Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Αυτοσχέδιοι θησαυροί

Επειδή τελικά οι πρώτοι Θησαυροί του βυθού έτυχαν μεγάλης αποδοχής τόσο από την αφεντιά μου όσο και από το έτερον ήμισυ και επειδή ήθελα να δοκιμάσω να φτιάξω κάτι ακόμα πιο "μυτερό" από την αρχική προσπάθεια, τις προάλλες πήρα την γαβάθα, το αλεύρι, το αλάτι & το νερό και άρχισα να παίζω. Το αποτέλεσμα ήταν τρία νέα "κοράλια", ήτοι αυτά που φαίνονται στις φωτογραφίες με μία πιο κίτρινη απόχρωση (καθώς ακόμα δεν έχουν ξεραθεί τελείως).



Μου αρέσουν τόσο τα αληθινά κοράλια αλλά δεν μου κάθεται καλά να αγοράσω για διακοσμητικό στοιχείο κάτι που είναι ζωντανός οργανισμός και μάλιστα απειλείται από τα έργα και τις ημέρες της ανθρωπότητας. Έτσι κι αλλιώς, νομίζω πως στην τελική με τους αυτοσχέδιους θησαυρούς μου, συμβιβάζομαι με κάτι που έχει την ίδια αίσθηση, χωρίς καθόλου την ενοχή, για να μην αναφερθώ καν στο ελάχιστο κόστος τους!

Το μόνο που μένει πλέον είναι να περιμένω να στεγνώσουν για τα καλά οι νέοι μου θησαυροί (θα τους ψήσω κι άλλο το σ/κ) και να φορέσω στο τζάκι την καλοκαιρινή του ενδυμασία.
Την καλημέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου