Διακοσμητικός αχινός

Ένα φιλικός αχινός για το τραπέζι σας, diy φυσικά!

Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο τριήμερο παρά τον βροχερό καιρό. Εγώ ανάμεσα στα κοψίδια και τα χταπόδια, βρήκα λίγο χρόνο να φτιάξω ένα διακοσμητικό που το έχω δει σε αρκετά τραπέζια σαλονιού -εις τα εξωτερικάς, βεβαίως βεβαίως- και επειδή μού άρεσε το αποτέλεσμα αλλά και η όλη διαδικασία, η οποία είνα πανεύκολη, είπα να το μοιραστώ μαζί σας. -Δεν πιστεύω με το που είδατε τον τίτλο να μην σάς πέρασαν τίποτα εικόνες βαλσαμωμένων αχινών από το μυαλό!-


Έχομεν και λέμε λοιπόν:

1 Κόβουμε την μπάλα φελιζόλ στην μέση. Χαράξτε πρώτα την περίμετρο με ένα μαχαίρι και μετά αργά και σταθερά αρχίστε να βυθίζετε το κοπίδι προς το κέντρο και μέχρι να κοπεί στα δύο. Όταν την έχετε σχεδόν κόψει, αντισταθείτε σθεναρότατα σε κάθε σκέψη να τραξήξετε τα δύο μέρη για να χωριστούν, καθώς το φελιζόλ είναι γνωστό ύπουλο υλικό και μάλλον θα καταλήξετε με δύο άσχημα κομμένα μέρη που δεν θα στέκονται!  Κόψτε και τα καλαμάκια στην μέση. Αν τα χαράξετε λίγο στο σημείο που θέλετε να χωριστούν, σπάνε πιο εύκολα και με πιο καθαρές άκρες.
2 Χωρίστε το ημισφαίριό σας σε 16 τμήματα. Βάλτε λίγη θερμοκόλλα στην άκρη του καλαμακιού και βυθίστε στο ημισφαίριο
3. Ελέγξτε πως δεν υπάρχουν φαλακρά σημεία
4. Πάρτε τον αχινό σας σε εξωτερικό χώρο και βάψτε τον στο χρώμα της αρεσκείας σας.
Μετά από λίγη μαγεία  χημεία (ο διαλύτης του σπρέι δεν φαίνεται να πολυσυμπαθεί το φελιζόλ), θα έχετε μία ενδιαφέρουσα επιφάνεια και έναν διακοσμητικό αχινό έτοιμο για το τραπέζι σας ή ακόμα και τον τοίχο.
Εύκολα & οικονομικά. Ενώ αν παίξετε με το μήκος στα καλαμάκια αλλά και το μέγεθος της μπάλας μπορείτε να τούς φτιάξετε σε διάφορες διαστάσεις. 

Μπορεί να σιχαίνομαι την αχινοσαλάτα αλλά τον κύριο αυτόν τον θεωρώ πολύ όμορφο και έχω βάλει στο πρόγραμμα και μία μικρότερη βερσιόν -με οδοντογλυφίδες- για το τραπέζι του σαλονιού. 

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Πολύ ωραία ιδέα για καλοκαιρινό ντεκόρ και ίσως αν όπως προτείνεις, φτιαχτούν σε μικρότερο μέγεθος να μπορείς να βάλεις 2 μαζί σε διαφορετικό χρώμα ... Πάντως εγώ τρελαίνομαι για αχινοσαλάτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρινό εε; Μάλλον λόγω ονόματος! Εγώ πάντως σε πιο μικρές διαστάσεις και συνήθως σε χρυσό χρώμα, το βλέπω σε αρκετά σπίτια του εξωτερικού. Το είχε και το τελευταίο σπίτι που παρουσίασες!
      Όσο για την αχινοσαλάτα, ένα μόνο θα πω: μπλιαξ!
      Καλησπέρα Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλή ιδέα και φαίνεται εύκολος ο κος αχινός!!
    Θα συμφωνήσω βέβαια για την αχινοσαλάτα! Είναι από τα λίγα θαλασσινά που δεν τρώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολος Κατερίνα. Κι αν σκεφτείς πως μπορείς να τον φτιάξεις σε διάφορα μεγέθη και χρώματα, σίγουρα ενσωματώνεται εύκολα σε κάθε διακόσμηση.
      Όσο για την αχινοσαλάτα, μαζί σου! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  3. Καλοκαιριάτικο diy? Είσαι πολύ μπροστά λέμε!!!
    Κι εγώ την σιχαίνομαι την αχινοσαλάτα! Μπλιαχ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι κι εσύ με τα καλοκαιρινά. Είπαμε πως υπομονή δεν έχω, αλλά όχι και να χάνω ολόκληρη εποχή...χεχεχε Μού φαίνεται πως έπρεπε να πάω με το "Διακοσμητικός σκαντζόχοιρος" για τίτλο!!
      Όσο για την σαλάτα, είπες την πιο σωστή λέξη Μαρία!! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. οκ...υπεροχσο αλλα δεν ειναι για το σπιτι μου ακομα! θα το πιασει η μικρη κ θα του δωσει να καταλαβει! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αν σου πω πως όσο σκεφτόμουν να τον βγάλω σε ανάρτηση, έλεγα όλο και κάποια μητέρα θα πει πως είναι ακατάλληλο για μικρά παιδιά θα με πιστέψεις;; :)
      Όντως, για εκεί που τον φτάνουν μικρά χεράκια δεν είναι. Αλλά είναι τόσο ελαφρύς που κάθεται μία χαρά και στον τοίχο ;)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Τελικά είναι μια δημιουργία εύκολη και πολύ ομορφη, ξεχωρίζει όπου και αν την τοποθετήσεις Δήμητρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία. Κι όντως είναι πολύ εύκολη και τουλάχιστον για τα δικά μου μάτια (τα μάτια της κουκουβάγιας...) πολύ ξεχωριστή! Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  6. Love it!!!
    Must try this!
    xx

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. As you can see Novella it's super easy and the customization possibilities (size, colour, etc) are vast!
      Take care :*

      Διαγραφή
    2. Την έχω πατήσει και εγώ με μπάλα φελιζολ (χριστουγεννιάτικη) που πήγα να τη βάψω και έγινε..... :)
      Μου άνοιξες τη όρεξη για αχινούς με μπόλικο λεμόνι!!! Πρωτότυπο το διακοσμητικό σου, δε το έχω ξαναδεί και μου άρεσε η ιδέα σου για τις οδοντογλυφίδες σε ένα δείπνο ;) !

      Διαγραφή
    3. Εγώ τον σκεφτόμουν ως διακοσμητικό αλλά ωραία και η ιδέα σου με πρακτική χρήση Ελεάνα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Εγώ τρώω και σκέτο τον αχινό και ως σαλάτα,(μιλάμε για τόσο προχωρημένη η κατάσταση μου!) Το craft σου πολύ εύκολο πράγματι!Και τον προσαρμόζεις ανάλογα! Φιλιά Δημητρούλα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλιαξ, μπλιαξ!! :) Πάντως ο διακοσμητικός όντως είναι πανεύκολος! Φιλιά Λίλια & καλημέρα :)

      Διαγραφή
  8. Τρελαίνομαι για τον αχινο σου!Και επειδή δεν τρελαίνομαι για την αχινοσαλατα,θα τον φτιάξω στον καλό μου να εξιλεωθώ ♡
    Πανέμορφο diy!Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ευτυχώς ο δικός μου συμφωνεί απολύτως στα περί αχινοσαλάτας!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Βάσω! Κι αν τον φτιάξεις, ελπίζω να τον μοιραστείς μαζί μας!
      Την καλησπέρα μου

      Διαγραφή
  9. Θα μου αρεσε να ειχε καρφωμενα σοκολατάκια, ενα για κάθε μερα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Τελικά νομίζω πως εσένα ό,τι δώρο κι αν σου φέρει κανείς, αρκεί να έχει σοκολατάκια, καλοδεχούμενο θα είναι :)

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω φάει ποτέ αχινοσαλάτα και το έχω σαν αρχή να δοκιμάζω τα σχεδόν τα πάντα σε φαγητό. Ελπίζω να κάτσει το καλοκαίρι! Ο Αχινός δεν με τρελαίνει αλλά και δεν με χαλάει, μου θύμισε όμως την κατασκευή με το ψωμί και τα σουβλάκια στα κοκτέιλ πάρτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλιαξ, μπλιουξ, μπλιεξ και όλα σε μπλ...ξ για την αχινοσαλάτα!
      Ωραία η παρομοίωση πάντως με τα σουβλάκια και το ψωμί...χαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. Πολύ έξυπνη ιδέα και πολύ όμορφο αποτέλεσμα !!! Αλλά και η παρουσίαση και οι φωτογραφίες αξίζουν κι αυτές πολλά εύσημα !!! Μπράβο Dimitra !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Joanna. Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις