Ανθοσυνθέσεις με φύλο;

Όσοι παρακολουθείτε το Άσυλο και τα καμώματά μου, γνωρίζετε ήδη πως την ζωή μου την μοιράζομαι, εκτός από το Τέρας, και με τον σύντροφό μου. Μέχρι τώρα, όποιες αναφορές στο πρόσωπό του γίνονταν με χαρακτηρισμούς του τύπου "ο καλός μου" ή "το έτερον ήμισυ". Ώρα λοιπόν οι αναφορές να αποκτήσουν κι όνομα. Λόγω ημέρας, βεβαίως βεβαίως!


Κι αφού σήμερα γιορτάζει το καλό μου -το οποίο, σημείωση, σπάνια αποκαλώ με το όνομά του αλλά συνήθως "ακούει" σε διάφορα μέρη του σώματος (βλ. καρδιά, μάτια, σπλήνα, άντερα κ.ά αναλόγως διάθεσης/θέμα συζήτησης/γκρίνιας/παρακαλιών...) - σκέφτηκα η σημερινή ανάρτηση να έχει να κάνει με λουλούδια για άνδρες.

Καθώς μπορεί τα άνθη να έχουν φύλο ως οργανισμοί αλλά όταν έρχεται στις ανθοσυνθέσεις τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο μία ανθοδέσμη με αποδέκτη μία γυναίκα. 'Η τουλάχιστον εγώ τα βλέπω έτσι. 

Γιατί , παρόλο που είμαστε στην εποχή των μετροσέξουαλ, της απενεχοποίησης χρωμάτων & γούστων και της αποσύνδεσης αυτών με τις σεξουαλικές προτιμήσεις, μπουκέτο με ροζουλιά λελούδια και πολλά τζέρτζελα και ανθάκια εγώ δεν δωρίζω σε άνδρα και πείτε με οπισθοδρομιΚΙΑ και στενόμυαλη και όπως αλλιώς θέτε.

Στο δικό μου μυαλουδάκι, μία ανδρική ανθοδέσμη (όχι πείτε μου που αλλού θα βρείτε αυτό το επίθετο συνδυασμένο με αυτό το ουσιαστικό), πρέπει να έχει στιβαρότητα, απλότητα και αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον, τόσο στα φυτά & άνθη όσο και στο δοχείο. 

Όπως οι δομές που δημιουργούν τα ακόλουθα φύλλα, "γρασίδια" (οι ανθοπώλεις παρακαλούνται να μην βαρέσουν ) και μπαμπού,  χωρίς πολλά πολλά λουλούδια αλλά μόνο ορισμένα άνθη για ένταση

1  |  2  |  3


Μονοχρωματικές επιλογές, γεμάτες όμως από σχέδια, όπως των ακολούθων συνθέσεων που τα παχύφυτα έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο -παρόλο που η 1η κάτωθι ανθοδέσμη μάλλον είναι δολοφονική για το φυτό, την βρίσκω τόσο μα τόσο όμορφη-

1  |  2  |  3


Κι επειδή ουκ εν τω πολλώ το ευ, ένα βυθισμένο λουλούδι ή λίγα μόνο άνθη σε ένα απλό και με καθαρές γραμμές βάζο, είναι πολύ πιο εντυπωσιακά από δεκάδες λουλούδια σε μπουκέτο

1  |  2 

Σας αφήνω με την πιο συγκλονιστικά αφράτη ανθοσύνθεση που έχω δει τα τελευταία χρόνια. Απλά υπέροχη.

Εσείς τι πιστεύετε; Θεωρείτε πως οι ανθοσυνθέσεις έχουν φύλο ή πως όλα τα λουλούδια είναι κατάλληλα; Θα κάνατε δώρο μία ανθοσύνθεση σε άνδρα;

Την καλημέρα μου





Ανθοδοχεία cover: Floral Art μ/ HGTV

50 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω ότι θα έκανα ποτέ δώρο μια ανθοσύνθεση σε άντρα! Ίσως όμως και ναι για τα καλορίζικα ενός νέου γραφείου-σπιτιού! Η τελευταία πάντως είναι πανέμορφη!! Να τον χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα. Για καλορίζικα νομίζω πως είναι το πιο κατάλληλο δώρο αλλά ίσως και ως απλό δώρο να είναι μία αναπάντεχα όμορφη κίνηση. Εξάλλου νομίζω πως κάποιες φορές τα παρεξηγούμε τα αγοράκια ;)
      Την τελευταία ευχαριστώς να την δεχόμουν κι εγώ!
      Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές :)

      Διαγραφή
  2. Μ αρέσουν πολύ οι πάπυροι οπότε η δεύτερη θα ήταν επιλογή μου αν του χάριζα λουλούδια για να την χαίρομαι κι εγώ! Να τους χαιρόμαστε Δήμητρα μου (κι ο δικός μου Γιώργος είναι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους χαιρόμαστε Χριστίνα και να μάς χαίρονται φυσικά ;) Μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα εε;;; Χαχαχαχα, ωραία η σκέψη σου πάντως!!!!! Καλημέρα

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι! Ούτε εγώ θα πήγαινα λουλούδια σε άνδρα με τη μορφή ανθοδέσμης. Μόνο σαν γλάστρα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη, ευχαριστώ! Οι γλάστρες είναι όντως πιο εύκολες αν και οι παραπάνω συνθέσεις με παχύφυτα πιο πολύ σε γλάστρα φέρνουν! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, να τον χαίρεσαι!
    Οι συνθέσεις με παχύφυτα θα ήταν η δική μου επιλογή, αν και πιστεύω ότι λίγοι είναι οι άντρες που θα εκτιμούσαν ένα τέτοιο δώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοίως Μαργαρίτα :D
      Για αυτό το εκτιμούσαν που γράφεις, εγώ πάντως θυμάμαι που μία φορά που πείραζα τον Γιώργο που δεν μού έπαιρνε συχνά λουλούδια, απάντησε με κάθε σοβαρότητα πως ούτε εγώ του έπαιρνα!!!!! Κι από εκεί, μπήκε το μικρόβιο στο μυαλό μου :)
      Πήρες τελικά παχύφυτο;;

      Διαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι Δήμητρα! Ανθοδέσμη σε άνδρα δύσκολα.. ούτε κάν γλάστρα παρόλο που σε πολλούς θα ταίριαζε μια, στο κεφάλι όμως! :p Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου με προτίμηση στα μπαμπού που πολύ τα αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, μα γιατί;;; Είναι παρεξηγημένα πλάσματα...όπως και οι γυναίκες! ;)
      Εγώ πάντως είχα κάνει στον καλό μου δώρο ένα ψευτομπονζάι παλιότερα και του άρεσε, οπότε η ανθοδέσμη ίσως να μην είναι τελικά τόσο μεγάλο ρίσκο όσο εμείς τα κορίτσια νομίζουμε!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές :) Καλημέρα

      Διαγραφή
  6. Κάκτο γιατί δεν έβαλες?????
    χαχαχαχαχαχχαχαχαχαα

    Να τον χαίρεσαι!!! Οτι επιθυμείς να ζήσετε μαζί αγαπημένοι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα. Έβαλα την πιο αθώα εκδοχή ...τα παχύφυτα...χεχεχε
      Πάντως τώρα που το σκέφτομαι, για κάποιον ανεπιθύμητο, υπάρχουν κάτι ωραιότατοι κάκτοι που μοιάζουν με ..μόριο..οπότε και με ένα κασπώ και την ανάλογη στην αγγλική γλώσσα λέξη γραμμένη πάνω του, θα ήταν ό,τι πρέπει! Χαχαχαχαχα
      Αλλά εδώ είπαμε, είναι για τα αγοράκια που τα αγαπάμε ;)
      Να 'σαι καλά Χρυσαυγή, σ' ευχαριστούμε :D Φιλιά & καλημέρες

      Διαγραφή
    2. Αν τωρα σου πω οτι μου εχουν προσφερει σε ενα απο τα πρωτα ραντεβου συνθεση με κακτους τι θα μου πεις;;;;;;;;;
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Ολα μπορουν να συμβουν!!!
      Φιλιαααααααα

      Διαγραφή
    3. !!!! Ευδοκίμησε τουλάχιστον η σχέση ή μπήκαν αγκάθια ανάμεσά σας;;
      Χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Να τον χαίρεσαι τον Γιώργο σου!!!! Πολύ όμορφες οι συνθέσεις!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :D
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι συνθέσεις! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  8. Η πρώτη και τελευταία εικόνα είναι για μένα ιδανικές ,για μένα αν ποτέ έκανα δώρο στο ανδρικό φύλο,οπως και να έχει ,εύχομαι Χρόνια πολλά και να τον χαίρεσαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία ανθοσύνθεση είναι υπέροχη Μαρία! Χαίρομαι πάντως που θα τολμούσες τέτοιο δώρο σε άνδρα :)
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Να τον χαίρεσαι τον Γιώργο σου ....
    Μέχρι να δώ τις φωτό δεν θα έκανα δώρο μια ανθοσύνθεση σε άντρα. αφού τις είδα άλλαξα γνώμη. ναι θα έκανα δώρο !!!
    όλες μου άρεσαν πολύ ....πιο πολύ όμως η πρώτη.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία :)
      Χαίρομαι που ξανασκέφτηκες το θέμα άνδρες & ανθοσυνθέσεις!
      Φιλιά & καλημέρα

      Διαγραφή
  10. Πρώτα να σου ευχηθούμε για το παλικάρι σου,να τον χαίρεσαι!!!!Δεν ξέρουμε αν θα χαρίζαμε σε άντρα ανθοδέσμη,αυτές όμως που μας έδειξες μας άρεσαν τρελά,γιατί είναι... πράσινες χωρίς πολλά έως καθόλου λουλούδια και θα τις παίρναμε σίγουρα για μας!!!!!Υπέροχες!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ κορίτσια :)
      Κι εγώ ακριβώς επειδή δεν έχουν πολλά πολλά και είναι απλές αλλά όμορφες τις θεώρησα κατάλληλες και για άνδρες. Και φυσικά αρέσουν και σε μένα ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Στο σπίτι μας αυτός που ασχολείται με γλάστρες, φυτά, κλαδέματα, συνδυασμούς φυτών, χρωμάτων κλπ κλπ είναι ο άντρας του σπιτιού..
    Αν όμως ήθελα να του προσφέρω κάτι, νομίζω πως θα του έδινα κάποιο συνδυασμό αρωματικών & βρώσιμων φυτών, μυρωδικών κλπ! Κάτι με βασιλικό, σιγουρα...
    Αραγε πώς θα ήταν μια τέτοια σύνθεση;
    Πολλές ευχές στον άντρα του Άσυλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε! Πες τα, πες τα, μπας και "αποκατασταθεί" λίγο η εικόνα του άλλου φύλου ;)
      Ωραία η σκέψη σου πάντως! Κι αν ο αποδέκτης έχει και το μικρόβιο της μαγειρικής, σίγουρα θα χαίρονταν ακόμα περισσότερο!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές :) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Να τον χαίρεσε Δήμητρα!! Δε θα πρωτοτυπήσω, δε θα πήγαινα γλάστρα σε άντρα.. Δε μου κολλάει. Η σύνθεση απο παχύφυτα όμως μου αρέσει πολύ!! Φιλιά να είστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελεάνα! Όπως νοιώθει κανείς! Τα παχύφυτα είναι μεγάλη μου αδυναμία :)
      Φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Ούτε σε κηπουρό δεν θα πήγαινα ανθοδέσμη...αυτή την εποχή όμως, θα του δώριζα ένα κασελάκι με φυντάνια να τα φυτέψει στον λαχανόκηπο....χαχαχα!!! (αυτό έκανε σήμερα...).
    Να τον χαίρεσαι τον Γιώργο σου!!! Και να σε χαίρεται κι εκείνος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλος που ασχολείται με την κηπουρική ή τον λαχανόκηπο! Ωραία και η ιδέα με το κασελάκι και σίγουρα θα άρεσε και στον δικό μου που το έχει το μικρόβιο του μποστανιού :D
      Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστούμε για τις ευχές! Καλημέρα

      Διαγραφή
  14. Tελικά..παντού υπάρχει ένας Γιώργος! να τους χαιρόμαστε! ναι και ο δικός μου Γιώργης! όσο για τα άνθη, έχει εμένα, υπάρχει πιο ποικιλόμορφο άνθος?????ΕΕΕ???ΕΕΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον χαίρεσαι Μάχη και να σε χαίρεται! Χαχαχαχαχα, σώστη κι αυτή η σκέψη!! Άσε που αν βάλεις απλώς μία κορδέλα φιόγκο, σίγουρα θα το εκτιμήσει περισσότερο από κάθε άλλο δώρο ;)
      Καλά να περνάτε!

      Διαγραφή
  15. Καταρχάς να το χαίρεσαι το αγόρι σου,(την καδιά σου, το φως σου κτλ) Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ δώρο λουλούδια σε έναν άντρα , πιστεύω ότι θα με κοίταζε σαν χαζός αν το έκανα! Μπορεί και να το δοκιμάσω κάποια στιγμή :P
    Oi προτάσεις σου μου αρέσουν, γιατί εγώ αντίθετα τα λατρεύω! Καλημέρα:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες!!!! Σ' ευχαριστώ Λίλια :)
      Να κάνεις, ειδικά αν ζεις μαζί του, γιατί με την σκέψη της Χριστίνας, θα τα απολαμβάνεις κι εσύ ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πανεμορφες ιδεες!
    Να χαιρεσαι τον αντρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαίρεσαι τον καλό σου!!! Δε νομίζω να πρόσφερα ποτέ λουλούδι ή ανθοσύνθεση σε άντρα αλλά πειράζει που τις ζήλεψα για μένα τις συγκεκριμένες προτάσεις? Μου φαίνονται κι ανθεκτικές...
    Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι! Σ' ευχαριστώ πολύ! Να πειράζει;; Φυσικά όχι γιατί και εμένα μου αρέσουν πολύ και δεν θα με χάλαγε καθόλου αν λάμβανα μία τέτοια ανθοσύνθεση :) Φιλιά:*

      Διαγραφή
  18. Να χαίρεσαι το έτερον σου ήμισυ Δήμητρα!!!Να είστε πάντα καλά,χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!!Μπα λουλούδι σε άντρα,τα λουλούδια είναι για εμάς.Βέβαια αν ήταν επίσκεψη σε ένα καινούργιο σπίτι,είναι καλή λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα! Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά! Για σπίτι, σίγουρα. Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  19. να τον χαιρεσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! οσο για λουλουδια σε ανδρες...στον δικο μου μια λεμονια με τα λεμονια επανω πλζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί! Τόσο πολύ του αρέσουν τα λεμόνια ή έχει άλλο συμβολισμό το δώρο;;;

      Διαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι ότι παλιότερα ,ναι,είχα χαρίσει ανθοδέσμες σε άνδρες.Τα τελευταία χρόνια όμως τους χαρίζω φυτά σε γλάστρα που μπορούν πολύ άνετα να μεταφυτευθούν σε κήπο,παρτέρι,χωράφι.Ίσως γιατί θέλω ν'ασχοληθούν με το φυτό που τους χαρίζω και να τους θυμίζει κάτι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έξυπνη κίνηση Αλέκα! Αρκεί όντως να ασχοληθούν και να μην αφήσουν την καημένη τη γλάστρα να μαραθεί! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  21. Να τον χαίρεσαι τον καλό σου!!!
    Μα δε σας προλαβαίνω αυτόν το μήνα!Παραβλέπω τις παρατυπίες στις ορολογίες , στέκομαι στη μοναδική σου ικανότητα να εμπλουτίζεις την ελληνική (βλ. ανδρική ανθοδέσμη!!!) και μπαίνω στο παρασύνθημα!!!
    Νομίζω ότι τα άνθη δεν έχουν φύλο. Απλά για μένα, τα άνθη ως δώρο σε άντρα με παραπέμπουν σε σχέσεις σεβασμού ή ισχύος, αλλά και σε επιλογές της τελευταίας στιγμής. Θα έπαιρνα άνετα λουλούδια στον πεθερό μου, στο διευθυντή μου, σε έναν συνεργάτη, αλλά δε νομίζω ότι θα έστελνα ποτέ ανθοδέσμη στον καλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Βάσω, σ'ευχαριστώ πολύ! Σ' ευχαριστώ που παραβλέπεις και τις λανθασμένες ορολογίες...χεχεχε
      Εσύ δηλ. βλέπεις τα λουλούδια ως δώρο με χροιά τυπική. Εγώ πάλι τα βλέπω πολύ προσωπικά, με την έννοια ότι μόνο σε άτομο που νοιώθω πολύ δικό μου θα τα σκεφτόμουν ως δώρο. Και φυσικά, αναφέρομαι πάντα σε συνθέσεις κι όχι απλώς ένα πράσινο φυτό σε μία γλάστρα. Εκεί συμφωνώ μαζί σου πως είναι όντως και επιλογή της τελευταίας στιγμής. Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  22. ...Γιώργος και ο δικός;;; Πάει μπλέξαμε με Γιώργηδες!!! Λοιπόν να τον χαίρεσαι και πίστεψε με δεν χρειάζεται ανθοσυνθέσεις και ανθοδέσμες. Για λουλούδι έχει εσένα να του στολίζεις την ζωή!
    ....Εμ, πως να μην έλεγα μια εξυπνάδα, θα έσκαγα!
    Πάντως του δικού μου Γιώργου για δώρο του μαγείρεψα ένα γιουβετσάκι και ήταν μια χαρά ευχαριστημένος. Άσε που του αρέσουν και οι μυγδαλιές. Που να τρέχω μάνα μου στην Πολωνιά να βρω;;;;
    Σε φιλώ Δήμητρα και πάλι να τους χαιρόμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους χαιρόμαστε Σοφία και να μάς χαίρονται βεβαίως βεβαίως!
      Λουλούδι εγώ;;; Μπαααα.... Εγώ είμαι αστέρι!!! Χεχεχεχεχε
      Ο ερώτας περνάει από το στομάχι εε;;; ;) Μα μυδγαλιές κι αυτός! Δεν βρίσκει κάτι που να το έχετε κει πάνω;;!!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. στον εαυτό μου, ευχαρίστως θα μου έπαιρνα δώρο μια τέτοια ανθοδέσμη σαν αυτή με τα μπαμπού ή όποια άλλη, όλες είναι ξεχωριστές!
    να τους χαιρόμαστε, Δήμητρα, συνονόματες εμείς, συνονόματοι και οι καλοί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς Δήμητρα είναι να βγούμε για καφέ με τους καλούς μας. Δεν θα ξέρουμε ποιος θα απευθύνεται σε ποιον...χαχαχαχα
      Να τους χαιρόμαστε και να μάς χαίρονται :)

      Διαγραφή