Φτερά & πούπουλα


Υπήρχε περίπτωση ένα δωράκι από εμένα να ήταν κάτι το νορμάλ;


Αν ήταν, μάλλον δεν θα το έλεγα Άσυλο το μέρος! Ένα δωράκι λοιπόν από εμένα προς ορισμένες αναγνώστριες, οι οποίες είτε έχουν με τον τρόπο τους στηρίξει το Decor Asylum, είτε, απλά και ξεκάθαρα, έχω συμπαθήσει χωρίς να τις γνωρίζω προσωπικά και εκτός διαδικτύου. Γιατί ειλικρινά, πέραν της ευχαρίστησης τού να μοιράζεται κανείς ιδέες με διάφορους ανθρώπους με παρόμοιες "αγάπες", η ενασχόληση με το ιστολόγιο, μού έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσω αρκετά ενδιαφέροντα άτομα που ελπίζω κάποια στιγμή να έχω την ευκαιρία να δω κι από κοντά!

Και το δωράκι; Μα τι άλλο από ένα φτεροπούπουλο! Σε διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων. Εδώ σάς δείχνω αυτά που έχω ήδη ετοιμάσει (υπάρχουν κι άλλα σε προετοιμασία).


Τα φτεροπούπουλα είναι ζωγραφισμένα από τα χεράκια μου, σε χαρτί 160γρ και μεγέθους σελίδας Α4. Τα δε σχέδια  έχουν γίνει με ανεξίτηλα μαρκαδοράκια ζωγραφικής και σε ορισμένους συνδυασμούς και με μεταλλικά χρώματα (βλ. χρυσό).

Πέραν των αναγνωστών που έχω επιλέξει εγώ και θα ενημερωθούν σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα υπάρξει και ένα ακόμα  φτεροπούπουλο, το οποίο θα δοθεί ως δωράκι σε ένα τυχερό σχόλιο σε αυτήν εδώ την ανάρτηση. 

Η διαδικασία της επιλογής του τυχερού σχολίου είναι ο παλιός, καλός & δοκιμασμένος τυχαίος αριθμός, ήτοι, αφήνετε το σχόλιό σας, κάθε σχόλιο παίρνει έναν αύξοντα αριθμό και ο καλός μου επιλέγει έναν αριθμό στην τύχη. Το τυχερό σχόλιο θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα, 10 Μαρτίου τ. έ. , μετά το μεσημέρι, οπότε μέχρι τότε μπορείτε να αφήνετε το σχόλιό σας!


Και μιας και μιλάμε για δώρα, η Ελεάνα από το My home..My memories, μού έδωσε ένα ακόμα διαδικτυακό βραβειοδωράκι, αυτό των 11 ερωτήσεων,  το οποίο είχα ήδη απαντήσει στην ανάρτηση 11.  Παρ'όλα αυτά, επιτρέψτε μου, να απαντήσω και στις ερωτήσεις της Ελεάνας, έτσι για να με μάθετε λίγο καλύτερα.

1. Καλύτερη η μοναξιά; 
Μπα, ο Αριστοτέλης είχε δίκιο. Η μοναχικότητα από την άλλη, κάποιες φορές είναι απαραίτητη.
2."Ετοιμάζω ταξίδι"...που θα ήταν αυτό;
Ασυζητητί στην Σκωτία! Κατά προτίμηση σε περίοδο με συνεχείς ομίχλες, σε ένα παλιό κάστρο, με μπόλικα φαντάσματα! 
3.Ποιος στίχος τραγουδιού σε εκφράζει; 
Παλιότερα ένας φίλος είχε πει πως είμαι μία ζωντανή "Καινούργια Ζάλη" (Τρύπες).  Πλέον νομίζω πως έχω "ελαφρύνει" πολύ.  Από Ελληνικό στιχο λοιπόν θα επιλέξω το: "Κι αν θες να δεις τ'αληθινά να καίνε, πρέπει στο ύψος της φωτιάς ν' ανέβεις" (Νατάσα Μποφίλιου- Εν λευκώ) ενώ από ξένο: " I'm in love with my lust, burning angel wings to dust" (Nightwish-Wish I had an angel).
4. Ποιο βιβλίο θα έκανες δώρο;
Μα φυσικά το αγαπημένο μου! Το " Ο γέρος και ο κύριος Σμιθ" από τον Πήτερ Ουστίνοφ!
5.Μόνο αγάπη χρειάζεται η ζωή μας;
Όχι. Η ζωή τα χρειάζεται όλα! Εξάλλου είμαι της άποψης πως το "καλό" και το "κακό", στην απόλυτη μορφή τους, είναι και τα δύο αγνά και απολύτως απαραίτητα για να υπάρχει ισορροπία αλλά και γνώση. (...χεχεχε...)
6.Ποια εποχή του χρόνου και γιατί
Χειμώνας, χειμώνας, χ.ε.ι.μ.ώ.ν.α.ς!  Γιατί λατρεύω τους σκούρους γκρίζους ουρανούς και την θαλπωρή που προσφέρει το σπίτι μου και φυσικά, απεχθάνομαι την ζέστη.
7. Αγαπημένη ατάκα από Ελληνική ταινία;
"Ευχαρίστως ναι, αλλά όχι" Θ.Ε.Ι.Κ.Η! ( Κωνσταντάρας- Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι)
8. Θα διάλεγες σοκολατένιο ή σιροπιαστό;
Εννοείται σοκολατένιο, τα ρωτάνε αυτά;;;
9.Ρεαλισμός ή ρομαντισμός καλύτερα;
Θα έλεγα  ρεαλιστικός ρομαντισμός ή ρομαντικός ρεαλισμός! Σε κάθε περίπτωση πάντως, η δική μου στάση τείνει προς τον ρεαλισμό! Να ξέρω που πατάω βρε αδελφέ!
10. Σε ποια άλλη εποχή ή δεκαετία θα ήθελες να ζήσεις;
Star date 41254.7.! Στο μέλλον σίγουρα, στο μακρύ μέλλον, όπου το ταξίδι στο διάστημα θα είναι κάτι το κοινότυπο! (Μικρή ήθελα να γίνω αστροναύτης!)
11. Ποιο στυλ διακόσμησης ταιριάζει στον χαρακτήρα σου;
Eclectic mix 'n match, λίγο το ένα, λίγο το άλλο, λίγο όμοια, λίγο αντίθετα! Δεν μπορώ να στριμώχνομαι σε ένα κουτάκι (κατηγορία)!

Σ' ευχαριστώ πολύ Ελεάνα!  Και σάς ευχαριστώ όλους σας που μπαίνετε στον κόπο να κάνετε τη διαδικασία των αναρτήσεων διαδραστική & απολαυστική, τόσο με τις ιδέες σάς όσο και με τα σχόλιά σας.
Την καλησπέρα μου
 

Ενημέρωση 10/3/2014:  Τα σχόλια αριθμήθηκαν, το τυχερό νούμερο επιλέχθηκε και συγχαρητήρια στην +Ma Akamatra  για το φτεροπούπουλο που κέρδισε!

Σχόλια

  1. Στα πούπουλα μας έχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, έτσι ξεχωριστές που μού είστε, μπορώ να κάνω κι αλλιώς;;

      Διαγραφή
  2. Το είχα ξαναπεί στην ανάρτηση "Καμπύλες στο χαρτί και τα υφάσματα" ότι ζωγραφίζεις ωραία...πολύ ωραία για το ακριβέστερο. Να το κοιτάξεις κορίτσι μου!!! Χαχα Είναι πανέμορφα τα φτερά σου και συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Α κάνω ποδαρικό στα σχόλια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τελικά δεν κάνω ποδαρικό με πρόλαβε η Αλέκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέφαγε η γρίπη τόσες μέρες και βλέπω όλες τις αναρτήσεις που έχασα,γι'αυτό σε πρόλαβα,Χριστινάκι.Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα! Χριστίνα, φαίνεται πως σε πρόλαβε στο πάτημα του κουμπιού η Αλέκα! Όχι πως έχει σημασία, πότε αφήνετε και οι δυο σας τα σχόλιά σας, γιατί πάντα το κάνετε και το εκτιμώ αφάνταστα :)
      Όσο για τη ζωγραφική, αρνούμε πεισματικά να το κοιτάξω γιατί αν το κοιτάξω -και το βάλω σε πρόγραμμα- μάλλον θα με αφήσει :)
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  4. ''Καλέ'' της Δήμητρας, (ψιθυριστά...) το Νο 1 να διαλέξεις(μεταξύ μας σσσς! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ πώς μας καλομαθαίνεις! σ' ευχαριστούμε!
    μου θύμισες τώρα ένα κόλλημα που είχα φάει παλιά όταν ζωγράφιζα λαχούρια ενωμένα και τα γέμιζα με διαφορετικά ντεσενάκια το καθένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δήμητρα!
      Ακριβώς η ίδια τεχνική έχει χρησιμοποιηθεί και για τα φτεροπούπουλα! Ελπίζω κάποια στιγμή να μάς δείξεις τα σχέδιά σου αν τα έχεις ακόμα. Καλό βράδυ :)

      Διαγραφή
  6. Κομψότατα!!! Το χρυσό μάλιστα, μου θύμισε έντονα Klimt!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και στο ιστολόγιο. Με έκανες να κοκκινίσω πάντως στην αναφορά του Klimt! Άλλο επίπεδο τελείως... :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν και καλή επιτυχία για την κλήρωση. Καλό βράδυ

      Διαγραφή
  7. Μόνο μην σε πιάσει το ανάποδο σου και τα συνοδεύσεις και με πίσσα! Χα! Χα! Αστειεύομαι, όορφα! ΦιλΆΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Είπαμε πως είμαι στριμμένο άντερο μερικές φορές (έτσι λένε οι άλλοι δηλ!) αλλά όχι και σε τέτοιο βαθμό!
      Την καλημέρα μου Gin;a :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ Ινδιάνικα τα δωράκια σου και συγχαρητήρια για τις σχεδιαστικές σου ικανότητες! Σ' ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινδιάνικα εε; Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου αυτό Σοφία! Ευχαρίστησή μου πάντως. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν και τα φτερά και τα πούπουλα :P Ειδικά αν είναι σχεδιασμένα από τόσο όμορφα και ταλαντούχα δαχτυλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποθέτω τόσο στην κρεβατοκάμαρα όσο και στην κουζίνα που τα ξεπουπουλιάζεις τα πτηνά για τις γαστρονιμικές σου δημιουργίες ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Βρε στο μυαλό μου είσαι χαχαχαχχα ακριβώς έτσι!!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ!! Σε έχω επισκεφθεί πολλές φορές (απρόσκλητη) και πάντα περνάω πολύ καλά!! Μαθαίνω από τις αναρτήσεις σου και διασκεδάζω με το χιούμορ σου!! Καλό βράδυ και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που περνάς όμορφα στο Άσυλο Άννα. Όσο για την πρόσκληση, δεν χρειάζεται καμία. Το Άσυλο είναι ανοιχτό προς όλους :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα φτερά!Πάντα μαζεύω μερικά μαζί με τα γυαλάκια στην παραλία!
    Αν σ'αρέσουν οι ομίχλες ανέβα μια βόλτα Θεσσαλονίκη να δεις πως είναι τα πρωινά αλλά όχι με αεροπλάνο γιατί δεν προσγειώνονται με τις ομίχλες. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχεις χρησιμοποιήσει σε κάποια δημιουργία σου Αριάδνη; Νομίζω πως θα είχαν ωραία αντίθεση με την σκληρότητα της πέτρας και του γυαλιού.
      Όσο για τις ομίχλες, τρελαίνομαι! Αλλά όταν είχα έρθει στην Θεσσαλονίκη ήταν αρχές καλοκαιριού και ούτε ίχνος από ομίχλη! Θα πρέπει να σάς επισκεφθώ και πιο χειμωνιάτικους μήνες. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  12. Τα ζωγραφισμένα σου φτεροπούπουλα είναι όμορφα , μυστηριώδη και σίγουρα πρωτότυπα. Πολύ μου άρεσαν ....
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Νικόλ και που τα βρίσκεις πρωτότυπα :) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Εντυπωσιακά τα φτερά,θυμίζουν κάτι όμορφο απαλό και ονειρικό .....ωραία τα σχέδια σου Δήμητρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία! Σε ευχαριστώ για τα πάντα ενθαρρυντικά σου σχόλια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Φανταστικά τα πουπουλάκια! Σαν να μου φαινεται οτι πρέπει να σκεφτείς το etsy φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να κάνω με το μεγάλο -μετέωρο, γω κι ο πελαργός- βήμα Ακαμάτρα; Το σκέφτομαι!
      Πάντως χαίρομαι που σού άρεσαν & καλή τυχή με την κλήρωση!

      Διαγραφή
    2. ΑΑΑΑαααααααααααααααα!!! Κέρδισα???????????? Φανταστικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (αμάν παιδάκι μου με τα θαυμαστικά!)

      Ευχαριστώ πάρα πολύ! Άντε άνοιξε το άσυλο και στους ετσιανούς να σου κάνουμε σεφτε!!!!

      Διαγραφή
    3. !!!!! Χεχεχε!!!
      Συγχαρητήρια Akamatra!!!!

      Διαγραφή
  15. Φυσικά και θέλω και εγώ να κερδίσω πουπουλάκι!!!!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με την σειρά μου, σού εύχομαι καλή επιτυχία!
      Φιλιά Μαργαρίτα :)

      Διαγραφή
  16. Akamatra το σκεφτεται..θα μπει κ αυτη στο ρυθμο!!!

    Τελεια τα πουπουλα Δημητρουλα!!!! την κοτουλα βεβαια δεν την σκεφτηκες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να με πείσετε Ζήνα;
      Όσο για την κότα, με μεγάλη χαρά θυσιάστηκε για χάρη της τέχνης... χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  17. Από που να ξεκινήσω.. Ξεδιπλώνεις τα ταλέντα σου ένα ένα... Και ζωγραφική!!! Τι άλλο να περιμένουμε???? :))) Τα χρώματα στο 1ο είναι τέλεια! όχι οτι τ' άλλα πάνε πίσω!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου, σα να δίνουνε μία εικόνα σε όλο αυτό που φαντάζεσαι για τον άλλον από τα γραπτά του, τα χρώματα που επιλέγει, τα θέματα. Συμφωνώ απόλυτα με τις απαραίτητες δόσεις μοναχικότητας και με την επιλογή της Σκωτίας, δε σε περίμενα όμως τόσο μπροστά... αστροναύτης? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, είδες; Φτου μου μην με ματιάσω...χεχεχε!
      Σ' ευχαριστώ και πάλι για το βραβειάκι! Όσο για το αστροναύτης, από μικρή οπαδός των sci-fi ταινιών γαρ!
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  18. Καταπληκτικό!!!!!!Πανέμορφο!Απλά πανέμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία. Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά & καλή επιτυχία με την κλήρωση!
      Την καλησπέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  19. Κάθε ανάρτηση σου μας εκπλήσσει ευχάριστα!
    Θα συμφωνήσω επίσης με την προλαλήσασες κυρίες του etsy!
    Τα φτερά σου είναι απλά υπέροχα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάσω! Χαίρομαι που σού άρεσαν.
      Όσο για το Etsy, θα δείξει :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφα τα φτερά!! Well Done!! Συμφωνώ απόλυτα για τη Σκοτία (αν και φοβάμαι τα φαντάσματα!!) και από ότι βλέπω και τα μουσικά μας γούστα είναι πολύ πολύ κοντά και πολύ χαίρομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε προστατεύσω εγώ από τα φαντάσματα...χεχεχε Όσο για τα μουσικά γούστα, κάτι είχε πάρει το μάτι μου σε μία ανάρτησή σου όπου αν θυμάμαι καλά αναφέρθηκαν οι Metallica ;)
      Καλή εβδομάδα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Πάντα ευγενική Χριστίνα!!! Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου :)

      Διαγραφή
  22. Δημητρα μου τα φτερα ..τα πουπουλα σου βγαζουν κατι ποιητικο...ισως ταιριαζει με τη Σκωτια ...το χειμωνα ...την ομιχλη...ειναι ρομαντισμος και ας εισαι του electric style, πολυ ομορφα γεια στα χερια σου , φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαίρη! Χίλια ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  23. Μπορεί να μην πρόλαβα τον διαγωνισμό, πέρασα όμως να αφήσω τον θαυμασμό μου για το γούστο σου και το ταλέντο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :) Ελπίζω να προλάβεις την επόμενη!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  24. Εγώ πάντως σήμερα έλαβα το πούπουλο μου και είμαι χαρούμενη! Πέρα το ότι είναι το πρώτο μπλόκο - δωράκι που λαβαίνω, είναι από σένα Δήμητρα μου που εκτιμώ και συμπαθώ πολύ!! Σύντομα λοιπόν θα κοσμεί τον τοίχο του σπιτιού μου μαζί με την αφιέρωση σου^^

    Είναι πανέμορφο!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις