Είπε το μεγάλο ΝΑΙ

και μετά ξεκίνησαν τα ΟΧΙ!

Κι αν νομίζατε πως αναφέρομαι θέματα αποκατάστασης & γάμου, χάσατε! Ο λόγος για μία "φτιάξτο μόνος σου" λύση καθιστικού για το μπαλκόνι του Ασύλου! 

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και πιο συγκεκριμένα σήμερα το πρωί, οπού κατά τη διάρκεια της διαδρομής προς την εταιρεία τού σκάω την ερώτηση : " Τι θα έλεγες να με βοηθήσεις να φτιάχναμε ένα μικρό καθιστικό για μπαλκόνι;" Στην οποία ερώτηση, η απάντηση είναι το τεράστιο -από δική μου χαρά, να λέω την αλήθεια- ναι, που βλέπετε παραπάνω!

Παρένθεση -ανοίγει η παρένθεση-[στο μπαλκόνι έχουμε, πέραν από τις γλάστρες, ένα τραπέζι με 3 1/2 -είναι έτοιμη να διαλυθεί μετά από έναν απρόσεκτο επισκέπτη πέρσυ- καρέκλες και γενικότερα είναι ένας χώρος με τον οποίο έχω ασχοληθεί ελάχιστα και θέλω φέτος να τού δώσω περισσότερη φροντίδα & στοργή (το προδέρμ το κρατώ για άλλες χρήσεις)] -κλείνει η παρένθεση-

Έρχομαι λοιπόν η καλή σου και με το που ανοίγει ο υπολογιστής, αρχίζω να σαρώνω με το μάτι -το καλό ε;;, όχι το άλλο- αποτελέσματα εικόνων στο Παντοδύναμο Γοογλε και το Πίντερεστ και λίγα λεπτά αργότερα, έχω έτοιμες τις προτάσεις μου.

Πρόταση νο. 1: Θα κουνιέται!
Μόλις το είδα, το λάτρεψα! Και το χρώμα μού αρέσει και το λίγο ξύλο που έχει και δεν θα υπάρχει πρόβλημα στα νερά, όποτε πλένω το μπαλκόνι. Το θεώρησα την πρώτη και καλύτερη επιλογή μου. Αχμμμ... 
"Θα κουνιέται κάθε φορά που θα κουνιόμαστε" 
"Μα μπορούμε να κόψουμε το ξύλο ώστε να σκαλώνει στους τσιμεντόλιθους"
"Και πάλι θα κουνιέται καθώς όλα είναι χωριστά μεταξύ τους κομμάτια"
"Μα μπορούμε να τα κολλήσουμε"
"Και πάλι θα κουνιέται.-"
"....."

Επιλογή νο. 2 Βρωμάει!
Τι υπέροχη ιδέα! Και ανακύκλωση κάνεις και σαν σκαμπώ μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και σαν τραπεζάκι για να ακουμπήσεις τον καφέ σου ή ένα λελούδι τέλος πάντων!
Αχμμμ
"Δεν είναι υπέροχα;;;;!!!"
"Ξέρεις πως βρωμάει το λάστιχο;;;"
"Μα θα το πλύνουμε!!"
"Ξέρεις πως βρωμάει το λάστιχο;;;"
"Μα είναι καλυμμένο με το σχοινί!"
"Ξέρεις πως βρωμάει το λάστιχο;;;"
"......"

Επιλογή νο.3 500 τόνοι
Εντάξει, δεν ξετρελάθηκα και με το που το είδα αλλά ίσως με λίγο βαψιματάκι να δείχνει πολύ καλύτερο.
"Αυτό πως σου φαίνεται;;"
"Ναι, θα κουβαλήσουμε 500 τόνους τσιμεντόλιθους"
"......."

Επιλογή νο. 4 Θα μάς φύγει το νεφρό!
Το συγκεκριμένο είναι παλιό θέμα συζήτησης, καθώς στο Άσυλο υπάρχουν δύο υπέροχοι χοντροί και κοντοί κορμοί δέντρων παρατημένοι στα στοιχειά της Φύσης, τους οποίους έχω φαγωθεί να ανεβάσουμε στο μπαλκόνι. Η παρακάτω συνομιλία δεν έγινε σήμερα το πρωί αλλά κάθε φορά έχει την ίδια κατάληξη

"Θα φέρουμε επάνω τους κορμούς να τους κάνω τραπεζάκια/ανθοστήλες/καθίσματα;;; " (σημ. με το πιο-γλυκό-πεθαίνω-για-εσένα-και-σε-λατρεύω-βλέμμα-που-διαθέτω)
"Τους κορμούς;;;;; Ξέρεις πόσο ζυγίζουν;;; Θα μας φύγει το νεφρό!!"
"......."

Επιλογή νο.5 Μπούχτισα!
Για την συγκεκριμένη επιλογή, το ΟΧΙ προέρχεται από τη δική μου πλευρά.  Αμ τι, μόνο οι άλλοι θα το λένε! Και πριν ξεκινήσετε τις ενστάσεις, επιτρέψτε μου να πω πως, ναι, μ'αρέσουν οι κατασκευές από παλέτες και ναι, τις θεωρώ και πολύ έξυπνες και πολύ οικολογικές. Αλλά βρε παιδί μου, μπούχτισα! Είναι σαν ένα ωραίο τραγούδι, που τις πρώτες φορές που το ακούς, σού αρέσει πολύ. Μετά το πιάνει και το παίζει μέχρι και ο Κωλοπετινίτσα FM  72 φορές το 24ώρο και το σιχαίνεσαι. Κάτι ανάλογο έχω πάθει κι εγώ με τους παλετοκαναπέδες! Αν και, μεταξύ μας, πολύ μου αρέσει το χρώμα του καθίσματος του συγκεκριμένου!

Επιλογή νο. 6 Ούτε για αστείο!
Αν και όταν την είδα, μπήκα στον πειρασμό να του την δείξω, έτσι για την πλάκα των απαντήσεων που θα λάμβανα αλλά τελικά σκέφτηκα να την δείξω σ' εσάς για την περίπτωση που σας περισσεύει καμιά ελεύθερη μπανιέρα και δεν ξέρετε τι να την κάνετε! Ο διάλογος πάντως με τον καλό μου, αν γινόταν, θα ήταν κάπως έτσι:

"Κοίτα μια ιδέα!"
"Τι ^%#$#($%(%)#@@ είναι αυτό"
"Μα είναι ασυνήθιστο!"
"Τι ^%#$#($%(%)#@@ είναι αυτό"
"Μα..."
"Τι ^%#$#($%(%)#@@ είναι αυτό"
"......"


Την καλημέρα μου!  "......."

45 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!! Δεν υπάρχεις! Έχεις όλη την καλή διάθεση και όλη την όρεξη και την λαχτάρα της δημιουργίας αλλά μεταξύ μας αυτό κι για μένα τα νεφρά μου και η μέση μου και γενικότερα η ασφάλεια είναι βασικές προτεραιότητες.
    Η πρώτη σου πρόταση με το ξύλο και τους τσιμεντόλιθους έχει δυνατότητες -αν αφαιρέσεις τους τσιμεντόλιθους- δηλαδή μπορείς να κάνεις και τις βάσεις/πόδια από ξύλο. Υπάρχουν χοντρά σανίδια για κατασκευές, θες ένα τρυπάνι, ένα βιδωτή, βίδες και μπορείς να ξεκινήσεις. Εμείς -ευγενείας ο πλυθυντικός, ο εν δυνάμει πεθερός έκανε όλη την δουλειά, εμείς παίζαμε και βάφαμε- έτσι φτιάξαμε το κιόσκι, ένα τραπέζι και δυο παγκάκια για το εξοχικό στην Ασπροβάλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχω, υπάρχω ;p
      Για αυτό ταιριάξαμε Σοφία μου! Εγώ το δημιουργικό, εκείνος το μηχανικό!!! Ωραία η πρότασή σου, κι από εργαλεία ολόκληρη αποθήκη, αλλά σε λίγο μάς βλέπω και με ολόκληρα σχέδια επί χάρτου!

      Διαγραφή
  2. Χχαχαχαχαχαχα έχω πεθάνει ΧΑχΧΑΧχαχαχ απίστευτο γέλιο! Να βρε γιατί άλλο έχουμε τους άνδρες, (εκτός χμμ για τα ...ξέρετε..), για να γελάμε και να βγάζουμε διαλόγους σαν αυτούς!! Λοιπόν εγώ ψηφίζω δαγκωτό μπανιέρα!!
    Θα μου άρεσε πάντως μια κατασκευή δική σας από ξύλο αλλά θέλουν εργαλεία και δουλειά κάτι τέτοια. Αν βρω κάτι καλό Δημητρούλα θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε...Κλασσικοί -εικονογραφημένοι- διαλογοι Λίλια!!!
      Όσο για την μπανιέρα, εγώ θα την προτιμούσα κανονικότατη στο μπάνιο μου!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Έχω λιώσει στο γέλιο... τελικά τι θα κάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μείνουμε με το τραπέζι και τις 3 & 1/2 καρέκλες και θα ηρεμήσουμε...χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. τελικα καλη μου που καταληξατε???

    επίσης..τι ακριβως κουνημα θα κανετε κ κινδυνευεται στην πρωτη λυση??? ημαρτον, θα καθεστε κ θα τρωτε...λεμε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν καταλήξεις σε τέτοια θέματα Ζήνα μου;; Πρώτη μέρα είναι εξάλλου, μέχρι το καλοκαίρι, έχουμε καιρό!!
      Τώρα σχετικά με το κούνημα, εγώ το αθώο αγγελούδι δεν έχω ιδέα! Εκείνος το ανέφερε.... χεχεχεχε

      Διαγραφή
  5. Η πρώτη επιλογή και οι κορμοί-καθίσματα μου αρέσουν πάρα πολύ! Νομίζω πως με λίγη ειδική κόλλα στα σημεία που ενώνονται οι τσιμεντόλιθοι δε θα υπήρχε πρόβλημα. Και μάλλον μπορούν να βιδωθούν πριν από αυτό τα ξύλα στους τσιμεντόλιθους.
    Πώς τις έχουν έτοιμες όμως βρε παιδί μου τις δικαιολογίες; χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις δικαιολογίες ξαναπές το Δήμητρα!! Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω πως αν κοπεί μία εγκοπή στα ξύλα, δεν θα κουνιούνται, και όπως είπες οι τσιμεντόλιθοι μπορούν να κολληθούν μεταξύ τους! Πρέπει μου φαίνεται να τού ξεκινήσω υπνοπαιδεία!!

      Διαγραφή
  6. Οκ το ίδιο συμβαίνει με όλους...Εμένα που έχει και την τεχνογνωσία και τα μηχανήματα, προτείνω κάτι και πάααααααααντα μα πάααααααααααααααντα έχει αντιπρόταση που φυσικά απέχει Θεσσαλονίκη-Χανιά από την δική μου... Οπότε ξεκινάω και το κάνω μόνη μου και στην πορεία αν δει ότι κάτι με δυσκολεύει, βοηθάει φυσικά με συνοδεία "στάλεγα εγώ αλλά εσύ ποτέ δεν ακούς". Δήμητρα μου γιατί δεν ξεκινάς κάτι μόνη σου; Και που ξέρεις μπορεί στην πορεία να συμφωνήσει. Σχετικά με το λάστιχο δεν μυρίζει καθόλου μα καθόλου, πιο πολύ μυρίζει το σχοινί, αλλά είναι πολύ πολύ χαμηλό σαν κάθισμα και μήπως χρειάζεται δύο λάστιχα για να μη νιώθεις πως κάθεσαι κάτω... Καλή επιτυχία σε ότι και αν επιλέξεις! Παρεπιπτόντως εγώ φτιάχνω παλέτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του το Χριστίνα μου για το λάστιχο, πες του το!! Επιμένει πως βρωμοκοπάει!! Πάντως τα ίδια κάνουμε! Κι εγώ ξεκινάω κάτι και όταν κολλήσω πάω και ξεκινάω τα "μάτια μου....." "φρύδια μου....." χεχεχεχε
      Ωραίες οι παλέτες βρε Χριστίνα και στην τελική ίσως να είναι και η πιο αναπαυτική επιλογή! Δεν ξέρω, ίσως περιμένω να δω τον δικό σου και μετά να αποφασίσω :)

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. χαχαχααχαχαχα Το σημαντικο ειναι οτι ειπε το ναι!!! απειρες ιδεες υπαρχουν,που θα παει;μία θα του αρεσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό!! Θα δείξει :) Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  9. Ξεκαρδιστική ανάρτηση...αλλά εσύ Δήμητρα κράτα το ΝΑΙ!!
    Καλή επιτυχία σε ότι κι αν επιλέξετε...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι, τώρα το είπε, πάει τελείωσε!!
      Να 'σαι καλά Αννιώ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Πολύ γέλασα! Λοιπόν, αφού είπε το ΝΑΙ, πες του να αφήσει τα πολλά πολλά και να δράσει! Πες του ότι σε έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα και μάρτυς σου αυτή η ανάρτηση! Πρέπει να τηρήσει την υπόσχεση του!
    Εγώ ψηφίζω το 3. Και εμένα δεν μου αρέσει το χρωματάκι, αλλά πιστεύω ότι κάτι θα κάνεις εσύ! Σκέψου ότι στο 3, μπορείς να βάλεις και ένα καπάκι και να το έχεις και σαν αποθηκευτικό χώρο. Θα είναι σίγουρα πιο σταθερό! Όσο για τους 3,500 τόνους, ευκαιρία για λίγη γυμναστική πες του. Στην τελική, ένα την ημέρα να κουβαλάτε σε 1 μήνα το έχετε έτοιμο! χαχαχαχα!
    Οι κορμοί είναι όμορφοι αλλά νομίζω θα πιάνεται ο κ..ς σας:) Ασε που αν έχουν τίποτα ζουζούνια μέσα μπορεί να σου κάνουν ζημιά, ε;

    'Αντε αναμένω με αγωνία φώτο του αποτελέσματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, αυτό το "εκθέσει ανεπανόρθωτα" πολύ μού άρεσε Μαργαρίτα!!! Νομίζω με ένα την ημέρα πάντως σε κανένα μήνα να έχουμε τελειώσει (πόσες φορές το έχω πει αυτό για κάτι παλιοκοτρώνες που υπάρχουν στο Άσυλο!!).
      Οι κορμοί, είναι χρόνια κομμένοι, δεν πιστεύω να ζει κάτι μέσα τους αλλά έτσι κι αλλιώς θα το έτρωγαν το βερνίκι τους και θα γίνονταν τέλεια τραπεζάκια... κλαψ κλαψ...
      Όσο για την φωτογραφία, μην κρατάς και την αναπνοή σου, έχουμε δρόμο μπροστά μας!!!

      Διαγραφή
  11. Έχω ρίξει ΤΟ γέλιο... Με το λάστιχο και εγώ πιστεύα ότι μυρίζει, αλλά πάλι η Χριστίνα λέει εκ πείρας όχι. Νομίζω πως αρχικά θα πρέπει να επισκευάσεις εκείνη τη 1/2 καρέκλα και έπειτα ο κύριος Γκουγκλις θα σου φέρει κι άλλες λύσεις! Συνέχισε να του δείχνεις λύσεις για τη βεράντα και σίγουρα κάπου θα καταλήξετε. Αφού είπε το πρώτο ΝΑΙ, μη τον φοβάσαι, θα ακολουθήσει στη τρέλλα σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκη! Η μισή καρέκλα μάλλον θα μας αφήσει χρόνους καθώς είναι αλουμινίου και δεν ξέρω αν επισκευάζεται.. τσάκισε και "σκίστηκε" το ένα πόδι :(
      Πάντως, όντως, ας είναι καλά το Γοογλε και όλο και κάτι θα καταφέρω να τον πείσω να φτιάξουμε. Εξάλλου, δεν έχω βάλει καν σε εφαρμογή το μυστικό όπλο της.....μουρμούρας!! :D
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Νομίζω οτι αφου είπε το Ναι προχώρα σε κάτι που θα σου αρέσει πραγματικά,χωρίς καθυστερήσεις(ξέρεις πολλοί στην πορεία το μετανιώνουν)χα χα χα άλλωστε google,Pinterest θα σου δώσουν υπέροχες λύσεις φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα, Μαρία μου, εδώ δεν πρέπει να με "φοβάσαι"! Αμά μου μπει στο μυαλό, δεν το ξεχνάω/αφήνω! Θα επιμείνω σταθερά στις απαιτήσεις μου!! Χεχεχεχε Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  13. Καλά δεν ''παίζεσαι'' με το χιούμορ σου! Aυτό το ''ΝΑΙ'' το'χω ακούσει κι εγώ πολλοστές φορές. Ποτέ δεν με κακοκαρδίζει ,πάντα κουνάει το κεφάλι καταφατικά ,αλλά δουλειά δε γίνεται ,γιατί περιμένει να έχει ''την κατάλληλη ψυχολογία'',λέει.Όσο για τους κορμούς είναι τέλειοι και πολύ εξυπηρετικοί . Φυσικοί και υπέροχοι! Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλέκα! Εμένα πάλι όλο κάποια δικαιολογία θα βρεί (π.χ. το τρυπάνι είναι στην εταιρεία, το κατσαβίδι λείπει κ.ο.κ.) αλλά άμα πει ΝΑΙ, χεχεχεχεχε, κρατά τον λόγο του, αν και σίγουρα θα μουρμουρίζει!!
      Και εμένα μ'αρέσουν πολύ οι κορμοί και όλο ψάχνω τρόπους να τους φέρω πάνω!
      Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  14. Γιατί, ενώ έριξα απίστευτο γέλιο διαβάζοντάς τα όλα, συμμερίζομαι όλες τις αντιρρήσεις;
    Τελικά έχες δίκιο για τις ομοιότητές μου με τον καλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηχανικοί δεν είστε και οι δύο;; Τι περιμενεις;;; :pppp
      Το 'χω πει και θα το ξαναπώ, εσύ κόμμα με τον δικό μου κι εγώ με τον δικό σου, έτσι για ισορροπία...χεχεχε
      Φιλιά πολλά φιλενάδα :*

      Διαγραφή
  15. Εχω λίωσει! Από τα γέλια! Και τα σιρόπια σας!!!! Και κοιτα να δεις συμπτωση φιλεναδα, ειπε και εμενα το μεγαλο ναι να φτιαξουμε τις ζαρντινιερες στο μπαλκονι του σαλονιου (εχουμε και της κουζινας αλλα θα αργησει να φτιαχτει και μετα πρεπει να πιασουμε και την αυλη) και μαλιστα διαλεξε και τα λελουδα που βαλαμε! Πριν μιση ωρα τελειωσαμε! Βοήθησαν και δυο εργατακια να αδειασουμε τις ζαρντινιερες απο τις πατατες και τις ριζες των σπαραγγιων που ειχαν πριν και εγινε σουπερ! Τωρα μολις συζητάγαμε για τραπεζι και καρεκλες. Δεν εχει DIY για εμας φυσικα αλλα θα ανεβασω φωτο να σας δειξω το πριν και το μετα!!! Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τυχερή, τυχερή!!! Όχι μόνο βοήθησε αλλά και διάλεξε και τα λουλούδια!! Σούπερ ντούπερ καταστάσεις Μάρω μου! Μου θύμησες και τις γλάστρες που θέλουν κι αυτές περιποίηση, ωχ, ωχ!!
      Περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες γιατί το μετά ακούγεται σούπερ!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Mε το ΝΑΙ που έγραψες πήγε αλλού το πονηρό μου μυαλό ;) Εσένα τουλάχιστον λέει ναι, εγώ ξεκινάω ευγενικά να κάναμε αυτό? Μου ρίχνει ένα βλέμμα του στυλ ' Είσαι τρελήηηηηηηη ? Μετά όταν του εξηγώ το λόγο και βλέπει τα σοβαρά επιχειρηματά μου (χμ χμ) αρχίζει το θα δούμε.. όσο το βλέπεις εσύ άλλο τόσο το βλέπω και εγώ. :)) Σκέψου πως του έχω ζητήσει να μου κόψει ξύλα απο τα Χριστούγεννα και ακόμα περιμένω... Η δικαιολογία? τώρα θα ξεκουραστώ και είναι Κυριακή και κάθεται! Ίσως δεν διευκρίνησα τη χρονιά που τα θέλω.. :D Δε κοιτάς να ανανεώσεις αυτά που έχεις και να αλλάξεις μόνο τις καρέκλες.. Τουλάχιστον να έχεις κάπου να πίνεις το καφέ σου το καλοκαίρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Ελεάνα! Απολαυστικότατο το σχόλιό σου! Ευτυχώς ο δικός μου άμα πει το ναι, το είπε κι ας γκρινιάζει μετά γιατί ξέρει πως σε διαφορετική περίπτωση αρχίζει η μουρμούρα μου χεχεχε
      Μέρος να πίνω καφέ έχω και τώρα, εξάλλου το σετ είναι μόλις 3 χρόνων και δεν θέλω να το αλλάξω. Καθιστικό ήθελα!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Αντε καλά, αν τον πείσεις να κάνει κάτι από όλα αυτά θα είναι θαύμα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωρίζεις τη δύναμη της μουρμούρας Αριάδνη;; Χεχεχε
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Αυτοί οι άντρες είναι απίστευτοι , που βρίσκουν τόσες δικαιολογίες !!! Γι αυτό και εγώ μόνη μου , μόνη μου , δεν θέλω .
    Και να βρίζω και να με πονάει το νεφρί και ας κουνιέται ...Γελάσαμε Δημητρά μου , η πρώτη φωτο υπέροχη
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτής της άποψης και τακτικής ήμουν Νικόλ και τα έκανα όλα μόνη μου, μέχρι δύο χρόνια πριν που ενω ξέστρωνα τα χαλιά, σήκωσα το θεόβαρο τραπεζάκι του σαλονιού και έμεινα κόκκαλο στην θέση που ήμουν χωρίς καν να μπορώ να φτάσω στο τηλέφωνο για καμιά ώρα και να καλέσω προς βοήθεια :) Και τα άκουσα κι από πάνω!!!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Χαχαχα φοβερή ανάρτηση και ακόμα πιο τέλεια τα σχόλια του καλού σου!!
    Περιμένω να δω τι θα φτιάξετε τελικά και πως θα τον πείσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μηχανικός δεν είσαι κι εσύ;; Ποιον θα υποστήριζες :p
      Μαζί θα περιμένουμε Κατερίνα!! Έχουμε καιρό ακόμα μέχρι το καλοκαίρι...χεχεχε

      Διαγραφή
  20. Εγώ θα πω σίγουρα όχι στην μπανιέρα και θα δυσκολευτώ να διαλέξω σε ποιο από τα υπόλοιπα θα πω πρώτα ναι!!!Ένα τραπεζάκι από κορμό δέντρου είναι απαραίτητο και πολύ όμορφο πάντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ για τον κορμό δέντρου Ιωάννα. Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  21. Ψηφιζω το νουμερο ενα!
    Ελπίζω να πει ΝΑΙ και το αγόρι σου χα χα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είσαι μοναδική!!!
    Πως κατάφερες με μια ανάρτηση για έπιπλα βεράντας να γελάσουμε τόσο;;;
    Ελπίζω να βρείτε την ιδανική λύση που να μην σας φύγει το νεφρό, να μην βρωμάει, να μην σας φύγει η μέση και να κουνιέται:))))
    Περιμένουμε φωτος απο την ανακαινισμένη σας βεράντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ελπίζω Δήμητρα αλλά για την ώρα δεν το βλέπω...χεχεχε. Θα δείξει! Εξάλλου μέχρι το καλοκαίρι, έχουμε ακόμα :))

      Διαγραφή
  23. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααα

    ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή