη διαπραγμάτευση με τον καλό μου Μάχη, ο οποίος και δεν δέχτηκε να το πετάξουμε και το οποίο, μεταξύ μας, ώρες ώρες το φαντάζομαι σε κάτι τρελά χρώματα (π.χ. μεντί) αλλά μόνο στο μυαλό μένουν οι σκέψεις για να μην έχω γκρίνιες!
      Κουράγιοοοο πάντως, κράτα γερά και σε λίγο καιρό δεν θα χρειάζεται να κρατάς τα πράγματα, θα μένουν από μόνα τους στην θέση τους! Καλό Σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
  16. Κουίκι-ξεκουίκι ,τα κατάφερες ,αδερφούλα μου ,ακόμη μια φορά να μας πάρεις τα μυαλά! Αμ, γι' αυτό το ονόμασες 'Ασυλο...!
    Όλες τρελές και παλαβές μας κάνεις με τις ιδέες σου.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκι πετάς ατάκες άπαιχτες.... κουίκι-ξεκουίκι...χαχαχαχα! Λες να γίνουμε πολλοί οι ασθενείς του Ασύλου; Όλοι οι καλοί χωράνε ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Χαχαχαχαχαχαχα
    Νομιζω πως πρεπει ν αρχισουν να σε φοβουνται εκει μεσα με τα σπρει που κυκλοφορεις! Αληθεια..σπρει πιπεριου εχεις αγορασει η αυτο σου διεφυγε;
    Εκανες παλι το μικρο σου/ μεγαλο θαυμα! Respect απο μενα !!
    Φιλια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαααα.... έχω γερά πόδια για κλωτσιές Χρυσαυγή...χεχεχεχεχεχε
      Χαίρομαι που σού άρεσε!!
      Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακό.

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Να 'σαι καλά & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  19. Ωραιότατο το κουτάκι. Απέκτησε νέα ζωή και με τον αμέθυστο από πάνω φαντάζει σαν μονόπετρο! Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν μονόπετρο ε; χαχαχα δεν το είχα σκεφτεί! Καλημέρα & καλή εβδομάδα Χριστίνα

      Διαγραφή
  20. Πολύ καλά το μεταμόρφωσες το κουτί, γιατί χανόταν πριν ..... ενώ τώρα μαζί με τον αμέθυστο έγινε πανέμορφο !!
    Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι νομίζω κι εγώ Ράνια, τουλάχιστον τώρα φαίνεται! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο το κουτάκι!! Ταιριάζει πάρα πολύ με τα υπόλοιπα στο τραπέζι.... Έχεις πολύ ωραίο γούστο.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλώς όρισες στο Άσυλο :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  22. Εξαιρετική η αλλαγή !!! Η αλήθεια είναι ότι το προτιμώ έτσι... έχει χαρακτήρα !!! Και τι τέλεια διακοσμημένο τραπέζι, Δήμητρα !!! Καλό σου βράδυ και καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ιωάννα κι η αλήθεια είναι πως ο αμέθυστος το κάνει πιο ξεχωριστό! Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Δήμητρα μου!! Τι έμπνευση είχες πάλι βρε θηρίο?? Λίγο να σε αφήσω από τα μάτια μου και έχεις ξεσηκώσει τον κόσμο!! Καταπληκτικό του κουτί με τον κρύσταλλο από πάνω!
    Λιγούρες έχω κάθε είδους κάθε μέρα, αλλά περισσότερο από αυτές που παχαίνουν χαχαχα
    Καλό βράδυ καλό μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λίλια. Αφού το είχα πει όταν είχα κάνει την σχετική ανάρτησή, δεν το είχα πει; Απλώς αντί για φέτα αχάτη, έβαλα κομμάτακι :)
      Όσο για τις λιγούρες, με τις κουζινικές σου δημιουργίες, είναι άκρως κατανοητό!!! χεχεχε Καλή εβδομάδα να εχουμε :*

      Διαγραφή
  24. Μπράβο βρε Δήμητρα, έγινε πολύ όμορφο, από το μαύρο που ήταν το προτιμώ χρυσό ..δείχνει περισσότερο, φωτίζει!
    Αυτού του είδους τις λιγούρες όπως φαίνεται τις έχουμε όλοι μας. Με τις άλλες τι γίνεται;;;;
    Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Σοφία μου, το μαύρο χάνονταν πάνω στο σκούρο καφέ! Όσο για τις λιγούρες, τις εξυπηρετούμε όλες!!! Χεχεχεχε Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  25. απλα υπεροχα!!!

    απο το λινκ παρτυ της http://mommasdailylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφο! Προφανώς υπάρχει φαντασία!!
    Ήρθα από το πάρτυ του Mommas Daily Life!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη & το σχόλιό σου.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  27. Xaxaxaxa στερητικό σύνδρομο ε?????Σε καταλαβαίνω!!!! :) :)
    Πολύ ωραίοοοο έγινε!!!Μπράβο!!!
    υγ...γιατί έχεις τα βιβλία στο τραπεζάκι ανάποδα??? :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησες κι εσύ τα σπρέι στο νέο σπίτι Βίκη; :)
      Όσο για τα βιβλία η ράχη τους φαίνεται ανάποδα αλλά το εξώφυλλο είναι από την καλή.
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
    2. Αααα ναι έχεις δίκιο!!Δεν το σκέφτηκα για τα βιβλία!!
      Οχι ακόμα..αλλά οσονούπω!!Ηδη εχω βρει photos σε pinterest!!
      Και θα κάνω και το εργο τεχνης σου με τον αφρό!!!

      Διαγραφή
  28. Το σαλόνι σου είναι, λες και έχει βγει από σελίδες περιοδικού!!!!!
    και το κουτάκι υπέροχο!!!
    από το πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευαγγελία, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη :)
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  29. Πολλές και συχνές! Και τώρα θέλω ένα κουτάκι χρυσό για κοσμηματοθήκη!!!!! Πάει στη λίστα των πρότζεκτ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές δημιουργίες Χριστίνα! Άντε και με δική σου συλλογή κοσμηματοθηκών :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις