Πρώην βάζο ζυμαρικών

Διάφορα στοιχεία και στυλ επαναλαμβάνονται στο Άσυλο και ένα από αυτά είναι οι γυάλινες επιτραπέζιες λάμπες, όπως φαίνεται και από τα κάτωθι αποδεικτικά στοιχεία


Ο έρωτας αυτός ξεκίνησε κάποια χρόνια πριν όταν είχα δει στο Pottery Barn τις παρακάτω γυάλινες λάμπες, οι οποίες ανοίγουν και μπορείς να τις γεμίσεις με ότι καλούδια θέλει η ψυχή σου.
Δυστυχώς το κόστος τους σύν τα μεταφορικά συν τον προϋπολογισμό μου καθιστούσαν αυτές τις λάμπες απαγορευτικές για εμένα και είχα αρκεστεί στο να τις γλυκοκοιτάζω μόνο από την οθόνη του υπολογιστή. Πριν την μετακομιση πέρσι, είχα δει πως το ΙΚΕΑ είχε κάτι παρόμοιο και φυσικά, βεβαίως βεβαίως, μπήκαν κατευθείαν στην λίστα με τα πράγματα που ήθελα για το νέο Άσυλο. Δυστυχώς, οι λάμπες του ΙΚΕΑ κατάφεραν να ικανοποιήσουν τον έρωτά μου μόνο κατά το ήμισυ, καθώς ενώ έχουν γυάλινη βάση, δεν ανοίγουν, αφού το ντουί είναι πρεσαριστό στο στόμιο του "βάζου". 

Την  Παρασκευή όμως, στο συνηθισμένο μου σεργιάνι στο YouTube, βρήκα ένα απόσπασμα από κάποια τηλεοπτική εκπομπή κάποιου νησιού (είμαι άκρως συγκεκριμένη το γνωρίζω!), η οποία παρόλα τα θέματα που είχε με τους παρουσιαστές και την προσκεκλημένη "ειδικό/διακοσμήτρια" (η παρουσιάστρια ζεσταίνονταν, ο παρουσιαστής φαινόταν εκνευρισμένος και η διακοσμήτρια έχανε συνεχώς τα λόγια της...) έτυχε να δείξει και την  ιδέα ενός αυτόσχέδιου κρεμαστού φωτιστικού από μία γυάλα με καπάκι (σαν αυτές που βάζουμε τα γλυκά του κουταλιού). Το όλο σχέδιο ήταν "απλό": πήγαινες το καπάκι στον ηλεκτρολόγο, ο οποίος και του έκανε μία τρύπα στην μέση όπου και του περνούσε το ντουί (δεν έλεγε πως κολλούσε το ντουί στο καπάκι....λεπτομέρειες) και του έβαζε και έναν γάντζο για να περαστεί η αλυσίδα από όπου θα κρεμόταν από το ταβάνι. Πολύ ηλεκτρολόγο σήκωνε η δουλειά αλλά στο μυαλουδάκι μου είχα ήδη βρει το υποψήφιο θύμα: ένα βάζο ζυμαρικών αγορασμένο από το ΙΚΕΑ 5-6 χρόνια πριν, το οποίο καθώς δεν έλεγε να χωρέσει λόγω ύψους σε κανένα ντουλάπι, κατοικούσε τον τελευταίο έναν χρόνο στο πάτωμα του μπάνιου γεμάτο κοχύλια και βότσαλα και μάζευε απίστευτες ποσότητες αλάτων!

Το Σάββατο λοιπόν, το σχέδιο μου μπήκε σε εφαρμογή:
Με το σούπερ ντούπερ άκρως επαγγελματικό εργαλείο μου έκοψα το χερούλι από το καπάκι και μετά από αρκετές στρώσεις από χοτ γκλου (κόλλα σιλικόνης) για να αντισταθμίσω την διαφορά ύψους λόγω καλωδίου, κόλλησα το ντουί απευθείας πάνω στο καπάκι. Τόσο απλά, τόσο γρήγορα και τόσο χωρίς ηλεκτρολόγους. 
Και τώρα έχω μία ακόμα λάμπα με γυάλινη βάση, η οποία όμως ανοίγει και μπορεί να "στολιστεί" κατά το δοκούν!
Και ο έρωτας ικανοποιήθηκε στο φουλ και καθώς όλα τα απαραίτητα υλικά υπήρχαν, το πορτοφόλι μου ούτε που βγήκε από την τσάντα. Τι περισσότερο να ζητήσει κανείς από ένα diy;

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Να ένα φωτιστικό που δεν το βαριέσαι ποτέ, μιας και έχεις την δυνατότητα να το γεμίζεις με ότι τραβάει η όρεξη σου :)

    Καλή εβδομάδα εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλλα. Ακριβώς! Ήδη καταστρώνω διακοσμητικές επιλογές για τις εποχές που έρχονται (άντε να περάσει το καλοκαίρι!!!) :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο! Έχεις φοβερές ιδέες!
    Καλή εβδομάδα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Ιωάννα. Μέχρι στιγμής, δεν το έχω βαρεθεί καθόλου καθώς όλο και κάτι του βάζω μέσα

      Διαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη ιδέα!!! Θα το εφαρμόσω σε κάποια βάζα που έχω από λουκάνικα και είναι αρκετά ψηλά...Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα. Αξίζει να το φτιάξεις! Χρόνια Πολλά & Καλή Πρωτοχρονιά!

      Διαγραφή
  5. Έκανα κάτι παρόμοιο σε κρεμαστό φωτιστικό,αλλά το δικό σου είναι ''όλα τα λεφτά'' !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλέκα. Σ' ευχαριστώ. Περιμένω να δω τις δημιουργίες σου :)

      Διαγραφή
  6. Ωραία ιδέα, έχω ένα βάζο γύαλινο και χρειάζομαι ένα φωτιστικό αλλά φοβάμαι το θέμα με το ντουι, θαυμάζω πάντως την υπομονή σου!!! Ελεάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι φοβάσαι από το ντουί Ελεάνα; Εγώ πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα από τη συγκεκριμένη λάμπα.

      Διαγραφή
    2. Φοβάμαι να ανακατεύτω με ηλεκτρολογικές εργασίες αλλά λογικά εφόσον το ντουι απλά κολλάει στο καπάκι, δε πιστεύω να υπάρχει πρόβλημα. Πάντως δείχνει πολύ ωραία και έτσι την ανανεώνεις όποτε θες.

      Διαγραφή
  7. Δήμητρα, να σε ρωτήσω... Το ντουι το κόλλησες στο καπάκι, το καλώδιο πως το περνάς μέσα από το βάζο; Έκανες τρύπα κάπου χαμηλά; Η βγαίνει και αυτό από πάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγαίνει κι αυτό από πάνω Μαργαρίτα καθώς φοβόμουν να ανοίξω τρύπα στο γυαλί. Αν δε, βρεις καλώδιο διαφανές, θα φαίνεται πολύ λίγο (το δικό μου είναι άσπρο).

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις