Τα πάχη μου, τα κάλλη μου

Τα πάχη μου τα κάλλη μου, τα πάχη στα φυτά μου, όχι στο σώμα μου-εκεί είναι άλλη υπόθεση και ας μην ανοίγουμε πληγές πρωινομεσημεριάτικα. Γιατί μπορεί στο σώμα κανείς να μην θέλει πάχος αλλά το πάχος στα φύλλα του φυτού; Εκεί είναι καλό, όμορφο και επιθυμητό!
Πηγή: DavityDave CC
Ο λόγος λοιπόν για τα όμορφα παχύφυτα και την συμβολή τους στην διακόσμηση του σπιτιού. Αλλά πριν περάσουμε στο διακοσμητικό κομμάτι αυτής της ανάρτησης, επιτρέψτε μου μερικές τεχνικές πληροφορίες.


Με τον όρο παχύφυτα, εννούμε τα φυτά εκείνα που μπορούν να αποθηκεύσουν νερό στους ιστούς τους και συνήθως έχουν παχιά φύλλα ή/και κοτσάνια. Συχνά, τα παχύφυτα μπερδεύονται με τους κάκτους και παρόλο που υπάρχει σχέση αναμέσα στα δύο είδη, δεν υπάρχει και ταύτιση. Όλοι οι κάκτοι είναι παχύφυτα, όλα όμως τα παχύφυτα δεν είναι κάκτοι.Τα παχύφυτα είναι από τα πιο καλόβουλα φυτά που μπορεί να επιλέξει κανείς, καθώς είναι ανθεκτικά, προσαρμόζονται σε διαφορετικές συνθήκες και γενικότερα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις. Δύο είναι τα κυριότερα σημεία προσοχής: α) το φως, το οποίο και αγαπάνε και β) το νερό, το οποίο "μισούνε". Ένα σημείο με άπλετο έμμεσο φως και αραιά ποτίσματα είναι οι γερές βάσεις για μία μακροχρόνια σχέση με αυτά τα όμορφα φυτά.  Περισσότερες πληροφορίες για τα παχύφυτα μπορείτε να βρείτε στο Valentine
 
 Πίσω πάλι λοιπόν στο κυρίως θέμα της ανάρτησης, τη διακόσμηση. Είναι γνωστό πως τα φυτά ομορφαίνουν έναν χώρο δίνοντάς του μία πνοή φύσης και ζωής. Ας μην ξεχνάμε εξαλλου πως είναι ζωντανοί οργανισμοί.Οι "αρχιτεκτονικές" ιδιότητες δε των παχυφύτων, με τα περίεργα & ενδιαφέροντα σχέδιά τους, τα καθιστούν ιδανική επιλογή για την προσθήκη χρώματος, υφής και προσοχής σε ένα δωμάτιο. Λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις ήπιες απαιτήσεις τους, μπορούν κάλλιστα να μεταμορφωθούν σε στοιχείο design, είτε η διακόσμηση είναι μοντέρνα είτε πιο κλασσική.



Δεν είναι τέλειο το ζευγάρι; Τα φτιάχνει ένα ανθοπωλείο στο Λος Άντζελες (FloralArt) και στοιχίζουν όσο το ενοίκιο ενός μηνός για ένα μέσο διαμέρισμα στην Αθήνα, 550 δολάρια Αμερικάνικα παρακαλώ! Αλλά, δεν είναι τέλειο το ζευγάρι;;; Μου φαίνεται πως πρέπει να αρχίσω μαθήματα κεραμικής, μόνο και μόνο για να φτιάξω δύο τέτοια μπούστα και να τα γεμίσω με παχύφυτα!

Πίσω την πραγματικότητα. Για την ώρα, οι δικοί μου παχοί φίλοι κατοικούν σε πιο συμβατικά δοχεία και λατρεύω τη ζωντάνια που δίνουν στο σαλόνι.



Όλα, με εξαίρεση την "Υπομονή" (1η φωτογραφία, πίσω, με μικρά φύλλα), τα πήρα από το Lidl και μέχρι στιγμής πηγαίνουν μία χαρά (φτου, φτου μην τα ματιάσω!). Ψάχνοντας λίγο στο Internet, την μεγαλύτερη συλλογή παχύφυτων και κάκτων, φαίνεται να την έχει η εταιρεία Πουλημένος, στο Καπανδρίτι Αττικής, η οποία όμως δεν φαίνεται δυστυχώς να έχει eshop. Ένα ακόμα φυτώριο με ποικιλία είναι το Γεωπονικό Πάρκο, στο Λουτράκι Κορινθίας, το οποίο μάλλον  διαθέτει τα φυτά του και μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος (δεν βρήκα πουθενά πληροφορίες για τρόπους αποστολής και πληρωμής, παρόλο που στο site αναφέρεται eshop και αναγράφονται τιμες).

 Τα πάχη μου, τα κάλλη μου λοιπόν και την καλημέρα μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου