Ο όμορφος υάκινθος

Πήραμε σήμερα από τα Λιντλ ένα μικροκιτ καλλιέργειας υάκινθων (βλ. κάτωθι φωτογραφία) και είπα να μοιραστώ μαζί σας όμορφους τρόπους για να αναδείξετε αυτόν τον γλυκό χειμωνάτικο βολβό με το υπέροχο άρωμα & τα ντελικά άνθη.


Οι υάκινθοι είναι γνωστοί για την καλλιέργεια τους σε νερό και στο εμπόριο μάλιστα κυκλοφορούν ειδικά βαζάκια με ειδικό στόμιο ώστε να στέκεται ο βολβός (το κιτ  ήρθε με ένα τέτοιο βαζάκι)  Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα μου αρέσει η θέα των ριζών στο νερό, ειδικά όταν μπορείς να τις βλέπεις μέρα με τη μέρα να μεγαλώνουν και να δίνουν ζωή στο λουλούδι.
1 | 2 | 3
Ακόμα όμως και χωρίς το ειδικό βαζάκι και με καλλιέργεια σε χώμα, οι υάκινθοι είναι εξίσου όμορφοι σε μεγάλες γυάλες-βάζα.
Τέλος, αν προτιμάτε τις ρίζες κρυμμένες, ένα όμορφο μπωλ και λίγα βρύα (moss) και έχετε μία πανέμορφη & αρωματική σύνθεση για το τραπέζι ή το γραφείο.
1 | 2 | 3
Για 2€/κιτ νομίζω πως είναι μία αξιόλογη προσθήκη στην χειμωνίατικη διακόσμηση του Ασύλου και στην τελική θα μου μείνει και το βαζάκι. Πάντως αυτή την φορά λέω να προσπαθήσω να διατηρήσω τους βολβούς,αφού ξεραθούν τα λουλούδια, μέχρι το επόμενο φθινόπωρο για νέα καλλιέργεια.
 
Η πεθερά μου έχει την υπέροχη συνήθεια να καλλιεργεί εποχιακά φύτα και οι υάκινθοι είναι μία σταθερή αγορά της στις αρχές του χειμώνα. Εσείς έχετε κάποιο ανάλογο φυτό;

Την καλημέρα μου




16 σχόλια:

  1. Δήμητρα είναι πολύ όμορφο φυτό. Η μητέρα μου κάθε χρόνο τέτοια εποχή βάζει Χρυσάνθεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ; Ακόμα επιμένεις σε ένα σπίτι χωρίς φυτά; Ωραία και τα χρυσάνθεμα, ειδικά τα ασπροκρέμ :)

      Διαγραφή
    2. Αφού δεν με θέλουν τα φυτά τι να κάνω;;;

      Διαγραφή
    3. Είμαι εγώ λουλούδι απο μόνη μου. χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Οι βολβοί μεσα σε γυάλες γίνονται καταπληκτικά decor!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ όμορφοι και με εμφανείς τις ρίζες

      Διαγραφή
  3. Μα τι όμορφος που ειναι. Θα προμηθευτω κι εγω σιγουρα έναν να ομορφυνω το σπιτι μου :)
    Να σαι καλά Δήμητρα για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στέλλα! Και αρωματίζει πολύ όμορφα το δωμάτιο :)

      Διαγραφή
  4. Ομορφο το μπλογκ σου!

    Χαιρόμαστε που σε βρήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε & ευχαριστώ. Να περνάτε να τα λέμε :)

      Διαγραφή
  5. Φυτέψα και εγώ, αυτά που έβαλα στο χώμα ανεβαίνουν σιγά σιγά. Δύο που έβαλα σε βαζάκια τα βλέπω να μουχλίαζουν από κάτω χωρίς να βγάζουν ρίζες ενώ δε ακουμπάνε στο νερό. Τι έκανα στραβά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν έχεις κάνει κάτι λάθος εσύ. Ίσως είναι θέμα των βολβών. Μήπως έχει να κάνει με υπερβολική ζέστη ή φωτισμό;
      Εγώ και οι δυο που πήραμε είναι στο βαζάκι με το νερό. Ο ένας έβγαλε πολλές ρίζες, άνθισε πριν καλά καλά ψηλώσει αλλά μετά από λίγες μέρες μαράθηκαν τα άνθη του και τώρα τον έχω στο βαζάκι κι απλώς βλέπω τα πράσινα φύλλα του να ψηλώνουν. Ο άλλος δεν έχει βγάλει ούτε μία ρίζα, έχει πετάξει φύλλα αλλά είναι ακόμα κλειστά. Σε κάποια φάση, μου φάνηκε κι εμένα πως είχε αρχίσει να σαπίζει από κάτω, αλλά μόλις κούνησα την καφετί πέτσα ξεκόλλησε αμέσως κι από μέσα ο βολβός ήταν μία χαρά. Μήπως να το δοκίμαζες;

      Διαγραφή
  6. Τα συνιθισμενα εποχιακα που αγοραζω καθε χρονο ειναι 3.Αυτα ειναι η φρεζια, το ζουμπουλι και ο ναρκισσος!Εινα απο τα ομορφοτερα και απο τα πιο αρωματικα βολβωδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μετά από όλη αυτή τη διαδικασία, πώς το βγάζουμε από το βάζο και το αποθηκεύουμε και πότε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Υακινθος και ολοι οι βολβοι ειναι υπεροχα φυτα με τα αρωματα και χρωματατους οταν βαζουμε τον υακινθο στο ειδικο βαζο με νερο μετα χρειαζεται να τοποθετηθεί σε φωτεινο σημειο να το βλεπει ο ηλιος η οχι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή